Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jan Krajíček, DrSc. [32-KA], Úvod do matematické logiky [NMAG162, přednáška]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo se mi, kolik zajímavých věcí jsme stihli. Něco si psát bylo ale spíš nemožné, jinak je ale přednáška velmi příjemná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný vyučující, ale bohužel má velmi nečitelné písmo. Někdy to bylo opravdu na obtíž.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jan Krajíček je sympatický věčně usměvavý profesor s dobrým, někdy možná příliš uspěchaným, projevem. Jeho písmo na tabuli je prakticky nečitelné.
prof. RNDr. Jan Krajíček, DrSc. [32-KA], Matematická logika [NMAG331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Krajíček je tak nějak vždy v dobré náladě a i mně jeho přednáška vždy zvedne náladu. Látku podal srozumitelně, velmi dlouhé důkazy dokázal rozumně strukturalizovat. Nikdy nechyběl prostor na dotazy. Jeho angličtina bez snahy o přízvuk je velmi dobrá. Píše strašně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře vysvětluje, zábavné prupovídky v průběhu semestru. Jedinou nevýhodou je snad nejnečitelnější písmo co jsem kdy viděl.
prof. RNDr. Jan Krajíček, DrSc. [32-KA], Teorie modelů [NMAG407, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Děkuji za krásně podanou přednášku plnou zajímavých aplikací teorie modelů. Moc mi vyhovovalo pozvolné tempo, kde jsme si často na začátku hodiny zopakovali, co se probíralo, případně na konci jsme zrekapitulovali, co jsme za přednášku udělali. Moc mi to pomáhá se v látce zorientovat a je škoda, že se takto nepostupuje na přednáškách častěji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Pan profesor umí skvěle přednášet. Bohužel jsem téměř neměl čas vychutnat si jeho přednášení, jelikož jsem většinu času luštil zápis na tabuli (já vím, že se můžeme zeptat, když něco nepřečteme, ale to nejde dělat u každého druhého slova...).
Bylo by skvělé, kdyby k přednášce buď existovala jedna skripta, podle kterých se přesně pojede, nebo slajdy či cokoliv podobného. Každopádně bych měl alespoň jeden tip pro zlepšení čitelnosti: Kdyby se tabule smazala na mokro a utřela stěrkou, zápis by byl jistě čitelnější, jelikož by aspoň nebylo vidět i jeho starší vrstvy :-).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Výklad byl poměrně rychlý a zápisky na tabuli těžko čitelné. Chápu, že může být obtížné psát hezky, možná by ale pomohlo trochu zpomalit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Na přednášku jsem z časových důvodů bohužel nechodila, avšak na zkoušce byl prof. Krajíček velmi milý a hodný.
prof. RNDr. Jan Krajíček, DrSc. [32-KA], Důkazová složitost a P vs. NP problém [NMAG536, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Krajíček má skvělé přednášky, ale zrovna z této jsem si toho moc neodnesl. Krajíček na téma napsal celou knihu a tak pro něj musí být těžké odpřednášet jenom těch pár úlomků. I tak toho bylo hodně a ztrácel jsem se. Třída byla dost nesourodá, každý si seděl ve své čtyřlavici a dělal, že rozumí, ikdyž všichni byli ztraceni. Krajíček dává spoustu místa pro dotazy, ale nakonec už mi bylo trapné, že se ptám jenom já, a tak jsem to vzdal.
Připomínka k předmětu, Úvod do matematické logiky [NMAG162, přednáška]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Zaujalo mě, že předmět je učen formou "koláže" různých zajímavých tvrzení a důsledků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dlouho jsem přemýšlel o filosofii obsahu předmětu. Přesto, že se předmět jmenuje 'Úvod ...', je velice rozsáhlý. Důkazy mnoha vět jsem pochopil jen velmi zhruba, občas jsem se úplně ztrácel, kolika tabule výřila úplně novými pojmy. Slovo 'úvod' zde neznamená 'dobře se naučíme základ logiky'. 'úvod' je zde synonymem pro představení všech možných krás a odvětví logiky co lze v jednom semestru s dotaci 2/0 stihnout popsat. To je jiné pojetí, něž jsem čekal, ale nakonec mi to vůbec nevadilo a jsem moc rád, že jsem předmět absolvoval. Rozhodně mi byl motivací pro další studium logiky.

Řekl jsem, že předmět je velmi obsáhlý a látka místy komplikovaná, nicméně zkouška vyžaduje jen úplně základní dovednosti a vše ostatní je jakoby navíc, což je férový přístup.

Více prostoru bych věnoval pojmům: jazyk, struktura, model, logické vyplývání, term. Tyto věci pro mě byly úplně nové, objevily se zčista jasna během patnácti minut a hned se s nimi pracovalo, jako by byly úplně jasné. Celou hodinu jsem se v nich potom topil a nakonec jsem je pochopil až ze Švejdarovy Logiky.
Připomínka k předmětu, Matematická logika [NMAG331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Základy logiky by měly být prerekvizitou k tomuto kurzu. Takto se ti, co ZL absolvovali trochu nudí a ti druzí nestíhají.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zábavný předmět. Pro mě byl spíše motivační a zajímavý, než potřebný k dalšímu studiu.
Připomínka k předmětu, Teorie modelů [NMAG407, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Co se obashu týče, jeden z nejzajímavějších předmětů, které jsem na Matfyzu zažil, struktura je jasná a probíraná témata jistě zajímavá i pro nelogiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Doporučuji si před zapsáním tohoto předmětu zapsat předmět Matematiká logika (NMAG331). Zásadní fakta se na začátku semestru shrnou, ale bez předchozí znalosti by (alespoň pro mne) bylo jejich pochopení velmi náročné.