Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Šárka Hudecová, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborná cvičící. Názorně vysvětlovala příklady, dodávala k nim i jisté drobné poznámky, díky nimž člověk získal komplexnější porozumění daného problému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Ochotná pomoci, při konzultaci hezky vysvětlila, co jsem nepochopila předtím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Doktorka Hudecová skvěla vysvětluje látku. Příklady byla tak akorát obtížné, aby studentovi pomohly ve zkoušce, ale zároveň se na cvičeních úplně neztrácel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo přehledné (velmi oceňuji, že se nejdřív vždy zopakovala teorie) a přístup přívětivý. Jen mi cvičení přišla trochu rutinní, ale je asi potřeba si základní příklady napočítat. Na početní část zkoušky připravilo cvičení dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé cvičení. Vše je srozumitelně vysvětleno a tím, že studenti chodí počítat k tabuli, si danou látku krásně procvičí. Možnost spočítat příklady ještě před hodinou je dobrá příležitost k důkladnému promyšlení dané problematiky.
Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Na začátku cvičení rychlá rekapitulace, poté řešení úloh na tabuli. Na každém cvičení jsme obdrželi přehled důležitých vět týkajících se daného tématu. Obtížnost a hodnocení zápočtových písemek přiměřené. Cvičící byl ochoten odpovídat na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan doktor Nagy mluví velmi rychle a slovensky, což nemusí úplně každému vyhovovat. Látku vysvětluje srozumitelně, vzorové příklady vysvětlí a naučí. Vyvolané studenty u tabule zbytečně nestresuje. Jako velké negativum vidím testy ve slovenštině, kde zvláště kombinatorické problémy jsou pro Čechy náročnější na rozluštění.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Vysvětluje pečlivě, důkladně a tak, aby pochopil i člověk ne 100% připravený z přednášky. Navíc má moc roztomilé vtípky, takže jinak trochu monotónní přednes příjemně zpestří.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemná a užitečná cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi príjemný a ochotný, dokáže látku výborne podať a všetko objasniť. Cvičenia mal dobre pripravené a často k príkladom dodal ešte nejaký úplne základný príklad, aby sme látke lepšie porozumeli. Náročnosť písomiek bola primeraná, niekedy však boli dosť nevyvážené (najmä časovo a technicky) skupiny A a B.
  • Děkuji. Na tu nevyváženost variant se budu snažit dávat větší pozor. Rozhodně to nebyl záměr.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný cvičící, vše nám vysvětlil pořádně a srozumitelně, a navíc jsme toho stihli spočítat hodně. Takže rozhodně doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Ochotný vstřícný, pokud sledujete přednášku tak je to v pohodě pokud jste chyběl tak netušíte co se to na cvikách děje.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    prakticky pristup a snaha vysvetlit vsetky postupy, urcite dokaze dobre vysvetlit ucivo a pripravit ludi na pisomnu cast, minus za zapocet, ktory sice nuti ludi priebezne rozumiet prikladom ale posobi zbytocne stresujuco (system je jednotny pre cviciacich)
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Pro mě osobně zajímavá, líbí se mi její zainteresovanost v tématu. Ovšem až moc předpokládá, že student vše chápe, pamatuje si a že uvidí důsledky probraného tématu ihned po přednesení. A vysvětlovat definici ještě dřív, než si stihnu opsat její znění, mi taky nepřijde úplně fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Ze začátku byly přednášky dobré, později se velice často stávalo, že na tabuli byla spousta překlepů ve značení, čímž byla přednáška méně pochopitelná. U zkoušky byla nejen početní, ale i teoretická část velmi časově náročná, přičemž se od nás očekávalo, že vše napíšeme do detailů. Například nebylo ani možné se na chvíli nad teoretickou otázkou chvíli zamyslet, protože na to bylo tak málo času, že jsme museli psát vše už automaticky.
    Na ústní části zkoušky byla paní zkoušející velmi nepříjemná a u zkoušky vyžadovala i detaily, které sama na přednášce uvedla špatně. Velice často nebylo jasné, na co přesně se nás u ústní zkoušky ptá, tedy docházelo k nedorozumění mezi studenty a zkoušející.
  • Děkuji za připomínku. Máte pravdu, že časová dotace na teoretickou písemnou část zkoušky nebyla nastavena ideálně. Pro příště to upravíme.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Výborná vyučující. Velmi dbala na srozumitelnost přednášky, motivovala k práci a přemýšlení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Musím ocenit snahu paní doktorky vše podrobně vysvětlit do největších detailů i s příklady a protipříklady na všechny předpoklady vět. Drobné problémy byly s písmem. Aby nemusela mazat tabule, tak psala na tabuli extrémně malým písmem (okolo 10 řádek na tabuli v K1), proto bylo písmo pro polovinu posluchárny nečitelné. Dále psala F a f stejně, tedy docházelo ke zmatení, jestli se jedná o distribuční funkci, nebo hustotu.
  • Děkuji za připomínku. Písmo na tabuli bude napříště větší a rozdíly mezi f a F zřetelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Neochota se se studenty domluvit, nečitelné písmo, velmi rázná, což mě osobně rušilo, při dotazu na studenta vlastně místo odpovědi vystartuje. Neodhadne, co studenti jsou schopni pobrat a co ne. Přehnaně lpí na značení u studentů, přestože z jejího zápisu nelze nic vyčíst. Ale hlavně nevidí, jestli student látku umí. Soustředí se při zkoušení hlavně na sebe, špatně pokládá otázky, pak se diví, že student není schopen odpovědět. Po prosbě o vysvětlení, co po mně chce slyšet, se jen naštve a zopakuje znovu stejně otázku, kterou jsem nepochopila. Když udělala v otázce opravdu věcnou chybu, takže nešlo odpovědět, tak to sice nakonec přiznala, ale stejně hned ukončila zkoušení a dala mi za 3, i když jsem měla výborně napsané oba testy a předtím nebyl problém (krom jedné chyby ve značení).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.08.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Paní doktorka měla trošku svérázný způsob přednášení, ale látku dle mého názoru podávala srozumitelně a záleželo jí na tom, abychom teorii skutečně pochopili. Zkouška byla trochu náročnější, ale nemyslím si, že by to bylo na škodu. Když se člověk dobře orientoval, nebyl to pro něj problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.08.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednášky sa mi vôbec nepačili, písmo bolo príliž malé, zdialky F, f boli na nerozoznanie čo pri rýchlom opisovaní tabule spôsobovalo hlavne na začiatku semestra značné problémy. Dalej som bol pobúrený prístupom vyučujúceho k študentom o ktorých napríklad pri oznamovaní podmienok hovorila ako o " nie až tak špatných" a celkovo som z nej dostával dojem že rešpektuje iba elitu ročníka. Na druhej strane na skúške pôsobila milo a aj sama skúška bola rozumne obtiažna.
  • Děkuji za připomínku. Písmo na tabuli bude napříště větší a rozdíly mezi f a F zřetelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky byly fajn, i když 3 hodiny téhož předmětu v jednom dni jsou vždycky náročné. Zdálo se mi, že paní doktorce opravu jde o to, abychom látku pochopili, podrobně odpovídala na dotazy, za většinou vět jsme si uváděli nějaký příklad její aplikace.
    Dovolím si ale stěžovat si na průběh zkoušky. Velmi mě překvapilo, jaký důraz byl kladen na extrémní formální přesnost u písemné části. Například to, že byly strhávany body za to, že chybělo na začátku věty nechť a místo tedy byla nakreslena šipečka implikace, se mi zdá nepochopitelné. Nezdálo se mi, že by přednáška byla takto extrémně formální.
    Ústní části zkoušky nikdy nejsou úplně férové. Zde se mi to ale zdálo, že to bylo zbytečně příliš. Dostávali jsme předem neznámé otázky, které někdy byly extrémně lehké, jindy se ptali na nejtěžší témata roku (toto je samozřejmě subjektivní, ale rozdílnost v náročnosti se mi zdála opravdu extrémní). To, že pak při těžších otázkách stačila na vyhazov drobná chyba (opět subjektivní), kterou člověk neopravil, se mi zdá přehnané. Pak totiž ve výsledku člověk s velmi dobrými znalostmi, dobře napsaným testem, který trochu pokazil definici či nějaké znění (takže pak sice nedávalo smysl, ale za sebe si troufnu říci, že to nemusí vždy znamenat, že student téma naprosto nechápe), mohl zkoušku neudělat. Zatímco ten, kdo uměl jen něco, tak akorát napsal test a dostal lehkou otázku u ústní šťastně odešel s trojkou. Možná by pomohlo, kdyby se v nějakém poměru průměrovaly výsledky u ústní a písemné. Každopádně to, že člověk, který výborně napíše dobře sestavený teoretický a početní test, může být stále poměrně snadno vyhozen, mi přišlo přehnané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednášajúca by chcela aby prednášky vždy prebiehali podľa toho, čo si vopred naplánovala, čo sa často negatívne odzrkadlilo na zrozumiteľnosti výkladu a reakciách na otázky. Takisto nebola ochotná písať väčším písmom, takže tabuľa bola pre mnoho ľudí nečitateľná. Zo začiatku sa vysvetľovanie látky obmedzilo najmä na to, že veci máme ovládať z Teórie miery a integrálu, neskôr bola látka zrozumiteľnejšia, zaujímavejšia aj lepšie podaná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Líbil se mi styl přednášky a jak nám bylo vše vysvětleno. Ačkoliv přednášející učila tento předmět prvně, tak jsem byl s výkladem spokojen. Jedinou výhradu, kterou mám, je, že přednášející nebyla ochotná zvětšit písmo na tabuli. Některým, kteří nevidí perfektně na dálku, to činilo značné obtíže.
  • Děkuji za připomínku. Došlo tu k nedorozumění, kdy já jsem nepochopila, kolika lidem menší velikost písma na tabuli vadí. Neboť dotaz byl od vašeho krátkozrakého kolegy a s ním jsme vymysleli prom něj lepší řešení (že dostával moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf). Teď už vím, kolika lidem to vadilo, takže napříště písmo zvětším.
  • Děkuji za připomínku. Došlo tu k nedorozumění, kdy já jsem nepochopila, kolika lidem menší velikost písma na tabuli vadí. Neboť dotaz byl od vašeho krátkozrakého kolegy a s ním jsme vymysleli prom něj lepší řešení (že dostával moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf). Teď už vím, kolika lidem to vadilo, takže napříště písmo zvětším.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Hned na prvních přednáškách se mi nelíbíl přistup paní doktorky a ani její narážky na inteligenci studentů. Pokud nesedíte asi tak do 5 lavice tak nevidite co je na tabuli napsano, neboť paní doktorka píše tak malím, že za jednu přednášku popíše jen 6 tabulí, ekvivalent v analýze je průmerně 13 tabulí za jednu přednášku. Při dotazu od mého spolužáká,který nevidí na dálku, takže na každé přednášce sedí vždy v první lavici, zda by nemohla psát větším, neboť to nemohl přečíst, odpoveděla: Nemohla, já bych pak musel mazat tabule a nestihala bych. Jako i na normální fakultě bych si pomyslel co je to za přístup a to kor na matfyzu, který se pišní kde může jak je přívětivý ke studentům s special needs. Na konci se můj názor na pani doktorku zlehka zlepšil.
  • Děkuji za připomínku. Mrzí mne, že došlo k nedorozumění. S vaším spolužákem, který trpí krátkozrakostí, jsem se domluvili na jiném řešení, než že budu psát na tabuli velikým fontem. Dostával všechny moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf a mohl si je na přednášce rovnou číst ve svém notebooku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednáška byla vedena dobře, jenom je škoda, že k ní prozatím neexistoval studijní text. Vše důležité sice bylo ve skriptech, ale používalo se tu lehce jiné značení a některá látka úplně chyběla. Chápu, že paní doktorka měla předmět poprvé a věřím, že se později nějaká poznámky z předmětu objeví. Látka byla dobře vysvětlena, na zkoušku se mi z mých poznámek z přednášky dobře připravovalo.
  • Děkuji za připomínku. Přednáška prochází úpravami, což se projevilo rozdíly mezi přednáškou a skripty. Studijní text bude :-)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Paní profesorka se někdy ke studentům chová až příliš hrubě a na zkouškovou písemku dává málo času. Na přednášce nevyhověla studentům, kteří si z prvních lavic stěžovali, že nepřečtou její písmo. Jinak přes to všechno vedla výuku dobře.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Výklad se mi zdál velmi přehledný a ucelený, důkazy většinou jasné (v kapitole o limitních větách bylo několik ne zrovna elegantních, ale tomu se asi nedá vyhnout) a přístup velmi milý a vstřícný. Byla znát velká snaha o to, abychom látku pochopili. U mnoha důkazů byl postup nelineární, t.j. dělaly se různé odbočky, nebo se vracelo zpátky, což někdy vedlo k větší intuitivnosti, ale někdy mě to trochu mátlo.
    Zkouška byla poměrně náročná, ale rozumná (i když po prvním termínu se mezi studenty rozšířila asi ne úplně opodstatněná panika) a ústní zkoušení bylo velmi přívětivé.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2017, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičení bylo skvělé, dr.Prokešová vše pečlivě a se zájmem vysvětlovala, uváděla do kontextu. Byla vstřícná, povzbudivá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 3. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičení bylo výborně vedené. Vyučující kladla důraz na pochopení látky, na propojenost mezi tématy. Moc se mi líbil i přistup ke studentům. Toto cvičení bylo přínosem.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 2 [NMSA409, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Paní Prokešová vždy vše dobře a pochopitelně vysvětlila, nemám co vytknout.
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Je vidět, že už má zkušenosti s tím, co se studentům v testech nedaří a předem nás na tyto typické studentské chyby a omyly upozornila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Výborný hlasový projev, perfektní nastavení tempa cvičení. Nic bych neměnil.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Prostorové modelování [NMTP438, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Jedno z nejlepších cvičení, které jsem na matfyzu zažil. Paní doktorka Prokešová ve tříde vytvoří atmosféru, kdy opravdu celá třída společně řeší příklad na tabuli a student u tabule nemá pocit, že by byl zkoušen (jak to často bývá). To nejdůležitější ale je způsob, jakým se snaží vždy pochopit a napravit mylné představy, které daný student může mít — nejde ji jen o to vysvětlit místo, kde student udělal chybu, jako o to zjistit *proč* tu chybu udělal. To je zdánlivě malý a přitom tak zásadní rozdíl ve vyučování.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Metody Markov Chain Monte Carlo [NMTP539, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Zvlášť u tohoto předmětu je podle mě důležité si zkusit nějaký ten algoritmus naprogramovat, spustit a sledovat realizace řetězce a pak se o něm detailně bavit. To vše bylo podáno v rámci počítačových cvičení. Líbilo se mi i jejich rozvržení, tj. jejich počet a návaznost na ostatní cvíčení u tabule a v sešitech.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Metody Markov Chain Monte Carlo [NMTP539, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Moc se mi líbil styl přednášky, kdy jsme prošli všechno tak, abychom měli o všem povědomí a mohli se snadněji už někde dočíst podrobností. K mnoha větám byl uveden protipříklad, což je jedna z věcí, kterou skoro všichni přednášející opomíjejí, ale přesto mi přijde hodně důležitá a přínosná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.08.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Šlo o výborně připravenou přednášku.
    Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Vynikajúci cvičiaci, cvičenia ma bavili, výklad aj príklady boli zaujímavé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět byl výborně zorganizovaný, byly centrálně zadané příklady k jednotlivým tématům, která poctivě kopírovala přednášku, a i když podmínky k zápočtu byly velmi kruté, daly se splnit. Velmi se mi líbilo shrnutí podstatných vzorců a vět na začátku každého cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.08.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Na cvičeních bych uvítal více netradičních a náročnějších příkladů. Přijde mi, že jsme ztráceli spoustu času úplnými základy, které bychom si tak jako tak osvojili na těch složítejších příkladech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.08.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    velmi dobré cvičenie na ktorom sa mi nesmierne páčilo že obtiažnosť riešených príkladov bola zrovatelná s tými na skúške a zeda sme boli velmi dobre prirpavený na početnú časť skúšky rovno z cvičení
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji systém zápočtů, který opravdu splnil účel v tom smyslu, že mě přiměl se průběžně učit. Zároveň byly podmínky takové, že mi nezpůsobil úplně extrémní stresy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Obsah cvičení bol dobre pripravený, odpovedal prednáške a jeho množstvo bolo ideálne na to, aby človek na cvičení všetkému porozumel a mohol si to doma skúsiť na 1-2 príkladoch. Pre porozumenie predmetu bolo dobré, že sa príklady na cvičení rátali na tabuľu, aj že sa testovali zápočtovými testami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborné cvičení! Většinou jsem zde pochopil, jak se má odpřednášená látka používat. Docházka u těchto cvičení nebyla povinná, ale nechodit na ně by byla veliká chyba.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    v poriadku priklady na pochopenie uciva
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Na získanie zápočtu bolo treba prepočítať množstvo hodín, no na druhú stranu potom nebolo treba učiť sa na početnú časť skúšky, takže sa mi tento systém páčil.
    Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika [NMSA202, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělá přednáška, velmi zajímavá a inspirativní. Sice náročná, ale o to dál člověka může posunout. Jen je škoda, že jsme se v TMI zaměřovali na úplně jiná témata, než která potřebuje Pravděpodobnost, což znesnadňuje zvlášť v začátcích orientaci, a pak se snadno ztrácí třeba na půl semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět byl pro mě zajímavý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět je poměrně náročný, obsahuje spoustu pojmů, které nestačí jen pochopit, ale musí se vžít. Dále předmět navazuje na Teorii míry, kde staví hodně na poznatcích, které byly spíše okrajové. Zkouška i zápočet jsou náročné. Jednalo se o nejtěžší zkoušku za první dva ročníky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.08.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednem mi prišiel velmi zaujímavý a myslím si že obtiažnosť zápočtu bola velmi prospešná pre priebežné pochopenie učiva.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Z prvních dvou let povinných předmětů mě rozhodně bavil nejvíc. Využíval znalosti z několika různých předešlých předmětů a zároveň bylo docela snadné dohlédnout praktického využití, aniž by se ubíralo matematické přesnosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Predmet bol zo začiatku iba zmesou opakovania z Teórie miery a integrálu bez akéhokoľvek zrozumiteľného zasadenia do kontextu pravdepodobnosti. Po zvládnutí základov sa to postupne zlepšilo a druhá polovica semestra je výrazne zaujímavejšia a videli sme aj viac príkladov a použitie v realite.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Celkově byl pro mě tento předmět velmi zábavný. Zprvu jsem se docela ztrácel, ale když si člověk zvykne na značení, rychle si na pravděpodobnost zvykne a věřím, že i zaujme. Předmět byl sice celkem obtížný, ale dá studentovi dobré základy pro pozdější studium statistiky a pravděpodobnosti. Také jsem ocenil ukázky příkladů z praxe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    prva polovica semestra absolutne nezaujimava ale je dolezite ukazat ze veci funguju, druha polovica od limitnych viet a nasledne statistika su velmi vyuzitelne a odvodzovanie napr. inetrvalovych odhadov bolo velmi pekne
    ---, Metody Markov Chain Monte Carlo [NMTP539, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. ročník, Matematika, doktorské
    Obsahově skvělá přednáška, odpřednesena se zaujetím a přehledem. Užitečná jak pro pravděpodobnost, statistiku, tak i optimalizaci. Doporučuji.
    Krom potřebné teorie dostatek času věnován praktickým aspektům algoritmů, z nichž mnohé byly řešeny na cvičeních.
    Domácí úkoly (dobrovolné) ze cvičení jsou užitečné pro pochopení, zodpovědná příprava občas časově náročnější.
    Připomínka k předmětu, Metody Markov Chain Monte Carlo [NMTP539, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.08.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Skvěle zvládnutý úvod do MCMC. Přednáška byla koncipovaná tak, že bylo vždy jasné co a proč se dělá. Již v prvních přednáškách jsem nabyl dojem, že MCMC je velmi užitečná metoda. Poté už nebyl takový problém protáhnout se trochu sušší teorií.
    Přednáška byla přizpůsobena aktuálním potřebám studentů spojených zvláště s tématy diplomových prací.