Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Pan docent ani tento semestr nezklamal a byl -- jako ostatně vždy -- výborný.
Zápočtové písemky bývají ze starých zkouškových příkladů, díky čemuž si každý může zhodnotit, co by bylo potřeba ještě vylepšit před zkouškou. Pan docent se také snaží ukazovat praktičtější příklady použití probírané látky, bohužel ale kvůli nedostatku času (což není chyba pana docenta, ale nedostatečné časové dotace) jsme je vždy prolétli dost rychle a někdy i dost zmatečně, což byla škoda.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pan docent Pavelka je milý a ochotný vyučující, na cvičení tak byla příjemná atmosféra. Příklady u zápočtových testů odpovídají náročnosti zkoušky, takže jsme na ni dobře připravení. Nemám moc co vytknout. Pokud by se v něčem mohl zlepšit, tak je to jedině snad čitelnost písma, protože některá rozdílná písmenka vypadají v jeho podání stejně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vynikající cvičící, neuvěřitelně milý a ochotný. Oceňuji, že se snaží na cvičeních dělat i něco nad rámec výuky ve formě zajímavých příkladů či jiných témat.