AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Připomínka k předmětu, Mikroskopická teorie jádra [NJSF037, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Predmet zahŕňa príliš veľké množstvo tém. Nie je možné do všetkých z nich dostatočne preniknúť. Množstvo učiva núti ku povrchnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Osobně mi připadá způsob přednášek, kdy přednášející komentuje postupy výpočtů ve skriptech, která promítá projektorem, nešťastný. Jednak je tempo tak rychlé, že se z výkladu nedají dělat rozumné poznámky a navíc, pokud se jedná o novou látku, nebylo ani v mých silách výklad stíhat chápat tak rychle, jak přednášející komentoval jeden vztah za druhým.

Délka skript je 900 stran, což si myslím není možné rozumně stihnout probrat v této hodinové dotaci za jeden semestr. Nicméně si myslím, že by určité (dle mého názoru, až příliš detailní) partie šlo vynechat a místo toho se více věnovat pečlivěji základnějším konceptům, jejichž odvození a diskusi by přednášející pečlivě provedl na tabuli.

Další věc je ta, že se nemalá část semestru věnovala opakování látky, probírané v prvním semestru na předmětu "Fyzika atomového jádra", což pak byl další důvod, proč se kapitoly týkající se nové látky (středního pole, párování, atd.) musely probírat rychlejším tempem, které, podle mě, ubíralo přednášce na kvalitě.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK