AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Roman Antoš, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji vaši schopnost si poradit s úlohou, na místě vymyslet řešení nebo si ho odvodit. Některé věci je netřeba odvozovat nebo nad nimi dlouze přemýšlet (viz sin(45), který trval 3/4 hodiny), raději věnujte tento čas dalším příkladům nebo dotazům.
Vysvětlování některých příkladů může působit zmateně, protože vysvětlujete posloupnost výpočtů a ta jde pozpátku oproti počátečnímu přemýšlení nad příkladem. Příkladem byl počet kmitů torzního kyvadla. Začal jste kontinuum->moment síly->dosazení do rovnice. Než jste se dostal k rovnici tak většina z nás netušila proč dané věci počítáme. Dobré by bylo ukázat rovnici, ukázat co na ní chci spočítat, co k tomu potřebuji a pak začít tak jako jste začal. Poté by nemělo hrozit že se vaši studenti ztratí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad je zmatený (někdy) a pro mě nedostatečně srozumitelný (což ale je možná problém spíš můj, než vyučujícího) :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Když člověk počítá příklad na tabuli, je mu vysvětleno, co má dělat. Ostatní bohužel většinou nic nevidí a nechápou. Ale není problém s vysvětlením příkladu na požádání.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se probralo důkladně co nejvíce příkladů a i přestože se některé příklady nestihly, cvičení mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je super, že nenúti k tabuli, ale keď už ste pri nej, tak vám vie pomôcť ak sa v príklade stratíte, nič si na vás nedokazuje ani neponižuje. Skvelý profesor.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super, len treba vo F1 pouzivat mikrofon, lebo vzadu je zle pocut.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přístup k přednášce, dává prostor pro dotazy, nespěchá a vše srozumitelně vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Asi nejsrozumitelnější a nejzajímavější přednáška, na kterou jsem chodil. Studenti z druhé paralelky k nám chodily na "doučování" :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Často přetahuje přednášky, což mi nevadilo, ale může to být problém, máte-li těsně poté něco dalšího. Jinak vše perfektní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný prístup k študentom. Výklad bol jasný a zrozumiteľný, zaujímavé a aj vtipné príklady na fyzikálne zákony v praxi. Oceňujem aj detailné odvodzovanie vzorcov. Žiaľ sme nestihli prebrať predpísanú látku, ale na prednáškach sa objavili aj rozširujúce témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
skvelé prednášky, prehľadne spracované
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přiliš dlouho probírané základní věci a zpočátku se řešilo programování málem více než fyzika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pojetí pana docenta Čížka mi naprosto vyhovovalo. Předně to jak veškerou látku odvozoval úplně od začátku, a tím se dal každý jev dobře pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dopňuje výuku fyziky I o rozšiřující témata, která se berou až ve vyšších ročnících a rozšíří tak o znalosti, které jsou pro každého fyzika stěžejní. Jen bych doporučil sedět na přednáškách vepředu, nemá moc pronikavý hlas a v zadních řadách je hůře slyšet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Každou probíranou látku doplní experimentem. Člověk si to potom líp zapamatuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé vysvětlování látky, dostatečně rozvedení postupů, odvozování apod. Občas však až příliš rychlé pro pochopení a současný zápis do sešitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozpráva zaujímavo, píše čitateľne, ale mohol by rozprávať hlasnejšie (prípadne použiť mikrofón), pretože už v 5. lavici ho zle počuť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující probírá vše důkladně a pomalu tak, aby všichni učivo pochopili.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující mi naprosto vyhovoval, vše vysvětluje jednoduše a pochopitelně, uvádí příklady různých jevů, na kterých si lze danou látku představit. Dále se mi líbí názorné odvozování vztahů a vzorečků, které vede k jejich lepšímu pochopení a zapamatování.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na prednáškach veľmi zaujímavý a zrozumiteľný výklad. Prehľadný systém prezentácií.
Na cvičeniach pochopiteľný výklad počítaných problémov, pohodová atmosféra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Čížek velmi příjemně vykládá látku, odvození fyzikálních zákonů jsou jasně a čitelně psány na tabuli. Vše je možné opět prohlédnout v prezentacích, které doprovázejí všechny hodiny výuky. Výuku také velmi často doprovázely experimenty s podrobným výkladem. Dalším častým obsahem přednášek jsou simulace naprogramované v ROOT včetně zdrojových kódů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Presne takýto by mal byť vysokoškolský profesor. Ide mu o to, či tomu ozaj chápeme a nie, či sa vieme nabifliť všetky vzorce z knižiek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velice dobrá přednáška i cvičení. Velmi dobrý způsob výkladu, kde je látka často prokládána praktickými ukázkami teorie. doc. Čížek je velice milý člověk a je na něm vidět, že ho výklad baví. Velice pozitivně se to projevuje na bdělosti a aktivitě posluchačů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem prístup a spôsob výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuju, že přednášky byly poutavé a někdy vtipné, zvlášť experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Chtělo by to věnovat méně času jednodušším věcem aby zbylo víc času na ty složitější
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ pekne prezentace
+ uprava na tabuli

minusy:
- nekomu mozna vadilo ze jsme v prumeru koncili o 5 minut pozdeji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi schopný, vie veci podať, priamy, priateľský.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji elán, kterým látku vysvětluje - je vidět, že ho vyučování předmětu opravdu baví. Rád během vysvětlování odvozuje fyzikální zákony matematicky - nepřeskakuje žádný krok v odvozování, a zároveň dává na web přednášky, a kódy který používal během přednášky. Zlepšit by se výuka dala používáním mikrofonu - zejména v F1 je to problém, zvlášť ve vyšších řadách. Dále vyučující často přetahuje - což může pro studenty, jimž na přednášku navazuje další hodina, dělat problém. Tudíž pokud si chce student zapsat přednášku či cvičení s tímto vyučujícím, doporučuji si nechat po něm hodinový blok volna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelá výuka, pútavo podané, pokusy sú skvelé... Jediný drobný nedostatok je ozvučenie prednáškovej haly.
Mgr. Jaroslav Hamrle, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moje nejoblíbenější cvičení. Sice jsme průměrně stihli pouze 2 až 3 příklady, na druhou stranu byly pořádně vysvětleny, byly do nich zahrnuty všechny možné okolní podmínky, nebyly to umělé úlohy, pan Hamrle se vždy snažil vybírat reálné příklady z praxe. Vyučující se také nebránil všemožným dotazům, velmi často se tímto způsobem pro zájemce cvičení protahovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Hamrle je velmi vstřícný člověk, na nikoho netlačí a u tabule pomůže, nevíte-li si rady. Na každou hodinu chodil včas a dobře připraven. U každého příkladu byl velmi dobře okomentován každý krok a samotné příklady byly velice zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný a vstřícný cvičící, bohužel na cvičeních je málo času, takže jsme nestihli probrat příklady na všechna témata. Možná mi občas chyběly nejjednodušší typové příklady, většinou se počítaly ty složitější, ale velice zajímavé a během nich byly vysvětleny i základní principy. Na všechny otázky mi bylo zodpovězeno, zápočtové písemky byly tak akorát (a co vím, nebyl problém se domluvit i na opravných). Nemám co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mimořádně vstřícný pedagog, velmi patrný zápal pro vědu i její vyučování, ochotný cokoliv probrat zvlášť, jak problémy řešené ve cvičení, tak problémy z jiných odvětví fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci bol super a vedel dobre vysvetľovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan učitel Hamrle je jedním z nejlepších učitelů, které jsem kdy poznal. Vše dokáže vysvětlit srozumitelně a lidsky. Cvičení s ním mi dost pomohla k pochopení matematiky, která je ve fyzice nezbytná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Má vůli vysvětlovat, což je ohromně cenná věc. Působí dojmem, že nepřestane, dokud všichni příklad nepochopíme. Nesoudí, když si nepamatujeme vzorečky nebo vyrábíme matematické chyby, zamyslí se, když navrhneme jinou cestu k řešení. Sem tam neuhodne, kde jsme se zasekli, ale to mu nelze vyčítat. Snaží se řešit příklady, které můžeme uvidět i později (percese, geostacionární družice) nebo různé zajímavé úlohy, abychom si zažili uvažování...jenom doteď nechápu, jak se člověk naučí uhodnout diferenciál objemu, když jím popsaná matematická cesta je na čtvrthodinové počítání...
RNDr. Petr Hruška, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře vysvětlil i věci, které nebyli příliš srozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mockrát děkuju za výborné cvičení! Nic lepšího si ani neumím představit: na začatku cvičení pan Hruška připadně ještě jednou vysvětloval těžkou látku z přednášek, vždy měl vytištěné úlohy a nutné vzorečky, poctivě opravoval písemky (dokonce psal komentáře k chybám, což je naprosto super!). Úlohy ve většině případů nebyly triviální, a proto byly zajímavé. Jediné, co by se dalo trošku zlepšit, číst úlohy nahlas než začínat je počítat, jelikož občas už počítame, ale pořádně nevíme co :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozprával rozvážne a pokojne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící. Všechny lidi prostřídává u tabule a při opravě testů píše rozsáhlé poznámky.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
S vyučujícím jsem spokojen. Je k dispozici na mailu, kde i ve svém volném čase pomůže s řešením příkladů.
doc. RNDr. František Chmelík, CSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2014, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pana docenta můžu na cvičení jedině doporučit, všechny příklady, které někdo nechápal, byly jasně vysvětleny. Udělení zápočtu taktéž bez problému.
RNDr. Eva Jakubisová, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji milý přístup ke studentům a vstřícnost. Mohu doporučit k případnému zapsání.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný experimentátor, přinesl mnoho zajímavých oživení přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vhodně doplnil předmět Fyzika I o názorné pokusy.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi záživné predvádzanie experimentov, ktoré oživilo prednášky. Pokusy boli vždy dôkladne a zrozumiteľne popísané a vysvetlené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ Experimenty byly super.
minusy:
- experiment s hydraulickim lisem nevysel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem prípravu na hodiny - PC programy, experimenty.
doc. RNDr. Miroslav Kučera, CSc. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nevyhovoval mi promítací způsob výuky. Mám radši, když učitel vše píše na tabuli. Pan Kučera na ni psal pouze příklady, které zase nebyly v prezentacích. Na druhou stranu oceňuji to, že nám všechny přednášky poskytl na svých stránkách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Kdyby přednášející měl mikrofon, tak by ho bylo slyšet i za 3. řadu F1. Ocenil bych, kdyby psal větším písmem. Dobré prezentace, které jsou k dispozici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Kučera předmětu nepochybně rozumí a řekl bych, že si téměř libuje v termodynamice. Má dobře zpracované prezentace, které až po přednášce vyvěšuje na internet. Na konci některých hodin jsme mohli vidět i různé experimenty navazující na právě probírané učivo. Na všechny položené dotazy bylo ihned odpovězeno. Bohužel občas nemluví dost nahlas a párkrát ani v první lavici mu nebylo rozumět. Na tabuli jednou za čas napíše odvození, které lze sice dobře pochopit, ale když zrovna nedáváte pozor a nevíte, kam jednotlivé části odvození psal, dost možná se ztratíte (ucelenost zápisu na tabuli není porovnatelná např. s analýzou nebo lingebrou). Několik prvních přednášek na začátku semestru jsem se trochu ztrácel, což bylo z většiny způsobeno nedostatečnou znalostí matematiky, i když se nám to přednášející snažil vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přístup ke studentům i dobrý výklad. Možná by bylo přínosné, kdyby pan docent Kučera více psal na tabuli a méně ukazoval na prezentaci. Často jsem měl pak problémy stíhat výklad, čemuž by možná i pomohlo dávat prezentace studenům k přečtení před přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující mluví docela potichu, doporučuji si tedy sednout do předních lavic, jelikož je řečeno mnoho zajímavých a srozumitelně vysvětlených věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je férový s celkově dobrým dojmem. Jediná nevýhoda je špatná akustika učebny v kombinaci s tichým výkladem.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející je vstřícný, ale na přednáškách bylo těžké udržet pozornost a také chápat vše co se řekne. Nakonec jsem na přednášky nechodil a učil se ze skript. Na vinně je i špatná akustika F1
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji vstřícnost vůči dotazům. Naopak bych vyčetl nedostatek zápalu pro samotné přednášení, pro vyučování fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci sa rozhodne vyznal v tom čo učil, ale kvôli zlej akustike miestnosti a tichšiemu rozprávaniu mu bolo občas zle rozumieť. Používanie mikrofónu by mohlo pomôcť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je vidět, že pana doktora Kučeru fyzika opravdu baví, tempo přednášek je sice závratné, ale u zkoušky je pro něj důležité, aby studenti chápali podstatu problému, a na detailech nebazíruje. Z každého studenta se snaží dostat to nejlepší.
Výuka probíhá podle prezentací, které dostáváme k dispozici přes internet, učí se z nich poměrně dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že do svých přednášek zahrnuje experimenty (ač by to klidně mohlo být častěji). Rovněž si cením toho, že v každém tématu dokáže najít nějakou zajímavost, o níž se zmíní. Ovšem někdy mi jeho výklad přijde neuspořádáný, stejně jako jeho prezentace. A taky občas něco moc "zamumlá" (promiňte mi ten výraz) a já vůbec nerozumím tomu, co zrovna řekl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujícímu není téměř rozumět – mluví moc potichu, nedostatečně artikuluje a mluví o věcech, které neznáme, jako by byly samozřejmé. Celkově jsem si z přednášek mnoho neodnesl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi nedoporučuju zapsat si jeho přednášky, není rozumět ani ve 3. řadě, ani jednou jsem nevydržel dávat na celé přednášce pozor. Dá se dostudovat samostatně z prezentací.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáší jakoby pro sebe. Spíše vypráví než vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent má vše v malíčku-a v tom je ta chyba. Vůbec netuší, které partie nám má lépe rozvést, mám pocit-a nechci, aby to vyznělo špatně-že je "příliš dlouho ze školy". Spoléhá se, že buď vše pochopíme z matematiky, nebo z jeho příkladů, kterých je ovšem nemnoho a zdají se mi poněkud komplikovaně podané (oproti takovému M. Vlachovi, hovořícímu v metaforách, pod nimiž se ale fyzika neztrácí).
Také tak nějak samozřejmě předpokládá, že co je probrané, je probrané-nemám nic proti stavění na předchozích základech, ale potom se písmenka občas objevují ze vzduchu a při tempu přednášky nemám čas si dohledat, proč a jak, což k pochopení zrovna nepřispívá...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Obrovský obsah látky, dlouhé matematické odůvodnění a studenti nestíhají vnímat a proto ani nevědějí, na co se mají zeptat.. průměrný student většinou opisuje napsáne na tabuli a už doma čte a začiná chápat o co vlastně šlo. Na druhou stránu pan Kučera má kvalitní prezentace a podrobný sylabus témat, které se týkají probírané látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky probíhaly formou slajdů doprovázených výkladem. Oceňuji, že pak docent dává k dispozici přednáškové slajdy, protože výpisky bez nich při rychlosti výkladu je téměř nemožné udělat.
Rychlost výkladů se mi jeví větší, než obvykle, snadno se stane, že se člověk v komplikovanosti matematických popisů, parciálních derivací (např. mechanika tekutin, tenzor deformace atp.) ztratí a neví, o čem je vlastně řeč. Jinak mohu doporučit, oceňuji přístup ke studentům a někdy zajímavé propojení výkladu s realitou, zejména pak občasné experimenty jako závěr přednášek, kde i sám pan docent použil sám sebe jako figuranta v demonstraci zákona zachování momentu hybnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky boli najmä zo zadnejších častí miestnosti dosť nezrozumiteľné, výklad bol často príliš rýchly. Na druhej strane oceňujem ochotu pri zodpovedaní dodatočných dotazov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné vyvětlovací schopnosti a i zajímavě podaný výklad, bez vynechávaných témmat...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi, že jsme dostávali k dispozici prezentace k přednášce, ale líbilo by se mi víc, kdybychom je dostávali k dispozici ještě před přednáškou (nejlépe všechny zároveň na začátku semestru). Pak bychom si je mohli pročíst předem a lépe bychom chápali látku na přednášce, popřípadě bychom se mohli rovnou zeptat na to, co nám v prezentacích nebylo jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Mikrofón by to len zlepšil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Kučera disponuje skúsenosťami i vedomosťami, prednášky vedie zrozumitelne i zaujímavo. Vytkol by som jedine občasné problémy ohľadom počutelnosti výkladu, čo možno napraviť používaním mikrofónu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
I přes závratné tempo, byl pro mě většinou výklad srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyucujici predpoklada ze mnoho, pro studenta novych, konceptu je zrejmych a nevenuje jim dostatecne vysvetleni
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
nič nerozumiem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Moc tise mluvy, mumla si.
doc. RNDr. Ondřej Kylián, Ph.D. [32-KMF], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tešil som sa na každé cvičenie, vyučujúci zadával zaujímavé, stredne ťažké príklady a pomáhal študentom s riešením. Chýbali mi domáce úlohy, napr. dať možnosť získavať body na zápočet počas semestra splnením dobrovoľných úloh.
RNDr. František Lukáč, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bral vážne každú otázku od študentov a veľmi zrozumiteľne odpovedal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nekdy se mi zdalo ze se v prikladu cvicici sam zamotal. Nebo ze tomu uplne nerozumel.
doc. RNDr. Kristián Mathis, Ph.D., DrSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie je určené skôr pre študentov, ktorí nemajú príliš veľkú početnú prax. Tempo je pomalšie a príklady sú rozobrané podrobne. Občas nastane zmätok, keď nevieme, čo vlastne počítame, pretože nemáme pred sebou zadanie, ale to nemá problém vyučujúci zopakovať. Celkovo hodnotím hodiny ako zaujímavé, zábavné a prínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobré cvičení prokládané zábavnými anekdotami. Jen mi připadalo, že možná až moc jednoduché.
Občas jsem si v průběhu semestru říkal, že bych možná ocenil více dobrovolných domácích úkolů. Člověku to umožní věnovat se přípravě více průběžně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
doc. Mathis je veľký pohoďák, núti študenta počítať pri tabuli, ale keď nevie, pomôže mu. Pred písomkou vždy zhrnie početné stratégie.
prof. RNDr. Vladimír Šíma, CSc. [32-KFM], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán profesor podáva výklad látky zrozumiteľne, nekladie dôraz na matematické vyjadrenia a odvodenia, ale na pochopenie podstaty javu alebo zákonitosti. A to potom aj vyžaduje pri skúške. Je ústretový čo sa týka termínov skúšok, prípadne "opravných" termínov. Avšak chce, aby študenti mali zvkládnuté základy. Nepíše súvislé poznámky, tie si treba robiť počas výkladu. Na tabuľu píše len niektoré odvodenia a dôležité vzorce, to ale nestačí na skúšku. Skúša iba to, čo sme prebrali na hodine.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé přednášky. Jsou většinou pochopitelné a zábavné a dokáže během nich udržet pozornost studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný a více než férový. Snaží se předat hlavní myšlenku látky a podružné detaily ponechat spíš hlubšímu zamyšlení.
Co by se mohlo zlepšit je dostupnost materiálů - samozřejmě, že Havránek a jiné zdroje jsou po ruce, ale člověk vždy ocení možnost porovnat materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Často mění téma a neprobírá látku důležitou ke zkouškám. Nevím jestli to je výhoda, nebo nevýhoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji vše. Asi není co zlepšovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2014, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor Šíma má výborný styl přednášení a vysvětlování, z přednášek jsem téměř všechno chápal. U zkoušky řešil důležité věci, logický kontext apod. místo abych musel znát nazpaměť složité vzorce (Navier-Stokesovy rovnice...). 12 z 10 studentů hodnotí kladně.
RNDr. Martin Veis, Ph.D. [32-FUUK], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný cvičící, ochotný pro konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Asi nejlepší, nejochotnější a nejpohodovější cvičící, kterého jsem v zimním semestru měla. Při počítání u tabule člověku poradí a po dokončení příkladu ho ještě zrekapituluje a dovysvětlí.
Tomáš Maleček, 05.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, věci důkladně vysvětlí a má obstojný černý balík v magicích. Jediný teoretický zápor je, že někomu nemusí vyhovovat chodit počítat k tabuli, ale to je maličkost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přístup k výuce i studentům, mohu jedině doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný vyučující, vše srozumitelné a přínosné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající cvičící, příklady vždy srozumitelně vysvětlí a navíc je s ním v hodinách legrace. Podmínky zápočtu jsou přiměřené.
Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící!
Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veselý, vtipný, jeho výklad je poutavý a srozumitelný. I doktorandi, které za sebe posílal jako záskok jsou v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
11/10 cvičící. Látku dokáže výborně vysvětlit a zároveň nehrotí zápočet. Na hodinách panuje pohodová atmosféra. Dávám bonusové body za to, jak nahlas a zřetelně mluví a že po každém příkladu vše zopakuje ještě jednou sám a jasně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vykládá k celé třídě, vždy po spočítaném příkladu na tabuli rekapituluje jak jsme k výsledku došli, dokáže látku VELMI dobře vysvětlit. Testy odpovídají tomu, co se spočítalo na hodinách.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Inteligentní, aktivní, bohužel často pryč z pracovních důvodů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelné cvičení, kde se řešily i daleko složitější příklady, než byl obsah přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Veis bol veľmi ochotný a snažil sa do hodiny zapojiť všetkých. Cvičenia prebiehali za veľmi príjemnej atmosféry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Veis vysvětluje moc pochopitelně, probírá všechny témata (opakuje jak základy ze střední, tak i komplikovanější úlohy). Doporučuju studentům, kteří mají mezery ve středoškolské látce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že učitel nutil na začátku počítat studenty před tabulí, protože jinak bych sám nepočítal vůbec nic. Naopak se mi úplně nelíbilo, že v době, kdy už počítal u tabule sám, vybíral občas příklady, které byly příliš náročné a nebylo potřeba je umět spočítat pro získání zápočtu (např. ohyb tělesa vlastní vahou). Takové příklady jsou dobré na naší úrovni spíš jako zajímavost a patří do jiných seminářů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla opravdu zajímavá.Všechny příklady byly velmi dobře vysvětlovány a po vyřešení ještě jednou byly zopakovány. Pán Martin Veis byl pravděpodobně nejlepším cvičícím z prvního semestru.Látky bylo opravdu mnoho,ale stihli jsme ji probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepší cvičiaci! Vynikajúci učiteľ, super,zhovievavý,chápavý človek. Veľmi dobrý výklad k príkladom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující látku vysvětlí, většina času na cvičení se stráví počítáním příkladů.
Cvičení probíhá většinou stylem, kdy cvičící napíše příklad, následně ho jde některý ze studentů vypočítat. Pokud si student neví rady, vyučující ochotně poradí, a pokud student jde na příklad jiným způsobem, který může být správně ale taky nemusí, vyučující ho klidně projde, a následně porovná, zda to vyšlo správně.
Zápočet se získává za 2 písemné testy, z nichž student má získat mezi 60 -70% (Podle docházky), a skládá se z obdobných příkladů, jenž se počítali na cvičení -
Obtížností jsou asi tak střední z příkladů, které se počítali - většinou jsou příklady početní, 1 nebo 2 příklady bývají na určení nějakého poměru (Typ : Co se stane, když tuto veličinu zvětším 2x), nebo upravování vzorců a výrazů (Ukažte, že tato veličina je rovna tomuto výrazu), zbytek příkladů je počítání podobných příkladů ze cvičení.
Mírným šokem na začátku výuky je obtížnost počítání, zejména pro studenty, jenž na střední škole neměli derivace a integrály a chvíli trvá, než si student získá nadhled nad tím, co kdy kde použít. Pro studenty, který na střední neměli derivace a integrály, bych doporučil se účastnit kurzů před začátkem 1. semestru a nepovinných kurzů procvičující matematiku a fyziku v 1. semestru.
Vyučujícímu bych nic nevytknul, cvičení probíhá velmi dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia pestré, spríjemnené vtipmi, príklady výborne vysvetlené.
RNDr. Marián Vlček, Ph.D. [32-KFNT], Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyborne, len som sa nedostal moc k tabuli ale to je asi moja chyba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přistupoval pozitivně, pokud žák potřeboval něco vysvětlit/předvést, nebyl v tom problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Úlohy na cvičení řeší občas trochu složitě a občas jsou studenti hotovi a půl hodiny se tam nudí. Ti slabší naopak jen opisují z tabule. Chtělo by to zlepšit komentář k úloze a učit efektivní postupy. Teoretickou část k tématům ale vysvětluje dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příklady byly jasně a srozumitelně vysvětleny. Na cvičeních vládla uvolněná atmosféra, kterou ocenili především stresaři jako já. Velmi jsem ocenil zadání a poté i řešení příkladů ze cvičení na internetu.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Připadalo mi, že cvičení mnohdy pouze okrajově souvisela s přednáškami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět základní a moc co zlepšovat na něm není. Možná tak akorát ukázat více názorných experimentů, i když od toho je Fyzika v experimentech :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná atmosféra cvičení, bohu žel pozdní čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na príkladoch sa dala skvele pochopiť teória z prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavá zadání příkladů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vtipné, zábavné, naučné hodiny. Není co dodat.
Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení má přesně správnou obtížnost – posunuje hranice toho, co umím, ale není příliš složité, abych ho nepochopil. Líbilo by se mi intuitivnější vysvětlení tepelných strojů a precese – to jsem si ale možná měl odnést z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pomáhají mi dopochopit přednášky...ačkoli dost často se mi zdá, že se z přednášek věnují spíše lehčím bodům, drží se v rámci našich matematických schopností a učí nás uplatňovat principy a zákony, jejichž matematika je mnohem lehčí než jejich podstata.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Až na cvičení jsem pořádně pochopil věci z přednášek.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré, jen se toho moc nestihne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že všechny počítané úlohy byly vzorově vyřešeny na stránkách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jedná se o dobrý předmět, ale přál bych si, aby na něj bylo přiděleno více hodin, než 90minut za týden...Nějaké úlohy se propočtou, ale neprišlo mi to dost. Naštěstí existuje ještě proseminář z Fyziky 1, ale i tak by se hodilo mít hodin více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tematicky boli príklady vyberané veľmi dobre, avšak čo sa týka úrovne, tie náročnejšie chýbali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
řešili jsme spoustu zajímavých příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Před zkouškou doporučuju číst skripta Fr. Chmelíka a co se týčé termodynamiky R.Bakule, E.Svoboda : Molekulová fyzika, Academia, Praha 1992 - ZLATÁ KNIHA. Je tam všechno a je napsáno perfektně
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelně nás seznámil s matematickým přístupem k fyzice a naučil nás ho v praxi používat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Fajn, že nám rozdávali vytlačené príklady, keďže dosť často sme ich nestihli prejsť na cvičení, mohol som sa k nim vrátiť doma. Možno keby to nebolo v rozvrhu hneď po trojhodinovke cvičení z analýzy, vedel by som sa lepšie sústrediť.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Možná větší aktivitu u tabule. Ne, že bychom seděli a opisovali z tabule, ale spíš aby se tam za hodinu vystřídalo více lidí, třeba i u jednoho příkladu.
Jinak vše v pořádku a cvičení mi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se nestíhali projít typové příklady k jednotlivým kapitolám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Častým problémem byla pokročilá matematika, kterou studenti ještě neovládali. Časová dotace je dostačující. Výuka byla ve stejný den, jako další 2 cvičení, což bylo velmi nepříjemné při psaní testů, skoro vždy totiž dopadly na stejné datum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo by dobré probrat více příkladů a látky, moc se toho za ten týden nestihne, a probírat na přednáškách zcela věci než na cvičeních není ideální
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prechádzajú sa príklady k prednáškam, celkom sa aj udržiava krok s prednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Väčšinu úloh sme prešli, vysvetlenia boli pochopiteľné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ dobre priklady, ruznych obtiznosti

minusy:
- nekdy se to zbytecne vleklo

Napady:
vice by mi vyhovovalo kdyz by se k tabuli chodilo ne na cely priklad, ale treba kazdy na nejakou cast.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
cviceni bylo moc kratke a nekterym latkam jsme nevenovali dost casu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení je obsahově dobré, jediný problém s ním jsem měl na začátku semestru, kdy nám bylo řečeno, že se cvičící dělí podle přednášejících - bohužel jsem již nemohl si cvičení přehodit na termín, kam jsem měl chodit - Z hlediska výuky to není problém, jediný rozdíl je v tom, že se látka probíraná na cvičení částečně lišila od přednášky, protože se brala v jiném pořadí. Studentům bych doporučil chodit na předmět tak, jak mu to studijní oddělení sestaví na začátku semestru (podle studijního kruhu), kde se s tímto počítá.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika a molekulová fyzika) [NOFY021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
njn, co k tomu říci, Fyzika I je základ pro hlubší pochopení světa kolem nás, což by fyzikové měli bezpodmínečně podstoupit. Velké plus jsou experimenty během přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla formou komentovaných prezentací, které jsme měli k dispozici a nemuseli jsme si tedy psát vše (ani by nebylo možné to stíhat), je ale dobré si k nim psát poznámky, jelikož v prezentaci často není vše vysvětleno (což je ale také pochopitelné, nejsou to skripta).
Velmi oceňuji experimenty, které vyučující často do přednášek zapojoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Celkově hodnotím přednášky jako přínosné, dal by se však změnit systém. Mně osobně by více vyhovovala přednáška pana docenta čistě před černou tabulí s křídou v ruce, jelikož prezentace si můžu přečíst sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ťažko sa sústredilo na výklad popri písaní poznámok, čiže buď som si len mechanicky písal poznámky alebo som sa len snažil chápať vyučovanú látku. Zaujímavá mi prišla molekulová fyzika a najmenej zaujímavá sústava hmotných bodov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Fyzika je krásná věda, ve které je mnoho nepoznaného. Zmínka o takových nepoznaných věcech podněcuje vaše myšlení, nutí vás to přemýšlet. A na přednášek takových zmínek nenín málo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Šima na mě působí profesionálně, jako správný pedagog, který ví, co od studentů čekat nebo nečekat. Jeho výklad je vynikající, občas skáče v tématech, ale to je minimální problém. Hodiny prokládá pokusy a radami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky jsou nudné, používají matematiku, kterou vidíme poprvé – a to často bez jakéhokoliv vysvětlení, nebo intuitivního náhledu.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky k věci i s převedením v praxi
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Poměrně náročná látka, která hojně využívá pokročilou matematiku, když přitom některé její prvky (tenzory, dvojné integrály) jsme doteď nezavedli...nechápu, proč se např. první semestr nepracuje na hlubším matematickém základu v analýze a algebře, abychom se seznámili s těmito abstraktními pojmy a lépe pak chápali jejich fyzikální smysl...
Jinak ovšem dává obsah předmětu vhled do všech probíraných partií právě na takové úrovni, abych měl pocit, že pokud budu dále tyto znalosti rozvíjet, mám na čem stavět, a i kdyby ne, mám k čemu se vrátit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenujem:prehladne prednasky, skripta k dispozici, EXPERIMENTY NA PREDNASKACH.
Stacilo mi davat pozor na prednaskach/cviceniach pripadne si to pozriet ked som neporozumel. Pred pisomkov staci preratat priklady z cviceni (hlavne tie ktorym som nerozumel/nevypocital na cviceni)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
I přes to, že přednáška většinou trvala déle, tuto přednášku velice oceňuji, jelikož byla poutavá, velice srozumitelná a byl zde prostor pro dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Často se ve výkladu zajde k použití infinitezimálního počtu více proměnných, probíraného až ve druhém semestru, nicméně dobrým průvodcem k tomuto je proseminář z matematických metod fyziky. Nevím, jestli by to bylo možné vzhledem k počtu přidělených hodin udělat, ale uvítal bych možná pomalejší a postupnější výklad. Některé přednášky jsou zpestřeny experimenty s veselým přístupem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kurz bol obsahovo veľmi obšírny, mal som pocit, že náročnosť a hĺbka prebranej teórie nekorešpondovala s náročnosťou cvičení, prednášky sa mi zdali náročnejšie a podrobnejšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášky boli zaujímavé a oceňujem množstvo pokusov, ktoré boli v súlade s preberanou tematikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mě naučil, k čemu jsou dobré derivace a integrály ve fyzice a že spousta zákonů se dá snadno matematicky odvodit. Vadilo mi snad jenom to, že spoustu matematických operací (např. křivkový integrál) jsme používali se samozřejmostí a jen jaksi intuitivně, aniž bychom se k němu nejdřív dověděli sebemenší teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět jako takový byl veden skvěle, přednášky obsáhlé, dobře vysvětlené, teoretická látka v některých případech podtržena názornou ukázkou ve formě pokusu je skvělé pro nahlédnutí na daný problém. Osobně bych uvítal třeba častější uvedení zajímavých faktů z oblasti fyziky, či něco podobného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Všetko bolo vysvetlené pekne od základov, neočakáva silné vedomosti zo strednej školy. Páčili sa mi experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zrozumitelné prednášky, zaujímavo vedené + experimenty na konci niektorých prednášok.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem spokojen. Velice se mi líbí pokusy během přednášky, i když některé jsou středoškolské, takže jsem je viděl už několikrát. Ovšem pro názornost je to výborné.
Dále si myslím, že by si vyučující mohl dávat pozor na čas, vždy tak o 15-20 minu přetáhne. Ale jelikož po fyzice nikam nechvátám, nijak mě to neomezovalo a vhledem k tomu, že se může kdykoli odejít, myslím, že ani ostatní nejsou omezováni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velké množství učiva. Výklad byl proto velmi rychlý a během přednášky bylo chvílemi skoro nemožné udržet tempo s přednášejícím, také protože než jsem pochopil úpravu či úvahu, kterou udělal, byl už o dvě řádky dál.
Daniel Dupkala, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný predmet, vedený veľmi zaujímavo a záživne. Zvládnuteľné podmienky zápočtu, primeraná náročnosť i u skúšky. Preberaná látka z prednášok bola vždy doplnená príslušnými príkladmi na cvičeniach. Na prednáškach bolo predvádzaných veľa experimentov a názorných ukážok, počas prednášok prednášajúci hovoril aj o súčasných problémoch fyziky, čo zaujímavo dopĺňalo učivo. Nebolo potrebné zbytočné bifľovanie, predmet bol zameraný predovšetkým na pochopenie súvislostí, javov a ich príčin a ich praktické využitie v príkladoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět obsahuje mnoho témat na nedostatečný počet hodin. Návaznost předmětu je ovšem velmi dobrá, učitel vždy může přejít k novým tématům pomocí již odprezentovaných. Dalším problémem byla pokročilá matematika, kterou studenti ještě neznali, museli ji ovšem již aktivně používat. Elektronická skripta obsahují vše potřebné k pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokusy vrámci prednášok boli veľmi pozitívnym obzvláštením a pomohli pri zapamätávaní si učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prístup, 99% otázok zodpovedaných, večne dobrá nálada.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá přednáška, vše je dobře vysvětleno. Na přednášce se dělají zajímavé experimenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ srozumitelnost
+ temer vsechny vzorce a vztahy dukladne odvozene na tabuli
+ pokusy a experimenty
+ cviceni, dobre priklady
+ reseni priklady ze cviceni
+ zkouska byla prijemna (tim nerikam ze byla zadarmo)

minusy:
- nekdy bylo tempo odvozovani pomale, ale jenom u nekterych vzorcu (napr. Corriolisova a Odstrediva sila)
- numericke vypocty v ROOTu, delali jsme to na 2. cviceni a nemel jsem zadne zakaldy programovani. Mozna kdyz by se to nechalo na nejake pozdejsi cviceni, az nas v predmetu Programovani pro fyziky alespon neco malo nauci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepšie boli praktické experimenty na prednáškach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Obsahově je předmět dobrý, zejména množství experimentů k tématu (Každá přednáška obsahuje zhruba 2-3 demonstrační experimenty). Trošku nepříjemný, zejména na začátku roku, kde bylo v místnosti (F1) dost lidí, je špatná akustika učebny - hodilo by se využívat mikrofon. Další nepříjemná věc je používání malé tabule napravo, na kterou z určitých míst nelze vidět díky stojanu postaveným před tabulí.) Studentům, který si chtějí zapsat tento předmět bych doporučil sedět vepředu - kvůli experimentům, které občas nejdou ze zadních řad vidět a pokud možno příliš nehlučet - akustika je bohužel v této místnosti opravdu špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelá výuka, pútavo podané, pokusy sú skvelé... Jediný drobný nedostatok je ozvučenie prednáškovej haly.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK