AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jana Faltová, Ph.D. [32-UCJF], Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Paní doktorka mluví velmi potichu, z hodin jsem si toho moc neodnesla. Oceňuji prezentace z hodin ukládané na web. Zadává lehké domácí úlohy i zápočtový test. Je velmi milá a nabízí konzultace.
RNDr. Peter Kvasnička [32-UCJF], Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Oproti cvičením ze zimního semestru, kdy jsem měl jiného cvičícího byla náplň hodin slabší. Nicméně to bylo vykomepenzováno aktivitou mimo hodiny, kdy pan Kvasnička byl ochotný pomoct a úkoly kontrolovat průběžně a poskytoval i rady, jak úlohy zlepšit. Zároveň jeho požadavky nebyly příliš náročné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Rozhodně příjemný a nenáročný vyučující. Pro ty, kdo s ním budou mít cvika doporučuji si sednout do prvních lavic, v těch zadních jej není moc slyšet, jelikož mluví poměrně potichu a spíše tváří do monitoru než ke studentům.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Domácí práce od pana Pergela byly asi nejtěžší část celého předmětu. Nicméně nevím, zda to byla specialita cvičícího, či jde o povahu předmětu. Cvičení probíhala dobře a kvalitně. Cvičící byl ochotný věci s radostí vysvětlit.

Nicméně někdy svoje nadšeni do látky přehnal na tolik, že stihl během vysvětlování nějakého problému probrat i půlku maturitní četby a přidat historku z práce na matfyzu, takže studenti pak měli v jeho výkladu velký guláš.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Do svých cvičení zapojuje všechny přítomné, chodí se k tabuli. Ví o čem mluví, jeho styl výuky mi vyhovoval. Dost jsem si toho odnesla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvika s panem Pergelem příliš nedoporučuji, na jednu stranu působil mile a přívětivě, ale jeho styl výuky mě příliš neoslovil. Často začal cvičení výkladem něčeho, co ani nebylo na přednášce a v podobném duchu se pak neslo i cvičení. Materiály neměl nikde veřejně k dispozici, občas to působilo dojmem, že si příklady vymýšlí až na místě. Na jeho cvika jsem se příliš netěšil, zejména kvůli tomu, že každého studenta minimálně jednou či dvakrát během hodiny dusil u tabule s komentáři typu "nechápu, co vám na tom není jasné".
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Během teoretického cvičení jsme byli vyvoláváni k tabuli příliš často, což zdržovalo hodinu a nestihli jsme tak u některých témat probrat více učiva. Také mi přišlo, že úlohy na cvičení a domácí úkoly v recodexu nás dostatečně nepřipravily na recodexový test - úlohy v recodexovém testu byly mnohem náročnější vzhledem k časovému limitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byla hodná a příjemná. Nikoho nenutila chodit k tabuli, když byl úplně ztracený a příklady, které dělala na hodinách, byly podobné těm zkouškovým. Na začátku semestru ji nevadilo projít znova celé základy programování v Pythonu a své tempo přizpůsobila i těm, kteří programovali poprvé až na matfyzu. Poskytovala i super konzultace. Nasbírat body v Recodexu nebyl problém, protože cvičící zadávala i bonusové úlohy, které byly často zábavné (líbilo se mi třeba pexeso). Rozhodně doporučuju
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vyučujúca má nesmierne pozitívny prístup k veci a je k študentom veľmi milá a ústretová. Bola ochotná v priebehu semestra meniť systém a obsah cvičení tak, aby nám maximálne vyhovoval. Myslím, že tým veľa študentom pomohla prekonať veľké množstvo požiadaviek, ktoré predmet kladie, a úspešne ho dokončiť.
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programování 2 [NMIN112, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících na matfyzu; z přednášky jsem si vždy odnesl hodně informací, aniž bych si musel dělat zápisky, což mi významně ulehčilo učení se na zkoušku. Hodiny byly zábavné, vždy jsem se na ně těšil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan Töpfer je velmi zapálený do tématu a přednáší velmi aktivně, odpovídá na dotazy a příjemně se poslouchá. Spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující je velmi nadšený.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující, je řádně připraven. Do výuky zahrnuje mnoho příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velmi příjemně působící a nenáročný vyučující, přednášky s ním byly poměrně zajímavé. Výklad byl jasný a přehledný, látku často vysvětloval na zajímavých příkladech, zejména v podobě her a různých herních strategií.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobře připravené přednášky s nasdílenými prezentacemi, zapálené přednášení. Někdy mi přišlo, že se jednomu problému věnujeme zbytečně dlouho a šlo by řešení popsat rychleji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pán docent vie podať učivo veľmi zaujímavým a záživným spôsobom, čo je veľké plus, pretože pri tomto predmete som mal tendenciu ignorovať preberanú látku, pretože "to je predsa jasné" - ale keď sa nad učivom človek poriadne nezamyslí, po pár týždňoch to už také jasné nie je.
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Praktické i teoretické cvičení bylo dobře koncipováno, ale u praktických cvičení by bylo lepší, kdyby cvičící na konci hodiny ukázala řešené úlohy, které jsme měli v programovat v průběhu cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Výuka sama o sobě byla dobrá. Cvičení se vhodně doplňovala. Nicméně za velké mínus vidím to, že z výkladu vypadlo vysvětlení toho, jak fungují classy. Nebo alespoň já jsem to nezaregistroval a nebyl jsem mezi svými spolužáky jediný. Prostě se najednou začaly využívat u Lineárních spojových seznamů a jelikož jsem pořádně nechápal, co classy jsou, měl jsem velký problém pobrat LSS.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Teoretické cviko je celkem náročné, to praktické spíše lehčí. Praktické cviko ne vždy navazovalo na přednášku a právě probíranou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na praktických cvičeních si člověk prohloubí syntax, avšak teoretická cvičení byla po většinou ztráta času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Na cvičeniach sme vždy riešili zaujímavé a prínosné úlohy. Obtiažnosť sa postupne stupňovala, čo mi tiež vyhovovalo. Striedali sme sa pri tabuli definovaným spôsobom a keď daný človek nevedel, úlohu sme riešili spoločne. Tento systém sa mi veľmi páčil, pretože fungoval, všetci sa mohli zapájať a nebol stresujúci.
Jediné, čo musím vytknúť, je, že sme strávili asi tri týždne na spojových zoznamoch, ktorým by boli dva týždne viac než dosť. Treba pri nich robiť pomerne náročné úvahy stále dokola a ku koncu to už bolo celkom otravné a nemal som pocit, že sa v práci s nimi zlepšujem.
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NMIN112, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Zajímavá témata, naučili jsme se vše potřebné ohledně základu programování.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Adekvátní množství stráveného času nad předmětem, vezmu-li v potaz, že je za 8 kreditů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Celkově poměrně pěkně zorganizovaný předmět, oproti zápočtu, kdy člověk neví, co řešit dřív, tak zkouška patří rozhodně k těm jednodušším z prváckých předmětů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je dobře, že i na matematice máme semestr algoritmizace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Predmet je časovo náročný, pretože na získanie zápočtu používa snáď všetky existujúce spôsoby zároveň: účasť, test, domáce úlohy a zápočtový program. Dôvod je asi ten, že bez drtenia sa sa človek programovať nenaučí. Na druhú stranu je preberaná látka vysvetľovaná mimoriadne zrozumiteľne a primeraným, občas príliš pomalým tempom. Skúška je spravodlivá a drží sa prebraného učiva (trochu ma na nej zaskočilo, že sa veľmi málo orientuje na kreatívny návrh algoritmu a skôr treba vedieť priamočiaro aplikovať prebrané učivo).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK