AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Fyzická geografie Asie [MZ330P38, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.04.2008, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Verbální projev byl vynikající. Jen mi přišlo, že množství místopisných pojmů, je trochu zbytečné - nedá se to vnímat, nebylo by lepší předat pouze soupis a zaměřit se na jednotlivé "zajímavosti", i odbornějšího charakteru, které by dokázaly upoutat pozornost (lépe se potom vybaví další souvislosti).
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2010, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Uvítala bych hlasitější projev, i když chápu, že pokud studenti nejsou schopni udržet v posluchárně ticho, tak je to obtížné.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83G, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2005, 5. Ročník, Geologie, navazující magisterské
Povrchní přednáška, založená na povrchních znalostech problematiky - tak, jak to v geografii bývá.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví, převážně ledovce:)

- někdy použití lepších praktických vizuálních jednodušších příkladů

Jinak bez výhrad a díky
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento predmet nemam zapocten, cili se ke zkousce vyjadrovat nemohu.
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.05.2006, 1. Ročník, Geografie, bakalářské
Nebylo by špatné sjednotit probírání učiva na přednáškách a cvičeních. Hrozně jsme skákali z jednoho tématu na druhý at uz v smotných cviceních tak i v přednáškách
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2006, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Arogantní ke studentům
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
omlouvam se, hodnoceni cviceni jsem jiz provedl v sekci Matematicka geografie (prednaska).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Možná by nebylo špatné, kdyby pan Křížek trochu ubral na svém pocitu nadřazenosti a jednal se studenty lidštěji.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47Z, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.11.2005, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
zápočtový test spočíval v tom, že jsme zuřivě bušili do kalkulaček a sypali ze sebe nadrcené vzorce - kde byl prostor pro vlastní přemýšlení a odvozování?!Kdo špatně zmáčkl tlačítko na kalkulačce byl ztracen. Na kontrolu nebyl čas. Takovým typem testu se rozhodně nezjistilo, zda student látce rozumí!
doc. RNDr. Jan Votýpka, CSc. [31-330], Dynamická geomorfologie [MZ330P83Z, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví.

Zajímavý přednes pomocí diáků, dobrá změna a vizuální prezentace.

Trochu bych zauvažoval nad vysvětlením základů a typů př. co je pobřeží, vznik, popsání typů, pouští - vše jednoduše popsta na začátku v par minutách a tím usnadnit studentovi,aby student lépe pochopil celou přednášku

Příjemný přednes, s prvky zasmaní a úsměvů ze strany studentů, což vedlo k uvolnění unávy a zlepšení pozornosti:) Nezapomenutelné lítá tam jak hadr na holi, vebloudi, ksicht a samozřejmě auťáci:)

Díky a jinak předmět bez výhrad
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.02.2007, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Příjemná změna - rozhodně se dá látka lépe osvojit při koukání na fotografie, ty nahradí hromady teorie. Fajn přednášky!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK