AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Miroslav Cieslar, CSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící, u kterého člověk možná i hodně počítal u tabule a probíranou látku na přednášce dostatečně procvičil. Měl také dost propracovaný, ale skvělý systém pro zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Můžeme se klidně přihlásit, že něčemu nerozumíme a zkusit si to spočítat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny s ním jsou zábavně pojaté, kritéria pro zápočet celkem nenáročná. Moc se mi líbí různé obtížnosti písemek (navíc v souvislosti s již zmíněnými slušně splnitelnými nároky je zde možnost opravdu si zkusit něco zajímavějšího (rozuměj složitějšího) i během písemek), za mě opravdu skvělé hodiny které člověku opravdu dost dají a moc příjemný vyučující.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vse dobre vysvetleno, pristup k resenim vybranych uloh, ukazkove ulohy, ktere jsme matematicky jeste nebyli schopni dopocitat. Ferovy pristup, vstricnost co se tyce vysvetleni veskere latky i domluvy konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící, jakožto přednášející Fyziky I propojoval příklady s výuku, vždy nápomocný. Výborná je možnost používat libovolné prostředky při zápočtech i zkoušce, což je sice vyváženo těžšími příklady, nicméně splňuje účel, místo biflování se studenti soustředí na pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Profesor vždy prišiel na cvičenie v dobrej a priateľskej nálade, čo sa vždy prenieslo na študentov a bolo vítaným faktorom na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pana profesora jsem hodnotil v rámci přednášky. Ke cvičením snad mohu jen dodat, že výborně motivuje studenty čokoládovými bonbóny za nejlepší výsledek testu a ochotně dovysvětluje vše, co se na přednášce nestihlo nebo nebylo probráno do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek dokáže příklady vysvětlit tak, aby byly pochopitelné a aby bylo řešení problému názorné.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor patří k těm nejlepším kantorům, co jsem tu zatím měl čest potkat. Jeho přednášky jsou skvělé a zkouška taková lidská (po jatkách na analýze obzvlášť :)). Jediné, co mohu a musím vytknout, je přetahování času. Pan profesor se velmi rád zapovídá a těch 20 minut navíc uplyne jak voda. Ale v porovnání s plusy by to možná zhoršilo známku o minus. To SIS nezná, takže výsledek je jasný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly skvělé, dobře připravené; k popisu řady problémů bylo zvoleno oproti skriptům (nebo dostupné studijní literatuře obecně!) odlišný přístup, což vedlo v důsledku k mnohem lepšímu pochopení probírané látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi příjemný a přátelský přístup ke studentům. Vždy pečlivě připravený výklad na přednášce a ochotný odpovědět na jakékoliv dotazy. Všechny informace k předmětu uvedeny přehledně na jednom místě, společně s perfektně zpracovanými prezentacemi z přednášek, které lze díky své názornosti a logické návaznosti mezi jednotlivými kroky využívat i ke studiu ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející (za mě nejlepší za tenhle semestr), vždy vše dokáže pochopitelně a názorně vysvětlit a svým stylem vás dokáže zaujmout. Jeho přednášky daleko předčily moje očekávání. Nejvíce si cením toho, že ho příliš nezajímá, jestli se našprtáte nějaké vzorečky, daleko více si cení toho, když se naučíte fyzikálnímu myšlení a získáte nějakou intuici (a ty vzorečky si pak můžete sami odvodit). Osobně bych jeho styl výuky přirovnal k Richardu Feynmanovi.
Jeho asi jedinou nevýhodou je, že kolem sebe nejspíš má nějakou lokální časovou nesymetrii a tak se nezřídkakdy stane, že konec přednášky přetáhne třeba o tři čtvrtě hodiny - což mě konkrétně vzhledem k předchozí chvále nikdy nevadilo, naopak jsem na jeho přednáškách trávil čas rád a na každou přednášku jsem se těšil.
Pan profesor vždy působil ochotně a po přednáškách za ním často studenti chodili s dotazy, na které bez problémů odpovídal, vždy byl ochotný cokoliv individuálně dovysvětlit.
Tip na zlepšení: Doporučil bych používání mikrofonu, v zadnějších řadách vám často trochu nebylo rozumnět. Také bych doporučil během přednášky méně debatovat s všetečnými studenty, nebo s nimi alespoň diskutovat nahlas, aby to všichni slyšeli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek probírá látku do dostatečné hloubky a je ochotný poradit, pokud něčemu nerozumíte. Stejně tak zkouška je férová, testuje pochopení látky a ne paměť. Občas chodí trochu pozdě nebo trochu přetáhne, ale to není nijak zásadní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí i náročnější látku podat jednoduše. Jeho výklad je poutavý. Oceňuji také velkou ochotu zodpovídat po přednáškách množství dotazů, které vyvstávaly díky podnětnému výkladu, a ochotu vycházet vstříc studentům, např. při vypisování termínů zkoušek nebo domlouvání konzultací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přestože je v učebně F1 standardně vydýcháno a po hodině se oči začnou klížit, dařilo se pánům vyučujícím zaujmout naši pozornost rozličnými experimenty a souvislostmi.
Pan profesor Čížek podával výklad srozumitelně, s důrazem na rozvíjení fyzikální intuice a odhadu, zkrátka feynmanovsky.
Všechny prezentace z přednášek jsou dostupné online, což je skvělé.
Snad jen dvě drobnosti:
1. při počítání na tabuli během výpočtu nepíše pan profesor jednotky a v ukázkových příkladech občas volí hmotnost 1, což jednou či dvakrát vyvolalo zmatené pohledy z řad studentů
2. v mluveném projevu se opakuje slovíčko "prostě".
Nicméně obojí jsou samozřejmě marginálie.
Celkové hodnocení: vynikající.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Čížek je očividně jak zkušený fyzik, tak zkušený pedagog. Při jeho výkladu se člověk jen těžko ubrání pocitu, že je vlastně probíraná látka jednoduchá a intuitivní, což motivuje k dalšímu studiu. Nezdráhá se odpovídat na dotazy a často zapojuje celé publikum do problémů s nimiž se na hodinách pracuje. S takovýmto profesorem ani nevadí, že přednášky většinou trvají o čtvrt hodiny déle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý přednášející, na přednášky jsem se těšila. Velmi oceňuji, že většinu vztahů důkladně odvozoval na tabuli, stejně tak zajímavé příklady a experimenty v průběhu či na konci hodiny (více jsem ocenila ty v průběhu, dovolily mi si na chvíli odpočinout, a tak jsem potom dávala větší pozor). Také projev byl spíše poutavý a ačkoliv jeho hlasitost byla naprosto dostačující, na přednáškách, na kterých mel pan profesor mikrofon jsem byla schopná udržet pozornost po celou dobu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji jak názorně propojuje témata napříč látkou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Čížek je velmi milý, pozitivní a je ochotný vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velmi jsem si oblíbil experimenty v závěru přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující disponuje úžasnou vlastností mluvit zcela z patra, výjimečný je především schopností předat informace polopaticky, aby všemu z velké části porozuměl i fyzikou doposud nepolíbený zelenáč. Kurz pojal návazně a byl ochoten užívat zavedená značení znovu a znovu bez zbytečných odkazů na předešlé přednášky. Profesor Čížek je energický, entuziastický a pedagogicky zodpovědný člověk, který jde po principu a nebere odborné termíny akademické nadarmo. Je lidský a trpělivý, což na něm nejvíce oceňuji.
doc. Ing. Patrik Dobroň, Ph.D. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Dobroň je fajn. :) Více bych probíral teorii. A také bych doporučit alespoň trošku počítání u tabule. Protože u tabule se toho nejvíce naučíme. (platí to alespoň pro mě) Testy byly obtížnostě akorát, některé příklady možná až moc lehké.

Díky za fajn semestr. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nesnaží sa na žiakov tlačiť, je ústretový. Keď si neviete dať s príkladom rady, pokúša sa ho čo najlepšie vysvetlit, aby pochopili naozsj všetci.
RNDr. Viktor Holubec, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičeních jsme od začátku probírali složité příklady na půl hodiny, kterým jsme nepříliš rozuměli a půlka studentů se v tom ztrácela. Možná pro příště bych začal jednoduššími a názornějšími příklady.
Jak jsem zaregistroval, mnoho "matfyzáků" je dost stydlivých a je jim dost nepříjemné se před celou skupinou přihlásit a říci, že něčemu nerozumí, minimálně na začátku, přesto že ví, že polovina lidí je na tom stejně. A tak když se nás doktor Holubec zeptal, jestli všemu rozumíme, ti co rozuměli přikývli, a ti co nerozuměli se styděli. Přesto, nám bylo na přednáškách řečeno, že cvičení doktora Holubce jsou pro ty "lepší".
Nicméně doktor Holubec byl vždy velice ochotný a kdykoliv jsme si u něj mohli domluvit konzultace, pokud jsme něčemu nerozuměli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor učivu rozumí, ale z mého pohledu by měl zapracovat na schopnosti vysvětlení učiva. Mnohdy mně přišel jeho výklad neuspořádaný a chaotický.
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé vedení cvičení, podpora studentů v práci v průběhu hodiny. Když je něco nejasné, vysvětlí, poradí, pomůže, případně si i popovídá o látce mimo zrovna probírané téma. Rozhodně jeden z nejlepších cvičících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice oceňuji, že chtěl, abychom tomu rozuměli a snažil se nám dovysvětlovat látku, kterou jsme případně nepobrali. Navíc to člověk chápal a mě hodiny s ním hodně bavili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přehledný výklad a skvělý přístup ke studentům. Velmi jsem ocenila vzorová řešení všech příkladů dostupná na webu, na cvičení nebyl prostor vše v klidu projít a tak jsme si u hodně úloh pouze řekli hrubý postup, toto je podle mne ideální řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý pedagog, vždy byl schopen vše dobře a srozumitelně vysvětlit a odůvodnit, velice ochotný a s indiviuálním přístupem. Vždy byl ke studentům vstřícný, sám nabízel cvičení navíc (dokonce i během zkouškového) a určitě by i byl ochotný k individuální konzultaci. Cením si jeho tipů k řešení úloh, o které se s námi čas od času podělil.
Také si velice cením jeho autorských řešení úloh na webu, která vždy byla přehledná a elegantní.
Teď asi jediné, co mi nevyhovovalo - přijde mi, že jsme celkem často trávili zbytečně moc času tím, že jsme čekali až se někdo odhodlá jít vyřešit nějaký příklad na tabuli (často i několik minut). Chápu, že za tím byl dobrý úmysl nenechat "ty méně schopné nebo odvážné" se přede všemi ztrapňovat u tabule, nicméně já si myslím, že by bývalo bylo lepší (i pro ně), kdyby k té tabuli přecejen šli a třeba byli více vedeni cvičícím ke správnému výsledku. Rozhodně by se ztratilo méně už tak drahoceného času.
Jinak můj celkový dojem z jeho cvičení je velice, velice kladný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Férový, empatický, ochotný ještě jednou projít náročnější látku z přednášky a co nejvíc vyhovět s výběrem termínů zápočtových testů nebo náhradních cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře vysvětlí, ústretový, férový, učivo korešponduje s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přátelský a přizpůsobuje se studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Aj napriek tomu, že asi neurobím zápočet, vyučujúci je najviac zapálený človek pre fyziku a neskutočne dobre ju aj interpretuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Oceňuji, jak vyučující přehledně vysvětluje látku a interaguje se studenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prístup ku študentom
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Z dále uvedených nejvíce oceňuji : připravenost na výuku, kvalita výkladu, dochvilnost, vztah ke studentům, férovost u zápočtu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najviac oceňujem entuziazmus, s ktorým vykladá látku. Ale tiež jeho snahu, čo najlepšie nám vysvetliť hlavne tie zložitejšie časti, ktoré by mohli pôsobiť problémy.
Vždy som si bol istý, že na hodine bude super atmosféra a že odchádzať z nej budem s o veľa lepším pochopením učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící má velmi zodpovědný a pečlivý přístup k výuce. Je očividná snaha předat informace spolu s mnemotechnickými pomůckami, snaží se provazovat základní kurz mechaniky s vyšší fyzikou a utváří tak studentovi ucelený fyzikální pohled na svět. Je přísný na sebe a stejně tak nic nedává zadarmo svým studentům. Chápavé posluchače zbytečně nedeprimuje a méně chápavé vybízí ke svědomitému počítání a tvrdé práci, která mu v žádném případě není nevlastní.
doc. RNDr. František Chmelík, CSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie s p. docentom F. Chmelíkom hodnotím veľmi kladne. Na cvičení sme riešili zaujímavé príklady, kde sa dôkladne vysvetlila problematika, ktorá sa práve preberala. Príklady boli volené tak, že naozaj dali každému niečo. Každý, kto chodil na cvičenia pravidelne, sa dostal k tabuli aspoň 2krát. Riešenie pri tabuli bolo sprevádzané jeho pomocou a výkladom.

Už na začiatku, na prvom cvičení, nám jasne oznámil podmienky pre získanie zápočtu - ktoré dokázal splniť každý, kto mal záujem. Už za dochádzku sa dala získať polovica z potrebných bodov, ďalej sa dali body získať formou špeciálnych domácich úloh (ak neboli dobre urobené na prvý pokus, naviedol k riešeniu a bola možnosť ich prepracovať), rovnako boli body za počítanie pri tabuli a nakoniec sa dali body získať aj za dve písomky, ktoré boli v rozsahu toho, čo sme na cvičení robili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Chmelík umí vše perfektně vysvětlit, je vstřícný ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
nemenil by som nic, nemam co vytknut
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Demonstrované experimenty byly zajímavé, slovní úvod k nim přínosný. Za drobné zdržení v přednáškovém sále všechny určitě stály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášky si vždy (spolu s asistenty) pečlivě připravil experimenty, na kterých nám názorně demonstroval probranou látku. Výběr experimentů k předvedení hodnotím velice kladně - vždy vše bylo názorné a vedlo k hlubšímu pochopení témat z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí stručně a jasně popsat průběh experimentů a jak fungují dané aparatury.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Experimenty boli úplne geniálne, oživili hodinu, ukázali, že to čo sa učíme naozaj funguje, väčšinu z nich som nikdy predtým nevidel... nemám čo dodať. Snáď len, že druhú polovicu ich bolo dosť málo a fakt mi chýbali...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Opět skvěle hodnotím asistenci při pokusech!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejpřesnější střelec na západ od Vltavy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Experimenty v závěru přednášky jsem si velmi oblíbil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jediná věc, kterou bych této přednášce vytknul jsou prezentace. Když se z nich snažím učit, tak na mně působí docela neuspořádaně, až chaoticky. Jinak skvělé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Experimenty padli vhod na uvoľnenie počas prednášky.
Dáva to čas vydýchnuť.
doc. RNDr. Ivo Křivka, CSc. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Kristián Šalata, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášajúci téme skvelo rozumie. čo mi však chýba je komunikácia so študentmi. Nieje nato veľmi priestor a prednáška sa mení na monotónny monológ prednášajúceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Křivka bol vždy na hodine pripravený a ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem jeho ľudský prístup k študentom. Horšie to je so samotným výkladom. Výklad bol vačšinou veľmi rýchly, človek často nestíhal vnímať. Aj napriek tomu bolo pár prednášok ( hlavne z termodynamiky), na ktoré som sa tešil,boli podané pútavo a jasne. Plus mi nevyhovovala forma prezentácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Povedal by som, že tie prednášky boli akosi binárne: občas úplne geniálne, kedy som pochopil veci, čo som nechápal celý život; alebo nie úplne dobré z ktorých som odchádzal s tým, že toto si budem musieť prečítať v skriptách. Keďže skriptá vždy pomohli (pochopil som nielen látku, ale aj to, čo sa vlastne snažil povedať) nevidím v tom nejaký veľký problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zpočátku bylo poněkud těžké zvyknout si na styl výuky a prezentace, které p. doc. Křivka při výuce používá. Nakonec ale styl přednášek hodnotím velmi kladně. Velmi se také mi líbila ochota, s jakou pan docent odpovídal na dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Křivka má rád svůj obor a má velice vydatné materiály k přednášce. Někdy mi ale dělá problém přečíst písmo z tabule. Občas se také ve výkladu ztrácím. Na dotazy odpovídá se zájmem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Myslím, že látku předává dobře, nicméně rád bych, aby, když říká jména nebo slova, u nichž není jasné, jak se píší, tato slova napsal buď čitelně nebo je řekl slyšitelně a zdůraznil, jak se píší (třeba u německých jmen to nemusí být jasné).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to bedna a fakt tomu rozumí, ale hrozně škrábe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nebyl jsem na všech přednáškách, ale na těch které jsem navštívil, jsem byl s vyučujícím spokojený. Užitečné mi přišlo např. ukazovani pokusů na videu,což šetří čas a zároven člověk vidí co potřebuje v rámci nabité přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Asi jediná věc, která se mi ne úplně líbila, byl tón hlasu, nebylo to přímo uspávací, ale při jednom vyzkoušení paralelní přednášky, mi přišlo, že se to dá vnímat o něco lépe.
Jinak dobrá věc je ta, že narozdíl od paralelní přednášky má docent Křivka opravdu pořádně zpracované prezentace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prehľadný systém vedenia prednášky pomocou skvele spracovaných prezentácií, ochota na požiadanie dovysvetliť nepochopenú časť prednášky.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Z přednášek jsem si někdy nebyl jistý, jaký materiál je pro danou tématiku zásadní a jaký ne, podobně tak na zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najviac na pánovi Křivkovi oceňujem, že vie dobre vysvetliť danú problematiku. Vadí mi, že až príliš využíva prezentácie a že píše málo na tabuľu. Občas niečo ani nedokončí a namiesto toho napíše tri bodky, čo by sa podľa mňa nemalo stávať. Keď to má stihnúť napísať študent, mal by to stihnúť aj vyučujúci. Na druhej strane, keď si to žiak nenapíše, hodnota jeho poznámok sa dramaticky znižuje. Počas semestra som zaregistroval jednu prednášku, na ktorej pán Křivka prakticky nepoužil prezentáciu, a táto prednáška bola pre mňa osobne najviac prínosná zo všetkých. Ďalej si myslím, že pán Křivka bol veľmi dobre pripravený na svoje prednášky a venoval aj dostatočnú pozornosť otázkam. Na skúšku som bol nútený učiť sa z prezentácií, lebo z vlastných poznámok sa nedalo. Jej priebeh bol podľa mňa úplne v poriadku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
viac-menej iba čítanie pripravených prezentácií, často otočený študentom chrbtom/bokom -> zlá počuteľnosť, monotónny výklad
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent učivu rozumí a je velice příjemný člověk, ale učivo podává skoro až nezajímavě. V jeho hodinách jsem měl velice velký problém s udržením pozornosti.
doc. RNDr. Ivo Křivka, CSc. [32-KMF], Termodynamika a statistická fyzika [NOFY031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji snahu zrychlit cvičení zadáváním příkladů dopředu. Bohužel to ale někdy vedlo spíše k tomu, že nalezená řešení nebyla nejpřímější a na ostatní působila spíše zmatečně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující má perfektně zorganizované cvičení - vždy zadává několika studentům na další hodinu příklad, který si doma mají připravit a pak ho vysvětlují ostatním, takže se při cvičení stihne spočítat mnohem více, než kdyby se příklad vymýšlel na místě. Vyučující nabízí konzultace a velmi při nich ochotně a trpělivě vše vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Fajn cvičící, často doplňoval výklad, který z přednášky chyběl, velmi oceňuju zadávání příkladů na počítání předem, protože pak se na cvičení neztrácí čas. Škála příkladů byla různorodá, od elementárních až po specifické aplikace. K zadaným příkladům nabízel konzultace, ale bohužel jsem jich nevyužil, protože jsem měl dost náročný rozvrh.
doc. RNDr. Ondřej Kylián, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Stále dobre naladený, vtipný, vedel vysvetliť, naviesť na správny postup... nejaké negatívum? fakt neznášam cigaretový zápach... takže ak som to zniesol ja, musí každý :)
Bežne sa opakujúci jav: príde príklad, spočítam si príklad, pozriem na tabuľu a nechápem prečo to rátajú tak zdĺhavým spôsobom (repeat), príde ďalší príklad rovnakého typu, zistím, že môj postup zrazu akosi nefunguje, hmm... ako to robili na tej tabuli? :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi, že ví o čem mluví. To by se tedy u docenta fyziky dalo předpokládat, nicméně mi bylo sympatické, že měl nad látkou opravdu kontrolu a starostlivě se ptal,jestli opravdu všemu rozumíme a byl ochotný se bavit o nejastnostech.
doc. RNDr. Kristián Mathis, Ph.D., DrSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla skvěle připravená. Pan Mathis byl velmi trpělivý a vždy u tabule studentům pomáhal (a podporoval je). Ocenila jsem, když na konci příkladů jsme shrnuli postup a probrali "strategii" jak nad podobnými typy úloh uvažovat. Uvítala bych nějaké domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Neskutocny borec. Niet co dodat
RNDr. Artem Ryabov, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Ze začátku sice může vyděsit, ale ve výsledku jsem rád, že jsem měl na cvičení právě jeho. Na cvičení se proberou i ty nejnáročnější partie fyziky a matematiky v ní užité (např. tenzory), což výborně utřídí informace z přednášky. Požadavky za zápočet jsou férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící. Na cvičení se hodně vysvětlovala látka a počítali se těžší příklady, ale pomaleji, takže nebyl problém je pochopit. Férové zápočty. Doporučuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cvičenia, dobre vedené s uvoľnenou atmosférou, cvičiaci vždy pripravený, na hodine zodpovedá všetky otázky. Vždy všetko vysvetlené. Vrelo odporúčam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Ryabov byl skvělý cvičící.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvikách bola vždy skvelá atmosféra, príklady sme počítali zaujímavé a náročné.
Keď sme mali s niečím z prednášky problém, Dr. Ryabov na ďalšie cvičenie pripravil príklady veľmi dobre a zrozumiteľne ilustrujúce aj tie najnáročnejšie témy z Fyziky I (tenzor zotrvačnosti, deformácie...). Taktiež nám dával skvelé domáce úlohy nútiace človeka rozmýšlať nad fyzikálnou interpretáciou matematických vyjadrení.
Úžasné cvičenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia s pánom Ryabovom boli podľa mňa prínosné. Veľmi oceňujem systém dobrovoľných domácich úloh. Ak človek rozumel tomu, čo sa dialo na cvičení a vybraným témam z prednášky, ktoré boli dopredu oznámené, nebol problém so získaním zápočtu. Myslím si, že pán Ryabov chodil dobre pripravený na svoje cvičenia. Vadí mi, že sme nestihli prepočítať viac príkladov, ale za to sme asi z väčšej miery zodpovední my, študenti, ako pán Ryabov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo vždy pečlivě připraveno, nelze najít jediný nedostatek.
RNDr. Pavel Solař, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor prišiel vždy pripravený, vždy sa na nás usmieval a si s nami urobil srandu. Bohužiaľ si nemyslím, že spôsob výučby je vhodný. Zo začiatku sme boli radi, že sme nemuseli využívať vyššiu matematiku na cvičeniach, ale bohužiaľ neskôr mi to chýbalo ( hlavne som mi horšie pripravovalo na skúšku). Tiež by mi vyhovovalo, keby na začiatku cvičení by pán doktor urobil rýchle zopakovanie látky, ktorú budeme počítať. Viac krát sa stalo, že študent stál pred tabuľou niekoľko minút a nevedel sa pohnúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor má skvělý smysl pro humor a jest velmi pohotový. Velice kladně oceňuji též nadprůměrnou ochotu vyhranit si pro studenty svůj čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ochota problém študentovi vysvetliť a vo všeobecnosti snaha o podanie učiva zrozumiteľnou,jasnou formou.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka byla příjemná, stejně tak tempo, zápočty férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Solař je obstojný vyučující, který rozumí problematice, je schopný poradit a má zájem posluchače něco naučit. Je charakteristický svým poněkud nervózním úsměvem a čas od času ne zcela povedenými vtipnými prupovídkami. Problém s jeho cvičením fyziky I, způsobený však také částečně množstvím látky v sylabu, je určitá časová nevypočítanost, na celou termodynamiku zbude všeho všudy jedna hodina v zápočtovém týdnu.
prof. RNDr. Vladimír Šíma, CSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji přístup pana prof. Šímy. Skvěle vysvětloval probíranou látku, nebabral se na přednáškách s odvozováním, spíš se snažil, abychom pochopili podstatu věci a vše dával do souvislostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Suverénně nejlepší přednášející z celého semestru. Profesor Šíma je obrovská kapacita, člověku bez problému vysvětlí základní myšlenku a náplň předmětu a zároveň mu je schopný skvěle ukázat a vysvětlit rozšiřující a nadstavbové věci, které jsou velmi přínosné pro představu budoucího fyzika.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Má talent vybrať z látky to podstatné a sústrediť sa vo výklade na to. Často takto prednášku dosť zostručnil, ale to dôležité tam bolo a dalo sa tomu práve lepšie rozumieť. Skvelé boli tiež aj prepojenia s inými oblasťami fyziky a nečakané súvislosti. Taktiež rady do skúškového na konci semestra dosť pomohli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán profesor Šíma je veľmi dobrý pedagóg, jeho prístup k študentom je veľmi ústretový a férový, snaží sa motivovať. K skúške nemám žiadne výhrady, môžem len odporučiť. Viac ako na matematické odvodenia, je daný dôraz na fyzikálnu podstatu a dôkladné pochopenie. Výuka na prednáške je poňatá vecne, prakticky, snaží sa študentom ukázať logiku danej úvahy a fyzikálnej predstavy pri odvodzovaní vzorcov a rovníc, občas na meotare premietne graf, všetko to doprevádza kvalitným výkladom. Veľakrát sa zameria prioritne na tie náročnejšie časti, vo zvyšku nás odkáže na skriptá. Možno by bolo fajn občas viac sa venovať aj tým častiam teoretickejším, ale to je už dosť individuálne. Kladie otázky študentom, vyzýva ich k aktivite a potom spolu s nimi hľadá odpovede na práve preberaný a diskutovaný dej. Následne sa spýta, či sme to všetci pochopili a až potom ide ďalej. Jediná vec, kde by som mal pripomienku - občas by mohlo byť trochu viac času na spracovanie poznámok z toho, čo je na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor Šíma vysvětluje fyziku s elánem, jde vidět, že mu nejde jenom o to si odučit, ale skutečně chce do studentů vštípit jak mají přemýšlet a které cesty vedou k výsledku, jde mu o celistvost, což si myslím, že je na úvodní přednášce jedině k dobru. Další věc, kterou bych podtrhl, je ústní zkouška, profesor Šíma zkouší velmi příjemně, nicméně dostatečně přísně na to, aby si zachoval autoritu zkoušky (zkouška stále není jen rozhovor o fyzice, částečně k tomu nicméně aspiruje, což si myslím, že je ideální bod).

Vytknul bych dvě drobnosti - výklad byl místy drobet chaotický (kvůli obsáhlosti přednášky), bylo by tedy vhodné se důsledně s každým krokem držet nějakých skript (např. Havránka, který je v doporučené literatuře a byl mockrát zmíněn na přednášce). Druhá věc je důslednost zápisu na tabuli, ten by bylo také záhodno vylepšit.

Celkový dojem z přednášky je nicméně velmi nadprůměrný, s přednášejícím jsem byl velmi spokojen a určitě bych doporučil na jeho přednášky chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná přednáška, všechno dobře vysvětlené. Navíc je pan profesor velmi ochotný, zodpovídá všechny dotazy, má skvělý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Umí zaujmout a dobře vysvětlit, jen někdy je těžší si stíhat psát i poznámky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor má přednášky velmi poutavé, je ochotný studentům maximálně vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky prof. Šímu boli výborné.
Síce občas odbočil, ale vždy to stálo za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prístup profesora Šímu bol výborný, prednášal formou dialogu a to bol pre mňa dobrý spôsob, ako lepšie pochopiť učivo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Slaba technika zotierania tabule. Mozno by bolo vhodne pisat viacej podstatnych veci na tabulu. Najvacsie plus je neuveritelny prehlad profesora a doslova " sypanie z rukava " kvanta informacii.
Mgr. Tomáš Vlasák [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Mgr. Vlasák je sice občas trochu roztržitý, ale přesto jsou hodiny s ním dobře strávený čas. Místy vhodně doplní výklad nějakou důležitou poučkou pro začínající studenty, popř. zábavnou příhodou ze života.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá příprava ke zkoušce. Testy jsou trochu těžší, ale když člověk projde, má velkou šanci v předmětu uspět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Případně dovysvětloval, cvičení vedl dobře, občas řekl i něco zajímavého k látce, či něco bokem. Neztrhával body za občasné chyby, když jsme věděli jak dojít třeba ke správnému výsledku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemných 90 minut týdně nad fyzikou. Účast není vyloženě nutná k průchodu předmětem, já osobně jsem se naučil mnohem víc doma než tady, ale neškodí to k upevnění znalostí.

Ke každé absolvované hodině taháček s relevantními vzorečky zdarma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla výborná, vždy jsem se na ně těšil. Chválím dobrou provázanost s přednáškami, výběr úloh, přiměřenou obtížnost atd... Byť úlohy nebyly zas tak obtížné, že by si je člověk nemohl vyřešit sám, velice oceňuji přítomnost elegantních a přehledných autorských řešení na webu.
Cením si toho, že při řešení zadaných úloh nešlo jen o tupé aplikovaní naučených vzorců (které navíc vždy byly součástí druhé strany zadání, čehož si velmi cením), ale u většiny úloh musel člověk přemýšlet a teprve pak řešit.
Co se týče zápočtových testů, úlohy byli obtížnostně srovnatelné s těmi ze cvičení, pod stresem jsem ale nedokázal pracovat tak rychle a proto jsem v obou případech byl v časové tísni. Bodová hranice pro udělení zápočtu mi přijde přiměřená, kladně hodnotím i průmět výsledků zápočtových testů do výsledné známky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na rozdíl od MA, cvičení mi nepomáhala k hlubšímu pochopení látky, spíše by se dalo říct, že to bylo od výkladu oddělené, nicméně příklady byly velice zajímavé a studenta vhodně připravily na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji velmi dobrou provázanost cvičení a přednášek a kooperaci cvičících a přednášejícího, člověk tak měl možnost si problematiku z přednášky osahat prostřednictvím početních úloh hned na dalším cvičení, zároveň ji viděl z různých úhlů. Líbilo se mi zapojování studentů do počítání u tabule, kde si student kolikrát všechno lépe ujasnil, a společné procházení úloh - od rychlejšího procházení modelových, jednodušších úloh po podrobné procházení těch nejtěžších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
podľa mňa by mal byť cvičeniam z fyziky venovaný väčší čas (akože kľudne dvojnásobný)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná by bylo dobré trochu zapracovat na domluvě mezi přednášejícím a cvičícím, aby se na cvičení probíraly stejné věci jako na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem najmä to, že pán Profesor nikdy nešiel podľa nejakých poznámok a vždy vedel čo robí, teda nestrácal čas, vedel o čom rozpráva, vedel dopomôcť k pochopeniu, mal priateľský prístup k všetkým študentom, nikdy nebol nepríjemný alebo robil konkrétnemu študentovi zle. Radosť a zábava chodiť na tieto cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodině jest zábava! Počítáme zajímavé příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevýhoda všech cvičení je, že se většinou stihne probrat pouze třetina příkladů. Proto oceňuji, že na internetu existuje vzorové řešení od pana Hrušky, kterému patří velký dík.
Je dobré, že výsledky příkladů slouží jako pomůcka pro řešení obtížnějších úloh v testu a cvičení obsahují i seznam užitečných vztahů a konstant. Koneckonců žádný vědec není odkázán pouze na svou vlastní hlavu.
Bohužel se ne všechna témata podařilo na cvičení probrat, což ovšem není chyba vyučujících, ale rychle ubíhajícího času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Oceňuji, že řešení příkladů je komentované. Příklady by však mohly být těžší, mohli bychom mít nějaké otevřené/nepovinné příklady...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pekné príklady, oceňujem domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľká variabilita úloh
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na tomto cvičení oceňuji hlavně profesora a jeho přístup. Díky tomuto cvičení mě docela začala bavit fyzika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Troufám si tvrdit, že cvičení z fyziky by si zasloužilo více minut týdně, možná po vzoru matematické analýzy, která se zdá být neméně náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení je oproti přednáškám hrozně poddimenzované - stíháme hrozně málo látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Musím dát minimálně 3-průměrný, vzhledem k faktům, které jsem pospal u hodnoceni přednášky. A to naprstou časovou nedostatečnost, tak důležitého předmětu v oboru obecná fyzika jako je předmět(cvičeni) Fyzika. Chtělo by to minimálně ještě jedno cvičení. Jinak samotný předmět, vedení ocenuji. Vzhledem k "nestihani" přednášky bych rád řešil např. problémy z termodynamiky a obecně z molek.fyziky, které se prostě nedali stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení logicky patřící k přednášce, neuškodila by větší hodinová dotace na 3 hodiny týdně, jinak ale není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
přišlo mi, že jsme měli velice málo času a mnohé jsme nestihli probrat a co jsem slyšel od kolegů, v ostatních cvičeních na tom byli podobně
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zvýšil by som časovú dotáciu na trojhodinové cviko- viac času by umožnilo získať hlbší náhľad aj do iných tém ako mechaniky.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bohužel není provázané s přednáškou. Ocenil bych "teoretičtější" obsah, tedy takový, který by donutil studenta pochopit důležité principy témat z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je určitě užitený. Určitě bych přidal do cvičení více teorie. Na začátku každé hodiny rychle (během 10 minut) zopakovat teorii probírané látky popř. doplnit novou. Protože na přednášce se opravdu vše nestihne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení mi vyhovoval bodový systém k zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení mi pomohlo rozšířit pohled na danou problematiku nad rámec přednášky. Je to opravdu pokročilé cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Malá časová dotace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavá a zábavná cvičení, taková fyzikální olympiáda v hodinách a s vysvětlením... Příklady podle mě hezky vybrané (od snadnějších po ty komplikovanější, každý si najde své a něco se naučí).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení patřilo v semestru k těm nejlepším, náročnost byla optiminální, v rámci hodinové dotace jsme stihli maximum. Cvičení se neopožďovalo za přednáškou, zároveň zopakovali to nejdůležitější.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednášky pana prof. Čížka jsem se vždy těšil. Látka přednesená jasně, srozumitelně a zajímavě. Na konci každé hodiny pár experimentů, jakožto pomyslná třešnička na dortu. Top marks.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nemám co dodat, přednášky i s experimenty chválím. Někdy přišel o pár minut pozdě, ale to nevadilo, výuku dost protahoval, což mi také nevadilo, teda pokud jsem zrovna nepospíchal.
Kristián Šalata, 14.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na predmete oceňujem hĺbku do ktorej sa zachádza. Taktiež pozitívom sú kvalitne spracované prezentácie. Oceňujem taktiež experimenty.
Myslím, že by sa aj na prednáške mohli ukazovať vzorové príklady aplikácie preberanej témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Obsahově zajímavý úvod do celého studia fyziky. Molekulární fyzika a úvod do termodynamiky na závěr semestru patřily k tomu nejzajímavějšímu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Styl výuky mi vyhovoval. Vyzdvihnul bych seznamování s používanou matematikou pro fyziku během semestru. Občas sice bylo nutné skousnout věci typu "Ansazt", přesto témata jako tenzory, diferenciální rovnice a integrace v souř. soustavách byla srozumitelně a po částech postupně podávána a člověk se s tím mohl postupně popasovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáškám z fyziky nemám prakticky co vytknout. Zajímavé, podnětné, přiměřeně náročné, uspořádané a organizované, provázané se cvičeními... Nejvíce si asi cením toho, že jsme nebyli nuceni se "šprtat", naopak jsme byli učeni fyzikálnímu myšlení, také se kladl důraz na získání jistého stupně fyzikální intuice.
Také si velice cením toho, že součástí přednášek byly i názorné pokusy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
V předmětu se projdou základy mechaniky, které jsou podložené experimenty. Látka je probírána v tempu, ve kterém je lehce stravitelná a cvičení (včetně testů) na ni dobře navazuje
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl velmi zajímavý a podnětný, a to i přes proměnlivou náročnost témat. Na každé přednášce byl výklad doplněn o několik doprovodných experimentů. Líbilo se mi začlenění úvodu do speciální teorie relativity, který přirozeně navazoval na probíranou látku, a snaha dávat věci do souvislostí, které i třeba zasahovaly do jiných oborů. Naopak bych věnoval méně času lehčím základům mechaniky, aby ke konci semestru zbylo více času na molekulovou fyziku. Oceňuji velmi dobrou provázanost mezi přednáškami a cvičeními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Trochu mi vadilo, že poměrně velká část látky byla koncipovaná pouze jako odvozování matematických vztahů a už se nevěnovalo tolik pozornosti tomu, jak to tedy v reálu funguje. Ovšem nemyslím si, že by se jednalo o chybu přednášejícího, neboť stejným způsobem byla pojatá i skripta. Velké plus pro mě představovaly pokusy, kterým byl výklad doplněn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesionalita, podrobne vysvetlené, ľahko pochopiteľné, pohotové odpovede na otázky študentov, priateľský prístup, zábava a radosť chodiť na tento predmet
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevím čím toť jest, avšak přednášky mi nějak nesedly. Možná je to složitou problematikou probíranou na přednáškách v porovnání se střední školou, možná tím, že se na posledních přednáškách neprovádělo moc pokusů. Určitě bych si přál alespoň jeden pokus na každé přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím si, že smyslem kursu bylo sjednotit naše znalosti z mechaniky ze střední školy a obohatit je novým matematickým aparátem, což se (dle mého) podařilo.
Já a někteří mí spolužáci byli na začátku semestru zmateni, jaká že pokročilá matematika se od nich vyžaduje (hned na začátku jsme narazili na determinanty, diferenciální rovnice a postupně vícerozměrné integrály). Myslím si, že by studenti ocenili jednu speciální přednášku "matematický rychlokurz", kde by se vysvětlilo ono potřebné minimum, neboť na cvičeních na to není čas.
Kdybych mohl pozměnit sylabus kursu, vyměnil bych Fourierovu řadu za povrchové napětí a u mechaniky plynů bych se zmínil o fyzikálních jevech v zemské atmosféře.
Celkové hodnocení: výborné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborně zpracovaný vstup do vysokoškolské fyziky, plynule navazuje na učivo střední školy a rozšiřuje jej do nevídaného objemu. Přednášky jsou zábavné, látka podnětná a experimenty jak hojné tak pamětihodné. Bezpochyby nejlepší povinný předmět prvního ročníku studia fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl zajímavý, ale více se těším na mechaniku teoretickou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Přijde mi opravdu úžasné, jaké pokusy provádíme, považuji je za velice atmosferické!
Nicméně mi při výuce chybí nějaká skripta, jako máme například v matematické analýze.
Také mi přijde, že úplně nevím, do jaké hloubky je ode mne vyžadováno porozumění tématům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pro mne nejdůležitější předmět v 1. semestru (ne z pohledu délky času strávené učením, ale jednoduše proto, že je to hlavní obor), provázanost přednášky se cvičením je ze všech předmětů asi nejlepší. 1. semestr mi nabídl témata, která mne zajímají více, moc se netěším na elektřinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příliš mnoho látky na jeden semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Samotný předmět, způsob výkladu přednášek a vysvětlení různých pojmů lze více než ocenit,nicméně kvůli časové náročnosti, prostě že je toho moc,to celé kazí neprovázanost se cvičeními, které podle mě ani nemají šanci stíhat přednáškám. Nebo by musel být jejich rozsah větší,což by bylo asi ideální řešení. Nedovolím si hodnotit na úkor jakého předmětu by to mělo např. být,ale určitě by to bylo u oboru obecná fyzika více než vhodné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenila bych, kdyby vznikly nějaké srozumitelnější skripta. Havránek odpovídá době svého vzniku a skripta pro distanční studium také není snadné překousat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět velmi dobře strukturovaně prošel základní oblasti mechaniky a molekulové fyziky. Téměř není, co by se dalo vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky bývají komplikované a zde, více než kde jinde znamená chvilková nepozornost ztrácení se v celém výkladu. Obsahují mnoho matematických znalostí, které zde slyšíme poprvé (leckdy se to na prosemináři probere později) a tak se v matematice řada studentů ztrácí o to více.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Poriadny systematický náhľad do fyzikálnych základov. Zaujímavé, podnetné.
Jediný výraznejší problém mám s kmitmi a vlnením- aspoň u nás sme ich prešli strašne rýchlo, radšej by som ich vynechal celkovo a mal viac času na iné, alebo im dal o dosť viac času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška je volená veľmi dobre, ako celkový úvod, nadväzuje na poznatky, ktoré by mal mať človek po skončení gymnázia a prehlbuje ich. Veľmi sa mi páčilo, že sme mali dostatok času na prejdenie látky, dve prednášky z fyziky týždenne postačovali na rozsah učiva.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Obsah cvičení a přednášky nebyl provázaný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Udělat dobrý výtah ze všech podstatných témat z mechaniky, kontinua a molekulové fyziky tak, aby informací nebylo přehršeně moc, zároveň jich ale byl dostatek, je těžký úkol. Myslím si, že přednáška je strukturovaná dobře a tento balanc více či méně dodržuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je težké se učit fyziku, když musíme používat matematiku, kterou máme jen narychlo probranou, jinak je předmět zajímavý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
S přednáškou jsem byla maximálně spokojená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška a skriptá sa celkom slušne dopĺňajú.
Len niekedy je nejednoznačné do akej hĺbky poznania by sa
človek mal v niektorých témach ponoriť.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK