AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Při veškeré úctě: Pokud kantor celou dobu sedí za katedrou a jenom vykládá z knížky, není to dobré ani pro studenty (můj názor).
Tomáš Adamovič, 01.07.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Mrzelo mne, že byl výklad formou komentovaného čtení studijního textu. Domnívám se, že nám dr. Klusák může ze sebe předat daleko víc, než text, který si můžeme přečíst i sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji více výuky pro "studenty" na úkor výuky pro "specialisty na vývoj dítěte".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Věřím, že cvičení (o počtu méně studentů) pod vedením pana doktora by byla jistě velmi přínosná, ale právě forma cvičení (v podstatě analýza učebnicových textů) mi k přednáškám nevyhovovala. Jsem toho názoru, že pan doktor nám mohl předat mnohem více (jeho přístup je naprosto profesionální a jeho zkušenosti zcela nezpochybnitelné); možná bych se proto pokusila změnit strukturu předmětu v jeho podání - nejprve teorie (ta je pro prvotní seznámení se s určitou věkovou kategorií nezbytná), až následně praxe (klidně i v podobě společného čtení; materiály by mohly být přihlášeným studentům posílány předem k pročtení, např. emailem). Co se týká závěrečného testu - byl poměrně náročný; rozsah vývojových změn (motorické, kognitivní, percepční...) je přeci jen hodně široký, takže na všechny změny pochopitelně nezbyl čas - úplné samostudium v tomto případě nevnímám pro skutečné pochopení problematiky (s řadou komentářů a připomínek) jako vhodnou volbu, ačkoliv četba by jednoznačně měla patřit k tomuto předmětu, ovšem jako doplňující prvek přednášek. Za pozitivní přístup a další motivaci ovšem velice děkuji.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi mě zaujala celá přednáška a litoval jsem, že jsem musel odejít dříve.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět
PhDr. Barbora Lucká, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět. Mohl jsem si vše aplikovat na vlastní životní situaci v dětství
doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. [41-KPSY], Základy psychologie [OBPP13003, přednáška]
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Seidlové-Málkové: Během přednášek jsem měl problém sledovat strukturu výkladu a odlišit podstatné od nepodstatného. Též jsem měl dojem, že není přednáška od toho, abych problematiku pochopil a obsáhl, ale k tomu že slouží naskenovaná literatura, kterou přednáška jen doplňuje. (Očekával bych to obráceně.)
Detail: nepochopil jsem, proč přednášky dr. Seidlové-Málkové začínaly o 10 min. dříve a člověk tak chodil "pozdě", i když přišel včas.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. [41-KPSY], Práce s dětskou skupinou [OBPS13057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2015, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Na tento předmět jsem se velice těšila a splnil všechna má očekávání. Jako největší přínos vidím to, že tento seminář/cvičení bylo opravdu zaměřeno prakticky a dost jsme si toho vyzkoušeli na vlastní kůži.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Základy psychologie [OBPP13003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní Smetáčková je výborná přednášející, která člověka do daného tématu vtáhne.
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Smetáčkové: Líbilo se mi vtahování studentů do děje, líbila se mi přehledná struktura přednášek i prezentací.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Záživný a zajímavý výklad látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky paní doktorky mě velice bavily (prezentace sloužily jako výborný, navíc přehledný podklad, ke kterému byl poskytnut další komentář a konkrétní příklady nebo video). Oceňuji i prostor pro dotazy, i když si myslím, že by nemuselo být tak moc nutné snažit se o vzájemnou interakci - v tolika lidech to, upřímně, není příjemné (tím ani "efektivní"), přednášku bych proto klidně celou pojala jako... přednášku. :) Škoda jen, že témata u konce nevedla také paní doktorka Smetáčková, poněvadž v podání dalších vyučujících/doktorandek už to tak zajímavé nebylo - vlastně se, většinou, jednalo o strohé předčítání prezentací (přitom na přednášku se jde člověk dozvědět něco navíc, jinak by si doma rovnou mohl otevřít Moodle - za který ale, mimochodem, díky). Také mi nevyhovoval chaos v závěrečných tématech - zdálo se mi, jako by se po nich prapodivně "skákalo" (působilo to neuceleně), zápočtový test se hodnotím jako dost náročný - nejsem si jistá, zda to není spíše demotivující (přeci jen - jedná se o učivo za jeden pouhý semestr). Celkově však velmi děkuji za vhled do psychologie.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad je opravdu zajímavý a pečlivě připravený a namířený na nás. Oceňuji nejen "výklad" potřebný pro zkoušku, ale i motivování nás ke správnému přístupu k dítěti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nemám absolutně co vytknout - struktura, vedení a průběh přednášek byl vynikající (přehledné prezentace, konkrétní příklady, jasný výklad, prostor pro dotazy); takto jsem si vždycky představovala přednášky na VŠ. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní dr. Smetáčková je perfektní a její výklad se mi líbil velmi! Škoda, že nepřednášela celý semestr. Umí poutavě vyprávět a dává praktické příklady, výborný pedagog.
Jen některé otázky v písemce jsem asi úplně nepochopil. Magické, artificialistické myšlení atp. nebylo v materiálech úplně nejvhodněji vysvětleno. Přesto děkuji za zajímavé poznatky. :)
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Sociální psychologie I [OBPS13015, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Výborná příprava a koncepce přednášek (snad až na příliš dlouhé prezentace výzkumných článků námi studenty, které z mého pohledu nejsou tak přínosné.). Informačně zajímavé, dobře a živě podané (kombinace teoretických informací propojených do reálných, zejména školních, situací, úkolů sdílených na moodlu s ostatními kolegy, poskytnutí prezentací jako kostry k přípravě na zkoušku, malé skupinové práce v průběhu přednášky oživily materiál=) vše dobře nakalibrované). Výborná komunikace se studenty. Tento předmět je sám o sobě zajímavý a k tomu výborně vyučovaný.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 4. Ročník, Psychologie, bakalářské
Náročné požadavky, zajímavé poznatky, spravedlivé hodnocení, vstřícnost a ochota pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky paní doktorky Smetáčkové byly na rozdíl od přednášek doktora Klusáka mnohem přehlednější a srozumitelnější, výklad byl jasný, názorný a informace relevantní k tématům, což velmi pomáhalo k pochopení vědeckých výzkumů. Na otázky odpovídala fundovaně a i motivovala k dalšímu studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Profesionálny výklad
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Vybraná témata z pedagogické a sociál.psychologie [OB7213209, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nejlepší přednášky!!! Výborná přednášející! Děkuji.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborné přednášky paní docentky Smetáčkové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Úvod do psychologie [OKB7313111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní docentka je skvělá. Tento předmět je velmi zajímavý a naučný. Díky motivačnímu přístupu a veselému projevu mám velký zájem rozvíjet své znalosti o psychologii.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender a škola [OKNPP13157, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět přínosný pro praxi, zajímavé, i když časově náročné úkoly, náročný test. Ale vstřícný a lidský přístup vyučující.Doporučuji.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender a škola [ONPP13157, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2014, 2. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Úžasný a zajímavý předmět!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl velmi zajímavý, přínosný, požadavky zcela jasné. Vyučující má pro předmět detailně propracované prostředí v Moodlu, což také hodnotím velmi kladně. Mohu jen doporučit!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný předmět ve výborném provedení!
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender a škola [ONPP13157, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Když jsem se na předmět přihlásila, tak jsem ještě netušila, že bude mít tak zajímavý obsah. Výuka byla srozumitelná, zajímavá a obohacující.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologický filmový seminář I. [OVP13005, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Seminář byl celkem zklamáním, jednak co se týče filmů, které byly vybrány (studenti si je vybírali sami, což je sice hezké, ale mnozí neměli tušení, co za filmy to je a hlasovali "naslepo"; toto samozřejmě není chyba vyučujících, ale studentů, kteří místy nebyli schopni ani napsat smysluplný komentář k filmu). Navrhoval bych spíše, aby byly filmy předem vybrány, mnozí studenti ještě nemají tolik zkušeností a rozhledu, aby byli schopní vybírat kvalitní filmy, které by pro ně byly přínosné a něco jim předaly.

Dále bych velmi zkritizoval organizaci předmětu, neboť řízení předmětu přes Moodle se ukázalo jako velmi nepraktické a neefektivní, protože komunikace mezi skupinami musela být hodně improvizovaná a několik věcí nefungovalo tak, jak mělo (hlasování, třídění do skupinek...), což působilo neprofesionálně a i nezodpovědně vůči studentům (hodně organizačních věcí záleželo jen na studentech, vyučující byli často jen "pozorovatelé").
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář mi umožnil náhled na filmy, jaký mě dříve nenapadl. Uvítal bych povinnou prezenci z toho důvodu, že poslední dvě skupiny prezentovaly své výstupy jen před hrstkou studentů, což byla škoda.
Zároveň mě mrzí, že nebyl vypsán navazující kurz.
Rozhodně by bylo dobré upravit možnosti tak, aby se studenti mezi sebou ve skupinách na prvním setkání více poznali, výrazně to usnadní spolupráci.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Aktuální témata současné psychologie [OVP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2014, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Výborný, velmi názorný předmět. Ocenila bych méně témat z pedagogické psychologie, aby to bylo více pestré.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Četba anglické literatury [OVP13009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Tento předmět byl pro mě velmi užitečný. Byla bych ráda, kdyby byly otevřeny pokračovací kurzy - Četba anglické literatury II atd. Také si myslím, že by bylo fajn věnovat se například každý semestr jednomu tématu psychologie (tento převládala sociální psychologie a genderová témata). Nevadilo by, kdyby se i v rámci kurzu mluvilo anglicky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK