Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
MgA. Alžběta Ferklová [41-KPPP], Praxe dramatické výchovy I. [OK0615244, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji za skvělé a prakticky vedené hodiny, které jsou pro mne i kolegy je a pouze přínosem.
MgA. Alžběta Ferklová [41-KPPP], Praxe dramatické výchovy II [O01315240, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Myslím si, že není úplně vhodné mít praxi v 1.třídách. Děti se neznají na začátku roku ani příliš mezi sebou, zvykají si na svoji paní učitelku. A to, že tam chodí další studenti, mi nepřipadá vhodné. Zejména kvůli nim. Pro nás to bylo také velmi těžké. Nicméně chápu, že asi jiní učitelé, co učí dramaťák, nejsou. Bylo by dobré, kdyby byli učitelé (dětí) proškoleni v tom, jak vést se studenty zpětnou vazbu, aby se ta práce mohla posouvat kupředu.
Vlasta Gregorová [41-KPPP], Divadlo pro děti [OK0515122, přednáška]
Přínosný seminář se spoustou praktických ukázek, s aktivním zapojením studentů, s doporučenými knihami a s motivací k dalšímu poznávání. Děkuji.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova II [OK0615127, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Fantastický předmět, skvělá přednášející.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Praxe dramatické výchovy II [O01315240, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Myslím si, že není úplně vhodné mít praxi v 1.třídách. Děti se neznají na začátku roku ani příliš mezi sebou, zvykají si na svoji paní učitelku. A to, že tam chodí další studenti, mi nepřipadá vhodné. Zejména kvůli nim. Pro nás to bylo také velmi těžké. Nicméně chápu, že asi jiní učitelé, co učí dramaťák, nejsou. Bylo by dobré, kdyby byli učitelé (dětí) proškoleni v tom, jak vést se studenty zpětnou vazbu, aby se ta práce mohla posouvat kupředu.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Dětské divadlo a divadlo pro děti [O01315289, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro mě bylo přínosné, že jsme byli "donuceni" jít na dětská představení. Též rozhovory o nich mi připadaly smysluplné. Úplně bych vynechala referáty o knihách (obvykle to, jak jsou zpracovány, není kvalitní) a místo toho bych čas věnovala Didaktice dramatické výchovy a jejím specifickým požadavkům pro různé věkové skupiny s ohledem na to, zda-li je to pro děti úplně nový předmět a zda-li už mají něco za sebou. Odkud začít vystavovat hodiny, na co navázat atd. To nám ve studiu úplně chybělo!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Díky tomuto předmětu jsem konečně byla na několika dětských představeních, mimo jiné i představení v Národním divadle v Londýně, kam bych se asi jinak nedostala. Zážitek stál za to a bez tohoto předmětu bych o to byla ochuzena! V hodinách se očekává aktivní přístup studentů, což je jistě dobré. Při přípravě prezentací jsme se tématy nejprve zabývali hlouběji a pak v hodině jsme měli možnost to prezentovat ostatním, což je podle mě dobrá forma pro průběh semináře. Je to způsob, ze kterého se všichni mnoho naučí.