AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Vojtěch Aschenbrenner [32-KDSS], Administrace Unixu [NSWI106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící chodil do hodin vždy připraven a během semestru odpovídal extrémně rychle na emaily s dotazy. Je škoda, že nevedl i přednášku, protože znalosti na to určitě má a alespoň by posunul přednášku do moderních technologií místo zastaralých UNIXových technik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborná příprava na cvičení. Pan Aschenbrenner se velmi snaží, aby studenti vše pochopili a je ochotný vždy pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičícím oceňuji, že měl každé cvičení podrobně připravené (aspoň se mi to tak zdálo). Snažil se, abychom byli aktivní během hodin a kdykoliv jsme řešili doma nějaký problém na nějaké úloze, tak jsme se ho mohli vesměs vždycky na něco zeptat a odepsal nám během chvíle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Vojtov pristup sa mi pacil, kazde cvicenie malo svoju myslienku. Myslim, ze bol prisny, ale ferovy. Na moj vkus vsak daval privelky priestor studentom, ktory predmetu vela nevenovali a tym sa stracal uz tak vzacny cas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící s perfektním přehledem. Rozhodně by mohl předmět i přednášet. (Možná i měl, protože by tím zřejmě došlo k jeho značné popularizaci (předmětu, ne cvičícího)).
  • Děkuji, bude mě to motivovat do další výuky :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborné cvičení. Asi nejlepší, co jsem za své studium na MFF absolvoval.
  • Děkuji, je to pro mě závazek a zároveň motivace držet vysokou kvalitu cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    Everything is consistent with the description made above: "Overall evaluation".
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící je zábavný, vede studenty k samostatné práci a je ochotný poradit, vysvětlit, povzbudit i pomoci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Na vyučujícím bylo znát že má administraci rád a má s ní zkušenosti. Oceňuji vyučování moderních technologií a velkou volnost studentů. Dle mého názoru se ale hodně práce nakupilo na konec semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Ked bolo treba rad pomohol a vysvetlil. Bolo super, ze pred konfiguraciou novej technologie sme si najskor presli ako to funguje. Takztiez bolo vhodne, ze vzdy sme si presli aj dalsie nastroje a technologie pouzivane v praxi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Prijemny a pratelsky pristup cviciciho, na cviceni kladl duraz na samostatnou praci s vyuzitim zdroju typickych pro danou problematiku (manpages, archwiki), coz sice vedlo k narocnejsi praci, ale i kdukladnejsimu porozumneni predmetu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    S cvicicim se da rozume domluvit a rozhodne si nemohu stezovat na responsivitu nebo na kvalitu webovych stranek.(prehled zadani ukolu a co bylo probrano) Nicmene, cvicici se drzi pravidla "nechat se studenta v zadanem problemu poradne vymachat" a casto si je treba poradit sam. Coz ma mozna pozitivni efekt na ziskane znalosti, ale mozna tak ne vzdy tak uplne. Jeste bych podotknul misty rychlost prednesu, opravdu se spatne rozumi prave recene veci, soucasne s zapisovanim.
    RNDr. Leo Galamboš, Ph.D. [32-KDSS], Administrace Unixu [NSWI106, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející byl na zkoušce velmi vstřícný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Okrem drobnej tendencie sa zakecat, nemam prednasajucemu co vytknut.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející rozhodně ví o čem mluví.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2018, 4. ročník, Informatika, bakalářské
    Ocenil jsem ochotu přednášejícího pomoct s konfigurací a to třeba i v budoucnu. Trochu mi ale nesedělo, že u zkoušky se zkoušeli občas poměrně konkrétní věci (jako přesná syntaxe příkazů nebo OpenBSD speciality).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi se mi líbila první přednáška, na které si člověk udělá přehled o možných hrozbách a na co si dát pozor. Další přednášky mi občas nepřišly tak zajímavé, zejména asi proto, že se občas probíraly např. konkrétní parametry příkazů/konfiguračních souborů, které se sice hodí znát, ale člověk je stejně zapomene a v praxi dohledává (hodí se ale znát, že existují).
    Formát zkoušky mi nepřišel příliš sympatický, je to ale čistě osobní názor člověka, co nemá v lásce zaškrtávací testy. Naopak možnost použít manuálové stránky a internet mi přijde jako velmi osvícené rozhodnutí dobře reflektující skutečné možnosti při práci administrátora.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška by mohla být orientována více na Linux než *BSD.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášejícím je vidět, že má dobré zkušenosti v oboru a přednášku prokládá praktickými poznatky a zkušenostmi. Možná by nebylo špatné rozdělit prezentace podle témat, nemít je všechny v jedné, jelikož se v tom podle mého názoru hůře orientuje.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Ocenuji obrovsky vhled vyucujiciho do latky. Nicmene se student lehko ve vykladu ztrati, jelikoz vyucujici vyuziva casto studentovi nezname pojmy nebo predpoklada, ze je neco trivialni, ackoli to tak pro studenta byt nemusi. Rozhodne by pomohlo psat vice na tabuli, vetsim "pismem" a prehledneji(carovani rukou bylo casto dosti zmatecne)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška byla velmi poutavá a doplňená spousta příhodami, které jsou pravděpodobně z praxe, a to nejen akademické. Zejména v oblastech bezpečnosti.
    RNDr. Vladimír Matěna [32-KDSS], Administrace Unixu [NSWI106, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící je vstřícný, ochoten poradit a pomoci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící mi přišel nadšený a byl ochotný pomoci s řešením problémů, se kterými jsme si nevěděli rady. Zároveň jsme dostali ke každému programu krátké shrnutí, co dělá a jak funguje a také (ne vždy úplně úplný a polopatický) návod (tj. člověk musel občas přemýšlet, co, proč, kam doplnit).
    Systém virtuálních strojů byl poměrně spolehlivý, vyskytnul se jeden několikadenní plánovaný výpadek, za který cvičící úplně nemohli. Jen webová konzole před nastavením přístupu přes ssh se chovala dost divně, a později přibyla možnost, jak se bez ní obejít.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi príjejemné cvičenia. Najprv nám cvičiaci vysvetlil, čo budeme robiť a mal pripravené postupy k tomu ako to spraviť. Cvičenia boli individuálne a všetkým sa nám dokázal venovať a pomáhať nám. Taktiež reagoval na emaily a bol ústretový.

    Takýto štýl cvičení som zažila po prvýkrát a boli úplne super.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo zajímavé tím, že nás tam bylo málo. Spoustu věcí jsme si vyzkoušeli, přestože jít s nimi na cvika je šílenost.

    Obecně, Gentoo člověk nerozchodí správně na první pokus. Asi nám to přineslo příliš zbytečných komplikací a sebralo to síly do začátků.

    Cvičící se přiznal, že na tom není se znalostmi o moc lépe než my. Přiznání oceňuji, pro začátečníky by to chtělo někoho zkušenějšího. Já jsem si cvičení užil, ale měl jsem se vším předchozí zkušenosti (byť velmi amatérské).
    RNDr. Dominik Škoda [32-KDSS], Administrace Unixu [NSWI106, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia prebiehali tak, že sme podľa návodu (ktorý často nebol úplný, len heslovitý) na stránke cvičenia samostatne pracovali a v prípade otázok sme sa mohli pýtať cvičiaceho, ktorý pomohol s problémom. Predpokladám, že zámer tejto formy cvičenia bol, aby sme boli donútení rozmýšľať nad problémom a aby sme si skúsili uvedomiť súvislosti sami. Avšak ja si myslím, že to nie je úplne správna cesta a ocenil by som, keď by bolo cvičenie viacej "živšie" a cvičiaci by vysvetlil postup a ukázal teoretické poznatky z prednášky v praxi. Takto by sme mohli prejsť rýchlejšie jednoduchšími vecami a zamerať sa na administráciu unixu ako komplexný celok.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Napriek tomu, že návod ku cvičeniu bol dobre písaný, bolo by fajn ak by sa na cvičení rozobral základný princíp fungovania daných nástrojov, najmä tých, o ktorých sa prednáška nezmienila. Poprípade by sa priamo na projektore ukázala správna konfigurácia, a celkovo aby to bolo také viac interaktívne namiesto štýlu: tu je návod, môžete robiť, keby niečo pýtajte sa.
    Připomínka k předmětu, Administrace Unixu [NSWI106, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborné cviko, dá toho mnohem víc než přednáška. Jen je škoda že se hodně věcí nestihlo: apache, obnova raidu, IPSEC atd.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo velmi časově náročné, ale zároveň poučné - přišlo mi, že jsem si z něj odnesl docela dost, co se týče konfigurace a fungování malé sítě.
    Je jen škoda, že se nestihnou např. nějaké útoky na studentem vytvořenou síť kvůli tomu, že je předmět jen jednosemestrový a zároveň se snaží navazovat na přednášku, která ale s moderně pojatým cvičením nemá až tolik společného.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velká škoda je, že se mnoho času na cvičení muselo věnovat teorii, která měla být probrána na přednášce.
    Ocenil bych navazující předmět zaměřený na podrobnější práci s používanými nástroji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Málokteré cvičení mě naučilo tolik jako cvičení z administrace Unixu. Úžásné je na výuce, že se proberou základní principy fungování unixového systému, sítí ale zároveň se stihnou technologie, které jdou dneska s dobou - docker, kubernetes a další, což je ve skutečnosti zlomový faktor, protože se mi tak zdá, že některé předměty na mff usnuli svojí osnovou tak v 80. letech.

    Dále bych upozornil, že předmět je opravdu časově náročný. Troufal bych si i tvrdit, že časově nejnáročnější předmět z povinně volitelného bloku pro IPSS.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pacil sa mi pristup domacich cviceni s presne stanovenym zadanim. No v druhej polke semestru, ked uz bola nakonfigurovana siet, sa akoby stratil ciel a len v rychlosti boli predstavene rozne technologie. Tym sa aj domace cvicenia stali vagnejsimi.
    Nepacilo sa mi oddelenie prednasky a cviceni. Na cviceniach sa stravilo privela casu vysvetlovanim teorie a nasledne neostal cas na dalsie veci. V podstate si clovek nieco nainstaloval. Podobne by to mohol spravit doma podla tutorialu. Pridana hodnota cvicenia tym prudko klesa.
    Celkovo by som teda ocenil, keby sa na cviceniach riesia prakticke ulohy, na ktorych clovek pochopi proces volby spravnej technologie. A teoria technologii by bola vysvetlena na prednaske.
    Napr. u filesystemu sa pride s ulohou postavit server pre databazu, alebo NAS a postupnym pridavanim poziadaviek (rychlost IO, zalohy) sa ukazu nedostatky technologie X a vyhody technologie Y. Spolu s prikladom, ako to diagnostikovat, monitorovat a zvolit tu spravnu. Pripadne zacat uz u parametrov hardware.
    Pripadne nejake ukazky hackov, ktorymi prednasajuci teasuje, ale clovek sa k nim nedostane.
    Mozno by predmetu prospel vacsi rozsah, pripadne rozdelenie na viac semestrov.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nejlepší cvičení! Vytknul bych jedině to, že bylo jenom jednou týdně. A přitom potenciál je taak veliký.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Nejlepší předmět!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    For me, it was the most interesting/motivating subject of this semester.

    - Inspiring, we have enough time, each week, to go deeper in some subjects (e.g related to IT automation and IT security aspects of unix administration).
    - Well organized (improve a virtualized infrastructure in an iterative process).
    - Practice is the best way to learn and to probe our knowledge.
    - Interesting, and the fact that we use modern/cutting-edge technologies makes a lot of sense here.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet ma naučil to, čo by som od administrácie unixu čakal. Oceňujem spôsob výučby formou budovania vlastnej virtuálnej siete, čo sa určite hodí do praxe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Postavit a nakonfigurovat vlastni infrastrukturu zabere čas, kupu času. A opravovat, když něco nefunguje bez porozumění je těžké.

    Ale předmět byl super.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Mnoho technologií se nestihlo (zejména na cvičeních) probrat - ocenila bych pokračování předmětu, s možností naučit se konfigurovat jiné (alternativní) programy, na jiné distribuci a obecně si vyzkoušet nastavovat komunikaci na počítačích s různými distribucemi nebo dokonce jinými (Unixovými) operačními systémy. Nebo vyzkoušet další technologie.

    Předmět byl poměrně časově náročný, ale asi ještě pořád v rámci doporučené doby na daný počet kreditů. Cvičení bylo hodně o tom naučit se poradit si sám (cvičící byli ochotní pomáhat, ale není možné po nich chtít radu s každým problémem, protože jich je prostě příliš mnoho), což je podle mě naprosto v pořádku. Zajímavým aspektem byla možnost bavit se s ostatními studenty o problémech a nefunkčnostech a případně si navzájem poradit, na co si dát pozor.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Obsah cvičení občas skúšal ľudskú trpezlivosť. Ukázali mi presne stránku administrácie, kedy človek netuší, čo je zle. Síce to boli častokrát hodiny strávené nad tým, tak si myslím, že to k administrácii patrí. Napriek tomu, že som nemala skoro žiadne skúsenosti, tak cvičenia sa s poctivým prístupom dali zvládať. S predmetom som bola veľmi spokojná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bezvadně doplňuje přednášku, studenti si mají možnost vyzkoušet probíranou látku téměř v praxi díky poskytnutým strojům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvicenie hodnotim velmi kladne. Pomohlo mi sa lepsie zorientovat v administracii Linuxov. Ziskal som potrebne skusenosti, takze myslim, ze by som bol schopny si rozchodit mesiu siet bez vacsich problemov. Cvicenie si vyzaduje dost vela casu ak to chcete robit poriadne a dostudovavat si aj rozsirujuce veci pre ziskanie komplexnych vedomosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Narocnejsi prace behem semestru (v porovnani s jinymi predmety), ale pokud student ziska zapocet, ma dostatek znalosti k jednoduchemu slozeni zkousky a jejich aplikaci v praxi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo zaměřeno ryze prakticky, s důrazem na běžně používané technologie (linux, bird, nsd, unbound...). Vše bylo dostatečně vysvětleno. Prostor pro vyzkoušení používaných technologií byl poměrně velký (včetně domácích úkolů). Škoda jen, že nezbyl čas i na ostaní unixové systémy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení je u tohoto předmětu kriticky důležité, protože člověk si odnese zejména to co si vyzkouší. Na naší paralelce nás bylo velmi málo, takže jsme měli dostatek výkonu na virtuálních strojích, díky tomu jsme mohli vyzkoušet Gentoo.

    Oceňuji zejména volnost při výběru konkrétních implementací služeb.
    Připomínka k předmětu, Administrace Unixu [NSWI106, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Teorie která nemá nic společného s praxí
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška je až moc zaměřena na (starší) UNIXové systémy - obzvláště v porovnání k hodně praktickým cvičením na Linuxu.
    Myslím si, že by se alespoň mohla více věnovat novějším technologiím jako např. kontejnerům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pacil sa mi obsah prednasky. Zial sa v niektorych temach ide do zbytocnych detailov (napr. konfiguracia sendmailu, bindu). Najviac mi ale chybalo naviazanie cviceni na prednasku. Zaroven by som ocenil, keby prednaska nie je len vyklad, ale aj ciastocne prakticka. Ci uz prezentacia v modelovej infrastrukture prednasajuceho, alebo idealne vo vlastnej infrastrukture, ktora sa buduje na cviceniach. Plus u niektorych ukonov prezentovat i konkretny problem, ktory sa riesi. Bez konkretnych uloh ma clovek malu motivaciu si vsetko skusat na vlastnu past.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodně je to praktičtější než 90% předmětů na matfyzu, nicméně bych ocenil více současných technologií. Například DNSSECu nebylo v přednášce věnováno snad jediné slovo a to se s ním setkávám rozhodně častěji než probíranými YP/NIS.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavá přednáška. Jen bych měl trochu připomínku k přednášeným řešením. Programy jako sendmail už dnes nejspíše nikdy neuvidím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2018, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z předmětů, u kterých jsem rád, že jsem je měl - všechno, co se člověk chce dozvědět o Unixu, ale nemá čas nebo možnost si to zjistit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet ma veľa naučil a má obrovský potenciál. Problém je v tom, že veci preberané na prednáške sa nezhodujú s obsahom cvičení. Prednáška je viac zameraná na BSD unix, napriek tomu, že na cvičení sa pracuje s Linuxom. Taktiež používané nástroje na prednáške a cvičení sa líšili na cvičení sa preberali viac novšie veci a taktiež bolo cvičenie zamerané na Systemd zatiaľčo prednáška sa mu snažila čo najviac vyhnúť. Čo nie je nutne zle ale bolo by dobré ak by sa buď prednáška alebo cvičenie prispôsobili.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Některé části jsme probrali na přednášce až poté, co jsme je nastavovali na cvičení. Líbila se mi provázanost s předmětem Programování v Unixu a Počítačové sítě I a Ochrana informace. Doporučuji si to zapsat dohromady - často jsem se v těchto předmětech setkávala se stejnými věcmi/principy/technologiem nahlíženými z různých úhlů a to mi přišlo velmi zajímavé.
    Přednáška a zkouška se týkala BSD, ale na cvičeních se pracovalo s linuxovou distribucí CentOS. Ocenila bych pokračování předmětu s možností naučit se konfigurovat jiné (alternativní / sofistikovanější) programy, na jiné distribuci a obecně si vyzkoušet nastavovat komunikaci na počítačích s různými distribucemi nebo dokonce jinými (Unixovými) operačními systémy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skúška z tohto predmetu bola príjemná, prišlo mi, že menej náročná než získať zápočet (aspoň časovo). Prednášky boli síce prednášané dobre, bohužiaľ som im neprišla na chuť. Predmet mi prišiel celkovo ako fajn a uvítala by som jeho voľné pokračovanie, kľudne len z praktickej stránky (teda len cvičenia bez prednášky).
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Obsah přednášky a zkouška naprosto neodpovídá tomu, co se probírá na cvičení. Celé cvičení probíhá na Arch Linuxu, kde se učíme používat nejnovější věci (a poznatky typu "sendmail používat nebudeme"), a u zkoušky se pak zkouší OpenBSD a věci, které jsou na cvičení považovány za zastaralé, jako např. sendmail.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Probere se vše, co je potřeba, přednáška je udržována a není zastaralá, nechybí nic podstatného. Co se týče zkoušky, ta je jednodušší, ale to je vyváženo obtížnějším získáním zápočtu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Naucil me opravdu sirokou skalu latky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška mě velmi bavila. Oceňuji přístup k vyučované látce, tj. vysvětlení funkce a principu využitých služeb a ukázky historicky relevantních implementací, které jsou důležité pro pochopení současných implementací.

    Přestože na přednášce byly implementace ze světa Open BSD, na cvičení jsme pracovali s Gentoo Linuxem. Oba světy se pěkně doplňují.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Určitě zajímavý a užitečný předmět. Doporučuji zapsat nejen zarytým unixákům. Vytknul bych akorát to, že na přednášce se probírá OpenBSD, kdežto na cvičení jsme dělali ArchLinux.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK