Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. et Mgr. Eva Blinková Pelánová, Ph.D. [41-KCL], Vybrané kapitoly ze světové literatury II [OB2304108, seminář]
Vyučující skvěle dokáže nadchnout pro předmět, seminář je zajímavý a přínosný. Zkouška na konci patří k těm náročnějším. (Po seminářích budete připraveni na ústní část zkoušky, aby se k ní ale člověk dostal, je nutné projít písemným testem, na který je nutné nastudovat doporučenou literaturu.)
prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D. [41-KCL], Vybrané kapitoly ze světové literatury I [OB2304106, seminář]
Hodiny s doktorem Peterkou byly skvělé a moc mě bavily. Byly pro mě přínosné a obohacující. Navíc je pan doktor Peterka velmi vstřícný, sympatický a dobře se s ním komunikuje.
PhDr. Josef Peterka, CSc. [41-KCL], Teorie literatury II [OB2304103, seminář]
Vynikající předmět, inspirativní, přínosný nejen z odborné stránky, ale takřka obecně pro život. Na praktických příkladech naučí lépe číst a rozumět literárním dílům. Ze strany dr. Peterky vynikající podání, oceňuji také velký důraz na interakci mezi vyučujícím a studenty. Pro mě osobně bezkonkurenčně nejzajímavější a nejpřínosnější předmět z 1. ročníku.
Tento předmět v podání doktora Peterky je zatím nejkvalitnější, jaký jsem na katedře navštěvovala. Je pouze škoda, že světová literatura je obsažena v předmětech tak málo, když je to největší složka vzučování českého jazyka na středních školách. Podle mě by k seminářům měly patřit i přednášky a světové literatuře by se mělo vymezit celkově mnohem více času.
Velmi pozitivně mě předmět překvapil, bavil mě a přišel mi přínosný. Naskytl mi širší záběr na čtené knihy. Líbilo se mi, že jsme měli v hodinách i prostor pro diskuzi. Referáty byly zajímavé, pokud si s nimi student dal záležet.
Styl výuky mi vyhovoval. Navrhuji více předmětů tohoto typu (s kritickým přístupem k literatuře i studentům) na úkor podrobného rozebírání dějin národního obrození. Oceňuji zpětnou vazbu naší práce na konci semestru, trochu mi chyběla bezprostředně po referátech, které byly na seminářích hodnoceny jen vyjímečně.
Tento seminář byl jeden z mála, na který jsem se opravdu těšila, mohu jedině doporučit. Je jen škoda, že se světové literatuře nevěnuje více prostoru, myslím, že studenti by to určitě ocenili.