AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Ludvík Kopačka, CSc. [31-340], Seminář ze sociální geografie [MZ340S07, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.09.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Kolega Kopačka se často "neudržel" a měnil seminář v další ze svých přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.10.2005, 3. Ročník, Geografie, bakalářské
Velmi přínosný seminář, vysoký počet účastníku výrazně škodil kvalitě semináře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.10.2006, 2. Ročník, Demografie, bakalářské
V semináři ze sociální geografie se Ludvík Kopačka zhostil nelehkého úkolu donutit studenty ke kvalitní geografické práci a její kultivované prezentaci, což ještě ve druhém ročníku stále není samozřejmostí. I přes tlak studentů ve smyslu „take it easy“, se nenechal odradit a skutečně jeho neústupnost přinesla ve druhé polovině semestru plody patrné ve zvýšené kvalitě prací i jejich způsobu prezentace. Seminář se tak neproměnil v bezvýznamný balast, který je potřeba odsedět, ale měl svůj smysl a účel, dle hesla těžko na cvičišti, lehko na bojišti a jistě mnohé studenty ušetřil větších komplikací v pozdější bakalářšké práci a její obhajobě. Drobná výtka patří pouze vyššímu podílu času, kdy pedagog mluví, sice zájem o diskuzi nebyl moc velký, přesto svými delšími komentáří často zadusil u studentů odvahu a zájem se vyjádřit. I v tomto ohledu docházelo ke zlepšování a na konci semestru již diskutovali převážně studenti. Celkově jsem cítil značnou snahu o udržení kvalitativních standardů a energické odpor vůči rezignaci. To je obdivuhodné a vzácné. Jsem rád, že i přes trvalé přetížení stovkami studentů neslevuje Ludvík Kopačka ze svých nároků a nutí studenty k práci, za kterou se nebudou muset stydět.

Komplexní hodnocení: výborně.

Citáty:

Nemáme data, a tak se na to ptáme lidí, když vycházej z metra.

Učitel, který se od vás naučí víc než vy od něj, je nejlepší učitel.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK