AnketaAnketa(verze: 713)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Dědič, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení probíhalo hladce, podmínky pro zisk zápočtu byly jednoduché.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Dědič je felák. Velice doceňuji latexový dokument s řešenými příklady z optiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi príjemný prístup. Cviěnia boli pohodové a dostať zápočet nebolo problémom, ak si človek prepočítal príklady z cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi příjemný a vlídný vyučující. Má snahu naučit úplně všechny studenty ve třídě. Ač je výklad místy pomalejší, tak se všechno stíhá a pan profesor si dává pozor aby všichni chápali probíranou látku. Celkově se mi hodiny s ním velmi líbily.
prof. Ing. Jan Franc, DrSc. [32-FUUK], Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Moc mi nedávalo smysl hodnocení písemné části zkoušky. Více než 2/5 všech bodů z písemky bylo možné získat pouze za správné číselné výsledky. Čekal bych, že se u zkoušky bude hodnotit spíše znalost probírané látky než schopnost používat kalkulačku. Na druhou stranu oceňuji, že když člověk zvládl dobře ústní část, tak body z písemky nehrály moc velkou roli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad na prednáške bol dosť monotónny a ťažko sa dalo sústrediť.
Na skúške bol pán profesor ohľaduplný a hodnotil hlavne pochopenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad obsahoval vše důležité ve stručné a pochopitelné formě. Jen by možná neškodilo, kdyby se pan profesor občas trochu usmál.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor je férový, odpoví na každý dotaz. Do přednášky však není moc zapálený, spíše to vypadá, že ho to moc nebaví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Učivo bolo podané zrozumiteľne a prístup k študentom bol cez semester aj na skúške veľmi dobrý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velice vstřícný a lidský.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy se zjevil a předvedl experimenty vždy, když jsem ztrácel pozornost. SKvělé zpestření výuky vždy doplnil stručným shrnutím.
RNDr. Eva Kočišová, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré vysvětlování příkladů a dobré testy s následným projitím chyb
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka byla vstřícná. Pamatovala si jména a snažila se vše vysvětlit tak, abychom to pochopili. Tempo za mě někdy pomalé, ale takto je to nejspíš určeno centrálně.
doc. RNDr. Jan Kunc, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent nás nechal počítat samostatně na tabuli, což je velmi dobré pro procvičení látky, ale zároveň nikoho netrápil a vždy včas poradil co dál.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Látku umí srozumitelně vysvětlit. Velmi oceňuji vstřícnost při hledání alternativních termínů písemek v případě nemožnosti se zůčastnit řádného termínu.
Připomínka k předmětu, Optika [NOFY022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo dostatečnou přípravou na zkouškovou písemku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Příklady jako ze střední školy, akorát jsme si občas odvodili vzorečky. Často jsme museli počítat číselně, což není příjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Všetky cviěnia šli podľa rovnakých materiálov, čo urobilo prípravu na skúškový test jednodušiu. Myslím, že boli pokryté všetky témy dostatočne a veľa z príkladov bolo názorných pre lepšie pochopenie teórie z prednášok.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Mnohdy mi přišlo že jsme vlastně počítali příklady ze střední školy. Ikdyž si jsem plně vědom že na toto téma se moc příkladů vypočítat nedá (a nebo jsou až tak složité že nám je díkybohu nedali), ocenil bych asi něco trošinku složitějšího
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s panem Dědičem bylo velmi užitečné. Místy jsme sice jeli pomaleji, ale učivo jsme stihli a všichni tomu rozuměli.
Připomínka k předmětu, Optika [NOFY022, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přišlo mi, že některé kapitoly byly až zbytečně rozsáhlé (například jsme strávili asi jednu celou přednášku počítáním různých interferencí). Probíraná látka byla také protkána velkým množstvím různých materiálových vztahů a byla zavedena spousta veličin, o kterých nejspíše většina studentů už nikdy neuslyší. Mě osobně by se více líbilo, kdyby byla přednáška o tyto informace zkrácena a získaný čas by mohl být přidán například teoretické mechanice.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Štruktúra učiva mi príde zvláštna, lebo jednotlivé témy sú samostatné kapitoly, ktoré na seba veľmi nenadväzujú. Každá kapitola je nejaký iný popis optiky a pracuje s inými predpokladmi a aproximáciami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přiliš mnoho matematiky a málo porozumnění fyzikální podstatě probíraných jevů. Pochopil jsem, jak mám jevy dokázat matematicky ale nenaučil jsem se, proč to tak doopravdy funguje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mě moc nebavil. Vše je bráno tak nějak povrchově, což ale vzhledem k objemu učiva a celkové náročnosti látky nejspíš nejde jinak. Často jsou probírány různé jednoduché aplikace, které zavání až střední školou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Príde mi, že optika bola zatiaľ najlepšie odprednášaná "veľká" fyzika. Jednotlivé časti mali rozumnú následnosť a oceňujem, že boli k dispozícii nahrávky z minulých rokov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná to bylo i délkou a polohou v rozvrhu (odpoledne hned po přednášce z matematiky), ale měla jsem na této přednášce velké problémy udržet pozornost. Myslím, že k tomu přispělo i to, že výklad nebyl příliš dynamický. Na druhou stranu velmi kladně hodnotím existenci skript, které přednášku pokrývají v celé šíři a na zkoušku jsem se z nich docela naučila.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK