Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Hodnotový systém společnosti a práva dítěte [OK0515111, přednáška]
Naprosto předčilo má očekávání! Výborný předmět a výborně přednášen, hodně mne obohatil.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
předmět mě demotivoval
nejsem po absolvování tohoto předmětu přesvědčena o tom, že je důležitý, dokonce ani o tom, že je nutné dětská práva vyučovat, resp. věnovat jim větší pozornost, než jinému učivu (rozhodně jsem si nerozšířila nikterak významně obzory, nevytvořila nový postoj k problematice, jíž se předmět týkal, ani mé názory nebyly ovlivněny - kdybych předmět neabsolvovala, věnovala bych se právům dítěte ve výuce úplně stejně, jako když jsem předmětem prošla) (alespoň nemusí mrzet zbylé 2/3 ročníku, že předmět nemohly mít)
význam toho, co se na seminářích probíralo, jsme se dozvěděli poslední hodinu
což bylo také shrnutí, které by podle mne zcela stačilo jako náhrada každotýdenního dvouhodinového semináře
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi přínosné přednášky lidí z praxe z různých organizací. Informace a sdílení osobních zkušeností, ke kterým se nemáme jako studenti možnost jinak dostat a studijní materiály nám takovou autenticitu nemohou poskytnout. Jestli je tu možnost dát prostor externím přednášejícím a vnést do výuky trochu více praxe, využijme toho, zvláště pak právě u předmětu týkajícího se práv dětí.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejpřínosnější mi v tomto předmětu přišly přednášky od terénních pracovníků z různých organizací, zejména ta o kriminálním chování dětí. Inspirativní mi přišla také práce s příběhy.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Pedagogický výzkum [O01215102, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Ocenila bych, kdyby nebyla přítomnost na seminářích povinná. Je to už můj druhý studijní obor a třetí předmět podobné náplně a moje přítomnost byla často opravdu pouze vynucená. Třeba bych si raději vyzkoušela tvorbu didaktického testu, který jsem nikdy nezkoušela sestavovat.
Mgr. Klára Smolíková [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět pro mě byl velice přínosný a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí, které 100 % vyuziji pro budoucí praxi.
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. [41-OVC], Učitelské praktikum I [O01215019, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
V rámci předmětu jsem zažila nejlepší praxe, jaké jsem kdy měla s výbornou vyučující. Líbila se mi pestrost výběru škol. Děkuji tímto za krásný semestr a těším se na ten další.
PhDr. Petra Vallin, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Veronika Matějová, 10.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vážená paní doktorko,
vaše výuka pro mě byla skutečně obohacující. Odnáším si z ní nejen spoustu inspirace, ale i materiálních podnětů pro svou práci.
Vaši dostupnost mimo výuku nemohu vzhledem k tomu, že jsme ji mimo výuku nepotřebovala, hodnotit.
Velice si cením Vašeho přístupu a toho, že to, co přednášíte, přinášíte z praxe - nejsou to jen teoretické poznatky. Zároveň však oceňuji, že jsou Vaše podněty podloženy i teoreticky. Nemyslím si totiž, že by teorie a praxe měly být od sebe odříznuty.
Jediné, co bych vytkla - ač to píši v době, kdy osobně ještě nemám zápočet, je fakt, že si neověřujete, zda přípravy, které Vám studenti posílají, byly skutečně realizované. Z některých konverzací vím, že některé nebyly! A tak ne všichni studenti udělají náhradní úkol. Myslím si, že efektivní ověření by naplnil úkol připsat průběh realizace (který je obvykle více či méně odlišný od přípravy) a reflexi třídní učitelky v jejíž třídě byla výuka realizována.
Velice děkuji za velice přínosnou výuku, kterou jste nám v průběhu semestru poskytla. Vážím si toho, že mezi vyučujícími akademiky jsou takové osobnosti jako jste vy. Ještě jednou děkuji.
S pozdravem a přáním dalších inspirativních výukových situací
Veronika Matějová, 4. ročník UCIT 1. st. ZŠ
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice přínosný předmět, který poskytuje seznámení s metodou CLIL. Na seminářích jsme s touto metodou aktivně pracovali, plně ji prožívali, což pro nás bylo po studijní i profesní stránce obohacující. Zkušenosti z tohoto předmětu jsou přenosné do praxe i mimo výuku pomocí této metody.
PhDr. Jan Voda, Ph.D. [41-KPPP], Pedagogický výzkum [O01215102, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět byl díky vyučujícímu velmi inspirativní a motivující. Hodně mi pomohl v nasměrování při psaní diplomové práce a věřím, že mi bude pomáhat i v praxi. Chtěla bych poděkovat panu doktorovi Vodovi za jeho práci.
Veronika Matějová, 17.06.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji způsob vedení výuky, Vaše názory i osobnost.
Vyučující jako jste Vy mě skutečně motivují k dalšímu. Děkuji.