AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Filosofické problémy Informatiky [NAIL102, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Profesionálně zvládnuté. Hosté různorodí a vždy organizace bez problémů.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení, jak výkladem/náročností tak i vtipem a lidskostí, testy ob týden vás udrží v obraze co tak asi zvládáte a co ne. Jediný downside je pro někoho úkol na zápočet v podobě eseje a orgpadu. Orgpad je fajn na připomenutí, ale když se snažíte dohnat zápočet ve zkouškovém, úplně nepotěší, i když to prostě nějak naklikáte. Esej se na první pohled zdála utrpení ale vybrané téma (pokud jsem pochopil většinou nějakého pedagogického rázu) bylo opravdu zajímavé a dokonce jsem se tím dále zabíral a koukal co a jak, takže se toho nebát. Celkově to opravdu stojí za to mrzí mě že další semestr mi nevychází rozvrh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení je pozornost věnována především pochopení hlubších souvislostí probírané látky na úkor počítání příkladů. Avšak na vzorové příklady se nějaký čas vždycky našel. Krátká písemka na začátku každé druhé hodiny donutí člověka věnovat se lineární algebře pravidelně během celého semestru. Celé cvičení probíhá v příjemné atmosféře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Velmi oceňuji přístup vyučujícího ke studentům, neb přístup je to mimořádně lidský a přátelský, vyučující má dost osobitý humor, který nemusí každému sednout. Dokáže abstraktní látku přiblížit na příkladech ze života, leč někdy poněkud obskurních. Ví, co studentům dělá problémy a tak klidně znovu vysvětlí potřebnou teorii z přednášek. Zajímá se o to, jestli mu studenti rozumí. Cvičení mi hodně pomohla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jedno z nejlepších cvičení, které jsem na matfyzu v mém prvním semestru měl. Cvičící výborně vysvětlil nejen samotnou látku, ale také poskytl nadhled nad celým tématem lineární algebry. To, čeho si však cením nejvíce je, že cvičící doplnil matfyz o to, co této instituci, alespoň podle mého názoru, chybí nejvícem - rozvíjení myšlení i mimo matematiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, naučí látce rozumnět. Je poznat, že Jirka již má s cvičením LA zkušenosti, cvičení je dobře připravené, ví, co často dělá problémy.

Pravidelně se píší malé písemky (teorie i příklady), což donutí učit se průběžně - příprava na zkoušku pak není moc náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo vidět, že lineární algebře opravdu rozumí a poskytl nám dobrý nadhled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dokáže vysvětlit věci tak, aby si je člověk dokázal představit. Dbá na mezioborové vztahy, vymýšlí nové možné aplikace LA. Je schopný nahradit přednášku, když je třeba. Cvičení jsou zábavná a přátelská. Měli jsme na výběr, co se týče rozložení písemek a úkolů v rámci semestru.
Drobný problém je v komunikaci: není jasné, kterou e-mailovou adresu máme používat, někdy maily čte až po upozornění. Na webu je tabulka bodového hodnocení, ale bývá neaktuální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka je super člověk, studium s ním je doslova zábava, umí komunikovat se studenty, umí zaujmout. Je schopen vykládat látku jak jednoduchou pro ty co se nechytali na přednáškách, tak zároveň v průběhu toho házet i zajímavé otázky bystřejším, které později začnou všem dávat smysl (nejpozději při učení na zkoušku :))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučujúci má dobrý zmysel pre humor a cvičenia sú zábavné. Občas však trochu odbočí od témy a látka sa stáva ťažšie zrozumiteľnou. Príprava na cvičenie zaberie rozumne dlhú dobu a študent potom naozaj vidí svoj reálny pokrok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bych označil jako velice nadprůměrné. Neslo se v příjemné atmosféře nicméně tempo bylo dobře určené tak, abyste si ze cvičení něco odnesli. Cvičící se snažil dovysvětlit teorii z přednášek tak, aby ji všichni chápali. Možná bych pro příště doporučil naznačovat, jaký typ příkladů by se mohl objevit u zkoušky, už v průběhu semestru a ne jen na konci. Přesto asi nejlepší cvičení v prvním semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Osobní a přátelský přístup, odlehčená atmosféra, schopnost představit studentům klíčová zákoutí lineární algebry pochopitelným způsobem, *(vložit spoustu dalších skvělých popisků).
Velmi doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, cením filosofické vsuvky, ale občas jsou až na úkor učiva.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Možná až moc odbíhání od tématu - různé odbočky a přirovnání občas zabíraly čas příkladům. Zápočet možná zbytečně náročný - písemky, úkoly, napsat poučení (lepší úvaha), strukturální diagram. Taky se mi nelíbilo, že byl omezen maximální počet bodů, které člověk mohl dostat za jednu sadu domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení z lingebry jsem se vždycky těšila, protože byla víceméně odpočinková a bez stresu. Písemky byly tak akorát těžké, takže pokud jste se alespoň trochu připravili, tak to bylo jednoduché. Úkoly už byly těžší a zvlášť nad posledním úkolem z vektorových prostorů jsem strávila o Vánocích skoro 3 dny. Na druhou stranu mi úkoly vždycky dost pomohly pochopit látku. Důležité je vědět, že cvičení s Jirkou není pouze o lineární algebře, ale je taky o něčem víc. Kvůli častým nejen filosofickým debatám se mohlo zdát, že jsme toho vlastně moc nenapočítali. Ale ty těžké věci přišly až cca v posledním měsíci semestru. Na celé lineární prostory nám zbyla jen 1 hodina, což bylo žalostně málo. Vektorové prostory dle mého byly taky poměrně svižně odvyprávěné. Ale to není chyba cvičícího, dost dobře se nedá procvičovat látka, co ještě nebyla na přednášce.

V podmínkách zápočtu bylo mimo úkolů a písemek napsat poučení, které mě na jednu stranu iritovalo v tom, proč to musím dělat, na druhou stranu jsem si odpočinula od poněkud stereotypního analytického přemýšlení, takže jsem to v závěru ocenila. Možná ještě víc jsem proklínala strukturální diagram, který je taktéž součástí zápočtu. Ale bylo to asi něco, co mi nejvíc pomohlo pochopit látku a jak se všechno propojuje.

Velmi jsem oceňovala, že narozdíl od jiných cvičení, se na začátku nerozdali příklady a počítejte si - takže člověk, pokud dané věci neznal už dřív, nebo není extra bystrý, se vlastně musel dopředu připravovat na to, aby na cvičení mohl počítat. U Jirky se teorie vysvětluje znovu, ale úplně jinak, než jak je ve skriptech.

Trochu bych vytkla lehce chaotický způsob výuky. Více bych, zvlášť v posledních týdnech semestru, upřednostnila jednoznačné postupy, jak se co počítá a více procvičovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku bylo obtížné se připravovat na průběžné testy, neboť probírané příklady na hodině mi přišly jiné než ty v písemce. Zápočet tím ale moc ohrožen nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K obsahu cvičení v zásadě nemám výhrady; míchá teorii a počítání ve zdravém poměru. Úplně mi ale nesedne Jiřího humor/"omáčka", kterou ke cvičení přimíchává. Hlavně mám na mysli značný počet politických vtípků a narážek; je až překvapivé, jak je dokáže dostat do cvičení z lineární algebry. Třeba jeho příklad funkce byl "funkce mapující z teroristů na jejich zbraně" a podobně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirko je veľmi ochotný cvičiaci s dobrým (a svojským) výkladom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení se mi líbilo, Jirka se snaží vysvětlit výstavbu matematiky na příkladu Lineární Algebry. Cvičení dobře připraví na zkoušku z početního hlediska. Mimo klasickou agendu cvičení se řeší filozoficko-matematické problémy a říkají se vtipy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka vede cvičení velmi dobře, panuje příjemná, milá a vtipná atmosféra, kterou občas prokládá historkami z MatFyzu. Hodně se klade důraz na pochopení látky a souvislostí, jak na hodinách, tak v průběžných testech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jednoznačne najlepšie cvičenie aké som v semestri mal. Jirka vie veľmi dobre vysvetliť danú látku a previezť ju na praktické príklady na ktorých je to vidieť. Vidno, že sa snaží rozvíjať v cvičeniach a vždy sa snaží s nami dohodnúť. Nikdy nikoho nezhodi aj keď povie niečo zlé. Určite si ho zapíšem vždy keď sa bude dať. SUper.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Co se týče stylu výuky nemůžu nic vytknout, jen se dá podotknout, že Jiří požadoval o něco více práce než ostatní cvičící, naproti tomu si ale myslím, že to lépe připraví na zkoušky a naučí látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci cvičící, na ktorom je vidno, že je z matiky nadšený, čo je často až nákazlivé :-) Cviká boli väčšinou zaujímavé a skutočne mi niečo dali, učivo bolo vysvetlené a naozaj precvičené. Na každú hodinu trebalo urobiť ůkol a písala sa malá písomka, čo bolo zo začiatku nepríjemné, ale zakrátko veľmi užitočné lebo ma to donútilo učiť sa priebežne a fakt sa to odrážalo aj na priebehu cvičení, aj pri učení sa na skúšku.
Rozhodne najlepšie cviko a cvičící za tento semester :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super styl, skvělý přístup!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na první pohled je vidět, že cvičícího práce se studenty baví. Na druhý pohled je vidět, že se nesnaží jen suše předat informace, ale snaží se motivovat a podněcovat k tomu klást otázky, přemýšlet nad věcmi kolem nás, nejenom o lingebře. Hodiny s ním jsou poučné, člověk se zasměje, vše ve velmi uvolněné a přátelské atmosféře. Mohu jen doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci cvičiaci, veľmi inšpiratívny, vynikajúce vysvetľovanie. Jednoznačne odporúčam
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, má dobře organizovaný průběh cvičení - * pravidelné domácí úkoly jejichž vypracování napomáhá úspěšnému řešení pravidelných 10-minutovek, jejichž úspěšné napsání napomáhá pochopení látky procvičované na hodině. To napomáhá řešit (goto *). Ve výsledku chápete celou probíranou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý učiteľ s veľmi priateľským prístupom k študentom, vie veľmi dobre vysvetliť daný problém, určite odporúčam prihlásiť sa k nemu na cviká
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyborne cvicenie, Jirka ma k studentom neobycajne blizko. Vdaka tejto skutocnosti dokaze podat preberanu latku velmi uchopitelne, v prvom semestri to bolo mojim najlepsim cvicenim. Na zapocet je potrebne pisat pisomky kazdu hodinu a odovzdavat ulohy, pricom z oboch poloziek(samostatne) treba dosiahnut 60%, ste teda nuteni priebezne sa na cvicenie pripravovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičící! Dobře probírá látku a vysvětluje nejasnosti a je s ním legrace. Písemky nejsou nenapsatelné, akorát jich je hodně. a úkolů taky. Dobře komunikuje se studenty a nemá k nim takový ten chladný odstup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičícím oceňuji jeho zájem o předmět. Je velmi důležité jít na cvičení (nebo i přednášku) s pocitem, že člověk, který vám bude přednášet daným věcem rozumí a hlavně že ho baví.

Jediný drobný problém jsem měl s tím, že jsme neměli úplně ideální přehled ke konci semestru, jak jsme na tom s body a vyhlídkami na zápočet. To bylo jistě dáno množstvím písemek a domácích úkolů na opravování (jediné cvičení, kde jsme měli testy každé cvičení a domácí úkoly na každé cvičení).

Převládaly však klady tohoto cvičení. Cvičícího si znovu zapíši v budoucnu, budu-li mít možnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičící, kterého jsem měl v prvním semestru. Jde vidět, že ho to opravdu baví a že se snaží o to, aby studenti látce opravdu rozuměli a spolupracovali spolu, ne jen aby jako roboti celé cvičení počítali. Je zábavný a se studenty má skvělý vztah.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Díky neustálé komunikaci s přednášejícím jsme vždy dostali to, co bylo potřeba k pochopení látky.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Cvičiaci sa stále snaží zlepšovať svoje cvičenia po odbornej aj pedagogickej stránke. Veľmi sa mi páčil prístup k domácim úlohám - zverejnenie viacerých úloh, pričom človek si môže vybrať čo chce riešiť. Zároveň, príklady rátané na cvičení postačovali k zloženiu skúšky, aj keď bola značne jednoduchšia ako v zime.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Trošku netradiční cvičící. Uslyšíte plno velmi nevkusných vtipů, které mě osobně velmi bavily a oživovaly cvičení. Co se týče látky tak je perfektně vysvětlena, všechno do sebe najednou začíná zapadat. Není divu, že někdo chce Jirku jako přednášejícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Lepšího vyučujícího jě těžké si představit. Nejvíce oceňuji snahu podat dané téma v souvislosti s těmi ostatními s nějakým celkovým nadhledem. Počítání a porozumnění příkladům je poté snadné, když tomu člověk lépe rozumí a věci si sám odvodí.
Štěpán Stenchlák, 15.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Prozatím nejlepší cvičící, kterého jsem za první rok na MFF měl.

Učivo se snaží vysvětlit z jiného pohledu často i humorně pro lepší pochopení tématu, což velmi oceňuji, protože si to člověk zapamatuje. Nechybí hlubší pohled do problematiky, nebo limitní případy, na kterých nutí se zamyslet nad problémem z jiné strany. Vhodně rozložený čas na zopakování přednášky a procvičení příkladů. Jde vidět, že ho učení baví a snaží se, abychom si z toho něco odnesli. Klidně bych si ho dokázal představit jako přednášejícího.

Vypisoval domácí úkoly a každé druhé cvičení se psal test. Na zápočet je potřeba vytvořit i strukturální diagram, což je další věc jak nás nutí pochopit vztahy v problematice. Velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přátelský a dovede si udržet pozornost i větší skupiny na cvičení, dovede věci prakticky vysvětlit a díky tomu posílit nejen znalost, ale i hlubší porozumnění látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící se snaží nejen naučit, ale hlavně pomoci pochopit. (Což by ideálně mělo být pointou výuky.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ako prvý semester tak aj teraz to bolo super avšak nás bolo veľa na cvičení teda strácalo kvalitu veľa krát sme sa zamotali do niečoho čo sme úplne nemuseli ale cvičiaci super aj ako človek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka je super. Snaží se se studenty i povídat a být jim blízko, rád se podělí o zajímavé informace o fakultě i názory :) Jediná výtka k výrazně později opraveným domácím úkolům, ale to se k Jirkovi tak nějak hodí.

Dle mého osobního názoru i kdyby cviko nic nedalo, tak stojí za to se s tímhle člověkem poznat a vidět jeho pohled na svět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka je super člověk a jako učitel není o nic horší. Jsem rád, že jsem měl to štěstí a podařilo se mi zapsat na jeho cviko.

Není to jen obyčejné cviko, snaží se propojovat věci s analýzou, programováním a tak různě. Také dává rady, co je dobré si zapamatovat a co je "k ničemu".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přístup ke cvičencům :-). Rád se s vámi potká i mimo cvičení, na cvičení je ochotný, férový a prokládá filosofickými nadhledy. Mně cvičení sedlo, i když byli lidé, kterým trochu vadilo občasné odbíhání od výuky do filosofie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tak ako v minulom semestri to bolo super, možno trochu viac filozofovania namiesto počítania, ale bola sranda aj sme sa veľa naučili. Jirka má super prístup k študentom a rozumne vysvetľuje. Neskoro opravuje úkoly, čiže zápočet bol trošku neistý, ale potom zrazu nabehlo veľa bodov, takže super :) zápočtová písomka sa opäť nepísala, ale každú hodinu malé písomky (dali sa zvládnuť v pohode)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia boli super, učivu som chápal. Už aj opravovanie domácich a nahadzovanie bodov bolo častejšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Mohu jen doporučit, osobité, vstřícné a hlavně NAŠE cvičení
Připomínka k předmětu, Filosofické problémy Informatiky [NAIL102, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
+ zajímavé přednášky s různou tématikou
- kvůli zařazení mezi předměty s volitelnými kredity nemá smysl dělat zápočet
- očekával jsem více s tématikou "Je informatika dobrá?"
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Některé přednášky velmi zajímavé, jiné tolik ne. Asi bych si předmět znovu nezapsal, protože pro zápočet je nutná docházka. Ale rozhodně mám v plánu docházet na některé zajímavé přednášky i nadále.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý seminář plný zajímavých přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Pestrý výběr velmi zajímavých témat.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK