AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Zdeněk Vojtíšek, Ph.D. [41-KPG], Nové náboženské směry [OKN2317012, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi zajímavá přednáška, inspirující vyučující, dobrá komunikace i zpětná vazba, ale proč byla pozměněna témata esejů určených ke klasifikaci 14 dnů před stanoveným termínem zkoušky a zprávou pouze na osobním e-mailu vyučujícího nechápu.
doc. PhDr. Zdeněk Vojtíšek, Ph.D. [41-KPG], Nové náboženské směry [ON23142316, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly zajímavé, škoda, že jsme se viděli s panem docentem pouze dvakrát za semestr. Zkouška byla založena na základě přečtené knihy formou eseje. Snažil se, abychom vyjadřovali vlastní názory. Pěkný předmět.
doc. PhDr. Zdeněk Vojtíšek, Ph.D. [41-KPG], Nové náboženské směry [ON23142316, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky byly zajímavé, škoda, že jsme se viděli s panem docentem pouze dvakrát za semestr. Zkouška byla založena na základě přečtené knihy formou eseje. Snažil se, abychom vyjadřovali vlastní názory. Pěkný předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.07.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mi přišel zajímavý, i když moc nechápu, jak zapadal do oblasti naší specializace.

Seminární práce, kterou jsme psali jako "odměnu" za to, že se předmět kvůli praxím prvního ročníku nekonal, jsem považovala za nadbytečnou.

Forma výstupu, tedy volná esej na zadané téma, byla zajímavou a netradiční formou, nicméně si nemyslím, že bylo pedagogicky správné, když nám vyučující poslal na společný e-mail nejen výsledky esejí, ale i ohodnotil jejich kvalitu seřazením našich jmen od 1. do 15. (!!!) místa, jak se mu práce líbily.

Je přínosné, že na katedře učí i odborník- externista z jiné fakulty, ale nevím, jestli za to stály komplikace s tím spojené (zvlášť spojení 1. a 2. ročníku NMgr, kde má každý jiný začátek a konec semestru.)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK