AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Alexander Slávik [32-KA], Okruhy a moduly [NMAG333, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící se snažil, často jsme však skončili u toho, že ani nebylo zřejmé, zda máme počítat (resp. sami vymýšlet řešení), či zda čekáme, až cvičící řešení vymyslí, nebo zda se děje ještě něco jiného.
Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Okruhy a moduly [NMAG333, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Těžké příklady, které zabraly většinu cvičení, nebyly tak dobře připravené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičiaci vôbec nebral do úvahy akoby obsah prednášky, ku ktorej cvičenie viedol. Prípravy na cvičenie pozostávali zo zle zvolených príkladov, ktoré občas nemal ani sám premyslené.
Boli zadávané nepovinné domáce úlohy, ktoré ale nikoho nemotivovali a väčšina ľudí ich nedokázala vyriešiť vzhľadom na úroveň. Prístup bol veľmi nepedagogický čo sa týka vysvetľovania a zostavovania obsahu cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
V zimním semestru jsem byl spokojený se všemi předměty, bohužel většinou nikoliv s jejich cvičeními. Přiznám se, že vyučovat cvičení k teoretickým předmětům není snadný úkol.

Často měla často cvičení charakter přednášky a opisování z tabule, což po několika přednáškách po sobě bylo ubíjející. Občas se jednalo o nějakou teorii k předmětu (či resty z přednášky), což chápu, ale možná by stálo za zvážení změnit dotaci předmětu z 2+2 na 3+1 (nebo 2+1).

Rád bych na cvičeních pochopil na jednoduchých ilustracích a příkladech koncept nových definic a vět, řešil ve skupinkách praktické a teoretické úlohy různé obtížnosti a diskutoval. Což se na cvičeních Mgr. Šarocha opravdu nedělo.

Místo ujasnění nových pojmů došlo k zavedení mnoha nových definic a řešení obtížných a zbytečně technicky náročných příkladů, do kterých se často zamotal i sám vyučující. Na jejich rozmyšlení nám nedal dostatek času a sám se pustil do vymýšlení důkazu u tabule. Několikrát se nám nepodařilo za celé cvičení dojít k zdárnému řešení jednoho příkladu.

Zápočet byl za aktivní účast, což mi nepřijde příliš vhodné. Vyhovuje mi, když má zisk zápočtu aspoň trochu jasná pravidla. Navíc se (podle mého názoru) vyučujícímu nepovedlo nás dostatečně motivovat a přivést studenty k nějaké aktivitě (což vzhledem k povaze příkladů a tomu, jak bylo cvičení vedeno, asi není překvapující).

Občas se naskytla světlejší chvilka, zajímavější příklad či důkaz, ale opravdu výjimečně. Celkově cvičení s Mgr. Šarochem nedoporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci nie je dobrý cvičiaci. Cvičenie má formu prednášky, kde cvičiaci rieši alebo dokazuje teoretické úlohy na tabuli, študentov zapája tak prinajlepšom minútovým časom na rozmyslenie. Úlohy veľmi často nie sú základné, ale skôr komplikované a vyučujúci ich často nemal rozmyslené a ich riešenie vymýšľal pri tabuli. Pochopiteľnosť a využiteľnosť cvičení pri tomto predmete i ďalšom štúdiu tým značne utrpela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
ocividne nadsenie ale podla mna velmi nešťastne zvolene priklady aj pristup, ktory ma vôbec nedokazal motivovat, zapocet za ucast
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Bylo by fajn občas dělat i lehčí příklady, abychom se stihli trochu sžít s úplně novými věcmi.
prof. RNDr. Jan Trlifaj, CSc., DSc. [32-KA], Okruhy a moduly [NMAG333, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející předpokládal rozsáhlejší znalost látky. Jinak dobře vysvětloval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášajúci bol milý, veľmi ochotný odpovedať na otázky a vždy ak niekto niečomu nerozumel, tak nemal problém dôkaz aj viackrát prejsť a zopakovať. Na skúške bol tiež veľmi príjemný a férový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci začal predmet dosť chaoticky, ale potom sa mu podarilo lepšie držať s nami tempo a kvalita prednášok išla rýchlo hore. Jeho výklad a najmä zápisky na tabuli sú veľmi chaotické, ale dorovnal to kvalitou výkladu a ochotou odpovedať na naše otázky. Vo výsledku boli prednášky veľmi dobré. Skúška je pomerne náročná a treba predmetu dobre rozumieť, pretože sa skúša len z tej zložitej látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
viditelne nadsenie a radost z prednasania, obcas zjavne nestihal vysvetlovat dokaz podrobne z casovych dovodov, hlavne ku koncu semestra
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle vedené večerní přednášky - těšil jsem se na ně celý den. Zkouška byla fajn.
prof. RNDr. Jan Trlifaj, CSc., DSc. [32-KA], Kategorie modulů a homologická algebra [NMAG434, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Výborný přednášející. Možná bych ocenil trochu víc příkladů během semestru. Mrzí mě, že intuitivní pohled na podmínky v Moritově větě jsem se dozvěděl až na zkoušce a ne v průběhu semestru.
Připomínka k předmětu, Okruhy a moduly [NMAG333, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia väčšinu času vonkoncom nesúviseli s prednáškou. Príklady na nich preberané boli príliš technické, nezaujímavé a zložité. Nikdy sa nestalo, aby cvičiaci prišiel a ukázal nám základné príklady na pochopenie daného práve odprednášaného učiva. Naopak vždy sme skočili do náročných príkladoch, v ktorých sa občas človek stratil už len pri desať minútovom výklade zadania.

Cvičenie mi s prípravou na skúšku a pochopením predmetu vôbec nepomohlo. Jediné šťastie bolo, že ku skúške jeho obsah nebol vôbec vyžadovaný. Hodnotím to ako stratený čas, ktorý nás vždy všetkých na cvičení iba frustroval, keďže väčšina ľudí nerozumela čo sa deje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
V zimním semestru jsem byl spokojený se všemi předměty, bohužel většinou nikoliv s jejich cvičeními. Přiznám se, že vyučovat cvičení k teoretickým předmětům není snadný úkol.

Často měla často cvičení charakter přednášky a opisování z tabule, což po několika přednáškách po sobě bylo ubíjející. Občas se jednalo o nějakou teorii k předmětu (či resty z přednášky), což chápu, ale možná by stálo za zvážení změnit dotaci předmětu z 2+2 na 3+1 (nebo 2+1).

Rád bych na cvičeních pochopil na jednoduchých ilustracích a příkladech koncept nových definic a vět, řešil ve skupinkách praktické a teoretické úlohy různé obtížnosti a diskutoval. Což se na cvičeních Mgr. Šarocha opravdu nedělo.

Místo ujasnění nových pojmů došlo k zavedení mnoha nových definic a řešení obtížných a zbytečně technicky náročných příkladů, do kterých se často zamotal i sám vyučující. Na jejich rozmyšlení nám nedal dostatek času a sám se pustil do vymýšlení důkazu u tabule. Několikrát se nám nepodařilo za celé cvičení dojít k zdárnému řešení jednoho příkladu.

Zápočet byl za aktivní účast, což mi nepřijde příliš vhodné. Vyhovuje mi, když má zisk zápočtu aspoň trochu jasná pravidla. Navíc se (podle mého názoru) vyučujícímu nepovedlo nás dostatečně motivovat a přivést studenty k nějaké aktivitě (což vzhledem k povaze příkladů a tomu, jak bylo cvičení vedeno, asi není překvapující).

Občas se naskytla světlejší chvilka, zajímavější příklad či důkaz, ale opravdu výjimečně. Celkově cvičení s Mgr. Šarochem nedoporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenie sa k predmetu veľmi nehodí. Neskúšalo sa, jeho obsah zápočet neovplyvnil, ale bolo veľmi vyčerpávajúce, komplikované a príklady na ňom neprispievali k pochopeniu látky, ale skôr ju zatemňovali. Na cvičení sme dostávali nepovinné domáce úlohy, ktoré bolo veľmi ťažké vyriešiť, pretože často vôbec nenadväzovali na prebranú látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
pointou cvicenia malo byt ilustrovat priklady modulov a ich pouzitie, ale priklady boli zbytocne narocne uz od prveho cvicenia a zle predstaviteľné, dobrovolne domace ulohy vyzadovali casto znalosti z predmetov, ktore sme nemali absolvovane
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Význam cvičení k této přednášce jsem příliš nepochopil - u zkoušky se probraná látka nezkouší, příklady se na cvičeních příliš nepočítají.... Jediné dva účely, které mě napadají, jsou získání zápočtu (kvůli tomu však na cvičení vůbec nebylo zapotřebí na cvičení chodit) a důkaz Krull-Schmidtovy věty, která je v požadavcích ke státnicím.
Připomínka k předmětu, Okruhy a moduly [NMAG333, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška bola prehľadná, možno trochu technickejšia a náročnejšia, ale nakoniec sa to dalo pochopiť a naučiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je vcelku zaujímavý z pohľadu teoretickej algebry a plný rôznych hlbokých súvislostí. Čo mi však veľmi chýbalo boli akékoľvek ukážky využitia látky z predmetu v niečom, čo aspoň úzko súvisí s praxou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
chybal nejaky uvod a motivacia ale pekne budovana teoria s celkom peknymi dokazmi a konstrukciami, posledna kapitola bola trochu narocnejsia a mozno mierne horsie vysvetlena
Připomínka k předmětu, Kategorie modulů a homologická algebra [NMAG434, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2017, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Cvičení bývalo poměrně často zkráceno ve prospěch přednášky.
Připomínka k předmětu, Kategorie modulů a homologická algebra [NMAG434, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2017, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Jde o poměrně náročnou přednášku, ale z mého pohledu byla velmi dobře vedena.
Připomínka k předmětu, Kategorie modulů a homologická algebra [NMAG434, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Zjímavý předmět, ale přišlo by mi užitečnější dávat na cvičení za úkol příklady k přednášce, ne probírat na přednáškách Moritovskou ekvivalenci a na cvičeních homologickou algebru.
Připomínka k předmětu, Algebraický seminář [NMAG571, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
It was very interesting, it's nice to see a lot of different speakers from different countries.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Na seminář jsem nakonec nechodil, takže nemám co hodnotit (a bohužel zde není tlačítko nevím, takže dávám 3). Odradila mě (kromě lenosti a nedostatku času) skutečnost, že seminář ze začátku semestru vícekrát odpadl a také poněkud děsivě znějící názvy přednášek. Tak třeba příště.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK