Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Horák [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Magistr Horák je mladý člověk, který trénuje Matfyzáky v posilovně. Student si buď řekne, že bude cvičit sám a cvičí si na strojích anebo bude trénovat kruhový trénink, který stroje prakticky nepoužívá, který pan magistr připravil.
Jeho tréninky jsou průměrně těžké, navíc intenzitu si může student jet podle sebe. Cvik rád upraví podle možností či zranění studenta nabídne lehčí variantu cviku.
Netoleruje nedochvilnost. Za více než 5 minut opoždění studenta čekají při lepší náladě kliky, při horší angličáky.
Mohl bych vytknout to, že neukázal moc cviků na protahování. Na konci tréninku se každý má protáhnout sám a vědět, co dělat.
Mgr. Martin Kozák [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Posilovna je určitě vhodná i pro studenty, kteří nemají s posilováním moc zkušeností.
Během prvních několika hodin jsme se naučili, jak na strojích provádět základní cviky.
Oceňuji, že nám pan učitel sdělil základní rady, jak sestavit cvičební plán.
Jen toho bylo najednou docela hodně, takže jsem měl problém si všechno zapamatovat.
Pan učitel nám během cvičení poradil, když jsme měli nějaké otázky.
Také nás občas poopravil, když jsme cvičili špatně.
Bohužel nás však nemohl sledovat stále všechny.
Oceňuji, že cvičící nevyžadoval žádný velký výkon, každý mohl cvičit tempem, které mu vyhovovalo.
Posilovňa pána doktora bola veľmi dobre organizovaná, cvičilo sa mi tam v pohode a veľmi si vážim, že zakaždým odpovedal na moje dotazy veľmi konštruktívne a odborne ale aj tak aby som pochopil danej problematike. A samozrejme to sa týkalo aj momentu keď som nemohol cvičiť bol príjemný a pochopil problém. Za mňa veľké plus.
Během prvních týdnů nám vyučující ukázal, jak správně cvičit na strojích v posilovně. Poté byla organizace cvičení na nás, ale vždy byl vyučující ochotný poradit a doporučit jak cvičit. Během hodiny se také vždy snažil opravit, pokud někdo dělal cvik špatně. Docházku kontroluje vždy na začátku hodiny, takže pozor na pozdní příchody, nemá je rád, což je ale zcela pochopitelné.
V posilovně nám doktor Paulík nejdřív ukázal jak používat které stroje, jak se rozcvičit, a protáhnout po tréninku, a kromě toho si každý cvičíme jak chceme, jen občas někoho opraví, když někdo něco dělá špatně. Za takový přístup jsem dost ráda, nejde o to, abychom se tam nějak ztrhali, každý si cvičí podle svých sil.
Mgr. Jana Pospíšilová [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Pani magistra vždy navodila príjemnú atmosféru, pustila nám ku cvičeniu hudbu a vždy bolo na jej hodinách veľmi príjemne.
Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
(pilates) příjemná, jenom hned první týden budete cvičit, jako kdybyste to už uměli a měli trochu fyzičku. pokud vám to nepůjde, nic se neděje, když místo 10 uděláte jen 5 hmitů, nijak to nehrotí, stačí, když se snažíte jak to jen jde.
Paní magistra měla cvičení vždy hezky připravené, panovala příjemná atmosféra. Na cvičení jsem chodil rád. Náročnost byla přiměřená, i když jsem občas měl co dělat. Vytýkám jen jediné – každý týden přesně ten samý hudební podklad už je po několika týdnech trochu na zbláznění :)
Kateřina Linková, 13.01.2024, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vtipné komentáře a zároveň skvěle přecvičuje. Netuším, jak dokáže mluvit při svalovém cvičení :D. Nejlepší předmět na škole.
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Milan bral tento predmet celkom vazne, n minut meskania = 10n anglicakov a rozcvicka bola poriadna, no sam hovori; ak sa prezije rozcvicka, zvysok je malina. Naozaj ma sport a ma prehlad v aktualnych zapasoch, viaceri sa nim obcas kratsie rozpravali, dobrovolne.
Lubilo sa mi, ze nestracal trpezlivost a snazil sa nam vysvetlit ako pinkat tu loptu ak sme boli zaciatocnici, pokrocili hrali na zvlast kurtoch a mali to volnejsie. V zime je zima ale ked je velmi zle hra sa vnutri.
Ak clovek chce hrat tennis, Milan je dobry ucitel, avsak na to ako je tento predmet irrelevantny ma vyzadovanu az moc velku prioritu
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pan safr florbal vyucuje velmi dobre
hral jsem profesionalne florbal a veci ktere jsme delali na hodinach byly super pro zacatecniky jak pokrocile
dobre usporadana hodinu - zacatek nejaka cviceni a pak delsi dobu hra
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tenis byl fajn, vyučující se pověnoval začátečníkům s tím, že zkušenější si nechal zahrát volně. Zároveň podával rady i těm, kteří tenis hrávali už dříve a to rovnou s nějakým opodstatněním proč to tak je lepší (za mě velké plus).
Kliky za pozdní příchod mi nepřijdou jako nejlepší nápad.
Jinak fajn
S hodinami pana Šodka jsem spokojený. Je vidět, že ho tenis baví, a že ho bere vážně, ale netlačí to do nás natolik, aby to otrávilo zbytek skupiny. Hodiny jsou fyzicky náročné, a program je individuálně přizpůsoben jednotlivým lidem/skupinkám. Líbí se mi, jak jsou hodiny zorganizované, a že s námi pan Šodek pravidelně komunikuje o rozvržení na jednotlivé kurty.
Někdy mi přijde, že je pan Šodek občas až příliš soutěživý, což mi trochu vadí. Nejsem v tenisu příliš dobrý, a zvýšený důraz na body je pro mě poměrně demotivující, protože mám pocit, že nemohu konkurovat zdatnějším studentům.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
hodiny dobré, florbalu rozumí. Má blbé připomínky na všechno, je vidět, že to nemyslí vážně ale když minete bránu o 20 cm z otočky kolem protihráče tak vám řekne že jste měli přihrát, pokud se trefíte za stejné situace tak nic...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nejvíce cením individuální a vstřícný přístup ke studentům. Hodiny byly zábavné
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Občas si s námi zahrál florbal. V pohodě učitel.
Mgr. Jiří Teplý [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Pan Teplý je rázný, ale sympatický člověk. Atmosféra na hodinách bývá uvolněná, všemožné situace je schopný brát s humorem. Osobně jsem plaval většinu svého života a stejně jsem se na jeho hodinách naučil spoustu nových a zajímavých věcí - to je něco, co o mnoha lidech tvrdit nemůžu.
Ačkoli jsme byli totální žabaři, Mgr. Teplý s námi neztratil trpělivost, naopak se několikrát vrátil a pokusil se vysvětlit/naučit správnou techniku plavání znovu. Občas mi nesedl tón, se kterým nám sděloval připomínky atd., ale vždy to myslel dobře.
Paní učitelka Vaníčková je hrozně správná, dalo se s ní vždy bez problému vše vyřešit a během hodin se nás snažila naučit vždy něčemu novému. Zároveň jsme si na konci vždy i zahráli malý zápas, za což jsem byl vždy rád.
Připomínka k předmětu, Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nu což, je to holt nutné zlo.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Měl jsem základy plavání. Vůbec jsem se na to netěšil, ale teď jsem rád, že s plaváním pokračuji i v letním semestru.
V nabídce je pestrá škála sportů, je jen trošku škoda, že nejsou všechny k dispozici všem ročníkům.
Je trochu nepříjemné, že mnoho sportů začíná brzo ráno, a navíc daleko od ostatních budov fakulty.
S výukou tělesné výchovy jsem docela spokojený. Jsem velmi spokojený s dostupným vybavením a jednotlivými prostorami, škola se o své vybavení stará dobře, a moc mě těší, že si je můžeme na hodinách bez problémů vypůjčit. Plavecké zkoušky jsou otravné, ale beru je jako nutné zlo, abychom se mohli zapisovat na různé kurzy. Možná bych trochu změnil rozvržení stránky, tlačítka na vrchní liště jsou příliš malá a stránky jsou poněkud nepřehledné.
Predmet, sám o sebe je veľmi dobrý, že dovoluje študentom sa hýbať a viacmenej ich k tomu "núti". Páči sa mi široký výber rôznych disciplín
To čo by sa ale mohlo zlepšiť je prehľadnosť. Na začiatku som myslel, že predmet povinný nebude (nakoľko bol medzi povinne volitelnými) a až veľmi neskoro som sa dozvedel, že ho budem musieť podstúpiť. Povinné plávanie mi bolo veľmi nepríjemné a zbytočne mi vytváralo stres. Odobral by som povinnému plávaniu povinnosť.
Ve zkratce: Matfyz je super, jen tělocvik (aspoň v prváku) nestojí ani za zlámanou grešli. Tři hlavní důvody:
1) Nabídka sportů je prostě fakt bídná. Tečka. Oproti ostatním fakultám je to až tristní.
2) Nevidím pádný důvod, proč člověk MUSÍ v letním semestru pokračovat ve sportu, který měl v semestru zimním.
3) Proč proboha musí mít katedra KTV vlastní stránky? Od čeho pak ten SIS je? Navíc ty jejich stránky jsou příšerně nepřehledné - např. o modulu pro vedení absencí jsem se dozvěděl až 2 týdny před koncem semestru!
Moznost mit vetsi absenci misto 3 hodin na 4 hodiny a nebo zrusit hodiny po vanocich protoze tam chodi strasne malo lidi, kazdy kdo nemusi tam nejde a jde se radeji ucit a pak je to tam takovy nic moc
Oceňuji, že se vyučující vždy snažil poradit, vylepšit techniku a zodpovědět veškeré otázky.
Co naopak hodnotím negativně, že se stále běhá pouze jeden okruh. Mohlo by se to občas prostřídat, nebo jednou za 14 dní zůstat na dráze a chodit nějaké úseky nebo intervaly. Možná by to bylo lepší a alespoň trochu bychom ucelili kolektiv.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Veľmi neskorý čas konania predmetu (20:30 - 22:00)
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pohyb je nutny a matfyzaci specialne ho mame malo, no clovek musi sam pochopit ze sa chce hybat a mal by to robit pre seba, aktivne. Informatici prvy rocnik zimny semester maju tuto nutenu hodinu o 8:00, co znamena ze vstavat treba 6:40 pretoze sa treba dostat na druhy koniec prahy v priapde ak ste na 17th listopadu. Su 3 mozne absencie, odporucam nechat si to na posledne 3hodiny a urcite ich vyuzit.
Vyberanie sportu malo termin niekedy v septembri rano a bolo to spomalene jak blazen, vypredala sa posilka, basket a tennis ako prve, ostatne sporty mali problem naplnit kapacity no ak nic nestihnete, je tu plavanie co ma rozne obtiaznosti a v podstate kapacitu neobmedzene vela ludi, je asi v 4 roznych casoch a trva polovicu casu ostatnych sportov. V prvom rocniku relativne malo sportov na vyber a vsetky take basic ale da sa.
Je tu povinna skuska kde musite 100metrov zplavat pod 3:14 (vratane), je to uplne v pohode ak clovek ide konzistentne a rozlozi sily, pomoze vediet odrazy ale clovek bez kondicky a bez extra svalov da cca 2:30. Ak ju clovek nesplni bude mat tento semester iba zaklady plavania.
Myslím si, že mít povinný tělocvik na vysoké škole je naprosto zbytečné. Jsme dospělí, takže bychom měli si sami rozhodnout kdy budeme cvičit a kdy ne.
Nejvíc hloupé na tom je, že je označen "povinně volitelný." Proč ne prostě jako "povinný?" Jenom protože si můžeme zvolit mezi "tělesná výchova I" a "tělesná výchova III?" Proč nemít rovnou jeden tělocvik pro jeden semestr?
Byl bych taky rád, aby do budoucna nemusel být v tak brzkou hodinu. Na fakultu vždy dojíždím cca 1h, abych po zhruba hodině jel zase zpátky.
Byl jsem jeden z těch "šťastlivců", kteří museli chodit na základy plavání, plavat v rámci možností umím, ale nedokázal jsem plavat dost rychle. Nechci tlačit na to, aby se snížily nároky, protože si myslím že příčka je už takhle dost nízko. To co mi vadí je fakt, že jediný předmět, který není povinně volitelný, ale je vám prostě vnucen, začíná v 7:30. Vlak nejezdí úplně ideálně a navíc jsem musel pěšky na nádraží, protože ani autobusy nejezdí tak jak by bylo potřeba. Vstávání v 5:30 bych se tedy opravdu odpustil.
Ježdění na Hostivař bude vždy předmětem debat, na druhou stranu je to minimálně z kolejí 17. listopadu docela příjemná zajížďka. Volejbal s paní učitelkou Vaníčkovou byl vždy skvělý, člověk si alespoň vyčistil hlavu, trochu se rozhýbal a přišel na jiné myšlenky.
Myšlenka snahy donutit lidi ke sportu je podle mě docela dobrá, jde o to se snažit, ne předvést nějaký velký výkon, což je super, jen je hodně otravné kvůli tomu muset jezdit až do hostivaře