Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Radka Holanová, Ph.D. [41-KCJ], Současný český jazyk II [O01303026, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
S hodinami jsem byla velmi spokojená. Konečně učitel, který dokáže látku dobře vysvětlit a i ji se studenty procvičí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Skvělá forma semináře, aktivní účast každého člena, možnost kladení dotazů, jasné vysvětlení problematiky, milý přístup, srozumitelný a strukturovaný výklad, adekvátní požadavky. Jen forma skupinového referátu je spíše přiděláním práce, než usnadněním.
PhDr. Jan Huleja, Ph.D. [41-KCJ], Mediální výchova [O01303250, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Samotný předmět považuji za zbytečný či bych preferovala seminář jednou za dva týdny.
Pak magistr se snažil předat nám co nejvíc a zároveň nám dal možnost připravit si aktivitu k tématu mediální výchovy pro využití na prvním stupni.
PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. [41-KCJ], Úvod do studia ČJ [O0130325A, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji vstřícnost, profesionální přístup, znalost oboru, zajímavé názory, organizaci a strukturu výuky, lidskost, použitelnost rad a zkušeností z tohoto předmětu v budoucnosti a praxi. Celkově jsem byla velmi spokojená! Mrzí mě, že nás paní doktorka nebude mít i příští semestr v pokračování tohoto předmětu, neboť výuka s ní byla radost!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Na paní doktorce se mi líbila její upřímnost, otevřenost a atmosféra v jejích hodinách.
Na sobě samé nás učila, jak pracovat s tělem tak, aby nevypovídalo v náš neprospěch, abychom byli sebevědomými učiteli (uzavřenost, odbourání trémy apod.).
Paní doktorka budí dojem tvrdé, neoblomné ženy. Je k nám sice tvrdá tak, abychom obstáli ve své profesi a realisticky dokáže říct svůj názor, ale její stanovené mantinely mají své opodstatnění.
Hodiny byly vždy perfektně členěné, měly spád a všechno učivo jsme stihli projít.
PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. [41-KCJ], Reklamní komunikace [OB2303V03, cvičení]