Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Róbert Gyepes, Dr., Ph.D. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
pan Havlíček je příliš benevolentní - pro studenty na první pohled výhoda (hlavně o písemkách), ovšem na konci se přeci jen tato benevolence negativně projevuje ve výsledcích zkoušek i u dalších předmětů
Výborné cvičení na úrovni, žádné zbytečnosti a skvělá příprava na zkoušku! Zaujme i člověka bez chuti a předpokladů ke studiu anorganické chemie :-) Paráda! Kůli usměvavému a věčně dobře naladěnému panu profesorovi Kubíčkovi mě anorgána tolik baví, že bych ji šla studovat i samostatně na mgr.! ;-) Fakt! :-D
doc. RNDr. Zdeněk Mička, CSc. [31-240], Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, přednáška]
p. Mička je přednášející, který si odpřednáší (=přečte) svoje, neboli to co promítá na projektoru...každopádně jednička anorganika je dosti nesrozumitelná, ale to není až tak jeho chyba.
V Anorganickej chemii I bol pre mna najvacsi problem zohnat
vhodnu ucebnicu ktora by vysvetlila preberanu latku zrozumitelne
a ucelene. Ceska ucebnica do istej miery vychadza z Atkinsa/Shrivera
Inorganic Chemistry. Atkins je znamy svojim nestravitelnym stylom.
To mozem potvrdit, cita sa velmi tazko a aj napriek velkemu rozsahu
uz v prvych kapitolach chybaju dolezite podrobnosti bez ktorych
je ucivo nezrozumitelne. S ceskou ucebnicou je to podobne.
Anorganická chemie docenta Mičky je zajímavá tím, že si sám napsal skripta, která si "opsal" na blány, které pak na přednáškách procházel. Poté, co jsem si zvyknul na jeho poněkud svérázně nezajímavý výklad, staly se jeho hodiny mojí libůstkou. Poměrně obtížné teorii anorganické chemie jsem od něj porozuměl jedna dvě. Navíc vychází víc než vstříc všem, kdo u něj dělají zkoušku. Říkám díky!!!
Prednasky anorganicke chemie pod vedenim pana Micky sice nebyly nijak extra zajimave - prednasel to, co mel na folii, coz bylo zaroven i to, co bylo ve skritech, ovsem bylo to i to, co bylo nakonec na zkousce. Tedy, stacilo sledovat vyklad na prednasce, trosku k tomu pridat praci s jeho vlastnimi skripty (ty se mi pomerne libily, byly pro me dobre a srozumitelne napsane) a potom by mela byt zkouska pomerne v pohode.
Velmi kladne hodnotim jeho pristup ke zkousce - zvlaste: "zkousku bude moci kazdy delat v tom terminu, ktery mu bude vyhovovat, i kdyby tam melo byt 200 lidi" (podminka: zapsat se na prednasce).
Pan docent Mička u mě dokázal svým výkladem vzbudit zájem i o (pro mne) těžce pochopitelnou krystalografii a krystalochemii. Pokud jsem při učení ze kskript něčemu nerozuměl, na jeho přednáškách byla vždy tato látka velmi pdobře vysvětlena.
Přednášky docenta Mičky se prostě neobejdou bez jeho oblíbeného meotaru. Na přednášce promítá de facto opsaná skripta, a toto doprovází svým výkladem. Vpravdě osobitý způsob, ale když to funguje :-)Náhodou s obecnou anorganikou se podle mě popral vcelku dobře.
Přihlašování na zkoušku probíhalo písemnou formou, což považuji za dost zastaralé.Uvítala bych možnost přihlašování přes Sis jako to funguje u ostatních předmětů.
doc. RNDr. Zdeněk Mička, CSc. [31-240], Anorganická chemie II (b) [MC240P21B, přednáška]
Ako zakladny problem Anorganickej Chemie II som pocitovala
neexistenciu jasnych poziadavkov na pozadovany rozsah vedomosti.
Nieje realisticke ocakavat ze sa studenti naucia vsetky reakcie
uvedene v ucebnici.
Pripravou na skusku som stravila asi 6 tyzdnov. Z velkej casti
sa jednalo o spracovanie podkladov z ceskej ucebnice a nasledne
memorovanie priprav vyrob etc. Vysledkom som sklamana, dufam ze
si casom najdem cas na precitanie Inorganic Chemistry
od Housecroft/Sharpe ktora mi bola doporucena znamymi.
kvantum informací požadovaných ke zkoušce je téměř nemožné narvat do hlavy. velkým ulehčením však je, stejně jako u Anorgany I., že testové otázky se opakují jak z let minulých tak i v současném roce.
Pan doktor Nižňanský je výborný profesor, dokáže vystižně vysvětlit příklady a během cvičení jsme se dozvěděli i mnohé zajímavosti k dané problematice.
doc. RNDr. Daniel Nižňanský, Dr. [31-240], Anorganická chemie II (b) [MC240P21B, cvičení]
Asi muj nejoblibenejsi ucitel v prvnim semestru - vtipny (na jeho historku o uspesne vyrobe vodikove bomby v pate tride se neda zapomenout), vysel vzdy vstric, probirali jsme hlavne veci potrebne pro zkousku anebo to, co jsme si sami rekli a potrebovali procvivit. Casto jsme si ukazovali specialitky, chytaky, oblibenosti pana Micky apod. Delali jsme hlavne nazvoslovi, vypocty, symetrii a pak i krystalografii (tu jsme moc nechapali).
doc. RNDr. Pavel Vojtíšek, CSc. [31-240], Anorganická chemie II (b) [MC240P21B, cvičení]
Za jednu hodinu tydne se toho moc stihnout ve cviceni neda, zvlast u prvku typu kyslik, dusik, sira. Probirali jsme hlavne to, co bylo na prvcich nejak zajimave a co tudiz neni ve skriptech. Dosti jsme se venovali kyselinam siry:-)
---, Anorganická chemie I (b) [MC240P21A, cvičení]
Cvičení vedl pan Rudovský, který ale není v nabídce. K tomuto cvičení mohu říct jen to, že pro mě bylo mnohem platnější než přednáška. Připravilo přinejmenším na písemnou část zkoušky a celkově výrazně ulehčilo učení a rozšířilo chápání látky. Celkově považuju toto cvičení za nejkvalitnější v prvním semestru.
---, Anorganická chemie II (b) [MC240P21B, cvičení]