AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Roman Antoš, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Když člověk počítá příklad na tabuli, je mu vysvětleno, co má dělat. Ostatní bohužel většinou nic nevidí a nechápou. Ale není problém s vysvětlením příkladu na požádání.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Mechanika a kontinuum [NAFY001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý přístup k probírané látce. Oceňuji ochotu flexibilnosti a kladnému přistupu k dotazům a jejich dobré vysvětlení.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Experimentální metody fyziky materiálů I [NAFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Lepší z přednášejících. Dával věci do souvislostí.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Statistické metody zpracování experimentálních dat [NMAF017, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Vyučujúci výklad predkladá mnohými príkladmi, ktoré sú neoceniteľné pri pochopení tématiky. Ochotne odpovedá aj na "triviálne" otázky študentov.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vse dobre vysvetleno, pristup k resenim vybranych uloh, ukazkove ulohy, ktere jsme matematicky jeste nebyli schopni dopocitat. Ferovy pristup, vstricnost co se tyce vysvetleni veskere latky i domluvy konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící, jakožto přednášející Fyziky I propojoval příklady s výuku, vždy nápomocný. Výborná je možnost používat libovolné prostředky při zápočtech i zkoušce, což je sice vyváženo těžšími příklady, nicméně splňuje účel, místo biflování se studenti soustředí na pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Profesor vždy prišiel na cvičenie v dobrej a priateľskej nálade, čo sa vždy prenieslo na študentov a bolo vítaným faktorom na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pana profesora jsem hodnotil v rámci přednášky. Ke cvičením snad mohu jen dodat, že výborně motivuje studenty čokoládovými bonbóny za nejlepší výsledek testu a ochotně dovysvětluje vše, co se na přednášce nestihlo nebo nebylo probráno do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek dokáže příklady vysvětlit tak, aby byly pochopitelné a aby bylo řešení problému názorné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se probralo důkladně co nejvíce příkladů a i přestože se některé příklady nestihly, cvičení mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je super, že nenúti k tabuli, ale keď už ste pri nej, tak vám vie pomôcť ak sa v príklade stratíte, nič si na vás nedokazuje ani neponižuje. Skvelý profesor.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor patří k těm nejlepším kantorům, co jsem tu zatím měl čest potkat. Jeho přednášky jsou skvělé a zkouška taková lidská (po jatkách na analýze obzvlášť :)). Jediné, co mohu a musím vytknout, je přetahování času. Pan profesor se velmi rád zapovídá a těch 20 minut navíc uplyne jak voda. Ale v porovnání s plusy by to možná zhoršilo známku o minus. To SIS nezná, takže výsledek je jasný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly skvělé, dobře připravené; k popisu řady problémů bylo zvoleno oproti skriptům (nebo dostupné studijní literatuře obecně!) odlišný přístup, což vedlo v důsledku k mnohem lepšímu pochopení probírané látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi příjemný a přátelský přístup ke studentům. Vždy pečlivě připravený výklad na přednášce a ochotný odpovědět na jakékoliv dotazy. Všechny informace k předmětu uvedeny přehledně na jednom místě, společně s perfektně zpracovanými prezentacemi z přednášek, které lze díky své názornosti a logické návaznosti mezi jednotlivými kroky využívat i ke studiu ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející (za mě nejlepší za tenhle semestr), vždy vše dokáže pochopitelně a názorně vysvětlit a svým stylem vás dokáže zaujmout. Jeho přednášky daleko předčily moje očekávání. Nejvíce si cením toho, že ho příliš nezajímá, jestli se našprtáte nějaké vzorečky, daleko více si cení toho, když se naučíte fyzikálnímu myšlení a získáte nějakou intuici (a ty vzorečky si pak můžete sami odvodit). Osobně bych jeho styl výuky přirovnal k Richardu Feynmanovi.
Jeho asi jedinou nevýhodou je, že kolem sebe nejspíš má nějakou lokální časovou nesymetrii a tak se nezřídkakdy stane, že konec přednášky přetáhne třeba o tři čtvrtě hodiny - což mě konkrétně vzhledem k předchozí chvále nikdy nevadilo, naopak jsem na jeho přednáškách trávil čas rád a na každou přednášku jsem se těšil.
Pan profesor vždy působil ochotně a po přednáškách za ním často studenti chodili s dotazy, na které bez problémů odpovídal, vždy byl ochotný cokoliv individuálně dovysvětlit.
Tip na zlepšení: Doporučil bych používání mikrofonu, v zadnějších řadách vám často trochu nebylo rozumnět. Také bych doporučil během přednášky méně debatovat s všetečnými studenty, nebo s nimi alespoň diskutovat nahlas, aby to všichni slyšeli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek probírá látku do dostatečné hloubky a je ochotný poradit, pokud něčemu nerozumíte. Stejně tak zkouška je férová, testuje pochopení látky a ne paměť. Občas chodí trochu pozdě nebo trochu přetáhne, ale to není nijak zásadní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí i náročnější látku podat jednoduše. Jeho výklad je poutavý. Oceňuji také velkou ochotu zodpovídat po přednáškách množství dotazů, které vyvstávaly díky podnětnému výkladu, a ochotu vycházet vstříc studentům, např. při vypisování termínů zkoušek nebo domlouvání konzultací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přestože je v učebně F1 standardně vydýcháno a po hodině se oči začnou klížit, dařilo se pánům vyučujícím zaujmout naši pozornost rozličnými experimenty a souvislostmi.
Pan profesor Čížek podával výklad srozumitelně, s důrazem na rozvíjení fyzikální intuice a odhadu, zkrátka feynmanovsky.
Všechny prezentace z přednášek jsou dostupné online, což je skvělé.
Snad jen dvě drobnosti:
1. při počítání na tabuli během výpočtu nepíše pan profesor jednotky a v ukázkových příkladech občas volí hmotnost 1, což jednou či dvakrát vyvolalo zmatené pohledy z řad studentů
2. v mluveném projevu se opakuje slovíčko "prostě".
Nicméně obojí jsou samozřejmě marginálie.
Celkové hodnocení: vynikající.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Čížek je očividně jak zkušený fyzik, tak zkušený pedagog. Při jeho výkladu se člověk jen těžko ubrání pocitu, že je vlastně probíraná látka jednoduchá a intuitivní, což motivuje k dalšímu studiu. Nezdráhá se odpovídat na dotazy a často zapojuje celé publikum do problémů s nimiž se na hodinách pracuje. S takovýmto profesorem ani nevadí, že přednášky většinou trvají o čtvrt hodiny déle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý přednášející, na přednášky jsem se těšila. Velmi oceňuji, že většinu vztahů důkladně odvozoval na tabuli, stejně tak zajímavé příklady a experimenty v průběhu či na konci hodiny (více jsem ocenila ty v průběhu, dovolily mi si na chvíli odpočinout, a tak jsem potom dávala větší pozor). Také projev byl spíše poutavý a ačkoliv jeho hlasitost byla naprosto dostačující, na přednáškách, na kterých mel pan profesor mikrofon jsem byla schopná udržet pozornost po celou dobu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji jak názorně propojuje témata napříč látkou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek je velmi milý, pozitivní a je ochotný vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velmi jsem si oblíbil experimenty v závěru přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující disponuje úžasnou vlastností mluvit zcela z patra, výjimečný je především schopností předat informace polopaticky, aby všemu z velké části porozuměl i fyzikou doposud nepolíbený zelenáč. Kurz pojal návazně a byl ochoten užívat zavedená značení znovu a znovu bez zbytečných odkazů na předešlé přednášky. Profesor Čížek je energický, entuziastický a pedagogicky zodpovědný člověk, který jde po principu a nebere odborné termíny akademické nadarmo. Je lidský a trpělivý, což na něm nejvíce oceňuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super, len treba vo F1 pouzivat mikrofon, lebo vzadu je zle pocut.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přístup k přednášce, dává prostor pro dotazy, nespěchá a vše srozumitelně vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Asi nejsrozumitelnější a nejzajímavější přednáška, na kterou jsem chodil. Studenti z druhé paralelky k nám chodily na "doučování" :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Často přetahuje přednášky, což mi nevadilo, ale může to být problém, máte-li těsně poté něco dalšího. Jinak vše perfektní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný prístup k študentom. Výklad bol jasný a zrozumiteľný, zaujímavé a aj vtipné príklady na fyzikálne zákony v praxi. Oceňujem aj detailné odvodzovanie vzorcov. Žiaľ sme nestihli prebrať predpísanú látku, ale na prednáškach sa objavili aj rozširujúce témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
skvelé prednášky, prehľadne spracované
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přiliš dlouho probírané základní věci a zpočátku se řešilo programování málem více než fyzika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pojetí pana docenta Čížka mi naprosto vyhovovalo. Předně to jak veškerou látku odvozoval úplně od začátku, a tím se dal každý jev dobře pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dopňuje výuku fyziky I o rozšiřující témata, která se berou až ve vyšších ročnících a rozšíří tak o znalosti, které jsou pro každého fyzika stěžejní. Jen bych doporučil sedět na přednáškách vepředu, nemá moc pronikavý hlas a v zadních řadách je hůře slyšet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Každou probíranou látku doplní experimentem. Člověk si to potom líp zapamatuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé vysvětlování látky, dostatečně rozvedení postupů, odvozování apod. Občas však až příliš rychlé pro pochopení a současný zápis do sešitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozpráva zaujímavo, píše čitateľne, ale mohol by rozprávať hlasnejšie (prípadne použiť mikrofón), pretože už v 5. lavici ho zle počuť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující probírá vše důkladně a pomalu tak, aby všichni učivo pochopili.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující mi naprosto vyhovoval, vše vysvětluje jednoduše a pochopitelně, uvádí příklady různých jevů, na kterých si lze danou látku představit. Dále se mi líbí názorné odvozování vztahů a vzorečků, které vede k jejich lepšímu pochopení a zapamatování.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na prednáškach veľmi zaujímavý a zrozumiteľný výklad. Prehľadný systém prezentácií.
Na cvičeniach pochopiteľný výklad počítaných problémov, pohodová atmosféra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Čížek velmi příjemně vykládá látku, odvození fyzikálních zákonů jsou jasně a čitelně psány na tabuli. Vše je možné opět prohlédnout v prezentacích, které doprovázejí všechny hodiny výuky. Výuku také velmi často doprovázely experimenty s podrobným výkladem. Dalším častým obsahem přednášek jsou simulace naprogramované v ROOT včetně zdrojových kódů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Presne takýto by mal byť vysokoškolský profesor. Ide mu o to, či tomu ozaj chápeme a nie, či sa vieme nabifliť všetky vzorce z knižiek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velice dobrá přednáška i cvičení. Velmi dobrý způsob výkladu, kde je látka často prokládána praktickými ukázkami teorie. doc. Čížek je velice milý člověk a je na něm vidět, že ho výklad baví. Velice pozitivně se to projevuje na bdělosti a aktivitě posluchačů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem prístup a spôsob výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuju, že přednášky byly poutavé a někdy vtipné, zvlášť experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Chtělo by to věnovat méně času jednodušším věcem aby zbylo víc času na ty složitější
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ pekne prezentace
+ uprava na tabuli

minusy:
- nekomu mozna vadilo ze jsme v prumeru koncili o 5 minut pozdeji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi schopný, vie veci podať, priamy, priateľský.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji elán, kterým látku vysvětluje - je vidět, že ho vyučování předmětu opravdu baví. Rád během vysvětlování odvozuje fyzikální zákony matematicky - nepřeskakuje žádný krok v odvozování, a zároveň dává na web přednášky, a kódy který používal během přednášky. Zlepšit by se výuka dala používáním mikrofonu - zejména v F1 je to problém, zvlášť ve vyšších řadách. Dále vyučující často přetahuje - což může pro studenty, jimž na přednášku navazuje další hodina, dělat problém. Tudíž pokud si chce student zapsat přednášku či cvičení s tímto vyučujícím, doporučuji si nechat po něm hodinový blok volna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelá výuka, pútavo podané, pokusy sú skvelé... Jediný drobný nedostatok je ozvučenie prednáškovej haly.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Metody zpracování fyzikálních měření [NOFY034, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vše výborné, pečlivě rozebrané početní příklady, dostupné a přehledné prezentace k přednáškám, efektivní tempo a hutnost látky.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Úvod do praktické fyziky [NOFY055, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ukazkovy priklady, vysvetlena teorie. Super
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prednášajúci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodně jsem ocenila důkladné odvozování všech vztahů na tabuli, celkově výklad byl spíše poutavý, na hodiny jsem chodila ráda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pana profesora Čížka už jsem hodnotil v kursu Fyzika I, stejně výborně přednášel tento předmět. Velmi oceňuji, že na internetu jsou dostupné prezentace z přednášek včetně cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
V podání profesora statistika, ve které nezářím, byla srozumitelná a pochopitelná. Doporučuju chodit na hodiny i přes to že účast není povinná. Webové stránky, které pro nás pan profesor spravoval, byly krásně přehledné a obsahovaly srozumitelné materiály. Zápočet byl za dva testy. Každé cvičení přetáhl o 5-10 min, což by mi ale vůbec nevadilo kdyby nenavazovala další přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Používá dobře připravené prezentace
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek opět skvělý, během semestru jsem neměl problém, že bych něčemu nerozuměl. Vždy velmi příjemně strávená hodina.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem rád, že jste tak dostupný pro konzultace a dokážete svůj výklad přizpůsobit tak, aby ho student pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že uvádí v hodinách praktické příklady a při testu dovoluje používat všechny zdroje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Navrhuji předělat prezentace a zadání úloh. Rozpixelované vzorečky v PowerPointu někdy nevypadají úplně hezky. Naopak oceňuji sladké odměny za plný počet bodů v testu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi doporučuji počítat si seminární úlohy průběžně, špatně se to dohání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byl vždy perfektně připraven a i obtížnější látku dokázal podat populárním způsobem, po přednášce bylo vždy všechno jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, prakticky nejlepší ze všech, kteří předmět tento semestr vyučovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doc. Čížek bol na každú hodinu vždy dobre pripravený a využil tak maximum času z predmetu, čo veľmi oceňujem. Jeho výklad bol vecný, snažil sa o to, aby sme pochopili podstatu a tú následne vedeli prakticky aplikovať.
Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášal pomocou dosť názorných prezentácii. Výklad bol prehľadný a zaujímavý. Prednáša ale strašne rýchlo, čo vzhľadom na malú časovú dotáciu predmetu bola výhoda, no pri dvojhodinovom bloku by som už nevedel udržať pozornosť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím si, že pán Čížek je veľmi kvalitný prednášajúci dobre pripravený na hodinu. Malé negatívum: občas si človek nestíha robiť vlastné poznámky, kvôli prezentáciám, ktoré používa pán Čížek pri vyučovaní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velmi tolerantní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Podle mě se jedná o celkem nezajímavé (co se týče celého předmětu), které ale přednášející pojal velmi poutavě. Výuka probíhala velmi příjemně a občas přecházela v debatu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na Úvod do praktické fyziky tempo dobré až adekvátní, ale nedokážu si představit, že bych tímhle tempem stíhal vstřebávat třeba fyziku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Milý, vstřícný, ochotný. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci vie zaujímavo podať látku. Vie veľmi dobre vysvetľovať a nemá problém s otázkami od študentov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemné hodiny, látka dobře vyložená, zdálo se mi že i oproti ostatním paralelkám vhodněji pojatý obsah hodin. Jen by bylo příjemnější mít trochu lépe strukturované prezentace - zpětně se z nich trochu komplikovaněji učí, když už na stránkách jsou, mohly by sloužit přímo i jako lepší studijní materiál :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáša veľmi zrozumiteľne, písomky sú typovo rovnaké, ako príklady na cvičenie na stránke predmetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jakub Čížek je výborný vyučující, v úvodu do praktické fyziky sice probírá látku dost rychle, ale písemky jsou stavěny tak, že pokud jste nepochopili látku, abyste jí při písemce pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka je víc zaměřená na složitější zpracování dat pomocí počítače (fity a podobně). To je oproti jiným cvičícím výhoda.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednes, vše dopodrobna vysvětleno. Občas 45 minut nestačí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý vyučujúci, dokáže pekne vysvetliť. Nie je stresujúci, snaží sa vyjsť v ústrety.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vie dobre vysvetľovať, seminárne úlohy s riešeniami mi pomohli pri pochopení výpočtoch, škoda že zo samotných prezentácií je ťažké si učivo dobrať samostatne neskôr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi dobrý predmet, vyučujúci sa snažil vysvetľovať zrozumiteľne a zaujímavo. Len škoda, že boli také krátke hodiny.
doc. Ing. Patrik Dobroň, Ph.D. [32-KFM], Mechanika a kontinuum [NAFY001, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden s nejlepších vyučujících se kterým se dá vždy dohodnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nezaškodili by domace úlohy. Určite by nás to donútilo sa viac učiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný styl výuky, komunikace přes internet(oznamování testů atd), zajímavé/doplnějící přiklady.
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé vedení cvičení, podpora studentů v práci v průběhu hodiny. Když je něco nejasné, vysvětlí, poradí, pomůže, případně si i popovídá o látce mimo zrovna probírané téma. Rozhodně jeden z nejlepších cvičících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice oceňuji, že chtěl, abychom tomu rozuměli a snažil se nám dovysvětlovat látku, kterou jsme případně nepobrali. Navíc to člověk chápal a mě hodiny s ním hodně bavili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přehledný výklad a skvělý přístup ke studentům. Velmi jsem ocenila vzorová řešení všech příkladů dostupná na webu, na cvičení nebyl prostor vše v klidu projít a tak jsme si u hodně úloh pouze řekli hrubý postup, toto je podle mne ideální řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý pedagog, vždy byl schopen vše dobře a srozumitelně vysvětlit a odůvodnit, velice ochotný a s indiviuálním přístupem. Vždy byl ke studentům vstřícný, sám nabízel cvičení navíc (dokonce i během zkouškového) a určitě by i byl ochotný k individuální konzultaci. Cením si jeho tipů k řešení úloh, o které se s námi čas od času podělil.
Také si velice cením jeho autorských řešení úloh na webu, která vždy byla přehledná a elegantní.
Teď asi jediné, co mi nevyhovovalo - přijde mi, že jsme celkem často trávili zbytečně moc času tím, že jsme čekali až se někdo odhodlá jít vyřešit nějaký příklad na tabuli (často i několik minut). Chápu, že za tím byl dobrý úmysl nenechat "ty méně schopné nebo odvážné" se přede všemi ztrapňovat u tabule, nicméně já si myslím, že by bývalo bylo lepší (i pro ně), kdyby k té tabuli přecejen šli a třeba byli více vedeni cvičícím ke správnému výsledku. Rozhodně by se ztratilo méně už tak drahoceného času.
Jinak můj celkový dojem z jeho cvičení je velice, velice kladný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Férový, empatický, ochotný ještě jednou projít náročnější látku z přednášky a co nejvíc vyhovět s výběrem termínů zápočtových testů nebo náhradních cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře vysvětlí, ústretový, férový, učivo korešponduje s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přátelský a přizpůsobuje se studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Aj napriek tomu, že asi neurobím zápočet, vyučujúci je najviac zapálený človek pre fyziku a neskutočne dobre ju aj interpretuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Oceňuji, jak vyučující přehledně vysvětluje látku a interaguje se studenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prístup ku študentom
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Z dále uvedených nejvíce oceňuji : připravenost na výuku, kvalita výkladu, dochvilnost, vztah ke studentům, férovost u zápočtu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najviac oceňujem entuziazmus, s ktorým vykladá látku. Ale tiež jeho snahu, čo najlepšie nám vysvetliť hlavne tie zložitejšie časti, ktoré by mohli pôsobiť problémy.
Vždy som si bol istý, že na hodine bude super atmosféra a že odchádzať z nej budem s o veľa lepším pochopením učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící má velmi zodpovědný a pečlivý přístup k výuce. Je očividná snaha předat informace spolu s mnemotechnickými pomůckami, snaží se provazovat základní kurz mechaniky s vyšší fyzikou a utváří tak studentovi ucelený fyzikální pohled na svět. Je přísný na sebe a stejně tak nic nedává zadarmo svým studentům. Chápavé posluchače zbytečně nedeprimuje a méně chápavé vybízí ke svědomitému počítání a tvrdé práci, která mu v žádném případě není nevlastní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře vysvětlil i věci, které nebyli příliš srozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mockrát děkuju za výborné cvičení! Nic lepšího si ani neumím představit: na začatku cvičení pan Hruška připadně ještě jednou vysvětloval těžkou látku z přednášek, vždy měl vytištěné úlohy a nutné vzorečky, poctivě opravoval písemky (dokonce psal komentáře k chybám, což je naprosto super!). Úlohy ve většině případů nebyly triviální, a proto byly zajímavé. Jediné, co by se dalo trošku zlepšit, číst úlohy nahlas než začínat je počítat, jelikož občas už počítame, ale pořádně nevíme co :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozprával rozvážne a pokojne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící. Všechny lidi prostřídává u tabule a při opravě testů píše rozsáhlé poznámky.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
S vyučujícím jsem spokojen. Je k dispozici na mailu, kde i ve svém volném čase pomůže s řešením příkladů.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Úvod do praktické fyziky [NAFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ochota a kladný přístup k dotazům.
doc. RNDr. František Chmelík, CSc. [32-KFM], Mechanika a kontinuum [NAFY001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší profesor, s kterým se dá vždy rozumně dohodnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z najlepších prednašajucich čo som mal v prvom semestry, prednášky putavé. Učivo vedel veľmi dobre vysvetliť.
RNDr. Eva Jakubisová, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji milý přístup ke studentům a vstřícnost. Mohu doporučit k případnému zapsání.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Demonstrované experimenty byly zajímavé, slovní úvod k nim přínosný. Za drobné zdržení v přednáškovém sále všechny určitě stály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášky si vždy (spolu s asistenty) pečlivě připravil experimenty, na kterých nám názorně demonstroval probranou látku. Výběr experimentů k předvedení hodnotím velice kladně - vždy vše bylo názorné a vedlo k hlubšímu pochopení témat z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí stručně a jasně popsat průběh experimentů a jak fungují dané aparatury.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Experimenty boli úplne geniálne, oživili hodinu, ukázali, že to čo sa učíme naozaj funguje, väčšinu z nich som nikdy predtým nevidel... nemám čo dodať. Snáď len, že druhú polovicu ich bolo dosť málo a fakt mi chýbali...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Opět skvěle hodnotím asistenci při pokusech!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejpřesnější střelec na západ od Vltavy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Experimenty v závěru přednášky jsem si velmi oblíbil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jediná věc, kterou bych této přednášce vytknul jsou prezentace. Když se z nich snažím učit, tak na mně působí docela neuspořádaně, až chaoticky. Jinak skvělé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vhodně doplnil předmět Fyzika I o názorné pokusy.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi záživné predvádzanie experimentov, ktoré oživilo prednášky. Pokusy boli vždy dôkladne a zrozumiteľne popísané a vysvetlené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ Experimenty byly super.
minusy:
- experiment s hydraulickim lisem nevysel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem prípravu na hodiny - PC programy, experimenty.
doc. RNDr. Ivo Křivka, CSc. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Kristián Šalata, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášajúci téme skvelo rozumie. čo mi však chýba je komunikácia so študentmi. Nieje nato veľmi priestor a prednáška sa mení na monotónny monológ prednášajúceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Povedal by som, že tie prednášky boli akosi binárne: občas úplne geniálne, kedy som pochopil veci, čo som nechápal celý život; alebo nie úplne dobré z ktorých som odchádzal s tým, že toto si budem musieť prečítať v skriptách. Keďže skriptá vždy pomohli (pochopil som nielen látku, ale aj to, čo sa vlastne snažil povedať) nevidím v tom nejaký veľký problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zpočátku bylo poněkud těžké zvyknout si na styl výuky a prezentace, které p. doc. Křivka při výuce používá. Nakonec ale styl přednášek hodnotím velmi kladně. Velmi se také mi líbila ochota, s jakou pan docent odpovídal na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Křivka má rád svůj obor a má velice vydatné materiály k přednášce. Někdy mi ale dělá problém přečíst písmo z tabule. Občas se také ve výkladu ztrácím. Na dotazy odpovídá se zájmem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Myslím, že látku předává dobře, nicméně rád bych, aby, když říká jména nebo slova, u nichž není jasné, jak se píší, tato slova napsal buď čitelně nebo je řekl slyšitelně a zdůraznil, jak se píší (třeba u německých jmen to nemusí být jasné).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to bedna a fakt tomu rozumí, ale hrozně škrábe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nebyl jsem na všech přednáškách, ale na těch které jsem navštívil, jsem byl s vyučujícím spokojený. Užitečné mi přišlo např. ukazovani pokusů na videu,což šetří čas a zároven člověk vidí co potřebuje v rámci nabité přednášky.
doc. RNDr. Miroslav Kučera, CSc. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Obrovský obsah látky, dlouhé matematické odůvodnění a studenti nestíhají vnímat a proto ani nevědějí, na co se mají zeptat.. průměrný student většinou opisuje napsáne na tabuli a už doma čte a začiná chápat o co vlastně šlo. Na druhou stránu pan Kučera má kvalitní prezentace a podrobný sylabus témat, které se týkají probírané látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky probíhaly formou slajdů doprovázených výkladem. Oceňuji, že pak docent dává k dispozici přednáškové slajdy, protože výpisky bez nich při rychlosti výkladu je téměř nemožné udělat.
Rychlost výkladů se mi jeví větší, než obvykle, snadno se stane, že se člověk v komplikovanosti matematických popisů, parciálních derivací (např. mechanika tekutin, tenzor deformace atp.) ztratí a neví, o čem je vlastně řeč. Jinak mohu doporučit, oceňuji přístup ke studentům a někdy zajímavé propojení výkladu s realitou, zejména pak občasné experimenty jako závěr přednášek, kde i sám pan docent použil sám sebe jako figuranta v demonstraci zákona zachování momentu hybnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky boli najmä zo zadnejších častí miestnosti dosť nezrozumiteľné, výklad bol často príliš rýchly. Na druhej strane oceňujem ochotu pri zodpovedaní dodatočných dotazov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné vyvětlovací schopnosti a i zajímavě podaný výklad, bez vynechávaných témmat...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi, že jsme dostávali k dispozici prezentace k přednášce, ale líbilo by se mi víc, kdybychom je dostávali k dispozici ještě před přednáškou (nejlépe všechny zároveň na začátku semestru). Pak bychom si je mohli pročíst předem a lépe bychom chápali látku na přednášce, popřípadě bychom se mohli rovnou zeptat na to, co nám v prezentacích nebylo jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mikrofón by to len zlepšil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Kučera disponuje skúsenosťami i vedomosťami, prednášky vedie zrozumitelne i zaujímavo. Vytkol by som jedine občasné problémy ohľadom počutelnosti výkladu, čo možno napraviť používaním mikrofónu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
I přes závratné tempo, byl pro mě většinou výklad srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyucujici predpoklada ze mnoho, pro studenta novych, konceptu je zrejmych a nevenuje jim dostatecne vysvetleni
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
nič nerozumiem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc tise mluvy, mumla si.
doc. RNDr. Ondřej Kylián, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Stále dobre naladený, vtipný, vedel vysvetliť, naviesť na správny postup... nejaké negatívum? fakt neznášam cigaretový zápach... takže ak som to zniesol ja, musí každý :)
Bežne sa opakujúci jav: príde príklad, spočítam si príklad, pozriem na tabuľu a nechápem prečo to rátajú tak zdĺhavým spôsobom (repeat), príde ďalší príklad rovnakého typu, zistím, že môj postup zrazu akosi nefunguje, hmm... ako to robili na tej tabuli? :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi, že ví o čem mluví. To by se tedy u docenta fyziky dalo předpokládat, nicméně mi bylo sympatické, že měl nad látkou opravdu kontrolu a starostlivě se ptal,jestli opravdu všemu rozumíme a byl ochotný se bavit o nejastnostech.
RNDr. František Lukáč, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bral vážne každú otázku od študentov a veľmi zrozumiteľne odpovedal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nekdy se mi zdalo ze se v prikladu cvicici sam zamotal. Nebo ze tomu uplne nerozumel.
RNDr. Artem Ryabov, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Ze začátku sice může vyděsit, ale ve výsledku jsem rád, že jsem měl na cvičení právě jeho. Na cvičení se proberou i ty nejnáročnější partie fyziky a matematiky v ní užité (např. tenzory), což výborně utřídí informace z přednášky. Požadavky za zápočet jsou férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Na cvičení se hodně vysvětlovala látka a počítali se těžší příklady, ale pomaleji, takže nebyl problém je pochopit. Férové zápočty. Doporučuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cvičenia, dobre vedené s uvoľnenou atmosférou, cvičiaci vždy pripravený, na hodine zodpovedá všetky otázky. Vždy všetko vysvetlené. Vrelo odporúčam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Ryabov byl skvělý cvičící.
RNDr. Pavel Solař, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor prišiel vždy pripravený, vždy sa na nás usmieval a si s nami urobil srandu. Bohužiaľ si nemyslím, že spôsob výučby je vhodný. Zo začiatku sme boli radi, že sme nemuseli využívať vyššiu matematiku na cvičeniach, ale bohužiaľ neskôr mi to chýbalo ( hlavne som mi horšie pripravovalo na skúšku). Tiež by mi vyhovovalo, keby na začiatku cvičení by pán doktor urobil rýchle zopakovanie látky, ktorú budeme počítať. Viac krát sa stalo, že študent stál pred tabuľou niekoľko minút a nevedel sa pohnúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor má skvělý smysl pro humor a jest velmi pohotový. Velice kladně oceňuji též nadprůměrnou ochotu vyhranit si pro studenty svůj čas.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelné cvičení, kde se řešily i daleko složitější příklady, než byl obsah přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Veis bol veľmi ochotný a snažil sa do hodiny zapojiť všetkých. Cvičenia prebiehali za veľmi príjemnej atmosféry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Veis vysvětluje moc pochopitelně, probírá všechny témata (opakuje jak základy ze střední, tak i komplikovanější úlohy). Doporučuju studentům, kteří mají mezery ve středoškolské látce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že učitel nutil na začátku počítat studenty před tabulí, protože jinak bych sám nepočítal vůbec nic. Naopak se mi úplně nelíbilo, že v době, kdy už počítal u tabule sám, vybíral občas příklady, které byly příliš náročné a nebylo potřeba je umět spočítat pro získání zápočtu (např. ohyb tělesa vlastní vahou). Takové příklady jsou dobré na naší úrovni spíš jako zajímavost a patří do jiných seminářů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla opravdu zajímavá.Všechny příklady byly velmi dobře vysvětlovány a po vyřešení ještě jednou byly zopakovány. Pán Martin Veis byl pravděpodobně nejlepším cvičícím z prvního semestru.Látky bylo opravdu mnoho,ale stihli jsme ji probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepší cvičiaci! Vynikajúci učiteľ, super,zhovievavý,chápavý človek. Veľmi dobrý výklad k príkladom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující látku vysvětlí, většina času na cvičení se stráví počítáním příkladů.
Cvičení probíhá většinou stylem, kdy cvičící napíše příklad, následně ho jde některý ze studentů vypočítat. Pokud si student neví rady, vyučující ochotně poradí, a pokud student jde na příklad jiným způsobem, který může být správně ale taky nemusí, vyučující ho klidně projde, a následně porovná, zda to vyšlo správně.
Zápočet se získává za 2 písemné testy, z nichž student má získat mezi 60 -70% (Podle docházky), a skládá se z obdobných příkladů, jenž se počítali na cvičení -
Obtížností jsou asi tak střední z příkladů, které se počítali - většinou jsou příklady početní, 1 nebo 2 příklady bývají na určení nějakého poměru (Typ : Co se stane, když tuto veličinu zvětším 2x), nebo upravování vzorců a výrazů (Ukažte, že tato veličina je rovna tomuto výrazu), zbytek příkladů je počítání podobných příkladů ze cvičení.
Mírným šokem na začátku výuky je obtížnost počítání, zejména pro studenty, jenž na střední škole neměli derivace a integrály a chvíli trvá, než si student získá nadhled nad tím, co kdy kde použít. Pro studenty, který na střední neměli derivace a integrály, bych doporučil se účastnit kurzů před začátkem 1. semestru a nepovinných kurzů procvičující matematiku a fyziku v 1. semestru.
Vyučujícímu bych nic nevytknul, cvičení probíhá velmi dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia pestré, spríjemnené vtipmi, príklady výborne vysvetlené.
Mgr. Tomáš Vlasák [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Mgr. Vlasák je sice občas trochu roztržitý, ale přesto jsou hodiny s ním dobře strávený čas. Místy vhodně doplní výklad nějakou důležitou poučkou pro začínající studenty, popř. zábavnou příhodou ze života.
RNDr. Marián Vlček, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyborne, len som sa nedostal moc k tabuli ale to je asi moja chyba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přistupoval pozitivně, pokud žák potřeboval něco vysvětlit/předvést, nebyl v tom problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Úlohy na cvičení řeší občas trochu složitě a občas jsou studenti hotovi a půl hodiny se tam nudí. Ti slabší naopak jen opisují z tabule. Chtělo by to zlepšit komentář k úloze a učit efektivní postupy. Teoretickou část k tématům ale vysvětluje dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příklady byly jasně a srozumitelně vysvětleny. Na cvičeních vládla uvolněná atmosféra, kterou ocenili především stresaři jako já. Velmi jsem ocenil zadání a poté i řešení příkladů ze cvičení na internetu.
Připomínka k předmětu, Mechanika a kontinuum [NAFY001, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý předmět. Myslím si, že mě hodně naučil.
Připomínka k předmětu, Mechanika a kontinuum [NAFY001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý předmět z fyziky. Nic bych na něm neměnil.
Připomínka k předmětu, Úvod do praktické fyziky [NAFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodily by sa ukážky ako počítať domáce úlohy človek dostane iba teóriu a postup riešenia domácich úloch hladá iba na internete hlavne tie rozdelenia. Chyby prístrojov a všetko okolo toho je jednoduché a vystačí k tomu vysvetlenie teórie.
Připomínka k předmětu, Anihilace pozitronů v pevných látkách [NFPL103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je velmi dobře rozvržen, přednášky na sebe navazují a jsou přehledné. O přednáškách se mluví jak teorii anihilace tak o praktických aplikacích. Zkouška je vedena formou "přednášky" studenta před vyučujícím a několika členy oddělení.
Připomínka k předmětu, Hyperjemné interakce a jaderný magnetismus [NFPL169, přednáška]
Patrik Švančara, 18.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Prednáška bola zaujímavá a pomerne pekne vysvetlená. Myslím si však, že obtiažnejšie partie (napr. Vigner-Eckartov teorém) by mali byť odvodené na tabuľu, nie pomocou prezentácie - takto náročné učivo by bolo pre študentov zrozumiteľnejšie a pravdepodobne by sa dalo aj lepšie vysvetliť.
Připomínka k předmětu, Statistické metody zpracování experimentálních dat [NMAF017, přednáška]
Patrik Švančara, 20.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, doktorské
Oceňujem kombináciu samoštúdia s kvalitnými prednáškami. Myslím si, že predmet by vylepšilo praktické použitie znalostí na reálnych dátach (krátke občasné cvičenie alebo domáci projekt).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Témy preberané na prednáškach sú zaujímavé a využiteľné vo fyzikálnej praxi.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá příprava ke zkoušce. Testy jsou trochu těžší, ale když člověk projde, má velkou šanci v předmětu uspět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Případně dovysvětloval, cvičení vedl dobře, občas řekl i něco zajímavého k látce, či něco bokem. Neztrhával body za občasné chyby, když jsme věděli jak dojít třeba ke správnému výsledku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemných 90 minut týdně nad fyzikou. Účast není vyloženě nutná k průchodu předmětem, já osobně jsem se naučil mnohem víc doma než tady, ale neškodí to k upevnění znalostí.

Ke každé absolvované hodině taháček s relevantními vzorečky zdarma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla výborná, vždy jsem se na ně těšil. Chválím dobrou provázanost s přednáškami, výběr úloh, přiměřenou obtížnost atd... Byť úlohy nebyly zas tak obtížné, že by si je člověk nemohl vyřešit sám, velice oceňuji přítomnost elegantních a přehledných autorských řešení na webu.
Cením si toho, že při řešení zadaných úloh nešlo jen o tupé aplikovaní naučených vzorců (které navíc vždy byly součástí druhé strany zadání, čehož si velmi cením), ale u většiny úloh musel člověk přemýšlet a teprve pak řešit.
Co se týče zápočtových testů, úlohy byli obtížnostně srovnatelné s těmi ze cvičení, pod stresem jsem ale nedokázal pracovat tak rychle a proto jsem v obou případech byl v časové tísni. Bodová hranice pro udělení zápočtu mi přijde přiměřená, kladně hodnotím i průmět výsledků zápočtových testů do výsledné známky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na rozdíl od MA, cvičení mi nepomáhala k hlubšímu pochopení látky, spíše by se dalo říct, že to bylo od výkladu oddělené, nicméně příklady byly velice zajímavé a studenta vhodně připravily na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji velmi dobrou provázanost cvičení a přednášek a kooperaci cvičících a přednášejícího, člověk tak měl možnost si problematiku z přednášky osahat prostřednictvím početních úloh hned na dalším cvičení, zároveň ji viděl z různých úhlů. Líbilo se mi zapojování studentů do počítání u tabule, kde si student kolikrát všechno lépe ujasnil, a společné procházení úloh - od rychlejšího procházení modelových, jednodušších úloh po podrobné procházení těch nejtěžších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
podľa mňa by mal byť cvičeniam z fyziky venovaný väčší čas (akože kľudne dvojnásobný)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná by bylo dobré trochu zapracovat na domluvě mezi přednášejícím a cvičícím, aby se na cvičení probíraly stejné věci jako na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem najmä to, že pán Profesor nikdy nešiel podľa nejakých poznámok a vždy vedel čo robí, teda nestrácal čas, vedel o čom rozpráva, vedel dopomôcť k pochopeniu, mal priateľský prístup k všetkým študentom, nikdy nebol nepríjemný alebo robil konkrétnemu študentovi zle. Radosť a zábava chodiť na tieto cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodině jest zábava! Počítáme zajímavé příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevýhoda všech cvičení je, že se většinou stihne probrat pouze třetina příkladů. Proto oceňuji, že na internetu existuje vzorové řešení od pana Hrušky, kterému patří velký dík.
Je dobré, že výsledky příkladů slouží jako pomůcka pro řešení obtížnějších úloh v testu a cvičení obsahují i seznam užitečných vztahů a konstant. Koneckonců žádný vědec není odkázán pouze na svou vlastní hlavu.
Bohužel se ne všechna témata podařilo na cvičení probrat, což ovšem není chyba vyučujících, ale rychle ubíhajícího času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Oceňuji, že řešení příkladů je komentované. Příklady by však mohly být těžší, mohli bychom mít nějaké otevřené/nepovinné příklady...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pekné príklady, oceňujem domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľká variabilita úloh
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na tomto cvičení oceňuji hlavně profesora a jeho přístup. Díky tomuto cvičení mě docela začala bavit fyzika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Troufám si tvrdit, že cvičení z fyziky by si zasloužilo více minut týdně, možná po vzoru matematické analýzy, která se zdá být neméně náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení je oproti přednáškám hrozně poddimenzované - stíháme hrozně málo látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Musím dát minimálně 3-průměrný, vzhledem k faktům, které jsem pospal u hodnoceni přednášky. A to naprstou časovou nedostatečnost, tak důležitého předmětu v oboru obecná fyzika jako je předmět(cvičeni) Fyzika. Chtělo by to minimálně ještě jedno cvičení. Jinak samotný předmět, vedení ocenuji. Vzhledem k "nestihani" přednášky bych rád řešil např. problémy z termodynamiky a obecně z molek.fyziky, které se prostě nedali stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že všechny počítané úlohy byly vzorově vyřešeny na stránkách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jedná se o dobrý předmět, ale přál bych si, aby na něj bylo přiděleno více hodin, než 90minut za týden...Nějaké úlohy se propočtou, ale neprišlo mi to dost. Naštěstí existuje ještě proseminář z Fyziky 1, ale i tak by se hodilo mít hodin více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tematicky boli príklady vyberané veľmi dobre, avšak čo sa týka úrovne, tie náročnejšie chýbali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
řešili jsme spoustu zajímavých příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Před zkouškou doporučuju číst skripta Fr. Chmelíka a co se týčé termodynamiky R.Bakule, E.Svoboda : Molekulová fyzika, Academia, Praha 1992 - ZLATÁ KNIHA. Je tam všechno a je napsáno perfektně
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelně nás seznámil s matematickým přístupem k fyzice a naučil nás ho v praxi používat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Fajn, že nám rozdávali vytlačené príklady, keďže dosť často sme ich nestihli prejsť na cvičení, mohol som sa k nim vrátiť doma. Možno keby to nebolo v rozvrhu hneď po trojhodinovke cvičení z analýzy, vedel by som sa lepšie sústrediť.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Možná větší aktivitu u tabule. Ne, že bychom seděli a opisovali z tabule, ale spíš aby se tam za hodinu vystřídalo více lidí, třeba i u jednoho příkladu.
Jinak vše v pořádku a cvičení mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se nestíhali projít typové příklady k jednotlivým kapitolám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Častým problémem byla pokročilá matematika, kterou studenti ještě neovládali. Časová dotace je dostačující. Výuka byla ve stejný den, jako další 2 cvičení, což bylo velmi nepříjemné při psaní testů, skoro vždy totiž dopadly na stejné datum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo by dobré probrat více příkladů a látky, moc se toho za ten týden nestihne, a probírat na přednáškách zcela věci než na cvičeních není ideální
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prechádzajú sa príklady k prednáškam, celkom sa aj udržiava krok s prednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Väčšinu úloh sme prešli, vysvetlenia boli pochopiteľné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ dobre priklady, ruznych obtiznosti

minusy:
- nekdy se to zbytecne vleklo

Napady:
vice by mi vyhovovalo kdyz by se k tabuli chodilo ne na cely priklad, ale treba kazdy na nejakou cast.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
cviceni bylo moc kratke a nekterym latkam jsme nevenovali dost casu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení je obsahově dobré, jediný problém s ním jsem měl na začátku semestru, kdy nám bylo řečeno, že se cvičící dělí podle přednášejících - bohužel jsem již nemohl si cvičení přehodit na termín, kam jsem měl chodit - Z hlediska výuky to není problém, jediný rozdíl je v tom, že se látka probíraná na cvičení částečně lišila od přednášky, protože se brala v jiném pořadí. Studentům bych doporučil chodit na předmět tak, jak mu to studijní oddělení sestaví na začátku semestru (podle studijního kruhu), kde se s tímto počítá.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášky pana prof. Čížka jsem se vždy těšil. Látka přednesená jasně, srozumitelně a zajímavě. Na konci každé hodiny pár experimentů, jakožto pomyslná třešnička na dortu. Top marks.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nemám co dodat, přednášky i s experimenty chválím. Někdy přišel o pár minut pozdě, ale to nevadilo, výuku dost protahoval, což mi také nevadilo, teda pokud jsem zrovna nepospíchal.
Kristián Šalata, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na predmete oceňujem hĺbku do ktorej sa zachádza. Taktiež pozitívom sú kvalitne spracované prezentácie. Oceňujem taktiež experimenty.
Myslím, že by sa aj na prednáške mohli ukazovať vzorové príklady aplikácie preberanej témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Obsahově zajímavý úvod do celého studia fyziky. Molekulární fyzika a úvod do termodynamiky na závěr semestru patřily k tomu nejzajímavějšímu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Styl výuky mi vyhovoval. Vyzdvihnul bych seznamování s používanou matematikou pro fyziku během semestru. Občas sice bylo nutné skousnout věci typu "Ansazt", přesto témata jako tenzory, diferenciální rovnice a integrace v souř. soustavách byla srozumitelně a po částech postupně podávána a člověk se s tím mohl postupně popasovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáškám z fyziky nemám prakticky co vytknout. Zajímavé, podnětné, přiměřeně náročné, uspořádané a organizované, provázané se cvičeními... Nejvíce si asi cením toho, že jsme nebyli nuceni se "šprtat", naopak jsme byli učeni fyzikálnímu myšlení, také se kladl důraz na získání jistého stupně fyzikální intuice.
Také si velice cením toho, že součástí přednášek byly i názorné pokusy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
V předmětu se projdou základy mechaniky, které jsou podložené experimenty. Látka je probírána v tempu, ve kterém je lehce stravitelná a cvičení (včetně testů) na ni dobře navazuje
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl velmi zajímavý a podnětný, a to i přes proměnlivou náročnost témat. Na každé přednášce byl výklad doplněn o několik doprovodných experimentů. Líbilo se mi začlenění úvodu do speciální teorie relativity, který přirozeně navazoval na probíranou látku, a snaha dávat věci do souvislostí, které i třeba zasahovaly do jiných oborů. Naopak bych věnoval méně času lehčím základům mechaniky, aby ke konci semestru zbylo více času na molekulovou fyziku. Oceňuji velmi dobrou provázanost mezi přednáškami a cvičeními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Trochu mi vadilo, že poměrně velká část látky byla koncipovaná pouze jako odvozování matematických vztahů a už se nevěnovalo tolik pozornosti tomu, jak to tedy v reálu funguje. Ovšem nemyslím si, že by se jednalo o chybu přednášejícího, neboť stejným způsobem byla pojatá i skripta. Velké plus pro mě představovaly pokusy, kterým byl výklad doplněn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesionalita, podrobne vysvetlené, ľahko pochopiteľné, pohotové odpovede na otázky študentov, priateľský prístup, zábava a radosť chodiť na tento predmet
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevím čím toť jest, avšak přednášky mi nějak nesedly. Možná je to složitou problematikou probíranou na přednáškách v porovnání se střední školou, možná tím, že se na posledních přednáškách neprovádělo moc pokusů. Určitě bych si přál alespoň jeden pokus na každé přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím si, že smyslem kursu bylo sjednotit naše znalosti z mechaniky ze střední školy a obohatit je novým matematickým aparátem, což se (dle mého) podařilo.
Já a někteří mí spolužáci byli na začátku semestru zmateni, jaká že pokročilá matematika se od nich vyžaduje (hned na začátku jsme narazili na determinanty, diferenciální rovnice a postupně vícerozměrné integrály). Myslím si, že by studenti ocenili jednu speciální přednášku "matematický rychlokurz", kde by se vysvětlilo ono potřebné minimum, neboť na cvičeních na to není čas.
Kdybych mohl pozměnit sylabus kursu, vyměnil bych Fourierovu řadu za povrchové napětí a u mechaniky plynů bych se zmínil o fyzikálních jevech v zemské atmosféře.
Celkové hodnocení: výborné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborně zpracovaný vstup do vysokoškolské fyziky, plynule navazuje na učivo střední školy a rozšiřuje jej do nevídaného objemu. Přednášky jsou zábavné, látka podnětná a experimenty jak hojné tak pamětihodné. Bezpochyby nejlepší povinný předmět prvního ročníku studia fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl zajímavý, ale více se těším na mechaniku teoretickou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Přijde mi opravdu úžasné, jaké pokusy provádíme, považuji je za velice atmosferické!
Nicméně mi při výuce chybí nějaká skripta, jako máme například v matematické analýze.
Také mi přijde, že úplně nevím, do jaké hloubky je ode mne vyžadováno porozumění tématům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pro mne nejdůležitější předmět v 1. semestru (ne z pohledu délky času strávené učením, ale jednoduše proto, že je to hlavní obor), provázanost přednášky se cvičením je ze všech předmětů asi nejlepší. 1. semestr mi nabídl témata, která mne zajímají více, moc se netěším na elektřinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příliš mnoho látky na jeden semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Samotný předmět, způsob výkladu přednášek a vysvětlení různých pojmů lze více než ocenit,nicméně kvůli časové náročnosti, prostě že je toho moc,to celé kazí neprovázanost se cvičeními, které podle mě ani nemají šanci stíhat přednáškám. Nebo by musel být jejich rozsah větší,což by bylo asi ideální řešení. Nedovolím si hodnotit na úkor jakého předmětu by to mělo např. být,ale určitě by to bylo u oboru obecná fyzika více než vhodné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenujem:prehladne prednasky, skripta k dispozici, EXPERIMENTY NA PREDNASKACH.
Stacilo mi davat pozor na prednaskach/cviceniach pripadne si to pozriet ked som neporozumel. Pred pisomkov staci preratat priklady z cviceni (hlavne tie ktorym som nerozumel/nevypocital na cviceni)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
I přes to, že přednáška většinou trvala déle, tuto přednášku velice oceňuji, jelikož byla poutavá, velice srozumitelná a byl zde prostor pro dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Často se ve výkladu zajde k použití infinitezimálního počtu více proměnných, probíraného až ve druhém semestru, nicméně dobrým průvodcem k tomuto je proseminář z matematických metod fyziky. Nevím, jestli by to bylo možné vzhledem k počtu přidělených hodin udělat, ale uvítal bych možná pomalejší a postupnější výklad. Některé přednášky jsou zpestřeny experimenty s veselým přístupem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kurz bol obsahovo veľmi obšírny, mal som pocit, že náročnosť a hĺbka prebranej teórie nekorešpondovala s náročnosťou cvičení, prednášky sa mi zdali náročnejšie a podrobnejšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky boli zaujímavé a oceňujem množstvo pokusov, ktoré boli v súlade s preberanou tematikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mě naučil, k čemu jsou dobré derivace a integrály ve fyzice a že spousta zákonů se dá snadno matematicky odvodit. Vadilo mi snad jenom to, že spoustu matematických operací (např. křivkový integrál) jsme používali se samozřejmostí a jen jaksi intuitivně, aniž bychom se k němu nejdřív dověděli sebemenší teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět jako takový byl veden skvěle, přednášky obsáhlé, dobře vysvětlené, teoretická látka v některých případech podtržena názornou ukázkou ve formě pokusu je skvělé pro nahlédnutí na daný problém. Osobně bych uvítal třeba častější uvedení zajímavých faktů z oblasti fyziky, či něco podobného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Všetko bolo vysvetlené pekne od základov, neočakáva silné vedomosti zo strednej školy. Páčili sa mi experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zrozumitelné prednášky, zaujímavo vedené + experimenty na konci niektorých prednášok.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem spokojen. Velice se mi líbí pokusy během přednášky, i když některé jsou středoškolské, takže jsem je viděl už několikrát. Ovšem pro názornost je to výborné.
Dále si myslím, že by si vyučující mohl dávat pozor na čas, vždy tak o 15-20 minu přetáhne. Ale jelikož po fyzice nikam nechvátám, nijak mě to neomezovalo a vhledem k tomu, že se může kdykoli odejít, myslím, že ani ostatní nejsou omezováni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velké množství učiva. Výklad byl proto velmi rychlý a během přednášky bylo chvílemi skoro nemožné udržet tempo s přednášejícím, také protože než jsem pochopil úpravu či úvahu, kterou udělal, byl už o dvě řádky dál.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný predmet, vedený veľmi zaujímavo a záživne. Zvládnuteľné podmienky zápočtu, primeraná náročnosť i u skúšky. Preberaná látka z prednášok bola vždy doplnená príslušnými príkladmi na cvičeniach. Na prednáškach bolo predvádzaných veľa experimentov a názorných ukážok, počas prednášok prednášajúci hovoril aj o súčasných problémoch fyziky, čo zaujímavo dopĺňalo učivo. Nebolo potrebné zbytočné bifľovanie, predmet bol zameraný predovšetkým na pochopenie súvislostí, javov a ich príčin a ich praktické využitie v príkladoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět obsahuje mnoho témat na nedostatečný počet hodin. Návaznost předmětu je ovšem velmi dobrá, učitel vždy může přejít k novým tématům pomocí již odprezentovaných. Dalším problémem byla pokročilá matematika, kterou studenti ještě neznali, museli ji ovšem již aktivně používat. Elektronická skripta obsahují vše potřebné k pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokusy vrámci prednášok boli veľmi pozitívnym obzvláštením a pomohli pri zapamätávaní si učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prístup, 99% otázok zodpovedaných, večne dobrá nálada.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá přednáška, vše je dobře vysvětleno. Na přednášce se dělají zajímavé experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ srozumitelnost
+ temer vsechny vzorce a vztahy dukladne odvozene na tabuli
+ pokusy a experimenty
+ cviceni, dobre priklady
+ reseni priklady ze cviceni
+ zkouska byla prijemna (tim nerikam ze byla zadarmo)

minusy:
- nekdy bylo tempo odvozovani pomale, ale jenom u nekterych vzorcu (napr. Corriolisova a Odstrediva sila)
- numericke vypocty v ROOTu, delali jsme to na 2. cviceni a nemel jsem zadne zakaldy programovani. Mozna kdyz by se to nechalo na nejake pozdejsi cviceni, az nas v predmetu Programovani pro fyziky alespon neco malo nauci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepšie boli praktické experimenty na prednáškach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Obsahově je předmět dobrý, zejména množství experimentů k tématu (Každá přednáška obsahuje zhruba 2-3 demonstrační experimenty). Trošku nepříjemný, zejména na začátku roku, kde bylo v místnosti (F1) dost lidí, je špatná akustika učebny - hodilo by se využívat mikrofon. Další nepříjemná věc je používání malé tabule napravo, na kterou z určitých míst nelze vidět díky stojanu postaveným před tabulí.) Studentům, který si chtějí zapsat tento předmět bych doporučil sedět vepředu - kvůli experimentům, které občas nejdou ze zadních řad vidět a pokud možno příliš nehlučet - akustika je bohužel v této místnosti opravdu špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelá výuka, pútavo podané, pokusy sú skvelé... Jediný drobný nedostatok je ozvučenie prednáškovej haly.
Připomínka k předmětu, Metody zpracování fyzikálních měření [NOFY034, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Praktické zopakování, rozšíření a prohloubení Úvodu do praktické fyziky, užitečný a zajímavý předmět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK