AnketaAnketa(verze: 653)
Aktuálně není povolen sběr dat
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Eliška Bartošová [32-KMA], Počítačová geometrie I [NMUG301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Chápu, že musí být náročné učit v "jiném stavu" na SŠ i VŠ, ale myslím, že například odpovídat na e-maily včas by nemělo být takovým problémem. Případně v těch e-mailech odpovědět na pokládané dotazy.
Často jsem nevěděla, co po mně cvičící chce. Dotazy tomu nepomohly, odpověď vedla někdy jinam než otázka.
Zadávat úkol po kouskách mi nepřijde vhodné. Malý úkol lze třeba dělat více cestami, ale jen na některé z nich se dá nabalit to, co je řečeno později. Když člověk vyřeší "malý" úkol jinak, než je předpokládáno (jak to má ale vědět?), po prozrazení dalšího kroku už nemá šanci ho splnit, leda to celé předělat.. Přišlo mi to trochu jako hra "hádej, co si myslím".
Celkově mi výuka spíše nevyhovovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící jednala se studenty s velkým odstupem až nepřátelsky.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Grafický software [NMUG162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující byla velice přívětivá, nápomocná a snažila se své tempo podřídit všem, bylo milé na hodiny chodit.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie III [NMUG201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení navazovalo na přednášku, platí co u přednášející: dobrý výklad, ochota pomoct a vysvětlit látku více způsoby.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie III [NMUG201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejsem si jistý, co napsat, hodiny s Vámi jsou vždy skvělé a Váš přístup ke studentům je výborný. Měl bych velkou radost, pokud bych někdy dokázal učit alespoň z poloviny tak dobře jako Vy. Také se Vám omlouvám, že toto hodnocení není příliš konstruktivní.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMUM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pěkný průřez zobrazovacími metodami, dostatek procvičovacích úloh. Zkouška naprosto v pohodě, zkouší se základní algoritmy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2020, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem na geometrii a rýsování trochu antitalent a i přesto dokáže doktorka Hromadová podat výklad a zobrazování na přístupné úrovni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice vstřícná, milá a nápomocná. Každému pomůže, její tempo je adekvátní a materiálů k práci je více než dost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je zlatá. Všechno vysvětlí, všechno názorně předvede, vyhoví požadavkům, a ještě půjčuje kružítko po babičce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jelikož jsem veškerou látku toto předmětu již v minulosti potkal, domluvil jsem se s Dr. Hromadovou na velmi brzkém předtermínu. Ochotně mi vyšla vstříc, dokonce mi poskytla vzorový zkouškový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemné přednášky a cvičení. Vše bylo srozumitelně vysvětleno.
Snad poprvé mě bavil předmět, kde se má rýsovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velmi vsřícná a ochotná, má smysl pro humor a v deskriptivě je neuvěřitelně zručná. Poskytovala velké množství materiálů a výuku měla vždy skvěle připravenou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji především ochotu vždy poradit, i když jsem se vůbec nechytal. Vždy když bylo potřeba, byla mi potřebná věc dovysvětlena. Co se mi velmi líbilo, byly reálné ukázky zobrazovacích metod na přinesených modelech, které paní přednášející měla k dispozici.
P.S.: Čeho si opravdu vážím, je půjčení rýsovacích potřeb, když je student zrovna neměl k dispozici (především obdivuji odvahu půjčit dokonce i památné kružítko po babičce) :) Dodatečně ještě jednou za půjčení děkuji.
Matej Štrbka, 13.01.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúca bola vždy na hodinu pripravená a príklady boli najskôr názorné a neskôr náročnejšie. Veľmi oceňujem ľudskosť a záujem o študentov počas hodín.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl pro mě velmi srozumitelný.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vidět v rozvrhu jméno paní doktorky Hromadové, to je vždy záruka toho, že výuka bude velmi kvalitní a příjemná. Paní Hromadová je skvělá pedagožka, působí velmi inteligentně, vystupuje profesionálně, má příjemný projev a lidský přístup. Je vždy ochotná pomoci, na hodiny je pečlivě připravená, vše se snaží podrobně vysvětlit. Přizpůsobuje tempo práce studentům a zvládá pracovat i s mixed ability class. Přesto, že oplývá všemi těmito kvalitami, stále zůstává velmi skromná a nad studenty se zbytečně nepovyšuje. Ochotně odpovídá na jakékoli dotazy. Poskytla nám velmi kvalitní studijní materiály, které nám posílala na mail, byla ochotná dodat i příklady k domácímu procvičování.
Kéž by takoví byli všichni učitelé. :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2018, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím milý přístup vyučujícího. Vždy se snaží pomoct a vysvětluje, dokud to nepochopíme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 3. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
skvele pripravena, vse nazorne ukazuje, materialy dava na net,u zkousky je hodna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi snaha vyučující hledat nové cesty, jak studentům s horší geometrickou představivostí přiblížit probírané pojmy (prezentace, geogebra, modely z kartonu...) Přednášející je milá, snaživá, ochotná ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Snahu pedagoga naučit velké množství deskriptivy za poměrně krátký čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Oceňuji připravenost RNDr. Hromadové na jednotlivé přednášky - situace nám pokaždé názorně modelovala, využívala GeoGebry k ukázání postupu nebo jiných internetových zdrojů.
Oceňuji také její zájem o to, zda si všichni studenti vědí při samostatném rýsování rady - procházela mezi studenty a případně jim radila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Názorná výuka, výborný výklad a příjemné vystupování, v případě nejasností perfektně vysvětleno.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMUM303, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pěkný průřez zobrazovacími metodami, dostatek procvičovacích úloh. Zkouška naprosto v pohodě, zkouší se základní algoritmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice vstřícná, milá a nápomocná. Každému pomůže, její tempo je adekvátní a materiálů k práci je více než dost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
vizte přednášku
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Slovní hodnocení uvedeno u přednášky ze stejnojmenného předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Snahu pedagoga naučit velké množství deskriptivy za poměrně krátký čas velkému počtu studntů
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod (CŽV) [NMUM817, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Látka podaná srozumitelně a rychlost výkladu přizpůsobená studentům.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Deskriptivní geometrie III [NMUG201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělá příprava na hodiny, vždy všechno pečlivě vysvětleno, někdy rychlejší tempo, je těžké stíhat, ale jde to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky doktorky Surynkové byly názorné a jednoznačné. Výklad byl srozumitelný a jasný. V případě nejasnosti a jakýchkoliv otázek byla vyučující ochotná pomoct, co nejvíc oceňuji, jako i její příprava příkladů a takový jejich výběr, abychom mohli přemýšlet nad více způsoby řešení.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Počítačová geometrie I [NMUG301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku lepší implemetaci jazyka, připadal jsem si vhozen do neznámého programovacího jazyka.
Oceňoval bych u pedagoga při závádění nových funkcí, jejich lepší znalost. Nepouštět si nápovědu, aby se pojem mohl zavést. Nápovědu by si pedagog mohl pustit alespoň před hodinou.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Počítačová geometrie I [NMUG301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
promítání názorné prezentace, která je dostupná na internetu. Ze začátku mi chyběla provázanost s programovacím jazykem.
RNDr. Jiří Šrubař, Ph.D. [32-KDM], Počítačová geometrie I [NMUG301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi milý přístup ke studentům, vstřícný.
Připomínka k předmětu, Grafický software [NMUG162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl velice zajímavě koncipovaný. Cvičení vytištěná i na papíře dávaly účastníkům možnost vlastního postupu, zároveň se jelo dostatečně pomalu, aby to každý zvládal. Možná bych se více věnovala Rhinocerosu než Geogebře, protože mi přijde, že ovládání 2D softwaru GG je o dost více intuitivní než ovládání 3D grafiky.
Jiří Helus, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Více bych upřednostnil práci v Geogebře, než v Rhinoceru (pro výuku nepraktické).
Připomínka k předmětu, Deskriptivní geometrie III [NMUG201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi náročný předmět na přípravu během roku a na domácí práce (rysy, modely,...)
Připomínka k předmětu, Počítačová geometrie I [NMUG301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice kladně hodnotím změnu HDD disků za rychlější SSD disky v počítačové učebně.
Oceňují návaznost cvičení na přednášku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
S výukou jsem spokojená příliš nebyla. Zajímavé úlohy byly většinou na doma nebo nebyly probrány vůbec. Vše v podstatě spočívalo v zápočtových programech, kterých bylo až moc. Nevím, zda měly být důležité algoritmy nebo estetika, asi obojí. Šlo v podstatě o to, uhodnout, co se bude cvičící líbit a pokusit se to nějak naprogramovat.
Je škoda, že se neučí v nějakém programu, který je na grafiku uzpůsobenější.
Na docházce záleželo, ale málokdy se v hodině stalo něco přínosného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení probíhala spíše jako samovýuka.
Připomínka k předmětu, Počítačová geometrie I [NMUG301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobře pojatý předmět, skvěle strukturovaný, poutavý a s výborným vyučujícím. Jen tak dál!
Připomínka k předmětu, Počítačová geometrie II [NMUG302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pro mě jeden z nejoblíbenějších předmětů (Jak PGI, tak PGII) za dosavadní studium, obzvlášť tedy cvičení. Paní doktorka vede hodiny zajímavě, nemám co vytknout. Jediná škoda, že předmět není v rámci studia dřív, aby si student mohl nějaké téma z něj zvolit k bakalářce.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMUM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět skvěle shrnuje základní metody a je hravým a odpočinkovým doplňkem zimního semestru třetího ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nerozumím k čemu tento předmět vůbec existuje. Jakožto aprobace matematika a něco, je mi deskriptivní geometrie k ničemu a aprobace matematika deskriptivní geometrii již stejně toto brali v prváku. Přijde mi to naprosto zbytečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Naučili jsme se základy z různých metod zobrazování - opravdu jen základy, bylo to takové prolítnutí, ale viděla jsem v tom krásu a viděla jsem, jak můj mozek usilovně pracuje, když se snaží používat svou geometrickou představivost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl pojat velmi dobře, oceňuji, že nebylo nutné chodit na přednášky, šlo se klidně domluvt na testu na začátku semstru, pokud student již měl dost znalostí na jeho zvládnutí. (Takto koncipovaná by podle mě měla být i prostorová geometrie doc. Robové, protože není o nic složitější a všichni jsme ji měli již na SŠ.)
Zkouška patří k těm jednoduchým.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel je to i po pěkných přednáškách paní Hromadové pro mě docela "španělská" vesnice. Za špatnou známku předmětu nemůže tolik přednášející, jako spíše moje nechuť ke geometrii (potažmo výtvarné výchově, kterou s ní v nadsázce někdy také srovnám). Věřím, že při učení se na zkoušku, konečně zobrazovacím metodám více porozumím a nebudu již více tápat v osové afinitě, která je pro mě velkým strašákem.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mi přišel zajímavý, dozvěděla jsem se spoustu nového. Jen bych možná ocenila kdybychom se měsíc nevěnovali řezům těles (ty už byly obsaženy v předmětu Základy prostorové geometrie) a raději dělali něco nového. Ocenila jsem dostupnost úloh k procvičování.
Jiří Helus, 23.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pro studenty DG nemá tento předmět jiný přínos, než kreditový.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2018, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Akorát rozložené učivo během roku. Určitě více se toho stihnout nedá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi přirozená návaznost tématických celků. Oceňuji aplikaci probraných zobrazení na řezy těles, což poskytuje propojení se středoškolskou látkou, které budoucí učitelé potřebují. Náročnost mi přišla adekvátní. Oceňuji e-mailem poskytnuté materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Student tímto předmětem získá nadhled nad různými promítacími metodami
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Oceňuji, že byl důraz kladen na praxi - na každé přednášce jsme rýsovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Každá hodina naplněná pěknými obrázky a jasně danými instrukcemi, jak se co dělá, když se to hodilo, dostali jsme nakopírované materiály. Jediná výtka se týká toho, že jsme nestihli všechno, co jsme měli, naproti tomu jsme čas věnovali procvičování jednotlivých úloh, což je rozhodně příjemné.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMUM303, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět skvěle shrnuje základní metody a je hravým a odpočinkovým doplňkem zimního semestru třetího ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji předtištěné materiály a promítané postupy, včetně postupného (krásného) rýsování na tabuli.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Slovní hodnocení uvedeno u přednášky ze stejnojmenného předmětu.
Jiří Helus, 23.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pro studenty DG nemá tento předmět jiný přínos, než kreditový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Deskriptivní geometrie se nedá efektivně cvičit s takto vysokým počtem studentů. Byla by potřeba zavést pro samostané rýsování paralelku, aby pedagog mohl mít osobnější přístup ke studentům.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod (CŽV) [NMUM817, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Hodně rýsovaní, pro pokročilé středně náročné, ale zvládnou i méně pokročilí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK