AnketaAnketa(verze: 713)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Praktikum z imunologie [MB150C15B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Jen bych chtěla podotknout, že se náplň imunologických praktik tak trochu shodovala s histologickým praktikem (navíc byly pouze histologické řezy). Já vím, že protilátky a fluorescence jsou oblíbenými tématy J.Černého a obě cvičení (imunologické + hitologické) byla velmi přínosná a zajímavá. Jen by to chtělo u jednoho z nich změnit trochu repertoár. Jinak jsem s výukou byla nadmíru spokojena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dobre praktika, ale velmi im ublizuje pocet ludi, ktori su nan prihlaseni. To potom jeden drzi eppendorfku, druhy pipetuje a treti vortexuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Na tomto praktiku bylo příliš mnoho lidí na málo práce. Dělat ve čtyřech až pěti lidech úlohy, které by zvládli dva, možná i jeden člověk nepovažuji z pedagogického hlediska za příliš efektivní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.03.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Praktikum bylo hodně zajímavé a dost si z něho pamatuji, jen škoda dlouhých prostojů, během kterých nebylo moc co dělat. Je ale vidět že pan docenat se snaží situaci řešit a rok od roku pořádat praktikum kvalitněji :0)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi zajímavá praktika. Bohužel poměrně časté časové prostoje. (absolvovala jsem je ale v prvním termínu, kdy ještě nebyla zcela časově doladěná).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.11.2007, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Praktika by si mozna zaslouzila vice teorie. Take podminky pro udeleni zapoctu mi nebyly uplne jasne.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Imunologie - praktická cvičení [MB150C15B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Moc se mi tato praktika líbila. Člověk se dozví plno nových informací a navíc vše probíhalo bez jakéhokoli stresu:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Zde stačí jen: Prostě pan Černý!! Praktika byla velice zajímavá a skvěle sestavená...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.12.2008, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi si Vás vážím, avšak praktika z imunologie byla ta nejzmatenější, která jsem absolvovala. Určitě by prospělo věci, kdybyste zpřístupnil protokoly s postupy a výklady úloh dopředu. Jinak to bylo fajn a hlavně děkuji za radu na koho se obrátit, když jsem hledala školitele pro svou bakalářksou práci. Nemohl jste mi poradit lépe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2009, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato praktika jsou velmi špatně časově rozvrhnutá. To, co se na nich dělá celý týden, by se dalo zvládnout ve dvou dnech. také požadavky na teoretickou stránku věci jsou poměrně malé, což mi přijde na škodu věci, hlavně u mladších ročníků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2010, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Bylo to pěkný, ale bylo nás tam pro daný úkol příliš...dalo by se to zvládnout ve dvou...ostatní dva se většinou nudili...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Naprosto skvělé cvičení, jedno z těch, kdy člověk ví proč a co dělá a co mu vyšlo (a nejede jen podle návodu a protokolu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Praktika jsem nestihnul, takze muzu jen nahodit pripominku, ze vypsat vetsinu terminu v zapoctaku a zkouskovem mi neprislo moc student-friendly.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie - praktická cvičení [MB150C27, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení byly moc fajn,strašně moc zajímavé a hlavně jsme dostali možnost si vyzkoušet dělat histologické preparáty, což se nám jen tak nepoštěstí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bezvadná praktika, krásné preparáty, které si sami připravíte... Po jejich absolvování se nebudete muset učit zpaměti postupy, jak připravit histologický preparát, stačí si vzpomenout, proč a jak jste jednotlivé kroky dělali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
pan černý je prostě nejlepší! to pak ani vůbec nezáleží na tom co vyučuje, on prostě dokaže všechno udělat zabavně a nadchnout pro to lidi!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato cvičení mě nesmírně bavila! Byla velmi pohodová bez žádného stresu. Dověděla jsem se plno nových informací a navíc jsem si teoretické zkušenosti uvedla do praxe. Určitě je doporučuji:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi zajímavé a užitečné cvičení, po všech stránkách ideální pojetí praktika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.10.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velice zajímavá prakrika. Bylo moc fajn vyzkouset si vsechny techniky na vlastní kůži, člověk si to pak mnohem líp zapamatuje a nvíc je to zábava:-)
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie - praktická cvičení [MB150C27, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Zajímavé cvičení. Líbilo se mi, že se začlo od sběru materiálu, udělali jsme různé preparáty různými technikami a pak jsme koukali, co z toho vylezlo. Oceňuju, že nás nechali si řezat na mikrotomu, kryomikrotomu, pracovat s fluorescenčním mikrospopem, koukali jsme na brouka (kterého přinesl jeden z nás) na skenovacím el.mikroskopu. Jestli máte histologii, tak se zápisem cvičení rozhodně neváhejte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
skvělá zkušenost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prostě jako vždy to bylo bezvadné. Oceňuji hlavně zápal pro věc a lidi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vysoce hodnotím výkon paní Vilímové! Její přístup, ochota, přednes - vše za 1.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.04.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá praktika, milá a tvůrčí atmosféra :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Podle mého soudu velmi přínosná praktika, která skvěle doplnila přednášku. Zajímavě vyplněné dva dny, rozhodně ne ztráta času - naopak pořád bylo co dělat. Fajn bylo, že si každý mohl vybrat, co ho zajímá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2011, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Praktika z histolgie su dobre vedene, vyskusali sme si vsetky dolezite metody pripravy preparatov. Vyborne je, ze praktikum je zamerane na prakticky vystup a nie protokoly.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie - praktická cvičení [MB150C27U, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Předmět byl svižný, náplň zábavná a přínosná, kombinuje přednášku s praktickým vyzkoušením přípravy histologických preparátů, a to různými formami. A pan profesor Černý je prostě PAN PROFESOR. Hodnocení předmětu 1*
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi povedené cvičení, kdyby ale trvalo o nějaký ten den víc, mohlo by být zajímavější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Neumím moc kreslit a většinou jsem toho v mikroskopu moc neviděl (mea culpa), ale rozhodně stojí za to si to zapsat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Oceňuji hlavně seznámení se s nejnovějšími technikami molekulární biologie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
třetí část byla móóóc zajímavá, mohla by být trošičku praktičtější, ale chápu, že na drahý přístroj si můu šáhnout až toho budu mít za sebou víc...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Bezproblémové praktikum, zajímavé ukázky, ne jen obkreslování onjektů z mikroskopu
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
toto praktikum by malo byt NUTNOU sucastou prednasky, osvojite si pojmy, uvidite rozdiely medzi bunkami... je vsak orientovane na diferenciaciu buniek a ich rozlisnosti, ako keby nejake mensie histologicke...ale inac asi najlepsie praktikum na skole
urcite si ho dajte VSETCI, skoda len ze zanho je 1 kredit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi zajímavé a užitečné praktikum, doporučuju především lidem, co na gymplu viděli pouze 20 let starý špinavý mikroskop a chytali denní světlo do sklíčka :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení mělo čtyři různé části se čtyřmi různými vyučujícími, které si bohužel všechny nepamatuju, tak píšu všechno sem.
Dvě odpoledne jsme obkreslovali trvalé preparáty, což by samo o sobě nebylo tak špatné (preparáty byly hezké...), ale místnost byla malá, přetopená, přeplněná, preparátů bylo málo kusů na tolik lidí a očekávaných protokolů moc. Ve výsledku to vedlo k smrsknutí se cíle na vytvoření požadovaných protokolů a ne na chápání a prohlížení struktur, což je škoda. Navíc ke konci vznikaly zmatky v tom, kdo má onen poslední (třeba jediný...) preparát, který potřebuju, takže člověk tři hodiny kreslil a pak hodinu čekal na poslední jeden nebo dva objekty, které potřeboval, bylo to docela otravné. Myslím, že by cvičení prospělo, kdyby bylo povinných třeba osm preparátů z deseti, nebo kdyby byly preparáty k dispozici ve větších množstvích.
Třetí cvičení, které vedl pan Černý, bylo milé, příjemné a hezké. Konečně jsme viděli přístroje, které dělají obrázky, o kterých tak básní na přednášce z biologie buňky :-)
Čtvrté, rostlinná buňka, bylo taktéž pěkné a vyrovnávalo "živočichocentričnost" celé akce, líbilo se mi asi nejvíc. A používali jsme v něm jed s krásným jménem latrunkulín:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vynikající praktika! Vždycky je vidět vše naživo, navíc ta možnost hrát si s fluorescenčním mikroskopem ... co by člověk chtěl víc? Přednášky nebo cvičení doc. Černého nikdy nezklamou!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nádherné a opravdu zajímavé. Užitečně a příjemně ztrávené hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
perfektni 4 puldny v semestru, zajimave preparaty a nejruznejsi zajimavosti k nim, sice to malovani bylo trosku tezsi ale jinak naprosto uzasne, vrele doporucuju
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Toto hodnocení se týká cvičení jako celku, ne jednotlivých pedagogů.

Část, kdy nám rozdali trvalé preparáty a nechali nás malovat (vyučující třeba i odešel) mě příliš nenadchla. Zejména mi chybělo vysvetlení, jak se takové preparáty mají zakreslovat.
Botanická část byla pěkně připravená stejně i čáat s fluorescenčně obarvenými buňkami.
Celkově mi však cvičení připadala příliš jednoduchá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Různé části byly různě zajímavé a různě přínosné, ale jako celek to bylo určitě zajímavé a navíc - kdy si může člověk jen tak pracovat s fluorescenčním mikroskopem?
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Vážně zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.09.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Na přednášky jsem zpočátku chodila, ale vždy velmi brzy usnula nebo aspoň přestala vnímat... Modul Buněčná a molekulární bilogie bych zrušila:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2005, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Ohodnoceni znalosti v testech vetsinou znalostem neodpovida
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Jan Černý by ke studiu buněčné biologie přemluvil i matfyzáky...Jeho přednášky hezky běží a jsou srozumitelné. Hodinám pana Půty bych vytkla jistou neusrozumitelnost (prostě neumí vysvětlovat), ale celkově je přednáška jedna z nejlepších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednaska bola velmi poucna, zabavna a zaroven dala cloveku nove myslenie (oproti stredoskolskemu) a pohlad na stavbu a procesy prebiehajuce v bunke.
Honza Cerny naozaj dobre a putavo prednasa.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
jedna z nejlepších přednášek prvního semestru, sice ne nejjednodušší ale výborná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška - obsahově zajímavá a skvěle odpřednášená.Obohacená i o současné poznatky, což v mnohých předmětech chybí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Doc. Černy patri mezi nejlepe prednasejici na cele fakulte. Jeho pristup k studentum je obdivuhodny. Dokaze zaujmout posluchace, coz je zapricineno jeho obrovskym nadsenim pro danou problematiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Opravdu vyborne ve vsech smerech. Nemam co dodat - takhle by mela vypadat kazda prednaska.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Jan Černý je osobnost, která způsobí, že budete chtít chodit na všechny přednášky, které má, jen kvůli němu a ne tomu předmětu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi uceleny a zajimavy vyklad. Studijni materialy byly na velmi dobre urovni a byly dodany vcas pred zkouskou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla zajímavou šou, ale místy bylo obtížné se zorientovat a uvědomit si, co si z přednášky odnést, co se učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.08.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Honza Černý má od Boha dar přednášet. Každá přednáška je takovou malou šou, ale co je důležité, šou, která je velmi srozumitelná a která dokáže lidi nadchnout - kolik jinak technicky dobrých přednášejících na této fakultě to nedokáže. Možná je někdy škoda, že šou až moc převáží na úkor sdělované látky - často jsem se setkal s názorem, krásně se to poslouchá, člověk má pocit, že tomu rozumí, ale nejdou z toho udělat kloudné poznámky a hůř se na to učí. Na druhou stranu ale myslím, že hodnotnost, jednoznačně převažuje. Už jsem v poznámce ke Genetice navrhoval rozšíření hodinové dotace Biologie buňky - Honza Černý by si určitě více prostoru zasloužil, i když by to bylo při jeho pracovním vytížení technologicky obtížné. V některých prezentacích by to možná chtělo přidat trochu více textu, aby byly samonosné. Díky za krásnou přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška byla velmi zajímavá,i když musím říct,že jsem se místy ztrácela a nevěděla,co si psát...je to ale pedagog,který umí zaujmout na 100% a je vidět,že ho i přednášení baví,i když tento předmět jistě už přednáší po hodněkráté:-) Přednášky určitě stojí za to!!!To samé platí i u histologie..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jeden z nejlepších lidí na fakultě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Vyučující je naprosto super, dokáže úžasně motivovat a probíraná látka s ním je hrozně zajímavá :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prima přednes zajímavých věcí. Co k tomu dodat. Naučit se to dá, stačí přečíst Albertse (českého) a projet si CD s přednáškami - a nezmatkovat. To, že si z toho my zelení za měsíc nic nepamatujeme, je už naše chyba...:o)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím si, že pan Černý dokázal svým výkonem strhnout i studenty, kteří nejsou zrovna příznivci molekulární biologie, včetně mě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Myslim ze nikto by nedokazal prvakov tak nadchnut pre vedu ako prave doc.Cerny, jeho prednasky boli vzdy zaujimave a zabavne. Vedeli sme vopred co cakat od skusky a nic ine tam naozaj nebolo. Vynikajuca prednaska na zaciatok studia, je to taky putavy prehlad toho co sa bude v nasledujucich semestroch preberat podrobnejsie, alebo na co sa bude navazovat v roznych predmetoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Doc. Honza Černý má velký dar, totiž přenést své nadšení pro probíranou problematiku skrze přednášku na posluchače. Přednáší srozumitelně, vtipně, zajímavě. Jedinou drobnou připomínku bych měl k tomu, že právě kvůli různým zajímavostem a odbočkám se zdá celkový výklad trochu nesystematický. To ale doc. Černý plně vynahradí svou osobností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Povídá moc hezky a příjemně... že má člověk skoro chuť mu odpustit tu neblahou skutečnost, že není poznat o čem povídá :0) Ukazoval nám spoustu úžasných videí, třeba jak bakterie s nějakým proteinem způsobujícím polymeraci cytoskeletu běhá po buňce... všechna ta videa by sama o sobě byla moc zajímavá, ale chyběl mi nějaký kontext. Z přednášky nebylo poznat, co těmi četnými příklady vlastně dokumentuje. Ono se moc hezky kouká na neutrofila, který honí Salmonellu, ale co si z toho máme odnést? Ale musím uznat, že i to, že "hezky povídá" je důležité... ono se to pak z toho Albertse líp učí. Ale kdybych neměla Albertse, byla bych ztracená, zápisky z přednášky se dělat nedaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Perfektní přednášky, které dokáží zaujmout každého a zápálit jej pro danou problematiku. Oceňuji jeho přístup ke studentům i snahu vždy všem vyjít vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Velice oceňuji nadšení a zřetelnost projevu...jen ty floskule: "o tom", "o něčem"...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
moc pěkná přednáška, ale tolik zajímavostí najednou, že skrz ně člověk nevidí tu výkladovou osu hlavních a podstatných informací. z toho si prostě nejde nic psát. a z "nic" a albertse se pak špatně učí. ale musím přiznat, že se to nedělo vždy. jen většinou. třeba buněčné spoje byly geniální. tato forma výuky by jistě praktikovat šla, kupříkladu doporučit přečtení té a té kapitoly na určité datum a pak k ní vyložit jen ty nadstavbové informace. toť můj skromný názor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Užil jsem si to,chodil jsem tam rád. Jenom číst celého Albertse se mi nechtělo a Kubišta rozšířený o poznámky z hodin taky zabere;)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky s panem Černým jsou jedny z nejlepších přednášek, jeho zapálení do oboru je úžasné. Jen se někdy nechá trochu unést a stíhat ho není jednoduché, ale zase řekne hodně zajímavých věcí. Taky nápad s nepovinným seminářem je fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
výborné!!!!!!!!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Jsem studentka 2.rocniku biochemie a velmi me zarazi, ze se tento predmet pro nas obor nestlal povinným. Predmet jsem mela zapsany dobrovolne a muzu Vas ubezpecit, ze mi velmi rozsiril vedomosti v oblasti biologie bunky, ktere jsou zajiste velmi dulezite a vyuziji jich v nasledujicim studiu biochemie. Je pravda,ze katedra biochemie zajistila vyuku biologickych predmetu, ale ani zdaleka nepodaly tolik dulezitych a ucelenych informci jako prednaska z Biologie bunky, kterou porada Katedra fyziol. živočichů a vývojové biologie. Opravdu si myslim, ze mym spoluzakum, budou nektere zakladni informace chybet, obzvlaste tem, kteri absolvovali chemicke stredni skoly, kde se na biologii velky duraz neklade.
Nevim, jestli pisu tyto radky na spravne misto, ale velmi rada bych touto pripominkou oslovila katedru biochemie, aby zvazila moznost propojeni predmetu s biologickou sekci. Urcite by to byl velky prinos nejen pro studenty...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.04.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Já si myslím, že přednášky docenta Černého postrádají hlavu a patu. Je velmi zajímavé poslouchat všechny ty zajímavosti, ale chyběla mi osnova přednášky, stále se skáče od jednoho tématu k druhému, člověk se v tom těžko orientuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška by si zasluhovala větší počet hodin, byla by pak více uspořádaná a méně uspěchaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přdnášky pro mě byly zábavné a poučné, jen bylo občas težší se zorientovat v tom co si psát a co je pouze zajímavost. vlastní poznámky mi pak zpětně začaly dávat smysl až po přečtení Albertse.
Přednášení s takovým nadšením se u málokoho vidí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška, hlavně Biologie buňky je bible přírodovědy, takže vřele doporučuji. Jan Černý je navíc prototypem pedagoga a vědce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Výklad krásný, zajímavý a poutavý, ale není jednoduché zapsat si z něj kloudné poznámky, což se vzhledem k tomu, že prezentace jsou téměř výhradně obrázkové, jeví jako problém, protože při samotném učení není snadné vyčíst všechno pouze z obrázků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Moderní pojetí výuky i vědeké disciplíny samotné, nejnovější poznatky, osobní přístup, zaujetí pro předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Některé přednášky byly opravdu povedené, supr mi přišlo třeba pouštění videí, člověk si to pak mnohem líp zapamatuje a je to příjemné zpestření. jen víc takových přednášek!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
tato přednáška byla naprosto vynikající, rozhodně zatím nejzajímavější z těch, co jsem měla, rozhodně bych ji všem vřele doporučila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Bilogie Buňky je naprosto super předmět, kde se člověk dozví opravdu zajímavé a hodnotné informace, proberou se zde i novinky ze světa vědy a podporuje se zde komunikace. Hodnotím velice kladně, materiály jsou krásně napsané, jen trvá pár dnů a týdnů pochopit a zvládnout obsah. Velice motivující a příjemný přednes, ovšem někdy na úkor hlavy a paty přednášky....ale neměnila bych ho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Občas jsem se trochu motala v pořadí přednášek (rozdělení Půta - Černý), někdy jsem postrádala návaznost. To se však dá s Albertsem v ruce snadno vyřešit :-)Jinak skvělá přednáška, moc mě bavila a poskytla dobrou základnu, na kterou mohu stavět v dalších předmětech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jedna z vůbec nejchytlavějších přednášek vůbec, především pochopitelně a názorně odvykládaná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nerozumím poslední otázce: bylo obtížné pro vyučujícího, aby zvládl vše včas a srozumitelně probrat, nebo pro studenta, aby probíranou látku zvládl pochopit? Proto radši nehodnotím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška byla rozhodně zábavná a je škoda, že v hodnocení u "vyučující je schopen vzbudit zájem..." není možné zaškrtnout "souhlasím více než rozhodně".
Ale na druhou stranu jsem vždycky odcházela s pocitem, že se mi to sice líbilo a že se říkalo spousta věcí... ale co vlastně byla v té hromadě příkladů a zajímavostí hlavní zpráva? Asi... asi že buněčná biologie je zajímavá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento předmět je kvalitní. Snad jen výtka ke koncepci. Jde o to, že pro porozumění té buňce je potřebná četba celé příslušné učebnice, např. Albertse (to je však v rámci dotace přednášky nemožné odpřednášet). Jediný semestr na buňku je málo. V důsledku tohoto je přednáška pak spíše výklad vybráných buňěčných dějů, spíše než uceleného mechanismu fungování buňky. Opakuji..myslím, že to není způsobeno vyučujícími, ale dotací a koncepcí předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Rozhodně zajímavý a poutavý výklad. Jen si člověk musel vybrat,jestli si kazit oči psaním zápisků skoro ve tmě nebo si nepsat nic...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.03.2010, 1. Ročník, Biochemie, navazující magisterské
Tato přednáška je jedna z nejkvalitnějších na které jsem chodila. Rozhodně výborné jsou videa a obrázky a vše je řečeno velmi zajímavě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborný profesor. Skvělě vysvětlí látku. Říkal nám i zajímavosti a nové objevy. Dokázal vzbudit zájem o látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Černý na mě dělá dojem, že oblíbenost u studentů je pro něj důležitější než látka, kterou přednáší. Během přednášky často přeskakuje od tématu k tématu, někdy je těžké sledovat jeho linii a hlavně odlišit důležité informace od zajímavostí navíc. Jeho vtípky, historky o kamarádech z Harvardu a hlavně dětská přirovnání (model automatická pračka atp.) jsou možná zábavné, ale z mého pohledu jsou úplně zbytečné a přednášku spíš ruší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Sice je tady už podobných příspěvků spousta, ale musím se přidat... doc. Černý přistupuje ke každému tématu s obrovským nadšením, které dokáže přenést i na studenty. Skvělá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.11.2014, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Výborný výklad! Díky panu docentovi mě předmět zaujal, díky němu mám pocit, že stojí za to si přečíst i něco navíc. Má neskutečně nakažlivý enthusiasmus :)
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie [MB150P77, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.10.2005, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tohle byly nejkrásnější praktika, co jsem na biologii zatím zažila. Člověk si odnesl nějaké vědomosti a zkušenosti, které se jinde těžko získají, a nebylo to jen "když tu budeš celý den sedět a pipetovat, dostaneš pár kreditů." Zkrátka moc fajn. Díky!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
... aneb jak dostat z nevábného, bezbarvého kousku tkáně krásné, barevné řezy:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení z histologie mě ohromně bavilo:). Měli jsme ho v angličtině kvůli zahraniční studentce, což bylo velmi příjemné i přínosné. Mohli jsme si vyzkoušet většinu histologických technik a připravit si a pozorovat vlastní preparáty. Po celé dny byla vstřícná atmosféra a člověk si mohl vyzkoušet teorii v praxi, což je vždycky skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Paráda, skvěle strávené dva dny, kde bylo zábavnou formou a s nadšením vysvětleno spousta užitečných věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Rozhodně všem doporučuji, vyzkoušení si většiny probíraných technik vlastníma rukama se mnohem líp zapamatuje, než jenom přečtení/vyslechnutí si teoretického postupu. Navíc musim říct, že mě to vážně bavilo :-).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vedoucí cvičení, paní Vilímová, byla výborná!! :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky a cvočení Doc. Černého jsou prostě bezkonkurenčně nejlepší na škole. Jedny z mála, které mě dokázali opravdu nadchnout. Histologii, jako můj oblíbený obor, vykládal záživně a zajímavě, klidně však mohl co se týče látky a informací trochu přitvrdit, probírané učivo a test mi přišly dost lehké.
Nicméně praktika byla opravdu nejlepší jaké jsem kdy na škole měla. K osvojení látky posloužila více než dobře.
Tento pedagog by mě snad dokázal nadchnout i pro statistku:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
cvičení mě bavilo. Histologické metody co jsme se učili na přednášce jsem si zapamatovala díky cvičení, na kterém jsem si vše vyzkoušela sama.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie [MB150P77, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.09.2005, 4. Ročník, Biologie, magisterské
Výborná prednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dobra prednaska a s bobrym prednesom, ale obsahovo je na urovni strednej skoly a dozvedel som sa len malo novych informacii... inak chvalim, na to ze to bol prvy rok tejto prednasky bola spravena dobre. Nedostatok vsak vidim v slabej zasobe literatury.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Test je stejného typu jako u biologie buňky, spíš než histologie v lékařském slova smyslu je to pokračování BB, o jednotlivých buněčných typech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla velmi zajímavá a člověk se nidky nenudil. U některých přednášek se to nedá a studentovi za chvilku hlava na lavici spadne sama nebo nevydrží dlouho sedět a zvolí přijemnější variantu...To ale neplatí pro přednášky ala J.Černý...:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Opravdu uzasna a velmi zajimava prednaska, na kterou jsem se kazdy tyden tesila. Probirana latka byla obohacovana zajimavostmi, ktere se tykaly probirane latky. Tuto prednasku bych vrele doporucila bilym i zelenym biologum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Kéž by všichni vyučující uměli tak zaujmout jako Honza Černý :0)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Skvělé materiály, dokonce mnohdy i s citacemi. Přednášky také skvělé, pan Černý uměl zaujmout i při jinak trochu nudnějších kapitolách - u nás na biochemii jsem ještě nezažil přednášku na které by byl počet posluchačů konstantní funkcí času:) Jen škoda, že si tento předmět nemůžeme na bakalářské biochemii zapsat jako plnohodnotnou přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.09.2006, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Oprava k Václav Navrátil 09.09.2006
takové přednášky, kde by neubývalo s časem posluchačů jsem u nás na Biochemii zažil, šlo ale o výběrové přednášky, kam docházelo výrazně méně lidí, takovou masovou přednášku ne ( u nich je mnohem těžší až nemožné zaujmout ). Původní nepřesná verze poškozovala všechny prednášející na Biochemii, čímž se jim omlouvám. Celkově nebyl záměr nikoho pomlouvat, nýbrž vyzdvihnout schopnost pana Černého zaujmout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tato přednáška je velice zajímavá a myslím, že mi dala mnoho informací, které využiji při dalším studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Není snad nic, co by se dalo vytknout. Vážně skvělá přednáška, velmi zajímavá, vyučující, který dokáže vytvořit příjemnou atmosféru během přednášení. Zkouška není nikterak náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Pěkná a zajímavá přednáška ve stylu "Honza Černý". Zapiště si a nebudete litovat. Správný biolog by měl poznat neuron od svalové buňky! :o) Mimo vlastní jádro se dozvíte spoustu "věcí mimo" - aktuálních novinek a zajímavostí, které bych se asi já jako člověk veskrze "nebílý" (co do formy studia:) jinde a jinak nedozvěděl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Honza Černý a Siemens RULEZZZ. Prostě není co dodat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
velice se mi histologie líbila a to hlavně díky vyučujícímu. Uměl zaujmout
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Báječná přednáška, asi hlavně díky Honzovi, který látku umí podat. Na zkoušku se stačilo připravovat z prezentací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Hodnocení přednášky by se velmi podobalo Biologii buňky. Zkráceně - výborný přednášející, zajímavá přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
bezva přednáška, zajímavá, perfektně podaná!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi pěkná přednáška. Úžasný živý výklad s hezkými prezentacemi a schopností nadchnout studenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vynikajici prednaska od cloveka, ktery dela vse proto, aby se libila...Ja rozhodne doporucuji, uz jenom kvuli pristupu, ktery je praktikovan, a se kterym se nesetkate jen tak v Ceske republice, natoz v Praze, tim myslim predevsim vyjadreni vlastniho nazoru, ktery ma svoji vahu!!!. Gratuluji...Jakub D.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prednasky na vysokej urovni, niekedy s miernym odbocenim od temy, ale to je to,co ich robilo tak zaujimavymi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato přednáška mě ohromně bavila! Pan Černý je člověk, který je výborný nejen jako kantor, ale mám ho ráda i jako lidskou bytost! Dovede zaujmout, má příjemné vystupování a jeho znalosti musí každého ohromit a motivovat:). O to lehčeji se učí na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi pozitivně hodnotím možnost ústní opravy po písemné zkoušce. Přednáška byla zajímavá, doplněna mnoha materiály pro dobrovolníky. Prezentace plně dostupné, komunikace s pedagogem velice dobrá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky pana Černého jsou prostě zážitek a histologie je jedna z těch kterou je možné si naplno užít se všemi zajímavostmi bez obav ze zkoušky. Obdivuju člověka s takovým přehledem a snahou všechno sdělit nám studentům. Můžu všem jen doporučit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášku si zapsalo MNOHO studentů a těch MNOHO studentů jsem tam potkávala po celý semestr. Histologie má na PřF jisté kouzlo!!! A to hlavně díky skvělému přednášejícímu a člověku zároveň, který z tohoto předmětu neudělal "strašáka", jako je tomu na lékařských fakultách.
Takových lidiček, kteří své vědomosti UMÍ předat studentům s enthusiasmem a optimismem, by fakulta potřebovala víc. Děkuji za pěkné dvě hodiny týdně:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky byli zajímavé a poutavé, akorát se velmi často stalo, že jsme se k probírané látce téměř vůbec nedostali pro samé nadrámcové dotazy (ne že by nebyly zajímavé, ale možná jich bylo až zbytečně mnoho na úkor probírané látky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi pěkná přednáška, prezentace k nastudování problematiky byly dostačující a bylo dobré, že na nich bylo vyznačeno, zda se jedná o základní nebo rozšiřující učivo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
přednáška byla super :-D, vtipná, poučná, prostě dokázala zaujmout
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Zřejmě díky značnému počtu studentů z učitelských kombinací často výklad zabíhal k opakování látky z předmětu biologie buňky, kterou všichni ostatní studenti absolvovali. Přínos přednášky vidím spíše v určitém rozšíření vědomostí z buněčné biologie a také v získání zajímavých informací o probírané látce. Celkové pozitivní pocity z předmětu jsou spíše než jeho strukturou a tématy zapříčiněny výbornou prezentací vyučujícího a jeho schopnostmi nadchnout studenty "historkami" a zajímavostmi vztahujcími se k tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pro mě byla histologie/cytologie jedna z nejlepších přednášek v letním semestru, co jsem letos měla. Hlavně je fajn, že jsou do výuky zařazovány i zajímavosti a aktuální poznatky - hrozně moc to látku zpestří a líp se všechno pamatuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Nejlepší přednáška vůbec. Moc se mi líbí, že pan Černý přináší na přednášku i "něco navíc"..novinky ze světa vědy, které se přitom ale týkají obsahu přednášek..člověku to pak dodá pocit, že to, proč se tyhle věci učíme, DOOPRAVDY k něčemu je! Mrzela mě každá přednáška, o kterou jsem byla nucena přijít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
velice zajímavá a přínosná přednáška, mockrát děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Težší látka, ale učení šlo téměř samo a prezentace byly na vynikající úrovni.
Zábavné. Test byl ale podrobný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška mě osobně zaujala mnohem víc než předchozí Biologie buňky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Super přednášky, studijní materiály i zkouška:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Opraveni testu pres noc - ma muj obdiv
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
super přednáška, pan Černý je skvělý pedagog a přednášky s ním jsou velmi zajímavé. Na zkoušku jsem se učila z přepisů, které kopírují výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2011, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky boli pochopiteľné a dobre spracované. Materiály k učeniu boli výborné. Skúška bola primeranej obtiažnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2011, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tohle byl opravdu můj nejoblíbenější předmět. Byl pro mě velmi přínosný a získané znalosti určitě v budoucnu využiji. Každá hodina mě obohatila o spoustu nových poznatků. Výuka probíhala ve veselém duchu, takže člověku ani nevadilo, že v době oběda, trávil čas ve škole, tato přednáška byla potravou pro duši opravdového vědce. Všem doporučuji navštěvovat tento předmět, určitě to nebude ztráta času. Takže moc děkuji za to, že tehle skvělý předmět je přístupný i studentům MFF. A ještě chci dodat: Škoda že neučíte matematickou analýzu, ve Vašem podání by to bylo určitě veselejší a člověk by se pak i více těšil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2011, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá přednáška, zajímavá, srozumitelná a praktika velice užitečná (snad jenom trochu krátká)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.09.2013, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Moc zajímavý předmět, skvělé přednášky. Zkouška byla poměrně lehká, oceňuju, že jsem se na ní nemusela učit zpaměti telefonní seznamy jako na některých jiných předmětech.
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Histologie/Cytologie [MB150P77A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2015, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Nejlepší pedagog na škole
Šárka Škorpíková, 18.05.2016, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Spousta zajímavostí, nových poznatků, obrázků, animací, videí, ale i učení. Přednáška, jak má být. :) Děkuji!
prof. RNDr. Jan Černý, Ph.D. [31-151], Odborný seminář z oboru imunologie [MB150S13, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2013, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Seminář mi přijde jako zbytečné zabití času, kdy se nikdo kromě několika vyučujících zabývajích se oborem přes 20 let dozví něco nového a nikdo další neví o čem je řeč. Hodinu a půl dlouhá přednáška od člověka na téma, kterému se věnuje posledních 20 let a zabíhá do podrobností, které jako student nejsem schopná stíhat, mi k ničemu není.

Seminář bych uvítala mnohem víc kdyby se přednášky týkaly nějakého obecného tématu společnému celé katedře buněčné biologie a v OBECNÉ rovině by byly přiblíženy či vysvětleny. Takhle je to pro mne jen ztráta času, kterého už tak mám dost málo. Ani jediná z letošních přednášek mi vůbec nic nedala.
prof. RNDr. Václav Hořejší, CSc. [31-151], Imunologie [MB150P14B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 4. Ročník, Biochemie, magisterské
Vynikajici prednaska, jedna z nejlepsich a nejzajimavesich behem celeho studia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2006, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
jeden z mála dobře udělaných testů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Dobra prednaska, ale trochu by som vytkol horsiu strukturovanost. A tiez absenciu akehosi celkoveho zhrnutia, ktore by ukazalo ako funguje imunitny system ako celok nie len jeho jednotlive casti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.12.2006, 5. Ročník, Biochemie, magisterské
Styl, jakým zkouší pan profesor, považuji za nejdokonalejší, s jakým jsem se zatím během 4 let studia na této fakultě setkal.
Uvítal bych, kdyby kniha Základy imunologie byla součástí případné online knihovny.
RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. [31-180], Imunologie - praktická cvičení [MB150C15B, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Naprosto skvělé cvičení, jedno z těch, kdy člověk ví proč a co dělá a co mu vyšlo (a nejede jen podle návodu a protokolu).
RNDr. Lenka Libusová, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
praktika byla zajímavá, avšak byl kladen příliš velký důraz na schopnosti kreslení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Bohužel jsme Lenku Libusovou neměli, ale píši souhrnné hodnocení k ní, jako k oficiální přednášející. Preparáty byly velmi hezké a určitě to bylo velmi užitečné, i když spíše pro histologii. Myslím, že jsem měl docela štěstí, že naši přednášející se spokojili s tím, že měli pocit, že jsem si ze cvičení něco odnesl a že se v tom v rámci možností orientuji, a tak se raději nedívali moc zblízka na mé otřesné kresby, ale spousty lidí se na ně dbalo až moc, myslím, že by bylo lepší se ptát raději na souvislosti, než slepě posílat lidi překreslovat obrázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
tempo pani kolegyne bylo nekdy vysoke, takze jsem obcas nestihal
doc. RNDr. František Půta, CSc. [31-151], Biologie buňky [MB150P31, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dobry a kvalitny prednes no pretoze stoji v tieni Honzu Cerneho tak jeho prednasky tak nevyniknu. Mozno by to chcelo viac nadsenia pocas prednasania.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Občas se zamotá, občas usnete, ale později zjistíte, že to může být ještě horší..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Oceňuji ochotu zopakovat (i vícekrát) probírané učivo, pokud dají studenti důrazně najevo, že nepochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
František Půta trochu doplácí na srovnání s Honzou Černým, asi kdyby přednášel sám, tak bych jej hodnotil o něco lépe. Rozdíl je velmi markantní po živém výkladu Honzy Černého, přednáška působí o něco kostrbatěji. Na druhou stranu jeho výklad je, podle mne, o něco lépe uspořádaný. Škoda, že někdy trochu vyskočí z kolejí a začne horečnatě listovat slidy. Přesto mé hodnocení s odstupem času (a vyslechnutými přednáškami typu Základy molekulární biologie) je stále lepší. Určitě se mi také líbí férovost a objektivita.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2006, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky byly sice trochu nudnější,avšak zase,myslím,lépe strukturované a musím říct,že byl kladen hlavně důraz na porozumění dané problematice,kontakt přednášející-posluchač...myslím,že člověk věděl lépe,co si odnést,zapsat a později se naučit...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Má na starosti poněkud méně zábavnou část Bio buňky, takže není tak oblíben jako Jan Černý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
"Zajímavý přednes" na který je nutno si zvyknout :o) Ale dá se v něm objevit jeho kouzlo. Střídání pedagogů při přednáškách bylo alespoň pro mě oživujícím prvkem s nábojem jistého očekávání "co bude dnes".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášky dr. Půty se někdy zdají ve srovnání s doc. Černým trochu suché a nezajímavé, ale troufám si říct, že zdání klame. Přednášky dr. Půty jsou dobře organizované a výklad jasný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Myslím, že přednáškám by moc pomohlo, kdyby přednášející nedával tolik najevo, jak ho obtěžuje, že nám musí vykládat. Působil strašně otráveně a bylo to dost nakažlivé. Nevím, jestli byl otrávený z nás nebo ze svého oboru... nebo jestli to byl jen takový dojem, ale měl by se snažit tenhle dojem nebudit. Můj dojem z přednášky samotné byl dost povrchní, protože v zájmu zachování kladného vztahu k Biologii buňky jsem na jeho přednášky po dvou pokusech přestala chodit, ale od několika nezávislých zdrojů (které byly trpělivější a na přednášky chodili) jsem slyšela, že jeho přednášky jsou výrazně srozumitelnější, než pana Černého... takže by vážně asi stačilo jen tvářit se trochu příjemněji a přednáška by byla super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi dobré přednášky, které měly vždy hlavu a patu. Jasný, přehledný, ne příliš rychlý výklad s pěknými prezentacemi. Někdy ale bohužel dr. Půta působil poněkud unaveně. Velmi jsem ocenila snahu dohodnout se studenty, vyjít jim vstříc a poradit pokud je třeba. Také chválím snahu o spravedlivost a objektivitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Největší zmatek vnáší do přednášky proklikávaní prezentací tam a zpět (v rámci hledání něčeho o čem se právě mluví).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
už jsem to napsala k panu Kotvaldovi, pan docent Půta je druhý přednášející, kterému by prospělo školení o přednesu. u něj by bylo vhodné rozšířit kurz i o mluvu na mikrofon.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pan Půta má trochu smůlu, že přednáší s panem Černým. Ve srovnání s ním přednášky nejsou tak zajímavé, ale možná to bude i podle mě méně zajímavými přednášenými tématy (energetika,...). Přednášky jsou ale pořád na vysoké úrovni! Prezentace jsou dobré, učilo se z nich lépe než z prezentací pana Černého, protože jsou opoznámkované. I tady mi bylo líto přeskakovaných a jistě zajímavých částí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.04.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
O přednesu pana Půty se zde již nebudu rozepisovat, protože v podstatě vše shrnula Petra Jirásková (slabý přednes se značným množstvím různě (ne)souvisejících odboček, potichý přednes...). Já bych zde radši uvedl věc, která mi vadí více. Dost dobře nedovedu pochopit, proč na náhraní termín zkoušky z BioBun je tak omezen počet lidí (když těhto lidí je o dost více). Taky mi není zcela jasné, proč se na tuto zkoušku přihlašuje přes dl.cuni.cz a ne přes SIS, jak je u ostatních obvyklé (asi to musí být něco extra...). Existuje zde totiž také možnost, že někteří lidé nejsou vůbec na dl.cuni.cz zaregistrováni... Já osobně jsem zkoušku dělal na poprvé (tekže mě toto zapisování nemusí již trápit), ale co tak slyším okolo sebe, názory ostatních lidí jsou dosti podobné (jenže já už to mám za sebou, takže to mohu s klidem napsat)...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Vysvětluje věci takovou oklikou že i ty nejjednodušš se mu podaří zamotat a učinit naprosto nepochopitelnými. Přednáška o buněčné signalizaci byla zbytečně zahlceny detaily které prváci težko můžou pobrat a ani u zkoušky pak toto není vyžadováno, často to vedlo ke ztrátě pozornosit studentů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Výborná přednáška. Ačkoli někteří tvrdí, že Františkovi Půtovi nerozumí, mám dojem že je to spíše nepozorností nebo natvrdlostí oněch lidí. Při řádném sledování se dá všechno v pohodě pochopit. Navíc vše zopakuje a pole pro dotazy je taky.
RNDr. Nataša Šebková, Ph.D. [31-151], Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.03.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Cviceni byla vedena na urovni, strukturovane a srozumitelne. Trochu bych mozna vytkl snahu nahustit co nejvice do kratkeho casoveho useku, ale jinak bez problemu. Zapis na cviceni byl take lehce problematicky.
---, Biologie buňky - praktická cvičení [MB150C28, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2014, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Tato praktika jsou super.Podíváte se jak co vypadá, procvičíte se v mikroskpování, nakreslíte pár obrázků a máte kredit.I vyučijící jsou moc fajn, když vás něco zajímá,poví vám vše na co si vzpomenou.
---, Histologie [MB150P77, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Je sice pravda, že jsem si tuto přednášku zapsal jen kvůli vyučujícímu, ale znamená to především, že jsem udělal dobře. Na doc. Černém oceňuji především jeho přístup ke studentů, snahu vše kvalitně vysvětlit a především něco, co bych nazval individuální přístup ke člověku i v posluchárně o 150 lidech. Prostě tuto přednášku hodnotím zatím jako naprosto bezkonkurenčně nejlepší ze všech, co jsem obsolvoval, i když to v žádném případě není můj oblíbený obor.
Jako výtku bych měl dva detaily. První jest, že by prezentace mohli být poněkud přehlednější, aby se s nimi dalo lépe pracovat, a to, že první zkouškový test byl evidentně o 100% těžší než ten druhý, což si myslím je docela škoda. Je sice pravda, že jsem si známku mohl jít opravit, ale v mém vytížení se mi to bohužel nepodařilo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK