AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Červený, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas.
  • Dobrý den,

    děkuji za tuto připomínku. Cvičení probíhalo loňský rok podle harmonogramu, který vzešel ze vzájemné dohody mezi studenty a pedagogy z počátku semestru. Studentům byla nabídnuta možnost zvýšení frekvence konzultací a též možnost konzultací v konzultačních hodinách pedagogů. Mnozí studenti a mnohé studentky toho využili a nebylo jich málo. Pokud to nepůsobilo překážky v jiné práci, vyhověl jsem i mimo konzultační hodiny. Nicméně, jsem si vědom toho, že nebylo vše úplně ideální a proto byl harmonogram pro letošní rok výuky tohoto předmětu upraven na základě loňských zkušeností. Stejně tak chystáme spolu s kolegy úpravu (aktualizaci) studijních materiálů, které ovšem ani teď nejsou podle mého názoru špatné, protože obsahují nejen teorii a vzorové příklady, ale také jednoduché příklady k procvičení. Věřte mi, že jiné obory řeší příklady mnohem obtížnější. Pokud se někomu nepodařilo příklady určené k procvičení (tj. k samostatnému řešení - při studiu na vysoké škole se předpokládá jistá míra samostudia) úspěšně spočítat (příklady byly doplněné správnými výsledky), měl na příslušném cvičení možnost zeptat se na správné řešení, které bylo následně předvedeno. Jsem si vědom jednoho případu, kdy jsem řešení nestihl předvést celé (za což se omlouvám), ale při řešení jsem předvedl, jak se ze zadání vytvoří soustava dvou rovnic o dvou neznámých, řešení této soustavy jsem z nedostatku času vynechal a napsal na tabuli rovnou výsledky (považuji za matematický problém) a jejich přepočet do správných jednotek.
    Ještě připomínám, že tato anketa zobrazuje výsledky poměrně pozdě, pro příště doporučuji kontaktovat pedagoga včas, aby případné zlepšení situace mohlo proběhnout ještě v době, kdy daný předmět studujete...

    S pozdravem

    V. Červený

    Václav Červený, Ph.D.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Velmi kvalitní podání probírané látky. Cvičení nebylo povinné a k tomu jednou za čtrnáct dnů. Kdo přišel na cvičení, musel přijít s nějakým problémem, který nebyl schopný doma vyřešit (tento způsob se mi velmi líbí - student je prakticky donucen něco udělat mimo rámec denního docházení do školy)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
    Vyhovovaly mi kvalitně zpracované podklady a liberální přístup k docházce (chápeš-nemusíš chodit, nechápeš-přijď).
    RNDr. Hana Dejmková, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Cvičení dle mého názoru neyla moc efektivní, nějaké detaily mi sice vysvětleny byly ale většinou byl daný problém vysvětlován spíše konkrétnímu člověku u tabule než pro všechny. Vypočty byly nepřehledné a zdlouhavé. Ale myslím, že vše vysvětlené na zápočet stačilo...
    doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Praktikum z analytické chemie [MC230C02N, praktická cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
    Oceňuji lidský přístup ke studentům.
    doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2006, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Jeden z mála pedagogů, jehož přednáška mě velmi zaujala a neusla jsem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2007, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Analytická chemie byla zajímavým předmětem - dosti velká část výkladu byla věnována analytickým metodám jako je potenciometrie, polarografie apod. Poslední dvě přednášky byly ve zkratce věnovány chromatografii a elektromigračním metodám (především pro zájemce). Preferoval bych opačný poměr - tedy více toho, s čím se někdy setkám. Celkově se mi přednášky líbily, i když 8 kreditů se mi zdá až příliš na to, že zkouška určitě nepatřila mezi ty nejtěžší, které jsem zažil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.04.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Řekl bych, že kreditové ohodnocení této přednášky neodpovídá její obtížnosti. Například Matematika pro chemiky I ( má stejný kreditový rozsha) je nesrovnatelně těžší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Myslím si, že většina biochemiků chodila na přednášku z analytické chemie díky vtipnému přednesu pana docenta Jelínka. Já sama analytiku popravdě ráda nemám, ale přednášky byly dobré. Na slidech si pan docent vždycky vyhrál s fotografiemi a obrázky a především technickými detaily všech možných i nemožných přístrojů...:o)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2008, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Přednáška byla zajímavá a vtipná. Skvělé prezentace velmi pomohli při přípravě na zkoušku. Avšak musím souhlasit s předešlými komentáři - předmět je opravdu kreditově nadhodnocen
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2008, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Zábavně pojmutá přednáška se spoustou zajímavých informací. Pěkné a názorné prezentace. Jsem velice spokojena s výukou Analytické chemie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.12.2008, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Dle mého názoru dokázal pan docent Jelínek posluchače nadchnout svými pečlivě připravovanými prezentacemi. Věřím, že v tomto předmětu se jedná o dost obtížnou záležitost, i když některé metody jsou velmi zajímavé. Cením si hlavně toho, že přednáška nepřešla do nudného monotónního výkladu, ale naopak byla doplňována vtipem a zaujetím. Celkově jsem tedy hlavně spokojena. Děkuji, pane docente Jelínku :-)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.02.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Zbytečně pomalý postup v přednášce (dalo by se to stihnout za jednu dvouhodinovku týdně). Důkazy iontů a sulfanová metoda byly bohužel značně zjednodušené - na můj vkus až možná příliš. Přednes ovšem na jedničku - už proto stálo za to, na přednášku přijít.. =o)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
    Na to, že je předmět za 8 kreditů mi připadá jeho absolvování velmi snadné. Není přespříliš přizpůsoben méně chcmickým oborům, či biologům, kteří jej absolují pro "kredity zdarma"?
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Tato analytika je jedna z nejpříjemnějších chemických přednášek, které jsem absolvovala. Pan Jelínek vypráví opravdu srozumitelně a jasně, u složitějších principů má animace, promíranou látku doplňuje hromadou obrázků a několika historkami z praxe, které učivo hodně přiblíží a navíc má úžasně lidskej přístup. Nebo pokud nechcete chodit na přednášky, vše se dá najít ve skriptech. Zkouška po zvládnutí zápočtu nebyla nijak šíleně obtížná, takže rozhodně dávám 1* a všem vřele doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.04.2011, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    přednáška mě bavila, nečekala jsem, že ve mě analytika vzbudí takový zájem. Zkouška byla možná příliš lehká na to, že je to předmět za 8 kreditů.
    doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Analytická chemie I (kata) [MC230P35, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.10.2005, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
    vyborne poznamky a zajimavy vyklad s urcitou davkou charisma muzu svedomite rici ze jako pedagog rozhodne vyhovujici
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.11.2005, 2. Ročník, Klinická a toxikologická analýza, bakalářské
    Při cvičení jsme jen opisovali postupy výpočtů a nebyli jsme nijak donuceni se sami připravovat. Vyhovovalo by mi víc třeba psát nějaké průběžné testy.
    doc. RNDr. Karolina Schwarzová, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
    Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas. Ale zase na druhou stranu bylo vše dobře vysvětleno.
    prof. RNDr. Vlastimil Vyskočil, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2009, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    doporučuji navštěvovat toto cvičení, prvních pár kapitol příkladů se dá vzládnout, ke konci už je to horší, v písemce se pak budou získané znalosti hodit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2010, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
    Přístup Mgr. Vyskočila byl příjemný, korektní a věcný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2010, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
    Velmi kvalitní podání probírané látky. Cvičení nebylo povinné a k tomu jednou za čtrnáct dnů. Kdo přišel na cvičení, musel přijít s nějakým problémem, který nebyl schopný doma vyřešit (tento způsob se mi velmi líbí - student je prakticky donucen něco udělat mimo rámec denního docházení do školy)
    ---, Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
    Systém cvičení je vynikající, místo hodiny a půl počítání známých příkladů si je můžu spočítat doma za dvacet minut a přijít jen na to, čemu nerozumím a na co se potřebuji zeptat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Systém cvičení (tj. pouze formou konzultací) mi přijde velmi nešťastný. Uvítal bych, kdyby se na cvičeních počítala klasicky všechna témata!
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK