AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jolana Ronková, Ph.D. [41-KPPP], Rozvíjení čtenářské pregramotnosti [OKB7315304, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad byl spíše strukturovaný pro učitelky ze ZŠ. Nám učitelkám v MŠ toho nedal tolik, kolik jsme si představovali. Měl by být zaměřen více na děti z mateřské školy např. jak s nimi pracovat, ukázka pomůcek pro rozvoj prečtenářské gramotnosti apod.
PhDr. Marie Rychlíková, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I [O01215154, cvičení]
Karolína Pešinová, 25.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Osobně si myslím, že by pro nás studenty byla lepší souvislejší praxe. Třeba 14 dní v kuse, kde bychom museli učit. Náslechy jsou také dobré, ale nedají člověku tolik, co zažitá zkušenost. Jsem ovšem ráda, alespon za něco.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I [OK0615154, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Dokonalá znalost problematiky z hlediska jak mikro (pedagogického), tak makro (vzdělávací politika). Hluboký vhled a reflexe moderních trendů ve vzdělávání u nás i ve světě. Zjevný hlubký osobní zájem o věc a nasazení, příjemná, uvolněná a motivující atmosféra.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí II [OK0615155, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bez připomínek. Paní docentka je člověk na svém místě. Atmosféra při jejich přednáškách je perfektní, přínosná, inspirativní a přátelská. Děkuji za vše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji za dokonale praktické a pro každého učitele potřebné přednášky. Škoda jen, že takových není podstatně více.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I [O01215154, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I. přednáška byla pro mě velmi obohacující. Naučila jsem se spousty zajímavých a nových věcí, výklad jsme dostávaly přímo tištěný, byl jasný, dobře strukturovaný, prostě přenášky byly moc fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je vstřícná, milá. Chová se ke studentům, i přes svou funkci, velmi pěkně. Látka je dobře strukturovaná a lehce uchopitelná.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí II [O01215155, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Považuji tento předmět pro své budoucí povolání za velmi stěžejní, ale vzhledem k organizaci jsem někdy pochybovala o tom, že tomu tak opravdu je - z časové dotace by se určitě zejména z hlediska seminářů dalo vytěžit mnohem víc.
Přesto velmi oceňuji seznámení s různými metodami výuky čtení a psaní (Sfumato, Comenia script, ...) a s lidmi, kteří jsou pro ně zapálení. Také přednáška o leváctví byla velmi přínosná. Nejpřínosnější pro mě přesto byly přednášky od paní profesorky Wildové, která umí předat své nadšení pro obor. Zejména důraz na individualizaci a nelpění na zbytečnostech, seznámení s možnostmi testování a rozbory chyb ve čtení a psaní byly velkým přínosem.
Myslím, že k tomu, abych byla připravená vést prvňáčky jejich nejsložitějším obdobím školní docházky, vede ještě dlouhá cesta, mnoho přemýšlení a přečtené literatury, ale základ tu je.
Připadá mi trochu škoda, že základní doporučená skripta jsou z roku 1998, což mi připadá docela dávno. Doufám, že se od té doby mnoho věcí změnilo k lepšímu, a bylo by hezké je zařadit i do skript.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK