Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Geometrie 1 [NMAG211, cvičení]
Cvičení probíhá tak, že vyučující celou hodinu počítá na tabuli a ptá se studentů na různé otázky či postupy, pokud odpovídat nechcete, nemusíte. Vyučující je velmi milý, na začátku většinou udělá krátké opakování učiva, které se probralo na přednášce, což velmi oceňuji. Prostor na dotazy během cvičení rozhodně je, doporučuji. Ale přístup studenti počítají a vyučující je obchází tady není.
Cvičící velmi dobře vysvětloval to, co jsme nevěděli. Během cvičení nás v podstatě zkoušel z látky probrané na cvičení a každý příklad na tabuli jsme počítali my studenti, takže jsme bohužel často nestihli tolik příkladů, kolik bychom mohli v pohodě stihnout.
Přišlo mi, že cvičící chodil na hodiny zcela nepřipravený, nevěděl, jak příklady řešit, a často jsme se zasekli u toho, že jsme hledali v jeho řešení chybu i přes to, že někdo nalezl efektivnější řešení. Opravování úkolů bylo pomalejší, ale v rámci možností v pořádku. Vyvolávalo se k tabuli podle seznamu, i když to některým spolužákům přímo vadilo. Cvičícího spíše nedoporučuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je věčně zmatený, nevysvětluje dobře látku, neopravuje včas úkoly.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Teorie míry a integrálu 1 [NMMA205, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující přijal úkoly, které byly zjevně špatně, sám na cvičení řekl, že tomu vlastně nerozumí, nestíhá opravovat úkoly.
Cvičící z mého pohledu naprosto nedostatečně komentoval kroky prováděné během řešení příkladů. Byl-li tázán, na dotazy odpovídal, nicméně o detailnější vysvětlení se nesnažil, spíše zopakoval, co řekl dříve. Cvičící se často během řešení úlohy zasekl, což bohužel vyústilo v to, že se nestihl dostatečný počet příkladů během cvičení. Cvičící míval též velmi často zpoždění s opravováním domácích úkolů.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Úvod do komplexní analýzy [NMMA301, cvičení]
Dobrý přednášející. Občas se do výpočtů zamotal, ale spíše to nepřerušilo plynulost cvičení. Se vším ochotně poradil. Doporučuji
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Většinu času předváděl cvičící příklady na tabuli. Já osobně radši počítám sám svým tempem ze sady příkladů, ale na druhou stranu se nás cvičící na spoustu věcí ptal při řešení úloh a takto interaktivní cvičení mi vlastně přišla fajn. S kontrolou domácích úkolů jsem též spokojený.
Dr. rer. nat. Ing. Jan Kotrbatý [32-MUUK], Lineární algebra I [NOFY141, cvičení]
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kotrbatý občas působí ostře a nekompromisně. Má ale kvalitní přehled o probírané látce a zaručeně vám dá kvalitní základ a uvede vás do problematiky probíraných kapitol - třeba, že vedlejším efektem bude to, že vás nechá 10x za hodinu opakovat, jak je definováno jádro matice. Skvělý přístup, kvalitní výklad.