AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. [41-KSP], Sppg znevýhodněného člověka s TP I. [OBPS18905, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Předmět byl velmi špatně strukturován. Vzhledem k nemožnosti stáhnout si prezentace předem bylo nutné opisovat velmi dlouhé texty přímo při hodinách, což vzhledem k jejich délce a náročnosti znemožňovalo zároveň poslouchat výklad, takže mi tento přístup přišel velmi kontraproduktivní a silně demotivující, neboť hodiny byly vyčerpávající a šlo prakticky jen o neustálé tupé opisování textu. Obsah předmětu jako takového byl poučný, ale rozhodně bych doporučoval pojmout výuku a prezentace jinak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Docentka Hájková má mnoho zkušeností z oblasti diagnostické praxe, kterými místy tematicky obohacuje výklad, což považuji za občerstvující. Samotné přednášky mi nicméně přišly poněkud nekonzistentní, nepřehledně strukturované - prezentace byly "přehlcené textem" a výklad se sestával prakticky jen z přečtení textu uvedeného v prezentacích, což je (vzhledem k důležitosti oboru somatopedie pro většinu budoucích speciálních pedagogů) škoda. Určitě by tedy nebylo na škodu prezentace i výklad zestručnit a poněkud systematizovat. Při přípravě na zkoušku je totiž student zavalen desítkami powerpointových slidů. Nicméně velmi oceňuji
různé tematické "vsuvky" (ať už v podobě promítání dokumentu o životě osob s protézami končetin, či návštěvy MUDr. Kočové a jejího výkladu o vzácných onemocněních). Jako plus bych dále určitě vyzdvihla vstřícný přístup paní docentky a její nadhled, zejména před zkouškou na mne kombinace obojího uvedeného působila velmi povzbudivě. Moc jsem ocenila i možnost přijít si nezávazně prověřit své znalosti v rámci předtermínu.
doc. PhDr. Jan Šiška, Ph.D. [41-KSP], Sppg znevýhodněného člověka s MP I. [OBPS18904, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Na panu docentu Šiškovi bylo často vidět, že je buď unavený, či ho učení nebavilo, což moc nemotivovalo k prohlubování zájmu o předmět a další poznání, ačkoliv jeho přednášky byly jinak zajímavé. Také s vyhodnocením zkoušky si dával bohužel velmi načas.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK