Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Big Data management a NoSQL databáze [NDBI040, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
The teacher is very well prepared and always willing to answer questions or offer help to students.
The evaluation methods and the final test are fair.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
The teacher was always well-prepared for lectures and tutorials and is obviously very well-read about database systems. It was easy to follow explanations during class and tutorials. I also appreciate that those who made an effort during tutorials were awarded extra credit points.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Professor Svoboda explained very good all material, putting extra emphasis on the most important things. He was always willing to answer our doubts and was truly concerned about us learning the material. Morever, the slides made by him are of very good quality.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
trosku zlepsit anglictinu, jinak velmi dobry prehled a vztah ke studentum
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Skvěle připravená přednáška a slajdy.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Technologie XML [NPRG036, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvicenie super vzdy ma tu bavilo chodit, rychlo to ubehlo a nikdy som sa nenudil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenuji cviceni stylem, jakym byla vedena. Aktivita na cvicenich byla bodove ohodnocena a mne osobne to prijde jako velmi efektivni zpusob, jak studenty na cviceni udrzet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsme dostávali body za jakoukoliv aktivitu (třeba jenom za dotaz). Zpočátku mi to přišlo trochu hloupé, ale nakonec to vedlo k tomu, že se nikdo nebál na nic zeptat a cvičení byla otevřenější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Nebyl problém se zeptat na vysvětlení látky. Bylo vykládané spíše praktické použití, než to proč a jak to vlastně funguje (což trochu scházelo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je možná užitečnější než přednáška, líbil se mi systém malých příkládků na body a také to , kdy si každou technologii nejdříve vyzkoušíme a pak na ní máme domácí úkol. Cvičíci se snaží dělat cičení zábavná a hezky vyvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Ukazkovo vedene cvicenie. Na kazdom cviceni sa prebralo dostatocne mnozstvo prikladov vratane rieseni + rozbor preco a ako dane riesenie (ne)funguje. Cvicenie muselo byt kvoli zahranicnym studentom v anglictine, ale (na rozdiel od vacsiny prednasajucich) je anglictina p. Svobodu zrozumitelna, plynula a bezchybna. Domace ulohy su primerane tazke, automaticke hodnotenie + manualne doladenie nedostatkov je urcite sposob hodnotenia, ktory si zasluzi pochvalu.
RNDr. Martin Svoboda, Ph.D. [32-KSI], Technologie XML [NPRG036, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Prednasajici vysvetluje zaujimavo avsak bere tenhle predmet vaznejsie nez by se mel. Je to volitelny predmet a studenti tam chodia pre to aby sa dozvedeli nieco ine a nove a nie preto aby na skuske bola uspesnost po 3 terminoch 30%. Skuska neprimerane tazka a bez bonusovych bodov z cviceni prakticky nezdolatelna. Strasne zle riesene ze bonusove body sa vam vydelia 4 :D To bol JOKE.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět jako takový není špatný, zkouška však byla katastrofická. Hlavní problém při ní je obrovský nedostatek času - na zkoušce jsem nestihl napsat všechny odpovědi a kódy ani přes to, že byl čas o 15 minut prodloužen a naprostou většinu času jsem psal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fakt nechápu proč předmět, který byl loni spíše lehký, měl letos průměrnou známku z několika termínů 3,4. Ne, že by ten test byl tak šíleně těžký, ale hodnocení bylo hodně přísné a dodatečné zvednutí bonusových bodů, aby se vylepšil výsledný dojem, mi nepřišlo úplně fér, když už jsme nemohli nic dělat s počtem bodů. Zatím asi nejhorší předmět na mff. Jsem znechucený z celého XML.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nelíbí se mi, že se ke konci semestru vyžaduje programování v Javě. Fragmenty Java kódu jsou vyžadovány i u zkoušky, a tak, pokud nemáte Javu zrovna v lásce, nezískáte jedničku ne kvůli tomu, že byste nerozuměli XML, ale kvůli Javě. Když už se prezentují rozhraní SAX a DOM, navrhuji, aby byl prezentován i LINQ to XML a celkově důležité věci z namespacu System.Xml, protože .NET nabízí mnohem více prostředků ke zpracovávání XML dokumentů než Java a zdá se mi, že je pro tuto problematiku daleko více a lépe využitelný. U zkoušky pak dát studentům možnost vybrat si programování v Javě nebo v C#. Samozřejmě, v .NET nejsou stejná rozhraní jako v Javě, proto by se, dle mého, měl zkoušející před rozdáním zadání studenta zeptat, jestli mu vyhovuje více Java nebo C# a dle tomu mu zadat test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zkouška byla poměrně náročná. Bylo nato relativně málo času a fakt špatně se xml dokument vytváří na papíře. :-(
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2018, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci prednáša veľmi zrozumiteľne a štrukturovane, prednesu nebolo čo vytknúť. Niektoré prednášky boli zaujímavé, niektoré menej, zo slajdov sa učilo celkom dobre.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný výklad, avšak občas trochu monotónní, snižující pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Hezky přednáší, má zaujetí pro věc a snaží se látku hezky vysvětlit, oceňuji, že si nehraje si na žádnou velkou vědu - přece jenom jde o XML.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pekna prednaska, zaujimavy obsah. Osobne by som ocenil vyssie tempo.