AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Principy počítačů [NSWI120, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly dobře organizované. Přístup s jednou tabulí na přednášku je zajímavý ale funguje vlastně valmi dobře. Oceňuji záznamy které jsou podlemě nejlepším způsobem jak se připravit na zkoušku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Ježek je skvelý prednášajúci a jeho predmet som si užil. Špeciálne oceňujem dobrovoľné self assignmenty, ktoré boli niekedy veľmi prepracované a dobre pripravili na skúšku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Ježek je naprosto legendárním přednášejícím a nedovedu si představit, že by Principy Počítačů měl přednášet někdo jiný. Z každého člověka by se po absolvování tohoto předmětu měl stát počítačový nadšenec.

Jediný problém je, že výklad pana Ježka je tak vyčerpávající, že nestíháte psát na papír ani do notebooku. Naštěstí jsou všechny přednášky nahrané na YouTube, takže jsem si je většinou pouštěl zpětně a dopisoval informace, které mi během přednášky unikly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán ućiteľ mal veľmi dobrý prednes. Takisto boli veĺmi dobré aj domáce úlohy, ktoré žiakov povzbudzovali k tomu aby sa učili počas celého semestru a takisto bolo super, že za ne mohol študent dostať bonusové body ku skúške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor je výborný prednášajúci. Síce dosť rýchlo hovorí, ale jeho prednášky sú plné informácií. Všetko, čo prednáša, spolu medzi sebou prepája, upozorňuje, čo je dôležité si zapamätať. Tiež často prednášky odľahčil nejakou vtipnou vsuvkou.
Veľmi oceňujem možnosť získať dodatočné body ku skúške v podobe domácich úloh. Všetky materiály (prednášky, videá, prezentácie) boli veľmi dobrou prípravouna skúšku.
Skúška, hoci je (časovo) náročná, je sama o sebe veľmi zaujímavá - človek musí premýšľať nad tým, čo má pred sebou, nie je to len mechanické skúšanie teórie. Napriek tomu sa vždy skúša len to, čo odznelo na prednáške.
Jediná nevýhoda je, že oprava skúšok trvá dlhší čas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad na přednáške rozhodně byl dobrý (i když vyučující rozpráva v dvojnásobné rychlosti), ale trochu mi chybí, že vyučující bohužel nemá nějakou kostru toho co přávě preberáme. Všechny přednášky se nahrávali a pak jejich záznamy jsme měli k dispozici. Taktéž 1,5 hodinové nahrávky řešení Self-assessment úloh sme mohli zkouknout kdykoli. Avšak občas tyto všchny videa se nedali stihnout zkouknout průběžně a pak to všechno vidět naraz bylo matoucí a nepřehledné. Ocenila bych alespoň obsah jednotlivých přednášek sepsaný, aby bylo dobře vidno, které témy patří do jednotlivých celků a podobně. Zkouška vypadá možná trochu děsivo, ale myslím, že vyučující dobře přizpůsobil hodnocení zkoušky vzhledem k 3 kreditům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci učiteľ, vďaka nemu som si obľúbil matfyz.
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tempo rozpravania sa zdalo mega rychle no casom si clovek zvykne a je mu to vlastne pomale :D
Vysvetluje ucivo fakt dobre, obcas aj vtipy ktore su vtipne.
Dava celkom tazke (nepovinne) ulohy a skuska trva aj tyzden dokym bude opravena ale tak dokopy vlastne musi opravit 250 x 6A4 papierov co je dost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji, že byli k dispozici záznamy přednášek.
Podobně bili k dispozici fotky hustě popsané tabule, ale v nich se bez výkladu občas nedá snadno vyznat.

Ježek všechno vysvětluje do hloubky.
Pomocí zajímavých příkladů a příběhů snadno udrží pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé přednášky, které jsou opravdu nabyté poznatky. A ikdyž se postupuje poměrně v rychlém tempu, tak díky pořizovaným záznamům není problém si projít určité pasáže přednášky znovu. Sefl-assigments představují neuvěřitelně dobrý způsob, jak si ověřit osvojení témat z přednášek. Rozhodně se vyplatí je řešit, ikdyž mohou docela potrápit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, dobře připravené a zkouška přiměřeně obtížná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
speaks too fast
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ač mi na přednáškách často výklad připadal natolik mnohoslovný, že bylo velmi těžké udržet pozornost, nakonec jsem velmi ocenila nahrané přednášky i konzultace z minulých let. Materiálů je dost a jsou velmi kvalitní
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Panu doktorovi velmi záleží na tom, aby nás hodiny bavily, abychom se látku opravdu učili a zůstavala v nás a to velmi oceňuji. Prvních pár hodin nám rozdával sladkosti za otázky a připravoval pro nás celý rok self-assessment úlohy, které velmi pomohly s přípravou a zároveň nám dávají bonusové body ke zkoušce.
Pan doktor mluví velmi rychle, takže je někdy těžké ho stíhat.
Hlavní výtka je dlouhé čekání na výsledky zkoušek. Na výsledky zkoušek se musí čekat okolo 11 dní. Je pochopitelné, ale pro studenta je velmi nevýhodné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Ježek je velmi charismatický přednášející a je třeba ocenit jeho nadšení do výuky. Jeho time-management je ale ne moc skvělý a často mu trvá dlouhou dobu odpovědět na email nebo opravit zkoušku
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi rychlý výklad. Na panu učiteli je ale vidět jeho nadšení pro to, co učí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející vede přednášku ve velice rychlém tempu, protože přesně ví co a kdy říkat. Zachraňuje to fakt, že přednášky jsou nahrávaná, tedy, pokud student něco nestihl, může se na to podívat zpětně. Na otázky se nikdo moc neptal, protože vše, co mohlo být vysvětlené, bylo vysvětlené. Jde vidět, že samotné přednášení pana doktora baví. Přednášku doplňuje ukázkami přístrojů, o kterých se bavíme, a prostě to, co může prakticky ukázat, ukáže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zapálený vyučující a profík ve svém oboru. Výuka byla dobře zorganizovaná, během semestru bylo možné řešit self-assesment úlohy za bonusové body ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Mluví až moc rychle. Jak se jednou ztratím, tak je těžké se pak znovu zachytit. Líbí se mi ale, že přes email posílá záznamy přednášek. Taky má někdy dobré vtipy.
Připomínka k předmětu, Principy počítačů [NSWI120, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
C# je hezký jazyk, přednáška dobře ukazuje myšlenky za jeho návrhem a to jak v něm má člověk programovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super predmet, obsiahne pomerme široký záber učiva do rozumnej hĺbky a dá študentovi ako teoretické znalosti aj možnosť si všetky znalosti rovno implementovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Predmet bol dobre štrukturovaný pánom učiteľom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet bol veľmi zaujímavý, trochu síce časovo náročnejší, ak si človek chcel poctivo prejsť všetky úlohy na zopakovanie, ale inak ho hodnotím veľmi pozitívne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Obsah předmětu je příliš rozsáhlý na jenom jednu hodinu týždenně. I když je jenom jedna přednáška týždenně, pak se na to ještě musíte podívat doma, nejlépe vypracovat Self-assessment úlohy za bonusové body, a pak se zkouška skládá z příkladů. Ty zkouškové příklady jsou podobné Self-assessment úlohám z posledních přednášek (které ovšem navazují na předchozí).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super predmet ak vás ho učí Pavel Ježek
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mna osobne tento predmet bavil hadam este menej ako lingebra, su to uzitocne veci ale bolelo to. Vsetko je nahravane a neoplati sa to uplne pozerat na menej ako 2x ale je treba tomu naozaj rozumiet, takze asi nie je naskodu sa ist spytat par otazok.

Skuska bola zaujimava, nebolo to lahke ale clovek musi mat proste jasno skoro vo vsetkom aby bola znamka, oplati sa robit Self Assessmenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Principy počítačů mohou být zajímavé i pro pokročilé.
Oceňuji, že se látka probírá opravdu do hloubky.

Zkouška má podobu testu, který je obtížný.
Zabere hodně času a vyžaduje velmi dobrou znalost probrané látky.
Určitě není radno podcenit přípravu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velice užitečný a zajímavý předmět. Výklad je v podstatě pohádka o počítačích a mě osobně ji bavilo poslouchat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
too much info in one lecture , no PowerPoint or pdfs , lectures are complicated
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je velmi užitečný a nabízí poměrně zevrubný vhled do těchto témat i pro úplného laika
Adam Jahoda, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je spíše přehledový, některé kusy jsou i velmi zajímavé. Je škodou, že k němu neexistuje žádná oficiální literatura, k dispozici jsou záznamy přednášek, z nichž se ale neučí až tak dobře.

Za velkou chybu považuji výuku nízkourovňových konceptů v Pythonu, jazyce, který na to hodně není určený. Myslím, že jsme zbytečně dlouhou dobu přednášky (kdy by se dalo dělat něco užitečného) strávili vysvětlováním toho, jak v pythonu udělat nějakou věc, která se od pythonu vůbec neočekává. Kdyby byl předmět až později a byl spojen s úvodem do C či jiného low-level jazyka, přišlo by mi to mnohem vhodnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Rad bych kdyby byli jednodussi ukoly o neco. Nejlepe kdyby je hned opravoval a kdyz ro mame spatne aby jsme to mohli opravit a odevzdat znova ale chapu ze na principech je asi 200 lidi coz je dost. Treba udelat nejaky software jako je recodex by bylo fajn ale to je nakladne. Asi taky mi prijde ale to nevim ale prijde mi ze u neceho delame trosku zbytecne moc detailne tak mozna vice vysvetlit a mene detailu a taky by bylo dobry ten text na tabuli rozepsat a nehnacat to tam vedle sebe az je to neprehledny a kdo nebyl na prednasce to nepochopi (muze si pustit nahranou prednasku)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tento semestr jsem se asi nejvíce dozvěděl v tomto předmětu (asi také kvůli tomu, že byl nejobsáhlejší). Je to velice přínosný předmět pro lidi, co nemají o tomto tématu, ale je v něm dost látky, co se musí probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Osobně mi přijde těžké si spojit většinu učiva s ostatními předměty. Přijde mi jako jenom malá část je důležitá k pochopení ostatních předmětů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK