AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Alice Bílá, Ph.D. [41-KMDM], Středoškolská matematika čtená podruhé [OB1310N001, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
V rámci časových obmedzení si myslím, že látka bola prebratá v dostačujúcom množstve. Test odpovedal vedomostiam, ktoré sa precvičovali na hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Dobrý předmět na základní opakování. Jediné co mi přišlo trochu podivné je bodové hodnocení testů.
Zdeněk Frabša [41-KMDM], Základy moderního bridge [OB1310V01, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
V druhé části semestru výrazně vázlo předávání prezentací pro ty, kteří se hodiny nemohli zúčastnit a chtěli se podívat na to, o co přišli.
Vyučující se velmi snažil najít rovnováhu mezi nutnou teorií a praktickým nácvikem hry.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Matematický software B-I [OB2310NN92, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
velmi pěkně propojené s tím, kdy použít konkrétní funkce Geogebry ve škole a učení ve třídě.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Šachy [OB1310V02, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi zajímavý předmět, který byl pro mě osobně velmi přínosný. Uvítala bych, kdyby bylo v sylabu jasně napsáno, že je to předmět zaměřený na program pro děti předškolního a školního věku s názvem Figurková školička. Většina studentů byla z učitelství pro 2. stupeň ZŠ a SŠ a přihlásili se v domění, že půjde hraní šachů, jako hry.

Dále bych ocenila větší přístup k materiálům figurkové školičky, než jen jednorázovou ukázkou v semináři, kvůli seminární práci.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Základy počítačové gramotnosti pro matematiky [OB1310002, bloková cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Podle mě je popis předmětu v sylabu nedostatečný. Odkazuje na neaktuální stránky a také požadavky k plnění jsou neaktuální. Jelikož se jedná o e-lerning a mělo se pracovat v moodlu čekala bych, že zde bude jasný odkaz na tento kurz v moodlu a vyučující případně zde upřesní jednotlivé údaje o podmínkách kurzu.
Webové stránky vyučujícího o podmínkách předmětu také nic nesdělily.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Ekonometrie [OB1310107, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bohužel měl tomuto předmětu předcházet předmět Pravděpodobnost a statistika, paní Tůmová byla dosti překvapena, že opravdu nevíme a nikdy jsme neslyšeli termíny jako hustota pravděpodobnosti, odchylka apod.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Přípravný seminář k závěrečné práci [OB1310109, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosný předmět, bylo zodpovězeno spousta našich otázek a ještě mnohem více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl naplněn názornými ukázkami problematiky a studenti byli vedeni k samostatné práci ve které cvičili nastudované informace.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Diskrétní matematika [OB2310N001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Spousta otázek, málo odpovědí - bystré studenty to motivuje k dalšímu poznání a studiu. Osobně mě předmět přišel velmi přínosný především vhledem do jevu pravděpodobnost.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Lineární algebra [OKB2310N09, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bohužel, předmět vedený panem doktorem Jančaříkem je absolutně nepřínosný. Jediné, co jsem si z něj odnesl je, že vím, že na soubornou a statní zkoušku se budu muset připravit sám a úplně znovu, abych něco vůbec uměl. A to mám velkou výhodu v tom, že jsem již Lineární algebru absolvoval na jiné fakultě s mnohem vyšší úrovní výuky. Co se týče mých spolustudentů, tam vidím, že jediní, kteří tuší, co se v Lineární algebře vlastně děje jsou právě ti, kteří to studovali někde jinde. Zároveň je obrovský rozdíl v požadavcích na studenty kombinovaného a denního studia, což mi přijde nelogické, protože to pak znehodnocuje výuku a udělený titul oběcně, když se učí nekonzistentně. Předmět v KS pod vedením pana doktora Jančaříka je vlastně "dávačka", kde jde jen o to, naučit se 3 triviální typy příkladů. Nejraději bych absolvoval tento předmět pod vedením jiného vyučujícího, což bohužel v mém programu nešlo.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Algoritmy B-I [OKB2310091, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Za oddechově působící interaktivní prezentací byla schována spousta myšlenkových zdvihů a posunů, které k dané problematice vybudovaly respekt. Požadavky k splnění zápočtu byly jasné a dosažitelné i studentům kombinovaného studia.
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Šachy [OB1310V02, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento seminář mě opravdu velice zaujal. Metoda šachů aplikovaná na mladší děti mě překvapila. K semináři nemám žádné negativní připomínky a jsem ráda, že jsem tento seminář absolvovala.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Lineární algebra II [OB1310101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Byl vidět znatelný rozdíl mezi studenty dálkového a denního studia, kdy denní byli připraveni a vedeni paní profesorkou, dálkoví měli na Lineární algebru I. pana doktora Jančaříka a pojmům, které paní profesorka považovala za probrané, často nerozumněli. Tímto nerovným začátkem jsme tak, srovnáváním znalostí na podobnou úroveň, strávili nemalé množství času, což je škoda pro studenty denního studia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Upřímně jsem doufal, že druhý semestr lineární algebry zodpoví otázku využitelnosti předmětu pro pedagogickou činnost na ZŠ a SŠ, kvůli které obor studuji. Pravdou je však naprostý opak. Celé to působí jako rozrůstající se snůška matematického vědátorství, kterou běžný smrtelník - a dokonce ani běžný učitel - nemá šanci využít. Paní profesorka má navíc jeden z nejslabších výkladů z celé katedry, na co nejobecnějších a nejpřesnějších vyjádřeních trpí názornost a srozumitelnost. U podobných úloh se mnohdy liší značení, v principu jednoduché a elementární postupy jsou popisovány přepísmenkovaně, některé mezikroky v důkazech jsou přeskočeny, zatímco jiné ne, a ve výsledku mnohdy vyjdou srozumitelnější přímo ze skript. Jediné, co to všechno zachraňuje, je vstřícná a sympatická osobnost paní profesorky. Jo a ty termíny zkoušek v osm ráno jsou vražedné:D
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Lineární algebra [OB2310N009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Perfektně strukturovaný výklad, ke kterému nelze mít jedinou výtku! Paní profesorka je neuvěřitelně milá, trpělivá, skoro jako vlastní babička. Byla radost jí poslouchat, někomu možná připadala uspávající, výklad měla v podstatě jako skripta, mě naopak strukturovanost pomohla.
Ochotná cokoli probrat, dovysvětlit a neuvěřitelně rychlá v odpovědích na e-maily (například v neděli odpoledne do hodiny).
PhDr. Eva Řídká, CSc. [41-KMDM], Metody řešení úloh středoškolské matematiky [ON1310N002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Celkově z mého pohledu velmi zbytečný předmět a i koncepce byla zvláštně zvolená.
Mgr. Jana Žalská, Ph.D. [41-KMDM], Metody řešení úloh středoškolské matematiky [ON1310N002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Celkově z mého pohledu velmi zbytečný předmět a i koncepce byla zvláštně zvolená.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK