AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Petr Božovský, CSc. [32-KTIML], Implementace neuronových sítí I [NAIL060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
Teacher very friendly and answer on all questions in simple words.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
same as lectures
RNDr. Petr Božovský, CSc. [32-KTIML], Implementace neuronových sítí I [NAIL060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
Teacher very friendly and answer on all questions in simple words
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
teachers has great knowledge on the subject and its applications in the industry, has great communication skills and helps students to overcome challenges
Felipe Nascimento Vianna, 24.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
The professor is very good. Very caring about the students. Following up every single student individually every class. He gives important practical insights on how to solve some issues faced during training neural networks. Also, he's super open to answer any questions, taking the necessary time to explain it. It was very motivating to study with him. He allowed the students to implement in their preferred programming language and helped in all assignments. Great professor and person.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
He is the ideal professor to have in this practical course. He knows a lot about the applications of neural networks(he also works in the industry).He tries to help students understand in many ways when we have difficult issues. Excellent professor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Good presentation, the professor seems to be really well oriented in neural networks and was able to give us many hints.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět je v podstatě čas vyhrazený na samostatnou činnost. Vyučující zadává úkoly a po nějaké době obejde všechny studenty a kontroluje jejich výsledky. Vyučující je připraven poradit, když se student přihlásí. Nedochází však například k ukázkám správného řešení a best practices.
Připomínka k předmětu, Implementace neuronových sítí I [NAIL060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
I recommend this course all students if they plan or work with many numerical datas for better optimization and prediction results
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
same as lectures
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Uvítal bych více reálné příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška a cvičení na tomto předmětu splývaly.
Připomínka k předmětu, Implementace neuronových sítí I [NAIL060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
+ zajímavé úlohy (např. ve srovnání s NN 1)
- webové stránky předmětu (chybějící zadání úloh, slidy v .jpg, vzorová implementace NS v Pascalu, ...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
I recommend this course all students if they plan or work with many numerical datas for better optimization and prediction their results.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
The course provides valuable Hands On experience on the implementation of the neural networks in various tasks. It gives great insight on recognizing and resolving issues that arise during training neural networks with BP training. Also gives good experience in selecting the suitable topology and hyper parameters of training and network and understanding how these choices affect training and results.
Felipe Nascimento Vianna, 24.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
This course is very important to train on implementing neural networks to solve problems. Seems very hard at begining but after some weeks and getting used to it the learn flows. I liked the way it was organized, the level of difficult was challenging and this course is very connected to the Neural Networks course offered. They are complementary.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
It was a course of a lot of fun. We were given three projects about neural networks. They were related to real-world problems of neural networks, and I learned so much from them.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Nice topic, a many interesting aspects were presented.

I would recommend:
To include more recent topics into implementation. The question is, if we would have time to cover also these as also the current state the subject required a lot of preparation.
To update the slides. Only Czech "slides" were provided and these slides were pictures, so we were unable to copy from them.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Oceňuji praktické využití znalostí o neuronových sítích. Je dost zajímavé vyřešit nějaký problém prakticky a nemít jen mlhavou představu z teoretické přednášky.

Na předmětu se mi však nelíbil způsob, jakým byly zadávány úlohy - sice bylo možné zvolit si vývojové prostředí dle svých preferencí a nebylo nutné využívat například Javu nebo Matlab, ale na druhou stranu nebylo ani nabídnuto nějaké vhodné ověřené řešení, čili student musí zkoušet rozchodit nějaký framework/knihovnu/nástroj, kterou našel na Internetu, místo aby se věnoval řešení úlohy.

Úlohy samotné navíc bohužel nejsou zadány písemně a nejsou k němu doplněna žádná data, se kterými se pracuje. Je třeba si vyrobit vlastní data, což je otrava. Většina času tak zabere vyrábění umělé sady trénovacích a testovacích dat, což je velice nezábavná a neúčelná činnost. V jiných předmětech pracujeme alespoň s daty typu MNIST, se kterými vyučující nemá práci, a se kterými se studentům dobře pracuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Připadá mi, že tento předmět trochu zaspal dobu. Fixou psané slidy a ukázkové zdrojové kódy v pascalu jsou drobnost, spíše mě trápily dle mého nezajímavé úlohy (rozpoznávání 20 klíčových slov, vyskládání černobílého obrázku pomocí co nejméně druhů dlaždic, převedení obrázku do ascii artu), které se ani zdaleka neblížily úkolům, jaké dnes neuronové sítě zvládají, a nechuť vyučujícího k novým metodám (Hluboké sítě? "To je příliš hluboké."). Doporučení psát síť v něčem poměrně nízkoúrovňovém může přispět k lepšímu porozumění, na druhou stranu jsme síť napsali jednou během prvního úkolu a pak už si jen hráli s úpravou vstupů. Zmeškali jsme příležitost vyzkoušet si nějaký nový framework, jako např. Keras.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Můj názor je, že to, co pan Božkovský učí, ovládá velmi dobře. Bohužel jsou to věci končící rokem 1995. Očekával bych trochu modernějších technik.

Byla nám poskytnuta volná ruka ve volbě implementace a přednáška i cvičení byla zaměřena na principy, nikoli technické detaily.

Slidy jsou napsané fixou a naskenované. Často jsem měl problém je přečíst.

Přednáška a cvičení na tomto předmětu splývaly.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK