• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra I [NMTM103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zpočátku trochu odtažitý a nezáživné přednášky byly ke konci trochu oživeny tím, když si člověk všimne, že k některým tématům je přistupováno z více ilustrativní roviny, kdy jde o objasnění toho, jak daný objekt funguje (symetrické, antisymetrické,... matice) spíš než napsání přesné definice. Bohužel jen k některým.
Přednášející čas do času přehlídne zdviženou ruku s dotazem, která tam pak je třeba i deset minut.
Bramborová reprezentace vektorových prostorů byla až překvapivě užitečná pro mé osobní pochopení látky :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ocenil bych důkladnější vysvětlení u některých složitějších pojmů.(Hlavně na začátku semestru). Jinak si není na co stěžovat.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra II [NMTM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan docent je opravdu jednička ve svém oboru. Všechny otázky během přednášky mile rád zodpověděl, má rád, když jevíme zájem o jeho předmět. Navíc jsou jeho přednášky velmi dobře uspořádány, člověk nemá problém stíhat psát si poznámky a zároveň přemýšlet nad tím, co píše. Pan docent prohodí během hodiny pár vtipů nebo historek, čímž přispívá k lepší atmosféře na hodinách. Pan docent je velmi nápomocný, jeho zkouška je podle mého názoru férová, je nutné porozumět daným definicím/důkazům. Termínů vypsal opravdu hodně, takže nebyl problém s místem. Opravdu za mě asi nejlepší přednášející prvního ročníku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Humorník, sympaťák, dobrý přednášející.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra I [NMTM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící dělá vše pro to, aby byla co nejférovější a když dojde k jakékoli nesrovnalosti, tak udělá vše, aby bylo vše napraveno. Bohužel systém "fajfek" za aktivitu vzbuzuje spíš takovou nucenou aktivitu, než motivaci se tématům pořádně věnovat. Jinak byla cvičení vedena pěkně a vše bylo jasně vysvětleno.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra II [NMTM104, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dobře vysvětlí a připraví
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je pro mě excelentní pedagožka, sama věnuje nemalou část cvičení opakováním věcí z přednášky, čehož si hodně vážím. Zároveň hodně kladla důraz na propojení cvičení s přednáškou, což mi přišlo velmi užitečné. Zápočet není úplně jednoduché získat, je nutné chodit na cvičení (což bych i tak velmi doporučoval), poté být na hodinách aktivní a v konci semestru napsat zápočtovou práci (která byla za mě možná trochu těžší než v prvním semestru). S paní doktorkou jsem byl celkově velmi spokojen, je hodně zásadová a spravedlivá. Je připravena pomoci kdykoliv je třeba, toho si nesmírně vážím.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělá vyučující. Donutí člověka naučit se látku.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Všechna témata byla dostatečně procvičena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka Škorpilová je skvělá vyučující. Vyhovoval mi její pozitivní přístup a často také krásné inspirativní příklady k probíraným tématům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu kapacitou v tomhle oboru, během hodin dokázala zodpovědět všechny dotazy a látku velmi dobře vysvětlovala. Příklady svojí náročností odpovídaly pozdějšímu zápočtovému testu. Získat zápočet není úplně jednoduché, vlastně platí stejné podmínky jako u cvičení z lineární algebry (s paní doktorkou). Myslím si, že paní doktorka je schopná toho studentům opravdu hodně dát, ať už výkladem, nebo během individuálních konzultací příkladů na cvičení. Možná trochu těžší předmět (na to, že je volitelný), ale určitě to za to stojí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící, která umí skvěle vysvětlit. Věnuje vyučování jistě spoustu času. Je milá a poměrně vstřícná.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMTM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení naprosto perfektně navazuje na přednášku, toho jsem si neskutečně cenil, jsou probírány přesně tytéž věci, co na přednášce, hodně mi cvičení pomohlo k pochopení pojmů, a tím k samotné závěrečné přípravě na zkoušku. Na doma jsme dostávali taky nepovinné domácí úkoly, které doporučuji vypracovávat (hodí se to pak pro lepší pochopení látky). Cvičení bylo pro mě, stejně jako přednáška, velmi zajímavé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, bez něj bych z přednášek neměl nic.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMTM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je velmi dobře uspořádaný, navazuje na učivo prvního semestru, takže pokud se člověk učil během prvního semestru, tak by měl být pro něj druhý semestr o trochu jednodušší. Musím říct, že mě možná druhý semestr bavil o něco více, jelikož byl více propojen s učivem, které už znám ze střední školy - nový pohled na takové klasiky jako například na Pýthagorovu větu mně přišel zajímavý. Nemám obsahu předmětu co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Často jsem nevěděl, která bije.