Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do současné literární teorie [ON2301003, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Opravdu budoucí učitelé na základní nebo střední škole musejí znát různé teoretické vědecké přístupy k literatuře? Domnívám se, že nikoliv. Tento předmět tedy považuji za vesmněs zbytečný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět zajímavý, jen toho času na něj je méně, než by mělo být, protože některé koncepty nelze vysvětlit heslovitě (dekonstrukce, poststrukturalismus)
Mám jedinou ale zásadní výtku: nelíbí se mi struktura hodiny, v níž se na začátku vyučující snaží získat od studentů informace, které si měli vyhledat, aby je v zápětí stejně hodil za hlavu a prezentoval svůj výklad. Je to samoúčelné a zároveň i ztráta času.
Lepší by bylo handouty a slidy zveřejnit dopředu a chtít po studentech, aby si k nim dohledali další informace.
Vadí mi rovněž nutnost povinné účasti na hodině, když se stejně nedozvím až takové množství nových informací, než které je prezentováno v handoutech. V této souvislosti lze studium na VŠ vidět jako vězení s odměnou na konci pobytu a nikoliv stimulující a inspirující spolupráce studentů a vyučujících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přestože většinu povinných otázek hodnotím veskrze kladně (čehož je dosaženo jen a pouze zásluhou Dr. Chalupského, jehož přístup je výborný), tak celkový přínos předmětu hodnotím spíše negativně. Bohužel předmět z žádného mého úhlu pohledu nehodnotím jako přínosný, a to zejména proto, že se opravdu chci věnovat učitelskému povolání na základní či střední škole, kde nepředpokládám, že využiji získané poznatky tohoto předmětu. Ač jde o předmět v podstatě zajímavý (a díky konkrétnímu vyučujícímu pro mě snesitelný), nevidím pro mě samou žádný přínos pro mou budoucí profesi. Nadlále si stojím za názorem, že v magisterském studiu pedagogické fakulty by měly být nejvíce rozvíjeny budoucí schopnosti učit, tedy důraz by měl být kladen na didaktiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji poměr náročnosti přípravy, kreditového ohodnocení a časové dotace tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný předmět, jasný a poutavý výklad složité látky, testování jen z probraného učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Mrzi me, ze z casovych duvodu neni v hodinach moc prostoru pro vetsi analyzu literarnich textu i ze strany studentu, abychom si probranou teorii mohli rovnou vyzkouset sami. Ale chapu, ze na to proste neni cas. Ocenila bych, kdyz bychom hand-outy dostavali dopredu, abychom si mohli poznamky zapisovat primo do nich. Ale i tak jsem za ne byla vdecna. Dekuji