AnketaAnketa(verze: 646)
V zimním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 04.01.2019 - 25.02.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra I [NMUM103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Vyučující byl milý, přátelský a zpestřoval výuku vtipy. Výklad byl dobře strukturovaný a správně časově rozložený. Možná bych jen vytkl příliš rychlé a málo srozumitelné provedení některých důkazů, kdy jsem se brzy ztratil a nebyl jsem sám. Na dotazy vyučující rád odpovídal, ale občas ne příliš srozumitelně.
U zkoušky byl férový a velmi mírný, což bylo ve srovnání s ostatními milé překvapení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky s panem docentem Bečvářem mě velmi bavily. Oceňuji, že vše zapisoval na tabuli, proto mám z přednášek velmi přehledné zápisky. Vše probíhalo ve velmi příjemné atmosféře.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelný ale občas stereotypní výklad. Většina témat vykládána pěkně a se zájmem o věc. Je vidět, že pan docent je svém oboru skutečně kapacita.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Docent Bečvář má viditelně spoustu zkušeností, díky kterým mohl vybudovat dobře strukturovaná skripta a přednášky. Vše je přehledné a jasné - požadavky ke zkoušce atd.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doc. Bečvář měl přednášky hezky připravené. K probíraným pojmům uváděl srozumitelné příklady a ochotně odpovídal na otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Věřím, že pan docent je přesvědčen, jak hezky postavený výklad nám dává a jak názorné jsou jeho příklady, jenže nejsou. Pochopení každé problematiky přicházelo v mém případě s měsíčním zpožděním, dostavilo-li se vůbec.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Umí látku podat zajímavě a pochopitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji především plynulý, poměrně smysluplný výklad, ochotu odpovídat na dotazy a pěkné vedení přednášek.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Lineární algebra II [NMUM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujicim oceňuji jeho klid a dobrou náladu, často byly hodiny zpestreny vtipy a historkami. Samozřejmě také oceňuji obrovské znalosti a nadhled, ale co jiného také čekat u člověka, který se tím zabývá celý život? Výklad byl dobrý, jen občas bylo něco provedeno příliš rychle, snad že to vyucujiciho nebavilo nebo jsou mu některé souvislosti jasné, zatímco studentům jasné být nemusí. Nekdy by take neuskodilo i trochu vice zpestreni. Jinak na výuku byl vyucujici vždy připraven, byl dochvilný a přátelský ke studentům, u zkoušky ferový a mírný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Stejně jako v prvním semestru mě přednášky docenta Bečváře bavily. Oceňuji dobrý výklad látky a smysl pro humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji srozumitelné vysvětlení látky, dobře zařazené příklady, schopnost si dobře rozvrhnout probíranou látku navzdory odpadání hodin.
Přednášky mi celkově přišli poměrně klidné a zábavné. Líbí se mi i pozitivní vztah vyučujícího ke studentům.
Jsem opravdu ráda, že jsme tohoto vyučující dostali. Za mě to byly nejpříjemnější přednášky týdne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi pomohlo, že byl ochotný vysvětlit celé pasáže znovu, když jsme se ztratili ve výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas trochu nudný, ale jinak celkem srozumitelný výklad. Náročnější věci se vyjasnily během cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Lineárna algebra nepatrí medzi najľahšie predmety, no pán doc. Bečvář pristupoval dôkladne ku každému dôkazu, či vete a snažil sa problematiku podať čo najjednoduchšie. V prípadne nejasností nemal problém nejasnosť vysvetliť alebo sa dal daný dôkaz nájsť v jeho knihe "Lineární algebra", v ktorej sa nachádzala každá prebraná veta či dôkaz.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra I [NMUM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujicim nejvíce oceňuji jeho snahu vše nám vysvětlovat do té doby, dokud to opravdu nepochopíme, i když někdy jsem ani neviděl snahu to pochopit. Také nepovinné domácí úkoly byly pro mne velkým přínosem. Na výuku byl vždy připraven, na dotazy odpovídal, konzultace nabízel. Zápočtové testy byly těžké, ale viděl jsem snahu nás na ně dobře připravit. Možná bych doporučil trochu lépe cvičení strukturovat, občas byla látka probirana dosti nesystematicky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Řekl bych, že by vůbec nebylo na škodu, kdyby účast na semináři byla povinná, ale bylo by to k dobru pouze studentům, ale je možné že z výchovného hlediska by to správně nebylo :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na vyučujícím nejvíce oceňuji tempo, kterým látku vykládal. Stíhala jsem si vše zapsat a promyslet. Zápočtové testy odpovídaly probrané látce ze cvičení. Látka probraná na cvičení mi pomohla s pochopením látky přednášek a při učení na zkoušku. Cvičení mě bavilo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor má velmi osobitý smysl pro humor, který mi po ránu vždy zvládl zlepšit náladu. Látku vykládal srozumitelně a na úrovni. Perfektní připravenost a dostupnost materiálů. Při jeho hodnocení musím mít rozhodně nasazené “pozitivní brýle”.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Doktor Halas má naprosto pochopitelné požadavky. Test, který jsme zatím psali byl s přípravou naprosto v klidu zvládnutelný, proto mohou být tak "vysoké". Jen mě na cvičeních občas mrzelo, že se aktivně nikdo jiný moc nezapojoval. Cítila jsem se pak špatně, když jsem pořád odpovídala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Halas je zábavný, milý, z jeho hodin si poměrně dost pamatuji, je trpělivý a ochotný
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra II [NMUM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujicim oceňuji jeho snahu podat informace zajímavě a ukázat souvislosti s dalšími částmi matematiky. Oceňuji také jeho snahu vše nás pořádně naučit, ne jen předat informace. Nesmíme opomenout ani vtipy a poznámky, které zpestrovaly každé cvičení. Někdy byl ale vyklad ponekud zmatený, ocenil bych vetsi usporadanost. Vyucujici byl celkem dochvilný, vždy připraveny a ochotný odpovídat na dotazy. U zapoctu byl ferový a celkem mírný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 1. ročník, Biologie, bakalářské
Vyučující je vždy dochvilný a dobře připravený, na dané dotazy odpovídá a je ochoten v případě potřeby danou látku znovu vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující je velice schopný a trpělivý vysvětlit něco i po sto padesáté. Jen bylo trochu náročnější vyhovět standardům nastavených pro splnění zápočtu - ani tak početně, jakožto časově. Složité polynomy zabíraly hodně času, který mohl být věnován počítání jiných příkladů a do 90 minut se to prostě vešlo jen těžko.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Algebra [NMUM501, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. ročník, Geografie, navazující magisterské
Vyučující velice ochotně reagoval na dotazy, pomáhal nám s řešením příkladů. Bohužel jsme některé příklady nedořešili s tím, že je to jednoduché. Ono to ale pro nás tak jednoduché není a u zkoušky je pak potřeba příklady dopočítat. Cvičení se často táhlo, chtělo by to možná trochu zrychlit a dopočítávat příklady až do konce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Algebra [NMUM501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. ročník, Geografie, navazující magisterské
Přednášky byly zdánlivě bezcílné. Neustále hraní si s něčím, co k něčemu vedlo, ale pak se s tím nepracovalo a neviděli jsme žádné využití. Proč to pak tedy děláme? Navíc projev dr. Halase je monotónní, přednáška pak docela uspává, je na ní nuda. Chtělo by to oživit projev a zapracovat na výběru učiva a struktuře přednášky, aby byla přehlednější a jasně zaměřená.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra II (CŽV) [NMUM804, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Zápočtové písemky doktora Halase jsou výrazně náročnější na početní úkony než na myšlenky. Determinant matice 5x5? Uch.
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie I [NMUG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Opět velmi chválím připravené studijní materiály a nasazení paní doktorky Štěpánové bylo vysoce nadstandartní. Její přístup je pro mě jako studentku pedagogického oboru velice inspirativní.
Její pomoc všem studentům kombinovaného studia byla neocenitelná, za všechny moc děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nejvíce oceňuji kladný vztah ke studentům a ochotu jim vyjít vstříc při jakémkoliv problému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prístup, každý príklad a problém ktorý sa naskytol pri riešení príkladov bol dostatočne vy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ještě lepší práce vyučujícího.
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie I [NMUG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejvíce oceňuji vztřícnost a férovost, díky nasazení paní doktorky jsem geometrii zvládla i v kombinované formě studia.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velice milá a příjemná vyučující, která je ochotná s čímkoli pomoci a za to jsem jí velice vděčný. Vždy skvěle připravena na výuku a je vidět, že opravdu rozumí tomu, co nám vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborná vyučující. Díky paní doktorce jsem si vytvořila velmi dobrý vztah k deskriptivní geometrii. Vždy se ptala, zda-li je vše jasné, a pokud nebylo, znovu nám vše zopakovala. Předlohy, které nám dávala ke studiu byli velmi nápomocné a věřím tomu, že si s přípravou výuky dala velkou práci. Paní doktorka byla velmi ochotná, nejvíce se mi líbilo, že se uměla vžít do naší situace a snažila se látku vysvětlovat tak, aby byla co nejlépe srozumitelná. Na první přednášce s námi zopakovala i středoškolskou geometrii, což pomohlo pro budoucí rýsování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nevím, co by se dalo ještě zlepšit, skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dle mého názoru je paní doktorka velice dobrá vyučující a opravdu se nám vše snaží vysvětlit tak, abychom vše pochopili do úplných detailů. Ochota a pečlivost patří k jejím vynikajícím vlastnostem, stejně tak umí ocenit snahu a píli studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
+ kladný vztah učitele k předmětu
+ trpělivost
+ práce s přípravou studijních materiálů
+ ochota několikanásobného vysvětlování
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prístup, skvelá spolupráca so študentmi, zakaždým keď mám problém s látkou tak je mi dostatočne objasnený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Práve vďaka vyučujúcej sa stáva deskriptivní geometrie pre študentov zábava. Pri preberaní učiva sa snaží vždy danú problematiku vysvetliť čo najstručnejšie a najjednoduchšie, čím strašne pomáha študentom, ktorý deskriptivní geometrii na strednej škole nemali. Zároveň sa však snaží aby každá hodina bola niečím zaujímavá a aby nás zaujala. Je pravda, že preberanej látky je veľa a niekedy je ozaj náročné stíhať. Pani doktorka Štěpánová však robí všetko pre to, aby pomohla a uľahčila študentom prejsť týmto predmetom. Nikoho lepšieho si na deskriptívu neviem predstaviť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi vynikající práce vyučujícího.
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie II [NMUG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.08.2016, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Platí totéž co u DGII - přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
rovnako ako na prednáške, skvelý prístup, ochota pomôcť a vysvetliť
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie II [NMUG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji laskavý přístup paní doktorky, obzvláště proto, že jsem neabsolvoval DG I, a tak jsem občas nehchápal tak rychle, jako moji kolegové. Paní doktorka vyžaduje domácí práci z týdne na týden, jak asi vědí všichni absolventi DG I.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.08.2016, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Nejvíce oceňuji precizní přípravu na hodiny. Na každé přednášce jsme dostávali předtištěné příklady, aby se zbytečně neztrácel čas s rýsováním zadání. K obtížnějším příkladům bylo na dalších stránkách i rozfázované řešení, což hodně pomohlo během učení. Nikdy nebyl problém domluvit si konzultaci nebo se jen zeptat na nějakou drobnost. Na hodinách byl velký důraz na to, aby to vždy všichni chápali a věděli jsme, proč jaký krok děláme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Aká bola deskriptíva v zimnom semestri, taká bola aj teraz. Prístup pani doktorky bol skvelý, na každú otázku ihneď reagovala a vysvetľovanie bolo názorné, takže nebol problém látke porozumieť. Odporúčam predmet, nakoľko si myslím, že nikoho lepšieho na deskriptívu nejde dostať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Príjemná a vie priniesť trochu zábavy na hodinu
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Seminář z deskriptivní geometrie I [NMUG265, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Práce paní doktorky Štěpánové byla jako vždy špičková a precizní. Na každou hodinu měla výbornou přípravu, do třídy vcházela s úsměvem a dobrou náladou a o to líp se na seminářích pracovalo. Předkládala více možností řešení úloh aby student získal potřebný nadhled.
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Seminář z deskriptivní geometrie II [NMUG266, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Tak jako v přechozím semestru, i v 1. ročníku na deskriptivní geometrii byl přístup vyučující skvělý, ochota vysvětlit názorně jakékoliv učivo. Všechny předměty s paní doktorkou Štěpánovou byly výborné, myslím si, že za ty dva roky mě toho naučila opravdu hodně, za to jí patŕí poděkování.
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra I [NMUM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Vysvětlováno tak, aby to opravdu všichni pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
ocenuji kolik casu venuje priprave vyuky
po Stankove kalibru to je tezke srovnavat, kdyz jsou oba uplne jine osobnosti
jedine, co mi snad vadi, je nemoznost si ofotit/opsat spravne reseni jiz napsaneho testu, clovek se prece chybami uci, tak by je mel moznost pochopit a poucit se z nich
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji výborný přístup ke studentům, schopnost vše perfektně vysvětlit a velkou trpělivost. Lepší už ani být nemůže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi ochotná, veškerá vyložená látka snadno pochopitelná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2013, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Paní doktorka je velmi milá, hodně se snaží. Dává nám vlastnoručně psané papíry s vysvětlením látky, ofocené příklady na procvičení, ale také nám dává kolovat zajímavé matematické knihy nebo obrázky s matematickou událostí. Na Vánoce jsme dostali matematickou vánoční křížovku. Začátky algebry byly velmi přínosné, protože jsme nepočítali s čísli, ale se znaky u karet, což nám hodně pomohlo.
Jediný problém vidím v tom, že hodiny prostě vybízí k tomu nedávat pozor, spát nebo se bavit se spolužáky. Nevím přesně, čím to je, ale i moji spolužáci to tak pojmenovali. Věřím, že postupem času si paní doktorka najde způsob, jak tuto záležitost odstranit.
Velmi kladně hodnotím i kritickou sebereflexi paní doktorky. Možná je ale k sobě až moc kritická - nedáváme sice pozor, ale máme jí rádi.
Ještě bych dodala, že nám dává i ,,učitelské rady" - jak psát na tabuli písmena atd.
Paní doktorce přeji mnoho úspěchů v budoucím učitelování!
RNDr. Martina Štěpánová, Ph.D. [32-KDM], Lineární algebra II [NMUM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přístup ke studentům, vstřícná. Vše vysvětluje srozumitelně, spočítali jsme společně hodně příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2016, 1. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
ocenuji kolik casu musela venovat priprave
pripravenost vyuky fakt skvela
typove priklady probrane na cviku, zbytek doma za du
moznost 3x delat zapocet, proste skvele
skoda jen ze ty body ze zapoctu nemaji takovou vahu u vysledne znamky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Ochota
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící je vstřícná a umí výborně učit.
Mgr. Jiří Vančura [32-KDM], Lineární algebra I [NMUM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá komunikace, hodiny dobře připravené. Na můj vkus však občas přísnější hodnocení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jiří Vančura se opravdu zajímá o možnosti zlepšní své výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím, že cvičící moc neodhadl čas potřebný na opravu prací, které nám zadal za úkol, a to se odrazilo na kvalitě jejich hodnocení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Děkuji cvičícímu za otevření brány do nového světa. Mě osobně by možná pomohlo, kdyby se postupů řešení ukazovalo více. Zároveň mi vyhovuje postup, při kterém jste postupně vysvětloval jednotlivé kroky, ale někdy to až příliš odvádělo od příkladu.

Někdy trošku zavádělo zadání (ani ne tak nejednoznačnost), jako spíše že čtenář (já a někdy spolužáci) nebyl moc schopný pochopit, co se po něm vlastně chce. Ale vzhledem k abstraktnosti látky toto taky chápu.

Celkově jste si s náma poradil velmi obstojně a děkuji za obecnou ochotu při odpovídání na dotazy a hlavně za způsob příkladů, které zadáváte, opravdu si myslím, že mi to pomůže do další praxe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení z lineární algebry si neumím nikoho lepšího představit. Mgr. Vančura mi pomohl vytvořit si konkrétní představy k pojmům, které se mi zpočátku zdály naprosto abstraktní. Vše je ochoten vícekrát zopakovat tak, aby jeho vysvětlení porozuměli pokud možno všichni. Jeho podmínky k udělení zápočtu jsou myslím spíše přísnější (body z písemek, domácí práce, docházka), na druhou stranu první test, který jsme zatím psali, složitý nebyl. Každou hodinu má skvěle připravenou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly skvělé, užitečné, zábavné... Nejvíce oceňuji lidskost přístupu, velký prostor pro interakci vyučující-student, uzpůsobení hodin dotazům z řad studentů a jejich potřebám, ukázání látky na jasných praktických a konkrétních příkladech, že všechno vypadá téměř úplně jasně, pedagogický vhled a občasné pedagogické vsuvky. Dále otevřenost, energii, ochotu naslouchat, nadšení pro učení i pro daný předmět a mnoho dalšího.
Mgr. Jiří Vančura [32-KDM], Lineární algebra II [NMUM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doteď nevím, jaké chyby jsem měla v rozboru příkladu ne podle spolužáků, ale podle cvičícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Vančura je moc milý a ochotný, hezky vše vysvětlí, je přístupný i opravám či konzultacím. Škoda, že už LA mít nebudeme.
Připomínka k předmětu, Deskriptivní geometrie I [NMUG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení tematicky doplňovala a rozvíjela látku přednášky, rozsah probírané látky odpovídal dané časové dotaci na předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení výborně navazují na přednášku, dovysvětlují vše, co se na přednášce z praktického hlediska nestihlo zmínit. Řádně procvičí veškerá probíraná témata.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dostatočné množstvo prerátaných a narysovaných príkladov na pochopenie látky a rôznych spôsobov riešení.Opäť oceňujem že sú poznámky už vytlačené a môžem sa plne sústrediť na výklad. Žiadne nedostatky či chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Srozumitelné přednesení látky, výborně a důrazně vysvětleno.
Připomínka k předmětu, Deskriptivní geometrie I [NMUG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka měla skvěle připravené všechny materiály, které výrazně zjednodušily pochopení probíraných témat. Přednášky a cvičení na sebe logicky a uspořádaně navazovaly.
Problematický byl pouze rozvrh - přednáška a cvičení byly ve dvou následujících dnech, úplně ideální na zažití látky z přednášky do následujícího cvičení by byl alespoň dvoudenní rozestup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
I am an international student. The professor tried very hard, that I would understand everything even tho my Czech was not so good at the beginning. I felt like we were not just students and a professors but that we were cooperating together for us to learn something new
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jednotlivé přednášky jsou sice dlouhé, ale uběhnou velice rychle. Látka se probírá ideálním tempem, když někdo něčemu nerozumí, je čas na to mu to vysvětlit. Přátelská atmosféra pomáhá k tomu, že je student rád, že něco takového studuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Deskriptivní geometrie je obsáhlý a náročný předmět, avšak paní doktorka Martina Štěpánová nám ho velmi zpříjemnila. Ačkoliv jsem se s deskriptivní geometrií setkala poprvé až na vysoké škole, během prvních tří měsíců jsem si k tomuto předmětu vytvořila velmi dobrý vztah. Velmi oceňuji, že všechny materiály ke zkoušce jsme stihly na přednášce probrat. Látky je sice velmi mnoho, ale na přednášce je opravdu skvěle vysvětleno vše potřebné. Jeden z mých nejoblíbenějších předmětů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět, pro ty, kteří měli dg na střední v pohodě zvládnutelný, plus trochu nadstavbová teorie, pro ostatní asi trochu náročnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na předmětu oceňuji, že díky vysoké týdenní dotaci hodin se za jeden semestr zvládne probrat velké množství probíraných témat. Předmět je sám o sobě velice zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
+ struktura předmětu
+ studijní materiál
+ podrobný výklad
- každotýdenní odevzdávání práce (na Vš není potřeba, nebo alespoň dát delší lhutu, přes jiné povinnosti, je občas málo času, a pak to na kvalitě vypadá)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zrozumiteľné vysvetlenie látky, obzvlášť oceňujem že sú poznámky už vytlačené a môžem sa plne sústrediť na výklad. Žiadne nedostatky či chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je vyučován od úplného základu, takže nově příchozí studenti se nemusí bát neporozumnění. Vyučován je srozumitelně.
Připomínka k předmětu, Deskriptivní geometrie II [NMUG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
-kvalitne prebratá látka
-náročné príklady sme dostali na overenie vypracované krok po kroku čo je pre mňa veľké +
Připomínka k předmětu, Deskriptivní geometrie II [NMUG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět jsem si zapsal jako fyzik ze zájmu, a sám jsem byl udiven, že jsem, díky jeho zajímavosti, vydržel až do konce semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
skvele spracovaná téma (z môjho amatérskeho hľadiska), dopredu vytlačené nepodstatné konštrukcie výrazne urýchľovali prebranie látok. Výborný prístup a v prípade potreby dostatočne rozobratie konkrétneho problému.
Připomínka k předmětu, Seminář z deskriptivní geometrie I [NMUG265, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět hodnotím pozitivně, jelikož si student deskriptivní geometrie utvrzuje a rozšiřuje svoje poznatky.
Připomínka k předmětu, Seminář z deskriptivní geometrie II [NMUG266, seminář]
Jiří Helus, 29.05.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé rozhodnutí otevřít tento předmět. Student si může zopakovat látku, kterou bude reálně učit na SŠ a prohloubit znalosti v základních typech promítání, řešit složitější příklady. Je to důležitější než spěchat dále a učit se věci, které málokdo někdy ještě použije.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMUM103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Cvičení z lineární algebry byla pro mne oblíbeným předmětem, protože na nich jednak byly ukazovány nové zajímavé souvislosti poznatků z přednášky, druhak došlo k procviceni a upevnění všech základních typů příkladů. Předmět nebyl zbytečně náročný a byl velmi podnětný. Priklady i s resenim byly snadno dostupné, nekdy nam byly i zdarma kopírovány. Občas byla témata probirana lehce chaoticky, ale to mi až tolik nevadilo. Dalsi drobnou chybou bylo, že zacatek jsme stihli probrat perfektně, na konci se začalo času na nektera témata nedostávat, ale opět jen mírně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení z lineární algebry se mi líbilo. Tempo bylo příjemné a dalo se vše stíhat a počítat. Zápočtové testy odpovídaly probrané látce o cvičeních. Látka byla díky panu vyučujícímu velmi dobře pochopitelná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší matematický předmět v prvním ročníku s výbornou dostupností materiálu k učení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavě koncipovaný předmět, rozhodně důležitý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na předmětu oceňuji, že prakticky využijeme teorii získanou na přednášce. Díky cvičením jsem tak lépe porozuměla různých pojmům a definicím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nepřišlo mi, že by nám tato cvika dávala tolik, jako u ostatních předmětů, vzhledem k jinému podání látky než na přednáškách mě dokonce často spíš mátla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Někdy bylo cvičení trošku rozhozené diskuzí, která vznikala mezi námi učiteli, ale to nebylo na škodu, naopak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Náplň cvičení z LA se mi zdála lépe uchopitelná, než výklad na přednáškách (asi nic nového), ovšem některým složitějším pojmům z přednášky jsme se myslím příliš nevěnovali (např. transformace souřadnic). Většinu cvičení jsme věnovali počítání, příliš jsme se nezaobírali důkazy, i když samozřejmě úplně nechyběly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
cvika jsou velmi prinosna, vyucijici si s tim fakt dava praci a vyjasni tak probranou latku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Propojení středoškolské látky s vysokoškolskou a její rozšíření (To sice platí pro všechny, ale myslím že u lineární algebry to je nejvíce poznat). Jeden z mých oblíbených předmětů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Perfektní procvičení nabitých poznatků i příprava na pojmy teprve definované
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMUM103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dokazování některých vět mi přijde nadbytečné. Z historického hlediska a z hlediska struktury výstavby Lineární algebry chápu jejich důležitost, ale myslím, že žák prokáže svou znalost látku dostatečně, již, pokud zvládne početni část.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Předmět byl zajímavý, uvedl do souvislosti různá středoškolská témata, která zatím působila odděleně. Jsem rád, že jsem jej absolvoval. Byl relativně přehledný a logicky uspořádaný. Cvičení přednášku dobře doplňovalo. Literatura byla dostupná bez problému a veškerou probíranou látku obsahovala i s nastavbou, vzhledem k tomu, že ji napsal přednášející. Zkouška nebyla příliš náročná, je zkoušena jen určitá část probírané látky, na což se dá lépe připravit.
Možná bych jen vytkl souběh probíraných témat v Lineární algebře a Základech aritmetiky a algebry.
Nejzajímavější byla témata víc "nohama na zemi", osvětlení úprav matic nebo řešení soustav lineárních rovnic. Horší mi přišly některé důkazy nebo problematika homomorfismů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky jsou velmi hezky vedené a dobře uspořádané. Díky panu docentu Bečváři je látka velmi zajímavá a pochopitelná. Vše bylo velmi přehledně zapsané na tabuli. Přednášky mě opravdu bavily.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Z matematických předmětů určitě obsahově nejzajímavější předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška lineární algebry je rozhodně důležitá, i sylabus je dobře uspořádán, dobře provázáno s cvičením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Občas jsem postrádal návaznost přednášek na cvičení. Lineární algebra je velmi zajímaví matematická disciplína, leč je velmi důležité postupovat velmi pomalu od známého k neznámému vzhledem k abstraktnosti dané problematiky. Shlédl jsem několik záznamů přednášek lineární algebry MIT(https://youtu.be/ZK3O402wf1c?list=PLE7DDD91010BC51F8) a byl bych opravdu nadšen, kdyby se i naše přednášky nesly v podobném duchu. Nicméně věřím, že z velké části se na neporozumění podílel fakt, že se jedná o předmět mě zcela nový a s navazujícími předměty už takové potíže mít nebudu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vzhledem k abstrakčnosti a novosti tohoto předmětu si netroufám moc hodnotit předmět jako takový. Některé věci se mi z něj líbí, ale některé věci jsou příliš nepředstavitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
cvika jsou velmi prinosna, na prednaskach mi vadi, ze se dane vety a dukazy spatne hledaji v ucebnici Algebry (od Becvare), ptze to neodpovida
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMUM104, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu oceňuji možnost spočítat příklady k teoreticky probírané látce, naučit se je pocitat dobře, ukazat látku z jiného úhlu a ukázat souvislosti s dalšími částmi matematiky. Látka byla probirana pomalu, tak, aby ji chápali všichni, což je dobře. Na druhou stranu někdy jsme toho moc nestihli a potom bylo příliš mnoho práce na doma. Domácími úkoly si člověk svoje znalosti více upevni. Někdy jich však bylo nad míru a braly mi cas, který bych mohl věnovat jiným předmětům. Jinak byl předmět velmi podnètný, celkem uspořádáný a provazany s přednáškou. Zápočet byl relativně jednoduchý, pokud člověk chodil na cvičení a plnil domácí úkoly během semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 1. ročník, Biologie, bakalářské
Cvičení jsou dobře provázána s přednáškami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je koncipovaný dobře. V LS jsem neměla prostor chodit na přednášky, cvičením jim ale prý odpovídaly a dalo se to docela zvládat i bez nich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Druhý semestr probíhal mnohem lépe než ten první vzhledem k tomu, že jsem věděla, co mám od cvičení očekávat. Navíc vzhledem k tomu, že nás bylo málo, se více projevil osobnější přístup, což mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Díky cvičením se z absolutně nezajímavé hromady definicí a vět pro nic stala matematika, která má smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
oceňuji, že dáváte všechno do souvislostí a také geometrickou interpretaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přístup k některé látce se diametrálně liší od přednášek, což je občas matoucí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Objasnilo mi látku z přednášky, aplikace na konkrétních příkladech. Spočítali jsme spoustu příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný přístup, komunikace, zábavná forma
Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMUM104, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu oceňuji relativně stručné a jasné podání základních informací z lineární algebry bez zbytečných složitostí, zato vcetne příkladů. Občas by však neškodilo, kdyby některé slozitejsi partie byly probirany pomaleji a srozumitelněji, někdy byl postup jen naznačen a člověk se pak snadno ztratil. Předmět byl celkem podnětný, uspořádány a provázány s cvičením. Literatura byla snadno dostupná. Předmět nebyl náročný, ale zkouška byla o něco těžší než v zimním semestru, stále však hodnocena mírně. Nejzajímavější byla kapitola o skalárním soucinu, která vrhla jine světlo na středoškolské poznatky, naopak v kapitole o Jordanove kanonickem tvaru byly vylladwny jen poznatky bez prilisnych souvislostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mi zcela vyhovoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Látka hodně abstraktní. Nebýt cvičení, jen z přednášek bych neviděla použití.
Připomínka k předmětu, Algebra [NMUM501, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. ročník, Geografie, navazující magisterské
Cvičení dobře ukázalo a ozřejmilo některá témata. Bohužel pouze některá. Spousta jich však zůstala zahalena mlhou tajemství. Navíc nebylo jasně oddělené cvičení od přednášky, takže cvičení probíhalo jen asi ve 2/3 rozvrhovaných případů.
Připomínka k předmětu, Algebra [NMUM501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. ročník, Geografie, navazující magisterské
Je hezké, že celý předmět k něčemu směřuje, nechápu ale, proč se některé věci dělají zbytečně podrobně, když onen vytoužený výsledek pak stejně není dokázán a do určité míry mu musíme věřit. Další problém je, že předmět má rozsáhlý sylabus, všechna témata se ale nedají stihnout za 8 nebo 9 přednášek (když máme měsíc praxi). Chtělo by to zapracovat na rozvržení učiva a případně ho redukovat tak, aby se to nejpodstatnější nedohánělo během posledních 15 minut poslední přednášky. Doporučovaná učebnice je nevhodná k učení. Obsahuje sice celou řadu cvičení, chybí k nim ale řešení a mnohdy jsou v důkazech příliš velké myšlenkové skoky. Na učebnici by to tedy chtělo ještě zapracovat.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK