AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Snaží se do toho vnést trochu vibe amerického businessmana, který prezentuje svůj produkt, nebo TED talku, a je to fajn, trochu to člověka probudí, ale zase se tam prostě nevejde tolik informací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný a nenudící výklad.
Férová hodnocení projektů.
Dobrá, rychlá komunikace (Jak na Discordu tak mailu)
Pohodová zkouška.
Bc. Michaela Štolová [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Klasický programovací cvičení, na něčem pracuješ a když nevíš, přihlásíš se a dostaneš pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný výklad.
Ochotná poradit.
Rychlá komunikace po discordu.
Dobrý feedback k projektům.
Pokud content cvičení nestál za skutečnou hodinu bylo cvičení na discordu a to nesmírně oceňuji.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Poprvé jsem viděl Unity a na konci semestru mám pocit že ho umím efektivně používat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Poměrně pohodový předmět. Člověk se naučí používat Unity. Tutoriály a návody k instalaci a používání jsou velmi detailní a dobře zpracované.
Druhá polovina předmětu se věnuje projektům a jejich konzultacím a to my vyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
I když se tak netváří, je to normální programovací předmět - přednášky jsou storo zbytečný a všechno se naučíš z úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoduchý předmět co se přednášek-zkoušky týče, ale s docela velkým workloadem na cvičení-domácí_úkoly.
Přednášky nejsou moc zajímavé. Víceméně to jediné co se na nich člověk dozví je: Hra by měla být zábavná a asi i zajímavá.
Většina témat jsou jen náhledy do toho co se potom seriózně dělá na jiných Gamedevovských předmětech, takže je to spíš série okének, ale samo o sobě to nemá zas takovou value (A u zkoušky se to stejně nezkouší (nebo jen okrajově)). Kromě pár povinných přednášek člověk co se někdy už o Gamedev zajímal nemusí na přednášky chodit a o nic zásadního nepřijde.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK