AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Tereza Bártlová, Ph.D. [32-OPMK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
motivačně oddychové připomenutí potřebných středoškolských základů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborná komunikace.
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Dějiny matematiky I [NMUM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 3. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
Prezentace, co nam promital jsou fajn, ale nedostupne. Nastesti ma pan docent na webu okruhy na zkousku, ktere se opravdu objevily na zkousce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Humanitní studia, bakalářské
Zápočet jsem neabsolvovala, takže bez komentáře. Jinak vyučující připraven na přednášky, prezentace vychytané, kvalita výkladu perfektní, dochvilnost, vztah ke studentům vřelý, konzultace nebyly potřeba :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Odborné znalosti. Odkazování na příklady. Chybí pouze větší empatie a vytvoření vztahu se studenty. Z pana docenta máme pocit nadřazenosti a nepřístupnosti, což je škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je opravdu těžké si dělat zápisy. Ocenil bych, kdyby se dané příklady rozebíraly postupně na tabuli (příklad od začátku do konce). Metoda kouknu a vidím dost často (v mém případě) zklame.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
+ Nadhled a hluboké znalosti
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
hezký výklad a zajímavá témata
v některých pasážích nešla hůře pochopitelná látka nalézt v (dostupné) literatuře
doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc. [32-KDM], Dějiny matematiky II [NMUM306, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující často nereaguje na e-maily, je velice těžké ho zastihnout, pokud chcete vidět svůj opravený test. To, že se chcete podívat na test, je logické, pokud vám již na druhém termínu ohodnotí test na 4. Vstřícnost ke studentům prakticky nulová, až na vybrané jedince.
prof. RNDr. Martina Bečvářová, Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky I [NMUM305, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
látku podává srozumitelně a má zájem o předmět
prof. RNDr. Martina Bečvářová, Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky II [NMUM306, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Její přednášky byly v celém předmětu nejpoutavější.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky I [NMUM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Ač mě téma historie matematiky velmi zajímá a baví, přednášky s panem Halasem nesplnily moje očekávání. Nepříliš důstojný přístup ke studentům, historky, které ne vždy odpovídají historickým událostem (což člověk zjistí až při přípravě na zápočet), tu a tam dokonce nepravdivé informace (srovnáváno s několika odbornými zdroji). Je vidět, že pan doktor má v oblibě Eukleida (což neodsuzuji, rozhodně hraje v antické matematice velkou roli), ale strávit tři hodiny jen povídáním o Základech mi přijde únavné. Ovšem probírat antickou matematiku a ani slovem nezmínit Archimeda mi přijde neprofesionální.
U zápočtu byl ale pan doktor až překvapivě mírný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Doktor Halas je velmi přívětivý vyučující. Snaží se (nenásilně) zapojovat studenty do výuky, což oceňuji.
Často se pozastavuje nad maličkostmi, ale vzhledem k předmětu (Historie matematiky) to nebylo vůbec na škodu.
Zkouška u pana Doktora je maličko složitější, neboť mu nestačí jen znalost učiva, snaží se, aby student tomu skutečně rozuměl. Přišlo mi, že známkuje spíše podle dojmu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan doktor je vynikající pedagog, který o daném předmětu (a nejen o něm)ví mnoho a svým osobitým způsobem to dokáže i zajímavě předat studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Skvěle zábavně podaná látka, spousta vtipných hlášek a velmi milý přístup ke studentům!
Sebastien Zikmund, 03.02.2020, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující má velký nadhled nad probíranými tématy a umí látku podat velmi zajímavě a poutavě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2020, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad o Eukleidových Základech mi přišel velmi odlišný od ostatního programu. Mnoho času jsme strávili nad strukturou Základů, dělením, tříděním...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Mohla bych poprosit, zda by bylo možné dříve vypisovat termín zkoušek? Přijde mi, že nejsou-li termíny známé ještě poslední týden semestru, studenti si nemohou zkouškové pořádně naplánovat a může jim to vytvořit problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kdyby byl tohle můj první a jediný předmět s panem Halasem, byl by mým nejoblíbenějším učitelem na KDM. Dokonce už ani nepožaduje 110% z testu. Ještě trochu uspořádanosti ve výkladu a méně Eukleida a bude to dokonalé.
Matej Štrbka, 11.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi oceňujem schopnosť previazať historický kontext a jeho vplyv na vývoj matematiky. Vyučujúci má hlboké znalosti histórie, gréčtiny, latinčiny a je schopný to elegantne prepojiť a pritom zaujať študentov svojým výkladom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem moc rád, že nás tento předmět učil právě doktor Halas, který se historii matematiky zabívá skutečně důkladně a je vidět že ho to baví. Proto si myslím že nám byl schopen předat některé detaily keré by třeba někdo jiný nepředal. Doktor Halas se nebrání dotazům a nebojí se na ně dlouho a komplexně odpovídat, případně třeba i pozměnit hodinu pokud mu o přijde jako zajímavý dotaz. Škoda je jen že se poslední tři přednášky krily s tím co jsem se již dozvěděl v Matematických řeckých textech ale chápu, že je to zde třeba zminit protože texty jsou výběrovka a navíc při tak zbežném dotknutí se tématu, kdy se sleduje hlavně povědomí, nelze moc vymyslet něco jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Občas mi přijde, že Dr. Halas pluje na jiné vlně než studeneti. Na některých přednáškách bylo velmi náročné udržet pozornost a stíhat sledovat myšlenkové pochody přednášejícího. Osobně jsem ale velmi rád, že nás dějiny učí Dr. Halas, protože se v tom prostě vyzná, neváhá odbočovat od tématu, přijde-li někdo s něčím zajímavým. A konečně když čte z Eukleidových základů psaných klasickou řečtinou, získávám dojem, že antická matematika je téměř na dosah ruky.(Snad to dává nějaký smysl.) Od starších ročníků jsem slyšel, že od vedením doc. Bečváře byl předmět nezajímavý, takže já bych neměnil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl srozumitelný (až na pýthagorejské ladění), často však málo záživný až nudný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Na vyucujicim ocenuji predevsim zapal do predmetu. Je poznat, ze ho tematika opravdu zajima a myslim si, ze zajem o historii matematiky dokazal probudit i v nas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nejvíce oceňuji šíři znalostí, kterou přednášející předvedl a to, že zná i spoustu zajímavostí, které sice nejsou nutné, ale předmět obohatí.
Tereza Hofrichterová, 12.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na doktoru Halasovi oceňují zejména to, že problematice velmi hluboce rozumí a umí o ní mluvit velmi poutavě. Na přednášky jsem se vždy těšila.:)
Možná bych ale příště preferovala, kdyby výklad byl trochu uspořádanější a abychom se vyhnuli skákání z jednoho historického období do druhého.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky II [NMUM306, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem rád že to přednáší doktor Halas protože je vidět že má vhled
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.07.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím je vidět zájem o předmět.
Tereza Hofrichterová, 24.05.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byl na výuku vždy dobře připracen, čerpal z vlastních velmi kvalitních materiálů a výklad podával velmi poutavým způsobem. Nesystematičnost, která mi mírně vadila u Dějin matematiky I, se tentokrát téměř vůbec neobjevovala.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy perfektně připravená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi prijemna pani, skvela ucitelka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka Hromadová je velice milá vyučující. Proseminář probíhal tím způsobem, že jsme dostali papír s příklady, prvních pár příkladů vzorově vyřešila na tabuli samotná vyučující a následující příklady jsme u tabule počítali my, přičemž byla občas využita výpočetní technika, např. byl nám pro názornost ukázán graf nějaké složitější funkce či systému funkcí na GeoGebře. Hrozná škoda, že na hodiny chodilo velice málo lidí (což lze odůvodnit tím, že výuka probíhala v pátečních odpoledních hodinách). Zápočtový test byl jednoduchý, skoro jsem se na něj nemusel učit. Pokud by to chtělo něco málo zlepšit, tak možná trochu přidat na hlase a trochu více zápalu do přednášení. Jinak děkuji za velice příjemné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné osvěžení znalostí z Gymnazia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice příjemný vyučující a hodiny s ní byly super. :) Vždy je ochotná vše vysvětlita pomoct.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vždy připravené hodiny, rychlé zopakování teorie a pak příklady, to mi velmi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře připravený seminář, zajímavé úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Super, dokáže vysvětlit, ochotně odpovídá na jakýkoliv dotaz. Nároky na zápočet vysoké nebyly, ale zadarmo taky nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velice příjemný přístup, velmi srozumitelně podáno a vysvětleno. I když to bylo v pátek, tak vždycky bylo proč přijít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem pripravenosť vyučujúcej, ochotu pomôcť, vysvetliť.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Celý semestr byl věnován geometrii (planimetrie, stereometrie a analytická geometrie včetně kuželoseček). Paní doktorka evidentně látce velice dobře rozumí, nicméně tyto hodiny mě přesvědčily, že geometrie nikdy nebude moje silná stránka. Zápočtový test byl však poměrně jednoduchý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní Hromadová vykládala látku zábavně, prokládala ji ukázkami z geogebry a geometrickými zajímavostmi. Při zápočtovém testu byla možná až moc mírná, ale i to člověk na téhle škole občas ocení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vždy připravena, zajímavé a netradiční úlohy, příjemné vystupování.

Zápočet není problém získat, ačkoli úlohy v zápočtovém testu nebyly nejjednodušší.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujici nejvíce oceňuji její velmi dobré vysvětlovací schopnosti, schopnost zorganizovat čas a snahu vše vysvětlit, i když se to na poprvé nepovedlo. Na hodinu byla vždy připravena. Zápočet byl těžký, ale spravedlivě hodnoceny. Nejvíce bych jí vytkl přílišnou přísnost a nepříjemnou kritiku našich chyb, i když nebyly závažné, to bylo možná ale způsobeno únavou vyucujici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní Moravcová je velmi milá, zábavná, snaží se vše vysvětlit, abychom všemu rozuměli
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujici oceňuji snahu vše studenty naučit. Díky vysokým nárokům, prisnemu hodnoceni a tvrdé kritice chyb při počítání na tabuli jsme se asi všichni v středoškolské látce zlepšili. Nekdy bych vsak ocenil i trochu pochopení a lidskosti a mozna i trochu snížit nároky u zaverecneho testu. Na výuku byla vyucujici připravena částečně a výklad někdy podávala jen tak napůl a rychle, to se pak člověk brzy ztratil. Na dotazy však vyucujici odpovídala ochotně, domluvit se dalo a u zapoctu byla ferova.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 1. ročník, Biologie, bakalářské
Celková kvalita výkladu není moc dobrá, několik témat jsme nestihli probrat. Vyučující není vždy ochotná odpovídat na otázky studentů, na dotazy některých studentů reaguje arogantně a povýšeně.
Mgr. Karel Otruba [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý přednes, umí vysvětlit a předvést. Rozhodně doporučuji je to vynikající učitel s velkými zkušenostmi, ale najdou se tu i nějaké nedostatky. Nejvíce co jsem shledával, byly chyby v domácích úkolech a poskytnutých materiálech. Většinou zpětně poslal oznámení o chybách v textu či to řekl na hodině, ale domnívám se, že by tomu šlo lehce předejít. Dále bych se nebránil na začátku vysvětit případně ukázat pár důkazů, protože to je asi jedna z největších změn oproti sš, které studentům nedává spát. Dále také na hodině byla často nuda možná proto, že většina ty věci uměla, ale stejně by to chtělo trochu oživit nejen povídáním o zkušenostech. Asi nejvíc co mě a spolužáky bavilo bylo vyprávění, které bylo parádní, ale jinak to bylo dost nezáživný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozhodně doporučuji, skvělý a zkušený vyučující s často zajímavými postřehy a historkami, příklady z matematiky a vysvětlením pojmů určitě překvapí něčím, co člověk nezná. Na rozšíření a upevnění matematických základů velmi dobrá volba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Matematice rozumí, je rozhodně hodně zkušený co se pedagogiky týče, ale měl by se podle mě v tomto předmětu víc zaměřit na samotné počítání, než na výklad látky. Domácí úkoly začít vybírat a opravovat, se studenty více probírat jejich řešení. V tomto předmětu nejde o to probrat co nejvíce témat, ale zaměřit se na počítání příkladů, se kterými mají studenti problém (nebo tak jsem to alespoň pochopila, ale přesně toho jsem se nedočkala).
Mgr. Karel Otruba [32-KDM], Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je spíše uspávající, a o přístupu k výuce nemluvě.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na hodinách byla příjemná atmosféra.
Byl to pro mě odpočinek po náročném týdnu.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Šmíd je skvělý vyučující se skvělým přístupem k výuce. Velmi se mi líbí, jakým způsobem byl vedený proseminář z matematiky. Byla to super možnost učit se prezentovat důkazy vět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji ochotu pana profesora, který se vždy snažil vysvětlit látku tak aby byla pro všechny pochopitelná. Opakování středoškolské matematiky, zároveň však zaměření na nejasnosti z ostatních předmětů, v čemž vidím výhodu semináře. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Doktor Šmíd je výborným pedagogem. Struktura jeho semináře dokonalá a je otevřen všem návrhům na jakékoli změny v programu. Během každé hodiny jsme všichni měli šanci ukázat, co umíme, zkusit si předvést důkazy a zjistit jak látce rozumíme. Doktora Šmída jsem si oblíbil do té míry, že je mi líto, že neučí Lineární algebru i matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji především množství důkazů, které jsme si mohli sami vyzkoušet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přístup vyučujícího se mi velice líbil v tom ohledu, že snažil co nejlépe nám pomoct s adaptovat se na, pro nás nový, styl výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výtečný vyučující, který naslouchá studentům a jejich studentským tužbám. Výuku přizpůsobuje tomu, co studenti potřebují a nechává jim tolik prostoru, kolik je rozumné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jsem velice ráda, že jsem si zapsala tento předmět právě u tohoto vyučujícího. Nejen, ze dokáže odhadnout téma, které by mohlo studenty zajímat, ale velmi dobře také volí formu a úroveň výkladu, který vede k úplnému pochopení dané látky a nevadí, když se zasekneme celou hodinu na jednom příkladu, protože od toho tam přeci jsme, nebo aspoň takto na mně působí naše páteční snažení. Doporučuji a doufám, že budu mít možnost zapsat se znovu v letním semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas by mi přišlo lepší vyřešení vzorového příkladu cvičícím, než nechat studenty počítat samostatně. Oceňuji výběr příkladů a hlavně schopnost dobře vysvětlit daný problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dle mého názoru je při hodině věnováno příliš času samostatné práci a vyučující málo vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Škoda, že se vyučující víc neangažuje a sám nepředvádí, co s danými problémy dělat. Jen nám zadal příklady a počítejte, ačkoli třeba vůbec nevíme, co s tím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Katastrofalny system vyucovania. Preberaju sa priklady, ktore nie su v sylabe. Nevysvetluje sa.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá forma výuky. Je fajn být opraven v něčem, co si myslíte, že děláte naprosto správně, protože jen tak se někam posunete. A tento vyučující jde vždy do detailů, což dává zajímavý "pohlded" do budoucna.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výtečný vyučující, který směřoval předmět tak, jak si přáli studenti. Při našich pokusech o prezentaci důkazů spolužákům dokázal vhodně poradil a studenta popostrčit tím správným směrem.
Mgr. Michal Zamboj, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující je příjemný, vtipný a má v rukávu vždy nějakou tu peprnou úlohu. Hodiny probíhají stylem: řešte, kdo bude první, což mi vyhovovalo. V hodinách byla uvolněná atmosféra, vypracování seminárky za zápočet je férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující ochotný vysvětlit i ty "nejhloupější" dotazy. Zajímavé ukázky souvislostí mezi středoškolskou a vysokoškolskou látkou, atmosféra při výuce pohodová.
Podmínkou zápočtu je vypracování kolektivní seminární práce, což mi přijde jako docela zajímavý a fungující nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ochotný a vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vadí mi to věčné drbání na hlavě.
Mgr. Michal Zamboj, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Výuka proběhala ve slovenštině, a pro mě, jak pro cizinku, bylo těžko rozumět jeho a material výuky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výuka byla vedená pěkně, nicméně by mohla být vedená trošku svěžejším způsobem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
skvělý člověk i učitel
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět splnil mé očekávání - počítaní jednodušších příkladů, prohlubování znalostí ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Proseminář byl dobře zaměřen na řešení problému, který se zde v prváku objevuje - první setkání s důkazy. Vzájemné přednášení důkazů a hledání chyb ve formulaci ostatních pak zlepšuje schopnost chyby rozlišovat i u sebe. Celkově pak vede k lepšímu porozumění matematických důkazů. Proseminář hodnotím velice kladně, protože mi s důkazy hodně pomohl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu oceňuji přehledné zopakování středoškolských témat z vysokoškolského pohledu zajimavou formou vcetne mnoha příkladů. Předmet byl velmi podnětný. Probojoval i poznatky z ostatních předmětů. Nejvíce mne zaujalo téma relací a disjunktniho rozkladu. Byl naopak těžší, nez jsem čekal, nároky vyucujici nebyly malé. Příklady k předmětu nebyly příliš dostupné, často jich ale nebylo potřeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Matematický proseminář s Daliborem Šmídem je velice příjemné odreagování od matematiky, která se učí na všech ostatních přednáškách a cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, ve kterém jsme nejdříve zopakovali nepříjemné oblasti matematiky ze střední školy (komplexní čísla) a poté se přes rady k životu na MatFyzu dostali k tématu důkazů, které jsme většinu semestru probírali. Předmět mi vyhovoval, byla možnost si říci, co bychom rádi na hodinách dělali a jakým směrem bychom je rádi směřovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opakování středoškolské matematiky. Jsou probírána ta nejdůležitější témata, jenž jsou potřebná ke studiu (úpravy výrazů,rovnice, funkce, komplexní čísla, techniky důkazů, případně analytická geometrie či kombinatorika)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Látka je zvolená dobře, rozhodně mi byly otevřeny nové možnosti a pomáhá to i, co se týče nově braného učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jeden z mála předmětů, který má opravdu pro učitele smysl, probírá se středoškolské učivo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné opakování témat ze střední školy složitějšími úlohami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mi osvěžil důležité oblasti ze středoškolské matematiky, které jsem po maturitě pozapomněla. Výuka v semestru byla vhodně rozvržena, stihli jsme probrat vše důležité. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět pro začátky, hlavně po čtyřměsíčních prázdninách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Osvěží středoškolské znalosti
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Tento předmět mě osobně velmi zklamal, neboť jsem od něj očekával zajímavé příklady rozšiřující středoškolské znalosti tak, abychom si je tím procvičili. Místo toho jsme počítali úplně obyčejné a jednoduché středoškolské příklady. Nicméně určitě doporučuji Slovákům, kteří neměli komplexní čísla a chtějí se v nich procvičit. Pro ně to mělo smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré připomenutí matematiky ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět na zopakování a osvěžení látky ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opakování středoškolské matematiky - fajn na zlepšení sebevědomí po cvičení z analýy, i když někdy trochu nuda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opravdu opakování
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
zábavný předmět, hezky strukturovaný, pěkné opakování SŠ látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně bych preferoval spíše přístup - na začátku krátké uvedení do tématu (zopakování pojmů apod.) a poté až práce na příkladech.
Jiří Helus, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět má zajímavý potenciál, nicméně v dnešní podobě je to pro většinu studentů spíše zabitá hodinka a půl za 2 kredity. Nevím, jaké obory mají tento předmět doporučen, ale chtělo by to ho přizpůsobit daným oborům (učitelství - důraz na didaktiku, odborné předměty - využití v oboru, ...).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Proseminář je sranda předmět, upřímně pokud nemáte nějak extra mezery ve středoškolské matice, tak se tam budete děsně nudit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
O tomto předmětu jsem měl představu, že slouží spíše pro ty co nemají ze střední školy dostatečně dobré základy z matematiky. Ovše příde mi, že tento předmět spíše pro ty kteří se chtějí matematikou zabívat nad rámec běžmého učiva na MFF.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé rozšíření a zopakování základů matematiky ze SŠ.
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Viac menej nudné opakovanie strednej školy, no ak ste si nie istý sebou v stredoškolskej matematike, tak to bude určite nápomocné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobré na precvičenie a prehĺbenie stredoškolských vedomostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je prohloubení středoškolské matematiky, respektive opakování složitějších problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vhodné pro zopakování středoškolské látky, ale nic nového jsem se nedozvěděla. Udělala jsem si představu, že středoškolská škola, kterou jsem studovala, byla fakt na dobře úrovni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Myslel som že cielom hodiny je niečo sa naučiť a zopakovať čo štýlom že žiaci samostatne skoro celú hodinu rátajú príklady nie je moc efektívne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi pestrý záběr učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodnoceni jsem tam chodil prilis kratkou dobu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Po trošku slabším začátku jsem se začali věnovat zajímavostem ze středoškolské matiky, což jsem ocenil a bavilo mě to
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobře připraveno i s dobrou improvizací, ale na hodnocení '1' ještě krůček chybí, ale časem určitě bude '1' i ode mne. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet, ktory mal byt opakovanim, im vobec nie je. Viac opakovat, menej nadstavovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Doufala jsem, že to bude víc jako doučko středoškolské matematiky s nějakou nadstavbou. Tento předmět mě ale nakonec zklamal. Při samotném cviku to byla spíš taková přednáška s projekcí slajdů týkajících se středoškolské matematiky, ale za tu hodinu jsme si nic na místě nespočítali. Vše se nechávalo na doma, kde ty příklady byly až moc obtížné a potřebovaly by vysvětlit blíže na tom cviku, kde se ale zas téměř nic nespočítalo a přešlo se zas na slajdy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Seminář je zábavná forma matematiky. Vyzkoušíme si různé oblasti z té "neprimitivní" stránky. Což je velice užitečné, protože budeme mít rozšířenou znalost základních věcí.
Sem rád, že se zde spíš počítá, než dívá na to, jak se něco počítá :)
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář II [NMUM162, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu oceňuji jednak možnost doplnit si některé nutné znalosti k předmětu Základy rovinné geometrie, druhak možnost počítat příklady z latky střední školy z pohledu studenta MFF, také možnost počítat u tabule, pro budoucí učitele klíčové dovednosti. Bohužel celkem dost hodin odpadlo, tudíž jsme probrali mnohem méně témat, než by bylo možné, lepsi by bylo v případě dlouhodobé nemoci zařídit nějaké suplování. Někdy mi také přišlo, že se zbytečně patlame s některými případy, zatímco jiné nestihneme. Předmět byl uspořádaný, podnětný, ale relativně na svůj význam náročný, požadavky nebyly nízké. Nejvíce mne asi zaujalo řešení nekterych úloh jak pomocí analytické, tak syntetické geometrie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mi hodně pomohl v prezentování důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 1. ročník, Biologie, bakalářské
Náročnost zápočtového testu neodpovídá kreditovému ohodnocení vzhledem k ostatním předmětům. Dle mého názoru by tento předmět měl setřít rozdíly mezi jednotlivými studenty z různých gymnázií a sjednotit jejich znalosti, tak se ale nedělo a vyučující počítala s tím, že to co vyučuje na gymnáziích ona se vyučuje všude, což se pochopitelně neděje, jelikož úroveň gymnázií je rozdílná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ač jsem na proseminář I nechodila, rozhodla jsem se přihlásit se v letním semestru a svého rozhodnutí nelituji. I když byl předmět vyučován v pátek odpoledne a o své pravidelné účasti jsem ze začátku pochybovala, nakonec se stal předmět mým nejoblíbenějším a nechyběla jsem ani jednou. Proseminář si mě ani tak nezískal svou nízkou obtížností jako spíš látkou a to planimetrií a stereometrií, se kterou se člověk jinak běžně na Matfyzu moc nesetká. I když ji jako student obecné matematiky moc nevyužiju, je to takové milé zpestření a zopakování a rozšíření středoškolských znalostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zopakování středoškolské látky a něco navíc. Pomůže ujasnit si ty pasáže, ve kterých si nejste jistí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zaujímavý predmet, ktorý rozširuje vedomosti zo stredoškolskej a vysokoškolskej matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět v tomto podání je víceméně nadbytečný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Seminár je vedený formou témat, což mi vyhovuje. Nicméně mi moc témat nesedlo, ale to je pouze mým nezájmem ke geometrii :) Jinak přínosné a zajímavé informace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
zajímavý předmět, byl plný geometrie, dozvěděla jsem se spoustu nových informací
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky I [NMUM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, určitě je dobré, že existuje – obzvláště pro učitele!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět Historie byl hezky strukturován. Stihlo se vše potřebné i s nemálo zajímavostmi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavé a pěkně připravené přednášky, jen mi přišlo, že některá témata lehce nestíháme a naopak pythagorejské teorii hudby věnujeme času až moc (určitě je zajímavá, jen by mi přišla pro školskou matematiku přínosnější a zajímavější jiná témata - kupříkladu stereometrické knihy Základů).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrá přednáška, dost odlišná od jiných předmětů na Matfyzu. Člověk zde neuvidí tolik důkazů, zato se dozví mnoho zajímavých věcí a spojitostí a získá trochu jiný pohled na věci již známé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Předmět jsme si zapsala jako volitelný a musím ho jedině doporučit, na žádné jiné přednášce jsem se tak nepobavila. Je milé občas navštívit předměty pro učitelství.
Sebastien Zikmund, 03.02.2020, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět osvětluje část historie matematiky, která není širokou veřejností vůbec známa. Některé informace mě skutečně překvapily a obohatily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velice vhodně zařazený, lehce odpočinkový, a však důležitý a zajímavý předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mezi odbornými předměty příjemná změna. Domnívám se, že pro učitele je nezbytné vědět, že matematické poznatky se neobjevovaly v pořadí definice-věta-důkaz, i když to tak většina matematiků prezentuje, a logická návaznost matematických objevů byla v předmětu akcentována.
Matej Štrbka, 11.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Predmet bol veľmi zaujimavý, hlavne pre budúcih učiteľov je dobré poznať aj historický kontext vývoja matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mi přišel asi nejzajímavější co jsme tento semestr měli, ale řekl bych že je to osbn preferencí. Jsem rád že existuje protože mi přijde obohacující se dozvídat jak se postupně na matematiku přicházelo, což mi pomáhá udělat si ucelený obraz o matematice jako takové, nemluvě o tom že to podává hezké svědectví o tom jak lidi uvažují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
První čtyři přednášky se mi moc líbily. Bavili jsme se o periodizaci vývoje matematiky, o krízích m. a jejich překonávání. Babylónská klínopisná notace šedesátkové poziční soustavy. Někteří studentni z vlasní iniciativy přinesli články o reliktech jiných než desítkových soustav v cizích jazycích. Jakmile došlo na Řecko, předmět ztratil tah. Dvě přednášky jsme strávili budováním tónových soustav: přirozeného a aristotelovského ladění. Dr. Halas zmíněné téma zpracoval v jedné své práci o aplikaci matematiky. Kdybych si ji nebyl přečetl předtím, než jsme se k tomuto tématu dostali, stěží bych chápal, co se Dr. Halas snaží sdělit.
Taktéž si myslím, že jsme se zabývali historií Archimedova palimpsestu přes míru. Možná bych ji přísště trochu zestručněl.
Nicméně přeze všechny výhrady mě tento předmět bavil. Spojuje se v něm matematika s historií, jazykovědou a celkovým vývojem lidské společnosti a tyto spojitosti mě zajímají.
18 cm dlouhá vřetenní kost mladého vlka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavé a užitečné bylo Archimédovo odvození objemů paraboloidu z rovnováhy na páce, oceňuji zařazení pýthagorejského ladění. Ovšem na přednášce bylo vysvětleno velmi zmateně, textík, který jsme dostali k dispozici, byl mnohem přehlednější a přednášku by klidně nahradil.
Za nejdůležitější poznatek z dějin matematiky považuji zmínku o vrubovce - osmnáct centumetrů dlouhé vřetenní kosti mladého vlka a zručnost v psaní klínopisem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Predmet krasne doplnuje pozadi ostatnich matematickych predmetu. Myslim si, ze predmet je pro budouci ucitele velice vhodny, ucime se diky nemu i dalsi odvozeni ruznych matematickych vzorcu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl vedený a prezentovaný překvapivě zábavnou formou. Líbil se mi výběr témat a probíraných zajímavostí z dějin matematiky.
Tereza Hofrichterová, 12.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý předmět, kde jsme se naučili historický vývoj matematického myšlení, včetně zajímavých důkazů a postupů. Líbilo se mi, že jsme měli dostupné studijní materiály na webu vyhovovala mi i forma zápočtu. Zejména mě zaujalo téma o hudební teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný předmět. Člověk se může dozvědět plno zajímavých věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Humanitní studia, bakalářské
Výuka byla vedena velice zajímavě, výklad byl uspořádaný, měl hlavu a patu, oceňuji humor doktora Bečváře, který dokázal udělat téma jeětě více zajímavé. Kurz nebyl ani příliš náročný, ani příliš primitivní. Pro mě přínosný, i když jsem již na podobné kurzy na UK chodila.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět rozšiřuje matematické znalosti. Kvalitní prezentace. Chybí možnost doplnění při absenci (prezentace nejsou k dispozici jinak než ve výuce). Zápočet řeší jen praktické znalosti, což je dle mého názoru správně. U zápočtu by bylo dobré vyučít "Studijní mezivýsledky" v SIS, případně e-mail pro zaslání výsledku. Student jinak nedostane žádný feedback (pouze UDĚLAL, pokud získá zápočet v SISu). Jinak neví, zda na něj vyučující "nezpomněl".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je opravdu zajímavý, ale mě osobně by ještě více zajímal ten počátek, víc se věnovat Egyptu, Řecku, Mezopotamii a Persii. Souhlasím s tím, že je důležité chápat jak oni přemýšleli, ale ocenil bych, když by v tomto předmětu bylo více DĚJIN než MATEMATIKY (asi tak v poměru 3/2).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velmi oceňuji znalosti vyučujícího. Zajímavost a podnětnost výuky. Zkouška/zápočet je bohužel nepřiměřeně obtížná/ý. Což je škoda, jelikož i příprava na zkoušku mne velmi bavila.
Nikola Pajerová, 08.02.2016, 3. Ročník, Matematika, navazující magisterské
zajímavý předmět, který rozšíří pohledy na matematiku a ukáže její "postupné" budování
literatura je v některých pasážích sylabu spíše nedostupná
rozhodně doporučuji předmět Dějiny matematiky, je velmi zajímavý a rozhodně užitečný a využitelný nejen při vyučování na SŠ
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky II [NMUM306, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mě bavil asi nejvíc z tohoto semestru
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.07.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Spousta zajímavých informací, které se dají použít jako motivace při výuce matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Struktura po tématech mi připadala mnohem přívětivější než prostý průlet historií jako v předchozím semestru. Přžipadalo by mi vhodné, aby stejné úsilí jako bylo věnováno řecké matematice bylo věnováno také matematice 17. století -- tj. diferenciálnímu a intergrálnímu počtu.
Tereza Hofrichterová, 24.05.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbilo se mi, že jsme postupovali po jednotlivých tématech matematiky a zkoumali jejich historický vývoj. Možná bych jen ocenila, kdybychom témat stihli více (tím myslím nevěnovat se třem tématům velmi podrobně, ale spíš třeba šesti tématům méně podrobně).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Negatívne hodnotím dostupnosť materiálov na štúdium. Prednášajúci nemal dostatočne popísané, čo sa skúša a zároveň neboli dostupné odprezentované prezentácie z ktorých by sa dalo učiť. Popis skúšaného učiva neodpovedal skúšanej látke. V prípade, že je predmet voliteľný, mohli by byť otázky a študijné materiály prirpavené pre človeka mimo učiteľských smerov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Za dva semestry dejin bych radeji prosel vyznamne matematiky od staroveku az do soucnasnosti, případné zajimavosti (pocitani na linach, racionalni ctverce a jinou stredovekou matematiku) bych zaradil do volitelneho navazujiciho predmetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška takovéhoto předmětu by se dala udělat poutavější. Nicméně největší problém předmětu je zkouška, která probíhá formou testu z látky obou semestrů. Test poté vyučující vyhodnotí a student se dozví pouze známku. Test samotný, nebo alespoň bodové hodnocení se může dozvědět pouze po tom, co vyučujícího zastihne, což není vůbec jednoduché, jelikož vyučující často nereaguje na e-maily. Zkrátka vstřícnost ukázat testy je prakticky nulová.
V testech jsou otázky, na které se dá odpovědět různě, ale když se netrefíte do té odpovědi, kterou si přál vyučující, máte smůlu.
Shrnuto, tento předmět zcela zbytečně dělá velké problémy ve třetím ročníku, těsně před státnicemi. Pokud je to možné a nic se nezmění doporučuji budoucím studentům si jej splnit co nejdříve - například ve druhém ročníku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK