AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Docent Johanis chodil mezi studenty a vždy byl ochoten poradit. Líbilo se mi, že vždy ukázal řešení docela obecného reprezentanta nějaké sady úloh.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičeních jsme převážně počítali sami a cvičící chodil systematicky kolem a nabízel pomocnou ruku. Některé příklady přednesl cvičící na tabuli. Kvůli náročnosti látky z přednášky chvíli trvalo, než jsme se dostali k algoritmickým úlohám, které následně byly u zkoušky. To je ale povaha předmětu, ne jeho vedení. To bylo uchopeno výborně.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělé! Z pana docenta na přednáškách vysloveně sálalo nadšení a zapálení do vyučovaného předmětu. Více takových vyučujících!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednes byl téměř kopírováním textu ze skript, ovšem docent Johanis byl schopen tomu přidat nemalou hodnotu. Vážím si toho, jak moc se přes přednášku dokázal dostat do velice osobitého přednesu, který se příjemně poslouchal. Vždy upozorňoval na klíčové myšlenky v důkazech, velice se mi líbily i prvotní náznaky důkazu a poté realizace jeho formálního zápisu. Byl ochotný odpovídat na dotazy, ke kterým vždy na začátku hodiny vyzýval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý přednášející, dobře vysvětluje, ví, kde studenti tápají, hodný u zkoušek. Zápočet za docházku je fajn, protože stejně na ta cvičení musíte chodit, jinak budete ztraceni.
Připomínka k předmětu, Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vzhledem k charakteru předmětu nebylo možné od začátku semestru probírat to, co bude na zkoušce, ovšem v tomto případě představuje konkrétní počítání spíše zanedbatelnou roli. Tedy v první polovině jsme spíše doplňovali přednášku a probírali konkrétní příklady, které by člověk horko těžko vymýšlel na koleni, ale pro teorii představovali často nějaké stěžejní (proti)příklady. Klidně bych ubral na množství cvičení, kde se počítají normy různých operátorů a více se soustředil například na spektra. Také si myslím, že by bylo fajn mít nějaká vzorová řešení. Na cvičení jsme samozřejmě ke všemu stihli něco málo, i kdyby pouze jeden příklad. I přesto, že zápočet byl pouze za účasti na 50% cvičení vřele doporučuji být na každém, tím spíš na těch ke konci semestru.
Připomínka k předmětu, Úvod do funkcionální analýzy [NMMA331, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Funkcionála je skvělý předmět. Nic dalšího není třeba dodat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět na mě působil dojmem, že spíše buduje nějaký aparát nežli něco, co by bylo zajímavé samo pro sebe. Pochopitelně se poté o to hůř učí, když tam není nějaká vyšší motivace. Navíc množství materiálu, které jsme stihli projít, bylo obrovské. Vážím si velice kvalitních skript přednášce, podle kterých se přednášelo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Sylabus je moc našlapaný, nejde to stihnout. Fourierova transformace a slabá konvergence se jen rychle projedou bez důkazů, člověk si z toho nic neodnese. (rychle myslím opravdu rychle - za 1 přednášku). Jinak v pořádku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK