AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Pavel Dvořák [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pohodové cvičení, cvičící vše dobře vysvětlí. Zápočet je možné získat ještě před Vánocemi (v zimním semestru).
Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící nám vždy donesla A5 s příklady, tedy jsme se nemuseli zdžovat opisováním zadání a mohli jsme si příklady později zopakovat a ověřit si, zda jim rozumíme. Hodiny probíhaly způsobem připomenutí definice z přednášek a pak následné samostatné vypočítání příkladů po jednom. Následně se vždy uváděla alespoň jedna část řešení na tabuli (další řešení bylo ponecháno na ověření studenty, ale skoro vždy se řekl alespoň výsledek). Cvičící byla ochotná látku vysvětlit, není třeba se bát zeptat, naopak, je lepší se ptát hned a dotazy neodkládat. Pro studenty, kterým nestačilo zadání normálních domácích úkolů zadala krásně tematicky laděné bonusové úlohy se zimními motivy. Písemné práce byly každou hodinu, což také beru jako plus pro průběžné opakování. Celkově byla cvičící milá a ochotná, se zkouškou jsem neměla problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičící. Na začátku každého cvičení jsme psali písemku na téma předchozího cvičení, pak jsme opakovali látku z přednášky a po zbytek cvičení řešili příklady. Na řešení každého příkladu jsme vždycky měli nějaký čas a pak nějaký student, který to vyřešil, mohl jít k tabuli a předvést své řešení. Nebo cvičící řešení úlohy ukazovala sama. Vždy hezky popisovala postup a občas taky ukazovala několik možných řešení a nějaké triky k tomu. Úlohy samy od sebe byly užitečné a poměrně těžké. Domácí úkoly (každý týden jsme měli jeden domácí úkol) byly taky velmi užitečné a byly těžší než příklady z písemek, ale šlo je vyřešit pomocí znalostí, získaných na cvičeních. Když jsem se ale připravovala na zkoušku, tak mi bylo trošku líto, že jsme řešili málo úloh podobných zkouškovým úlohám, moc by se to hodilo. Jinak suprové cvičení, pomůže pochopit lineární algebru a doporučuji ho všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrá cvičící, akorát by mohla být trošku více asertivní.
Andrew Goodall, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The first reaction on the teacher was 'Wow, he finished Oxford!'. Firstly, I was overwhelmed being a student of Dr. Goodall and I thought the teacher would be quite conceited (because I would if I finished Oxford!!!) but I found him very supportive and open-minded tutor then.
He is not such a type when one doesn't care of your results, he always was available via e-mail and also in his office and spent a lot of time after classes with his students trying to explain maths.
Also, during classes, he was open for discussions and never rejected any ideas and never derided not-very-smart ones. The speed of his classes was very convenient and everyone, even the slowest student, had enough time to realize what was going on. That is why everyone loved the professor.

To conclude, you should be very glad if you find professor Goodall among your tutors!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Aside from being present and available throughout the whole semester Mr.Goodall can easily and willingly understand where each student is standing and what they seem to be looking at. Its a hard enough job and at times it was clearly tough non the less he's ability to actually engage with the classroom's struggles and clear up thoughts or questions made everything about discrete math interesting. He didnt only cover the subject at hand he was constantly building on top of it, relating one thing to another. It was nice to meet someone so effortlessly passionate about his subject, seems catchy.
Andrew Goodall, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Andrew Goodall clearly just loves teaching, he is always willing to give you time for your questions and explain interesting things. His approach is always to start simple, making sure everyone is on board and then build up gradually to more complex concepts. Despite the relaxed approach, we still managed to cover quite a decent amount for a first course.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
He was good, welcoming, worked at a good pace and was a good oral examiner. Was prepared and answered many questions. Provided lots of online resources too.
Andrew Goodall, Ph.D. [32-IUUK], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Andrew Goodall is a good teacher. He really explains themes in an understandable way, whereas some other teachers overcomplicate thing a lot. He helps you better understand the topic, gives more good examples when needed. He creates a comfortable ambiance in the class, so you feel comfortable to ask even "silly" questions. Thank you!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
The professor is friendly and helpful but could make the classes more lively and less monotonous.
RNDr. Jaroslav Horáček, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá a předváděla lineární algebru z jiné perspektivy. Cvičící se snažili ukázat k vykládaným věcem motivaci a uplatnění. Oceňuji snahu zapojit studenty do dokazování vět. Cvičící byli vždy připravení a ochotni disktovat otázky.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící dobře a zajímavě strukturoval výuku a kvalitně připravil na zkoušku. Není co vytknout.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že přednášející téměř předčítal skripta (vyjma aplikací lineární algebry), na přednášku se nevyplatilo chodit. Navíc občas nebyl slyšet a tabule někdy nešla přečíst.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel mi výuka lineární algebry připadala úplně k ničemu - přednášky byly jenom přečtená skripta (navíc velmi nezáživně) a ze skript se podle mě nedá skoro nic pochopit, alespoň ne na jedno přečtení (nebo poslechnutí na přednášce).

Výuka spočívala v tom, že bez motivace a bez vysvětlení byly předloženy nějaké definice, věty, důkazy a občas se vyskytnul nějaký příklad, který ale vůbec neilustroval jak ty věci spolu souvisí a jak spolu fungují, jenom jak funguje ta jedna konkrétní definice nebo věta. Chápu, že nás chtějí na matfyzu naučit formálnosti, ale nemělo by si to odporovat s tím, že se "lidsky" vysvětlí co to vlastně znamená. Možná to někomu vyhovuje, ale já jsem si neodnesl skoro nic. Ještě že jsme měli cvika a internet.

Zkouška byla nicméně v pohodě - bylo dost času na to dovymyslet většinu detailů co jsem si nepamatoval a nebylo tam moc ošklivých numerických příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ukazuje některé zajímavé aplikace probírané látky. Líbilo se mi, že na začátku přednášky vždy zopakoval nejdůležitější věci z minula.

Probírání látky je ale bohužel jen opisování/čtení skript.

Příklady ve zkoušce (společná pro obě pararelky) byly docela těžké, ale zase nebylo potřeba získat tolik bodů (stačilo cca 75% na 1).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Trochu monotonní výklad, těžko se udržovala pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmětu zřejmě rozumí velmi dobře, ale při přednášce zpravidla opisuje skripta na tabuli a mluví potichu. Na druhou stranu ochotně odpovídá na případné dotazy a snaží se vysvětlit nejasnosti.
Zkouška je spravedlivá, sestává hlavně z praktických úloh a hodnotí se postup. Má volitelnou ústní část.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bějem přednášky působí nudně a neudržuje kontakt se studenty, při bližším poznání během zkoušky člověk však zjistí, že je vlastně docela fajn. Mluví velmi potichu, čitelnost písma obzvláště ze zadních lavic je také velmi špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Prednášky boli iba prepisom toho, čo sa píše v skriptách s nejakou občasnou zmenou. Na prednášajúcom bolo najmä zo začiatku vidno, že je dosť nervózny a stávalo sa, že rozprával viac do tabule než k študentom. S postupom semestra sa to zlepšovalo, no stále to nie je ideálne. Myslím si, že ak prednášajúci naberie skúsenosti, tieto chyby môže odstrániť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející mluvil velmi potichu a psal malým písmem, takže jsem měl ze zadních lavic problém učivo slyšet i přečíst. Navíc říkal doslova to, co bylo v Hladíkových skriptech, takže jsem na přednášku přišel jen dvakrát a zbytek jsem se doučil ze skript sám.
Jinak byl Hubáček milý a ochotný s čímkoli pomoci.
U zkoušky jsem měl pocit, že testuje hlavně poznatky nabyté na cvičení. Každopádně šlo hlavně o využití znalostí a spočítání/určení něčeho. Doporučuji si předem prohlédnout zadání dřívějších zkoušek. Bodové hodnocení zkoušky bylo velmi mírné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Hubáček je fajn. Líbí se mi, že každý důkaz ještě jednou zopakuje, pro lepší porozumění a že se občas ptá publika.

Jediný problém je hlasitost výkladu a velikost písma, proto doporučuji sedět v první polovině přednáškovny a nebudete mít problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Místo přednášek lze přečíst skripta, bohužel až na pár dotazů mi jeho přednášky nedali nic navíc. U ústní zkoušky velmi příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nudní přednašejici. Na přednašce jenom přepisoval skriptu. Zanechal jsem chodit na ní už na čtvrté.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Nováček pan Hubáček bohužel neudělal ten dojem, který by kde kdo od mladého přednášejícího očekával. Přednáška byla vedena stylem předčítání a opisování ze skript, občas se i stalo, že se pan Hubáček zasekl uprostřed základních pojmů lineární algebry, jako je například odstupňovaný tvar matice.
Na druhou stranu, když mu někdo položil nějakou otázku na probíranou látku, úplně se rozzářil v obličeji a byl schopen na dotaz dokonale odpovědět i bez konzultace jeho materiálů, ačkoliv se místy i přesto zasekl.
Chce to více sebevědomí, pane Hubáčku, není čeho se bát, máte na to :) Věřím, že to příští rok bude mnohem lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jako pozitivní beru, že pan Hubáček probíranou látku čerpal z konkrétní knihy, kterou si studenti mohli obstarat a sledovat přednášku i v ní, protože si nedokážu představit, jak by studenti ze zadních lavic mohli vidět na text, který pan Hubáček z učebnice na tabuli přepisoval. Pan Hubáček psal čitelně, avšak protože se snažil psát na tabuli skoro vše, co bylo v knize, psal malým písmem a na indexy často nebylo vidět ani z druhé řady. Co se týče hlasového projevu, pan Hubáček má jistě čas více se do něj položit a zdokonalit ho. Celkově výuku beru jako pozitivní díky výše zmiňované učebnici Lineární algebra pro informatiky, která byla panem Hubáčkem dobře odpřednášena. Vyučující ochotně odpovídal na dotazy studentů, na výuku byl vždy připraven.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Hubáček sice není příliš výrazná osobnost a mluví poměrně potichu, ale při zkoušce byl velmi ochotný a se vším pomáhal. Přednášky tak na 95 % kopírovaly obsah skript, občas byla přidána nějaká jiná aplikace daného tématu, nebo příklad. Z toho důvodu jsem na přednášky chodila jen tehdy, když jsem se nepotřebovala připravovat na nějakou písemku další den. Doporučuji si ještě před první přednáškou skripta vytisknout, nechat svázat a jen zvýrazňovat, co se zrovna probírá a místo opisování se snažit pochopit, co se dělá. Na zkoušku se dá perfektně naučit ze skript. Na zkouškovou písemku doporučuji nepodcenit různé drobné věty v kapitolách o maticích, grupách a tělesech. Písemka je sice především o vektorových prostorech a lineárních zobrazeních, ale vyskytují se i otázky za pár bodů, které vyřešíte díky znalostem těch menších vět. U pana Hubáčka se probralo o něco více látky než u pana Valtra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Mluví dost potichu a do tabule. Ze začátku semestru to vypadalo, že bude jen opisovat skripta na tabuli a skoro je nebude ani komentovat. Ke konci se to trochu zlepšilo a látka byla vysvětlována více. Bylo by dobré ukazovat více konkrétních příkladů (a jiných než jsou ve skriptech).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 2. ročník, Psychologie, bakalářské
Pan doktor na mě působí velmi vlídně a přívětivě.
Na druhou stranu by mohl zapracovat na svých pedagogických dovednostech, přednášky časty probíhají tak, že pan doktor prostě jen opisuje své záípisky z papíru na tabuli, ocenil bych více komentářů k učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Je dobré, mít jako podklad pro výuku nějakou literaturu, avšak pouze jako podklad. Vyloženě mi nevyhovovala výuka v podobě opisovaní skript na tabuli. Přivítal bych lepší vysvětlení jednotlivých věcí.
doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji velmi jasný a srozumitelný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi prijemny, napomocny, veci se snazi co nejvice osvetlovat. Na hodiny s nim jsem se vzdy tesil
Maximilian Kulikov, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi pedantní přístup a v tomto případě v pozitivním významu. Výklad není příliš vhodný na intuitivnější pochopení, ale spíše k opravdu přesné interpretaci jakkoliv složitých výroků a predikátů a dost dobrému procvičení důkazů v různých oblastech.
Mgr. Tereza Klimošová, Ph.D. [32-KAM], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tato vyučující mi, ani většině mých spolužáků, příliš neseděla a nevyhovovala. Některé výklady mi přišly chaotické a neuspořádané. Přesto ocěňuju její pečlivost a přípravy na hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Většinou v pohodě, ale vysvětlení některých příkladů bylo horší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tento predmet mi dal jediné, 2 kredity. Cvičiaca pôsobí strašne neiste a na tabuľu vysvetľuje niečo a potom do minipísemky dá niečo 3x ťažšie. Nebavilo ma to vôbec, chodil som len kvôli dochádzke.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na tomto předmětu se probírají tři témata - výroková logika, základy teorie množin a metody důkazů. Na začátku se píše informativní test, podle kterého se máte rozhodnout, jestli má pro vás smysl na tento předmět chodit. Pokud napíšete test dobře, budou se vás snažit "odradit", že pro vás tento předmět nemá smysl. Není tomu tak, je to přesně můj případ. Můj informativní test dopadl docela dobře, ale i přes to jsem se toho na tomto předmětu hodně naučil a usnadnilo mi to pochopení konceptů z dalších, povinných matematických předmětů. Takže ačkoliv je tento předmět nepovinný, rozhodně doporučuji si ho zapsat. Co se týče vyučující, tak také nemám žádné výtky - všechno se snaží vysvětlit tak, jak nejlépe umí.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ochotný pomoct, dobré vysvětlování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvicenia boli zaujimave, aj napriek neoblubenosti predmetu dokazal zaujat a vysvetlovat ucivo zabavnou formou. Zapocet bol za body z malych pisomiek na cviceniach, co nebol problem ziskat. Cviciaci bol velmi ochotny a nevahal poskytnut aj osobnu konzultaciu, dokonca mal velku trpezlivost vysvetlit aj trivialne veci, ktore mi neboli jasne.
Vojtěch Mykiska, 30.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vše mi bylo příjemně vysvětleno a k většině probíraných témat byl i uveden příklad reálného využití. Za mne 10/10
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, lidský přístup, názorné příklady probírané látky, že je pak problém to nepochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto super. Přátelský přístup, velmi poučný, rozumí tomu skvěle a skvěle to i podává, hodiny jsou spis jako prijit si pokecat s kamosema o lingebre. Nicmene v cem je opravdu nejlepsi je to, ze velmi rozumi nasim problemum a snazi se vzdy vysvetlit nejen, jak neco spocitat, ale co DOOPRAVDY pocitame, jak si to predstavit atd. Obcas udela odbocku a vlastne se nepocita, jen ukazuje, co to vlastne znamena. Coz je obrovska pomoc.
Maximilian Kulikov, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi uvolněný přístup, se studenty si při cvičení prostě povídá, jako by ani nešlo o výuku, což naprosto odbourává znuděný pocit z prostého "šprtání" definic a vět, a právě naopak motivuje studenty k vlastnímu intuitivnímu pochopení témat. O jakékoliv definici mluví stylem "To přece zvládnete vymyslet sami..." na což naváže naprosto perfektním intuitivním vysvětlením, po kterém se člověk už nikdy ani nezamyslí nad přesným zněním formální definice, protože jeho formulace se již zdá naprosto triviální.
Tento uvolněný přístup se však negativně projevil v případě písemek u mě osobně, protože byly prostě jednoduché, a to mi dalo možnost místo učení se lingebry se soustředit na jiné předměty, kde byl zápočet náročnější, což způsobilo mírný skluz v přípravě. To už ale je na studentovi, ne vyučujícímu, takže záleží na vaší schopnosti se ke studiu samostatně dokopat.
Shrnuto: Velmi zajímavý výklad, ale člověk se musí sám donutit ke studiu, což může být trochu náročné při spoustě dalších důležitých předmětů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Občas jsem se ztrácela ve výkladu, co s čím souvisí. Jinak výborný přístup ke studentům, snažil se ve všem najít reálné využití (což u matematiky není zrovna jednoduché) :)
RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Způsob písemek byl špatný, nedalo se domluvit na dopisování písemek, které se však psaly naprosto náhodně. Vyučující tam často ani nebyl, jenom za něj někdo suploval. Takže kompletně v tom měl každý tak akorát bordel. Na písemky bylo moc málo času. Stále. Ač všichni říkali, že na ně málo času je a bylo to i řečeno vyučujícímu.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, který nám vždy dokázal látku opravdu vysvětlit.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Po absolvování matematických dovedností jsem s názorem na tohoto vyučujího váhal. Umí působit velmi přísně, avšak poté, co jsem si ho vyzkoušel na lineární algebru místo jiného vyučujícího, musím uznat, že jeho výklad je srozumitelný a také klade důraz na pochopení - stačí se jen ptát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující do hodiny vždy přicházel s pozitivní energií a snahou naučit v každé hodině část potřebných dovedností studenty, kteří to potřebují. Chápal rozdíly ve znalostech studentů a dokázal látku vysvětlovat i pro ty, kteří se s ní v zimním semestru setkali poprvé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor látku přednáší s obrovským nadhledem a dokáže srozumitelně vysvětlit jakýkoliv dotaz.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující vysvětloval asi srozumitelně a ochotně vysvětloval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vidno na pánovi profesorovi, že sa veciam rozumie, je ochotný vysvetľovať aj keď niečo nie je na prvý, či druhý krát jasné. Pôsobí priateľsky a férovo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý vyučujúci, učivo bolo predané zaujímavo ako pútavo ako to len pri dovednostiach ide :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přesně to v co jsem doufal. Všechno srozumitelně a pomalu vysvětlí.
Peter Dräxler, 19.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že tempo výuky bolo, vzhľadom na ostatných študentov, adekvátne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení, které mě zachránilo od absolutního nechápání matematiky. Nejvíce jsem ocenil možnost vyzkoušet si zápisy matematických výrazů, důkazů na tabuli a jejich následný rozbor, aniž by mě cvičící hodnotil negativně. Díky tomuto rozboru jsem pochopil, co všechno je špatně, dobře a jak číst a zapisovat matematiku. Na matfyzu must-have skill!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející, který to umí dobře podat.
Mgr. Veronika Slívová [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I když všichni cvičící, co jsem měl v prvním semestru byli super, tak Veronika byla za mě nejlepší.

Ocenil jsem hlavně ochotu a to, že část každého cvičení byla věnovaná dovysvětlení toho, co bylo na přednášce. No a taky velmi názorné a srozumitelné vysvětlování příkladů.

Hodně se mi taky líbilo to, že jsme se dozvěděli i různé reálné aplikace probírané látky. Hned jsem měl větší chuť studovat.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, naučí látce rozumnět. Je poznat, že Jirka již má s cvičením LA zkušenosti, cvičení je dobře připravené, ví, co často dělá problémy.

Pravidelně se píší malé písemky (teorie i příklady), což donutí učit se průběžně - příprava na zkoušku pak není moc náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo vidět, že lineární algebře opravdu rozumí a poskytl nám dobrý nadhled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dokáže vysvětlit věci tak, aby si je člověk dokázal představit. Dbá na mezioborové vztahy, vymýšlí nové možné aplikace LA. Je schopný nahradit přednášku, když je třeba. Cvičení jsou zábavná a přátelská. Měli jsme na výběr, co se týče rozložení písemek a úkolů v rámci semestru.
Drobný problém je v komunikaci: není jasné, kterou e-mailovou adresu máme používat, někdy maily čte až po upozornění. Na webu je tabulka bodového hodnocení, ale bývá neaktuální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka je super člověk, studium s ním je doslova zábava, umí komunikovat se studenty, umí zaujmout. Je schopen vykládat látku jak jednoduchou pro ty co se nechytali na přednáškách, tak zároveň v průběhu toho házet i zajímavé otázky bystřejším, které později začnou všem dávat smysl (nejpozději při učení na zkoušku :))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučujúci má dobrý zmysel pre humor a cvičenia sú zábavné. Občas však trochu odbočí od témy a látka sa stáva ťažšie zrozumiteľnou. Príprava na cvičenie zaberie rozumne dlhú dobu a študent potom naozaj vidí svoj reálny pokrok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bych označil jako velice nadprůměrné. Neslo se v příjemné atmosféře nicméně tempo bylo dobře určené tak, abyste si ze cvičení něco odnesli. Cvičící se snažil dovysvětlit teorii z přednášek tak, aby ji všichni chápali. Možná bych pro příště doporučil naznačovat, jaký typ příkladů by se mohl objevit u zkoušky, už v průběhu semestru a ne jen na konci. Přesto asi nejlepší cvičení v prvním semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Osobní a přátelský přístup, odlehčená atmosféra, schopnost představit studentům klíčová zákoutí lineární algebry pochopitelným způsobem, *(vložit spoustu dalších skvělých popisků).
Velmi doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, cením filosofické vsuvky, ale občas jsou až na úkor učiva.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Možná až moc odbíhání od tématu - různé odbočky a přirovnání občas zabíraly čas příkladům. Zápočet možná zbytečně náročný - písemky, úkoly, napsat poučení (lepší úvaha), strukturální diagram. Taky se mi nelíbilo, že byl omezen maximální počet bodů, které člověk mohl dostat za jednu sadu domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení z lingebry jsem se vždycky těšila, protože byla víceméně odpočinková a bez stresu. Písemky byly tak akorát těžké, takže pokud jste se alespoň trochu připravili, tak to bylo jednoduché. Úkoly už byly těžší a zvlášť nad posledním úkolem z vektorových prostorů jsem strávila o Vánocích skoro 3 dny. Na druhou stranu mi úkoly vždycky dost pomohly pochopit látku. Důležité je vědět, že cvičení s Jirkou není pouze o lineární algebře, ale je taky o něčem víc. Kvůli častým nejen filosofickým debatám se mohlo zdát, že jsme toho vlastně moc nenapočítali. Ale ty těžké věci přišly až cca v posledním měsíci semestru. Na celé lineární prostory nám zbyla jen 1 hodina, což bylo žalostně málo. Vektorové prostory dle mého byly taky poměrně svižně odvyprávěné. Ale to není chyba cvičícího, dost dobře se nedá procvičovat látka, co ještě nebyla na přednášce.

V podmínkách zápočtu bylo mimo úkolů a písemek napsat poučení, které mě na jednu stranu iritovalo v tom, proč to musím dělat, na druhou stranu jsem si odpočinula od poněkud stereotypního analytického přemýšlení, takže jsem to v závěru ocenila. Možná ještě víc jsem proklínala strukturální diagram, který je taktéž součástí zápočtu. Ale bylo to asi něco, co mi nejvíc pomohlo pochopit látku a jak se všechno propojuje.

Velmi jsem oceňovala, že narozdíl od jiných cvičení, se na začátku nerozdali příklady a počítejte si - takže člověk, pokud dané věci neznal už dřív, nebo není extra bystrý, se vlastně musel dopředu připravovat na to, aby na cvičení mohl počítat. U Jirky se teorie vysvětluje znovu, ale úplně jinak, než jak je ve skriptech.

Trochu bych vytkla lehce chaotický způsob výuky. Více bych, zvlášť v posledních týdnech semestru, upřednostnila jednoznačné postupy, jak se co počítá a více procvičovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku bylo obtížné se připravovat na průběžné testy, neboť probírané příklady na hodině mi přišly jiné než ty v písemce. Zápočet tím ale moc ohrožen nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K obsahu cvičení v zásadě nemám výhrady; míchá teorii a počítání ve zdravém poměru. Úplně mi ale nesedne Jiřího humor/"omáčka", kterou ke cvičení přimíchává. Hlavně mám na mysli značný počet politických vtípků a narážek; je až překvapivé, jak je dokáže dostat do cvičení z lineární algebry. Třeba jeho příklad funkce byl "funkce mapující z teroristů na jejich zbraně" a podobně.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející je milý, snaží se vysvětlit látku, avšak až moc se drží skript a definice a věty pouze přepisuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že pan doktor Valtr je pomalý. Hodiny jsou takové ležérní a víceméně je to opisování skript. Pokud by se jelo trosicku rychleji mohlo by se stihnout vic dukazu, popr. vice vysvetlovani. Nicemene na druhou stranu se snazi velmi dobre latku vysvetlit a osvetlovat, jak latku pochopit, ci si nektere veci predstavit. Je take velmi napomocny a snazi doopravdy, aby lide veci nejen umeli, ale i CHAPALI.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nepáčilo sa mi, že sme sa niekoľko týždňov držali úplne triviálnej témy a omieľali ju znovu a znovu z každej strany, nestihli sme teda prebrať nič okrem dôkazov a negácie výrokov, avšak ani to v takej forme, aby to pomohlo k ďalšiemu štúdiu hoc len 1. ročníka matfyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý prístup k žiakom občas hovorí veľmi potichu a je mu zle rozumieť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přijde mi, že jsme se moc dlouho zabývali látkou, která by šla zvládnout tak za poloviční čas. Vysvětloval hodně do detailů a pomalu, což mně nevyhovovalo, ale někomu by se právě jeho volný a podrobný výklad mohl líbit, právě díky tomu, že ve všech matematikách se žene a nestíhá, tak toto je přesný opak. Vysvětluje tak, že to musí pochopit úplně každý.
Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá a předváděla lineární algebru z jiné perspektivy. Cvičící se snažili ukázat k vykládaným věcem motivaci a uplatnění. Oceňuji snahu zapojit studenty do dokazování vět. Cvičící byli vždy připravení a ochotni disktovat otázky.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na pokročilém cvičení mi vyhovovalo, že jsme důkazy vymýšleli sami a obecně se snažili si lineární algebru nějak představit a nakreslit, aby to dávalo smysl. Jen doporučuji si zapsat i běžné cvičení, tady se cvik v řešení soustav nat tělesem Z11 nezíská.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení patří k těm jednodušším. Příklady, které se procvičují nejsou zásadně náročné, většinou jde o dokázání vlastností definice nebo početní příklady, povětšinou matice a jejich další úpravy. Cvičení oceňuji jako praktickou aplikaci znalostí z přednášek, cvičení na přednášky dobře navazovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pokročilá cvičení byla úplně skvělá. Sice jsem se občas přestal chytat (spíš vlastní vinou), ale jinak byla na cvičeních vysvětlena lineární algebra tak, že to dávalo smysl, zapadalo to do sebe a dalo se to tak zapamatovat a použít. Moc jsme si toho teda neprocvičili, ale suplovat přednášku bylo podle mě vzhledem k její kvalitě velmi prospěšné.

Zápočet byl jenom za vyřešení poměrně zajímavých (a ne úplně jednoduchých) domácích úkolů a bylo docela příjemné, že to bylo bez stresu z nějakých testů a tak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře provázané s přednáškou, cvičící se aktivně domlouval s přednášejícím co bude probírat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý poměr mezi počítáním příkladů a procvičování (a dovysvětlení) definic a vět.
Trochu zbytečné mi přišly úkoly "diagram" a hlavně "článek", obzvlášť jako nutná podmínka k získání zápočtu z povinného cvičení. Zamýšlet se nad něčím mi nevadí, ale ani jedno z témat, které jsme měli k dipozici, mi navíc nepřišlo nijak zvlášť zajímavé. A diagram byl sice fajn na rozmyšlení si souvislostí, ale pro někoho, kdo se musí nejdřív naučit používat orgpad, byl poměr stráveného času a užitečnosti docela špatný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je super, zábavné, studenti si ho mohou do jisté míry přizpůsobit svým potřebám. Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pokročilé cvičení bylo velmi zajímavé, přinášelo nové pohledy na probrané témata, na druhou stranu numerické výpočty, které se objevily na zkoušce, na cvičení nebyly.
Pokud se zajímáte o LA, ale nejste si jisti, že chápete všechno, doporočuji kombinovat docházku na pokročilé a základní cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Sometimes I think it would've been better if we had more practice and less theory in the tutorials. But, on the other hand, we had enough practice anyway.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Špatná synchronizace přednášky a cvičení - na nejtěžší poslední kapitolu nám zbylo málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavě podané cvičení, kdy je nám efektivně vysvětlena látka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pro mě rozhodně nejoblíbenější cvičení, na kterém jsem se vždy dozvěděl něco nového k probírané látce na přednášce.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skripta doc. Hladíka velmi dobře pokrývají přednášenou látku, přednáška mohla mít ke skriptům nějakou přidanou hodnotu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, líbí se mi zahrnutí praktických aplikací probírané látky.
Výborně dostupná literatura - skripta (M. Hladík) jsou psaná přímo pro tento kurz a zveřejněná v pdf.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé byly zmínky o konkrétních aplikacích v informatice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou jen přepisování skript a možná trochu také uspávání hadů. U vyučujícího mi během přednášek chyběl kontakt se studenty (obzvláště v porovnáním s jinými), při bližším poznání během zkoušky člověk však zjistí, že je vlastně docela fajn. Je chápající a je schopen akceptovat, že lineární algebra pro každého není klíčový předmět. Do budoucna by však bylo rozhodně fajn zapracovat na srozumitelnosti přednášek a doplnit je komentáři. Mluví velmi potichu, čitelnost písma obzvláště ze zadních lavic je také velmi špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
The course was inspiring and a joy to take. Another great thing was how clearly the exam was organised, having a syllabus and list of theories, definitions and concepts that might be visited in the exam as well as an outline of the format of the exam, meant we could perform at our best for a first exam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Látka mi přišla zajímavá a za semestr (na rozdíl od matalýzy) dobře stihnutelná. K předmětu jsou minimálně dvoje výborná skripta - Hladíkova a Klavíkova.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skripta jsou dostupná na internetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Good course, very useful and fundamental for other Computer Science courses. Everything was interesting and taught well and in a good order to develop understanding. There was some cohesion between lectures and tutorials, but sometimes the tutorial leader had to ask the class what we did in the most recent lecture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Největším kámenem úrazu tohoto předmětu pravděpodobně bude to, že se většina prváků stále ještě příliš upínají na klasickou středoškolskou matematiku, která s tím, že by si někdo zvolil Matfyz, evidentně nepočítá. Představují se zde pro studenta zcela nové pohledy na matematiku, které mezi sebou úzce souvisí, jen si tu souvislost uvědomit a umět aplikovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku semestru je probíraná látka jednoduchá a dá se sledovat s přehledem. Postupem času se však k maticím začnou přidávat další pojmy, které už nejsou tak jasné a očividné, jako látka předešlá. Proto radím ostatním, komu ujíždí vlak, aby si ho nenechal ujet až na konec semestru a řešil své nejasnosti včas. Ušetří vám to spoustu problémů. Sehranost s probíraným učivem na přednášce a cvičení byla dokonalá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na lineární algebře se mi nejvíce líbilo především to, že existují skvělá skripta (což mi u ostatních předmětů chybělo). Člověk se tak nemusel bát toho, že při učení na zkoušku něco v sešitu nebude dávat smysl, protože to pravděpodobně špatně napsal, nebo to bylo špatně napsáno na tabuli. Lingebra mi z těch třech matematických předmětů sedla nejvíce a zdála se mi nejjednodušší (což je ale pouze subjektivní názor, pro jiné to byl abstraktní horor). Oba zkoušející (pan Hubáček i Valtr) měli zkoušku dohromady a pro obě paralelky byla stejná písemka. Po písemné zkoušce byla ústní, která se tvářila jako dobrovolná, ale zkoušející většinou všechny přesvědčili k tomu tam jít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jako jeden z mála předmětů má výborná skripta, ze kterých se dobře učí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla téměř jen opisování skript na tabuli, ale snaha o alespoň trochu vysvětlení důkazu byla většinou byla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 2. ročník, Psychologie, bakalářské
Oproti ostatním matematickým předmětům mi lineární algebra přijde až příliš obsáhlá – jinde má vyučující čas se zastavit, zeptat se, zda všechno chápeme apod. Lineární algebrou jsme ale doslova prolétli. Možná by stálo za zvážení, zda některá témata nepřesunout do dalšího semestru, popř. zda nerozšířit časovou dotaci předmětu z 90 na 135 minut.
Připomínka k předmětu, Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Po absolvování matematických dovedností jsem s názorem na tohoto vyučujího váhal. Umí působit velmi přísně, avšak poté, co jsem si ho vyzkoušel na lineární algebru místo jiného vyučujícího, musím uznat, že jeho výklad je srozumitelný a také klade důraz na pochopení - stačí se jen ptát. Samotný předmět matematických dovedností je pro matematické začátečníky určitě super volba, uvítal bych však informační web, který mi občas chyběl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Parádní pro pochopení vymýšlení důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pro někoho, kdo není zvyklý na důkazy, velmi užitečný seminář.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na předmětu oceňuji, že pomáhá studentům, kteří do začátku zimního semestru neměli ani ponětí, že existují nějaké důkazy. Na výuce se mi líbilo, že se příklady probíraly na tabuli. Zápočtové kritérium mi přijde vzhledem k probírané látce adekvátní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Matematické dovednosti jsem si upřímně vzal, abych si věci zopakoval. Pro lidi, kterým dělá problémy kvantifikátory, výroky a důkazy je to obrovská pomoc. Já už tyhle věci umím a vyznám se v nich, ale i tak to bylo příjemné procvičení. Tedy ani v tomto pripade se nebudete nudit.
Maximilian Kulikov, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní předmět k opravdu preciznímu pochopení logiky a důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ačkoliv předmět může někomu připadat nudný, mě osobně několikrát osvětlil některé věci, které mi třeba nebyly úplně jasné, a jejich pochopení mi dost pomohlo i v ostatních předmětech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět zajímavý a užitečný pro začátek na MFF. Myslím, že by neměli být všichni studenti od tohoto předmětu odrazování s tím, že je určen jen pro ty slabší. Předmět patří k lehčím a není na něj potřeba se připravovat doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět byl zezačátku dost jednoduchý, až ke konci jsme se dostali k látce, která pro mě byla užitečná - k důkazům. Splnění mi přišlo dost nenáročné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Kdo moc nerozumí důkazům a logickým výrokům, tak by sem měl zavítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Príjemná atmosféra a uvoľnenosť na predmete. Človek si zopakoval a posilnil si vedomosti z oblasti matematických tvrdení a ich dôkazov, základy logiky a matematických výrokov. Ľuďom sa tu chce chodiť najmä kvôli pocitu, že aspoň niečomu rozumejú. Pre zdatnejších matematikov je to však zbytočný predmet podľa mňa. Inak odporúčam!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi užitečné cviko. Doporučuji všem, co si nejsou v základech jistí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Je možné že hodnocení předmětu je ovlivněno vyučujícím, ale předmět se mi zdál zbytečně jednoduchý - ze všech hodin za semestr byla jen jedna jediná, při které jsem se dozvěděl něco nového a nebyl to jen můj pocit, nýbrž, jak se zdálo, pocit téměř všech přítomných.
Peter Dräxler, 19.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nepotreboval som sa naň pripravovať ale na hodinách som získal lepšie pochopenie pre matematické zápisy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Povráva sa, že tento predmet slúži ako výpomoc pri snahe pochopiť vysokoškolské vyjadrovanie, dôkazy viet a pohľad na veci, no nedá sa povedať, že by učivo tohoto predmetu nejak pomohlo... Alebo aspoň súviselo s tým, čo sa deje na iných predmetoch. Skutočné matfyzácke predmety sú o dosť zložitejšie. Dosť záleží, s akým vyučujúcim cvičenie prebieha, ale nestretla som človeka, ktorý by vravel, že mu tento predmet pomohol, okrem toho, že je za 2 kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ak chápete základné, príp. mierne pokročilé koncepty logiky v matematike zo strednej školy, nie je potrebné, aby ste sa hlásili na tento predmet
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jen opakování z gymnázia nic mi to nedalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý predmet ak neovládate výrokovú logiku a dokazovanie jednoduchých tvrdení. Bohužiaľ k dôkazom sa došlo až na konci semestru. Inak je tento predmet nudný, ale úprimne sa iné ani nedá čakať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět, který mi neuvěřitelně moc pomohl pochopit všechny zápisy matematických vět a toho, jak fungují důkazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi jsem ocenil existenci tohoto předmětu, pomohl mi se „rozkoukat“ v univerzitním stylu výuky a zopakoval jsem si znalosti ze střední školy. Ač jsem většině cvičené látky rozuměl, velmi mi pomohla ujasnit si drobnosti, se kterými bych měl jinak u ostatních předmětů problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé doučení všech potřebných věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Kompletně mne předmět nenaučil nic, co bych již nevěděl. Nezopakoval jsem si důkazy ani výroky ani nic jiného, jenom přibyla hromada stresu s předmětem, který v podstatě nezopakoval vůbec nic. Příklady v něm byly tak složité, že se člověk principy neměl šanci naučit.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK