AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Vít Dvořák, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2009, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Praktika se mi opravdu moc líbila, byla velmi přínosná a zajímavá, a to i pro "neparazitologa" :). Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Absolutně nemám výhrad, cvičící pedagog byl velmi vstřícný, zábavný a plně se studentům věnoval. Byl to příjemně strávený čas završený příjemným zápočtem.
RNDr. Veronika Hrobáriková, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.07.2013, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Doktorka Hrobáriková byla vždy velmi ochotná poradit a pomoct, což bylo i často potřeba, protože někteří paraziti se v preparátech špatně hledají. Cvičení doporučuji (zejména studentům s dobrou vizuální pamětí). Fungovalo jako průběžné opakování látky s názornými ukázkami, takže se mi díky němu lépe učilo na zkoušku z předmětu "Základy parazitologie".
RNDr. Iva Kolářová, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.10.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Až na takový mdlý, ospalý přednes je vše fajn. Vpravdě laskavý přístup ke studentům to však více než vyrovnává. Oceňuji maximální snahu o zkvalitnění už tam vynikajícího předmětu.
doc. RNDr. Jan Votýpka, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Docela zajímavé...tato cvičení rozhodně přispějí k lepšímu zapamatování si parazitů a je to dost dobrý přídavek k přednášce..absolvování mi rozhodně pomohlo při učení na zkoušku - když už o těch parazitech slyšíte na přednášce a pak ještě je vidíte a dozvíte se další zajímavosti, tak se to prostě líp pamatuje :) A zápočet byl docela v pohodě - žádný špeky nebo tak něco...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Bez cvičení bych dopadla u zkoušky špatně... a navíc bylo skvělé moci si vše prohlédnout na vlastní oči (vyzbrojené lecjkou optikou :-),naučit se hledat cysty a poznávat kousavé Diptery. Děkuji!
doc. RNDr. Jan Votýpka, Ph.D. [31-161], Základy parazitologie [MB160P25, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Vážně skvělá přednáška. Doporučuji všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.03.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvela prednaska v podani skveleho prednasejiciho.Byla radost tam sedet a poslouchat, protoze jsme se pritom i zasmali. Rozhodne mi tato prednaska neprisla jen jako sucha systematika parazitu.Jinak vrele doporucuji si ji zapsat soubezne se zoologii bezobratlych, usnadni vam to uceni se na obe zkousky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.11.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Bezvadná přednáška!! V podání p.Votýpky zábavná a užitečná. Hodně si z toho pamatuji i po roce, takže vřele doporučuji. Mělo to systém a jasná pravidla - čistá hra na všechny strany. děkuji za přínosné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Fantastický přednes, fantastiská zajímavá přednáška na velmi vděčné téma. Tož 1*. Pouze trošku zdlouhavější způsob zkoušení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.03.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla po všech stránkách výborná a určitě stojí za to si ji zapsat, i když člověk zrovna není zoolog nebo dokonce parazitolog. Bohužel je ale za tento předmět, dle mého názoru, vzhledem k jeho obtížnosti hodně málo kreditů (3).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Jojo, tak to máš pravdu... Ale zase to byla jedna z nejzajímavějších přednášek v mém bakalářském studiju (spolu s hystologií, vodníma ekosystémama,...)!
Taky velice doporučuju... Díky téhle přédnášce jsem si pak v letním semestru zapala přednášku Obecná parazitologie, která byla zajímavá o něco méně a o náročnosti zatím mluvit nemůžu, poněvadž jsem ještě nedělala zkoušku!:o)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Jedna z nejúžasnějších přednášek, co jsem kdy absolvovala. Výklad zajímavý, poutavý! Posluchárna pokaždé praskala ve švech pod návalem studentů, což je vypovídající samo o sobě!
Akorát bych přivítala jinou formu zkouškového testu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Stálo by za uvážení omezení kapacity studentů vzhledem k počtu míst v posluchárně. Měla jsem před touto přednáškou výuku dole na Albertově a nebylo v mých silách vyběhnout schody během 5 minut, natož přijít ještě dřív, abych se mohla usadit do lavice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Zábavně podané velké množství informací... Super :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Základy parazitologie byly pro mě nejzajímavější přednáškou za uplynulý semestr. O parazity se nijak zvlášť nezajímám; přesto mě přednáška velice bavila a přesvědčila mě o tom, že tento obor je opravdu zajímavý. Výklad byl uspořádaný, zábavný. Má pozornost se pohybovala po celých 90 minut okolo 100% i přesto, že udržet pozornost na nějaké přednášce déle než 45 min se zdá skoro nemožné... Velice názorná byla také videa, protože když něco člověk vidí na videu, zapomene to daleko hůře, než když si jen něco přečte jako text.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky ze Základů parazitologie byly jedny z nejlepších. Profesor jenom "nepapouškoval" to, co bylo napsáno v prezentaci, ale doplňoval i různé zajímavosti a svoje zkušenosti. Prezentace byli plynulé, nepřeskakoval a postupoval podle stále stejného schématu (od všeobecného k k jednotlivým zástupcům - výskyt, přenašeči, nemoci). Test u zkoušky byl připravený tak, aby si každý našel "to svoje".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášky byly opravdu zajímavé a doktor Votýpka umí studenty strhnout. Jen nevím, jestli jsem nedával pozor, nebo to bylo všeobecné, ale o tom, co bude u zkoušky jsem z přednášek nevěděl.
Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velice příjemný a zajímavý předmět, ovšem je zde menší riziko, že na některá jídla se budete dívat trošku jinak než dříve :o)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2013, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Parazitologie je v podání pana Votýpky velmi zábavná a zajímavá, roozhodně vřele doporučuji!
doc. RNDr. Jan Votýpka, Ph.D. [31-161], Základy parazitologie pro učitele [MB160P64, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2010, 2. Ročník, Chemie, navazující magisterské
Děkuji za pěkné přednášky, spostu zajímavých věcí a informací.
RNDr. Lenka Zídková, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2011, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Předmět má cenu absolvovat, zajímavé a milé.
---, Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2008, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Tato cviceni byla urcite uzitecna,ikdyz jsem je absolvovala az rok po prednasce ze zakladu parazitologie(ke ktere bych je urcite doporucila paralelne si je zapsat)ale me proste ti paraziti bavi a jedine,co bych organizaci vyuky vytkla,byly nekdy zbytecne dlouhe prostoje mezi prohlizenim jednotlivych preparatu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK