AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Stanislav Gottwald [32-KDF], Praktikum školních pokusů II [NFUF406, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Vyučující působil velice přátelsky a byl vždy ochoten pomoci nebo něco vysvětlit a to vše v příjemné atmosféře. Kladně hodnotí, že měl veliký přehled o vědomostech žáku středních škol, proto vždy upozorńoval na informace, které se hodí do výuky na středních školách s ohledem na jejich rozsah a úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
RNDr. Věra Koudelková, Ph.D. [32-KDF], Praktikum školních pokusů II [NFUF406, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Vyučující byla přísnější, ale férová, jak striktně dohlížela na daná pravidla pro abslvování předmětu. V samotných hodinách byla také přátelská a nápomocná. Když bylo třeba objasńovala teoretické aspekty pokusů. Bylo vidět, že elektřina a magnetismus jsou jejím koníčkem, což mělo výborný vliv na teoretické vysvětlení pokusu. Dále se mi líbilo, že pokud jsem něco nevěděli, snažila se to z nás dostat otázkami, abychom byli nuceni přemýšlet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický vyučující a příjemný člověk (viz hodnocení předmětu)
Připomínka k předmětu, Praktikum školních pokusů II [NFUF406, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2024, 3. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Tento předmět je velice dobře koncipován s velkým rozsahem úloh. Pro mne bylo důležité, že jsem si zde mohl spoustu věcí zopakovat a získat další vědomosti. Předmět je prakticky zaměřen na fyzikální pokusy, ale nebyla zde opomenuta ani teorie pokud bylo třeba. Líbila se mi celkově přátelská atmosféra v tomto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Naprosto fantastický předmět. Z pohledu člověka, co se připravuje na učitelství fyziky si dovolím říct, že to byl nejlepší předmět, co jsem kdy měl. Oba vyučují jsou z praxe. Svoji práci učitele na střední / základní škole opravdu milují a podle diskuzí a rad z praxe jí musejí dělat naprosto fantasticky. Výborně je využívána dialogická metoda. Na předmětu vládne přátelská, ale přitom velmi podnětná atmosféra. Většina pokusů je ideální k tomu, aby je člověk zařadil přímo do školní výuky. Přišlo mi, že už jenom absolvováním předmětu se moje schopnosti učitele zlepšili. Navíc mám i větší sebevědomí a chuť zařazovat ve výuce více pokusů z daných témat. Dále si myslím, že jsou vyučující skvělou inspirací k tomu, jak dobrým se může učitel stát. Dále nutno poznamenat, že vyučující se přizpůsobují studentům i tím, že těm, kteří učí umožnují chodit na večerní praktikum, což je super. K předmětu mě nenapadá ani jediná drobnost, která by se dala vylepšit. (nevím jestli už to je, ale myslím že podobně vedené hodiny by se dali nabízet pro učitele z praxe na DVPP, nebo pro učitele, co mají vystudovaného něco jiného a dostanou učit fyziku a rádi by se zlepšili.)
Připomínka k předmětu, Heuristické metody ve výuce fyziky I [NFUF820, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý předmět, který ukáže, jak učit fyziku, aby to bylo zábavné a aby bádaly hlavně děti. Z každé hodiny jsem odcházela namotivovaná učit. Doporučuji všem budoucím učitelům fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Určitě doporučuji zapsat. Jedná se o úžasnou studnici nápadů, jak učit fyziku na základní škole.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento předmět mě začal viklat, že bych možná chtěla učit i na základce. Je hrozně super, jak se na KDFku podařilo vyšperkovat výuku fyziky na základce. Spoustu rad, které nám dávají k výuce bych sama v šesté třídě určitě ocenila a fyzika by mě víc bavila už na základce. Těším se na Heuréku 2.
Připomínka k předmětu, Udělejte si sami: jednoduché fyzikální pomůcky [NFUF821, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejbáječnější předmět všech dob. Uvolněná atmosféra a člověk si z něj něco i fyzicky odnese.
Připomínka k předmětu, Udělejte si sami: jednoduché fyzikální pomůcky II [NFUF823, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý předmět, kdy si za pohodové atmosféry vyrábíme všemožné pomůcky. Rozhodně jeden z nejlepších předmětů, které jsem zatím absolvoval.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK