![]() |
|
Připomínky k výuce (Oba semestry)

Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. [41-KAJL], Základy lingvodidaktiky [ON2301005, seminář] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Jeden z nejlepších a nejpřínosnějších předmětů na PEDAGOGICKÉ fakultě - víc takových |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Na semináři jste často mluvil o nepodstatných věcech, resp. máte takový styl vyprávění jako můj tatínek- dlouho popisuje všechny okolnosti a pozadí, než se dostane k jádru věci.
Seminář byl přínosný, ale možná by šlo stáhnout některé věci na minimum (např. rozkopírovat styly uspořádání lavic ve třídě, takhle jsme ztráceli čas kreslením stolečků a židliček) a třeba by zbylo víc prostoru pro naše micro-teaching. To by se opravdu hodilo, zvlášť před praxí na ZŠ- někteří spolužáci nikdy neučili, pomineme-li soukromé doučování one-to-one. Konečně ale trocha didaktiky, díky za ní. |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Děkuju, tento předmět měl jako jeden z mála na NMgr smysl. |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Super předmět, super forma.
Ze začátku mi přišlo, že jedeme dost pomalu a že se zabýváme blbostmi, ale musím uznat, že jsme si ujasnili pořádně při diskuzích i při velmi jasném a dobře strukturovaném výkladu ty naprosto základní věci. Což dokonale odpovídá názvu předmětu. Rozhodně bych na něm nic neměnila. Obsahoval prvky jasného výkladu, naší diskuze, našich nápadů, i řešení konkrétních situací a nechyběl rozumný počet domácích úkolů s rychlou a důkladnou zpětnou vazbou vyučujícího. Co jsem se měla naučit jsem se naučila snadno, pamatuji si to a přitom mě nikdo nemučil. Jsou předměty, ze kterých je člověk vystresovaný i když to umí pozpátku a týden po zkoušce či zápočtu si tak vzpomene, že si z toho vlastně vůbec nic nemapatuje a už vůbec nic užitečného... a tenhle předmět takový nebyl. Víc takových předmětů, i vyučujících. |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Hodně teorie, ale podaná přehledně, strukturovaně. |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Vyučující je velice energický a o tématu přednáší zapáleně - hodiny tak nejsou nudné a mají svižné, přesto ne příliš rychlé tempo. Obsah předmětu byl zajímavý a předmět tak vnímám jako velice přínosný pro svůj profesní rozvoj. |