• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miluša Bubeníková, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
S paní doktorkou jsme se bavili o spoustě zajímavých témat, kultuře, našich zálibách apod. Na hodinu s ní jsem se vždy těšil.
PhDr. Miluša Bubeníková, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro doktorské studium II [NJAZ116, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. ročník, Computational linguistics, doktorské
She was very open to debate facts, state pro or counter arguments regarding any matter, which I highly appreciated.
Mgr. Hana Dvořáková Suchánková [32-KJP], Český jazyk pro mírně pokročilé II [NJAZ100, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.08.2023, 2. ročník, Particle and Nuclear Physics, doktorské
Could print new dictionary on separate A4
Dennis Ferner, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Positives:
- Mr. Ferner is a hilarious man, his classes were always funny and he also knows how to teach.
- Regarding English for special purposes (math English), he knew what was important and what was not, since he helps create the tests.
- At the beginning he clearly laid out the criteria necessary for fulfilling the subject with the dates.
- The zápočet criteria were not difficult, but not super easy.

Negatives:
- He didn't pay much attention to grammar, he assumed we already knew it.
- Sometimes he talked too much and as a result we didn't cover what we needed to.

PS: Do get the paper version of the books.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Ferner býval na hodiny připravený dobře. Mívali jsme různé druhy cvičení, ale výuka se často zadrhávala a byla docela pomalá a nudná. Někdy by to chtělo se i zvednout ze židle a odlehčit atmosféru třeba nějakou hrou.
Věřím, že přístup "používat nějakou gramatiku a postupně nám dojde, jak to funguje" je populární a teoreticky i funkční, ale od rodilého mluvčí bych očekával, že ví i proč jeho jazyk funguje, tak jak nám ho prezentuje. To mi někdy chybělo.
Ocenil bych také systematičtější přípravu na psaní slohové práce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Ferner výuku vždy berie s humorom, ktorý síce nie každému môže sadnúť, ale pre mňa osobne bola angličtina s ním jediný pozitívny dôvod chodiť v pondelky na Troju. Vyučujúci si uvedomoval, že máme aj oveľa dôležitejšie predmety a nezadával priveľa úloh na doma. Získanie zápočtu bolo relatívne jednoduché, čo je podmienené aj dotáciou kreditov. Za mňa rozhodne výborný!
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I really dont know if he is trolling us but his opinions are rather mind-stopping. Apart from this, his jokes are sometimes actually funny and the lesson might be a good relief from the actual work. Dennis is a reasonable man and he plays his cards the best he can - meaning not everyone enjoyed english lessons but he made an effort to make it bearable.

From time to time there is a pair work, rather dont be late the first time because fate chooses you.

Tests are long and exhausting, 3+ A4 full of filling the gaps, listening on the old radio, reading some long text or even watching a video as something additional to those 3pages. Amazingly enough, reading books are better investment than attending lessons.

100% use all 3 allowed absences, time is precious and the lessons are as i mentioned, only a break from real work.
Dennis Ferner, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé II [NJAZ172, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující příjemný, vtipný, vytváří dobrou atmosféru v hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé, přátelské, vstřícné. Na cvičeních byla skvělá atmosféra.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé hodiny, plné zábavy i učení. Pan učitel má výborný přístup k hodinám a když je potřeba, je možnost se s ním domluvit na témeř čemkoliv (přesunutí testu kvůli nemoci, konzultace atd.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
najlepší učiteľ anglického jazyka akého som kedy mala
Dennis Ferner, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé III [NJAZ174, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dennis Ferner is a great guy, I like his jokes. He isn't afraid to make fun of himself, the English or any controversial topic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výborný učiteľ
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný učitel, reálné, a rozumné podmínky zápočtu.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé IV [NJAZ090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pan Good byl vždy nadšený do výuky, takže jsem se na hodinách cítli plný elánu i večer.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Mr Good je vtipný a pohodový. Jeho americká angličtina je zrozumiteľná, odporúčam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Chcete-li fajn, schopného vyučujícího, co je vždycky v dobré náladě a zřejmě ho jeho práce baví a naplňuje, je Good dobrá volba. Rovněž byl vždycky ochotný nám cokoli nejasného vysvětlit či poskytnout konstruktivní feedback.
Jediná moje výtka je skutečnost, že je poněkud nevrlý vůči technologiím. Mobil v hodině je výslovně zakázán, notebooky toleruje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Good byl výborný. Oceňuji větší neformálnost a snaha pomoct studentům zlepšit výslovnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
As with most English classes, i didn’t enjoy this one: forcible/made-up, senseless conversations and textbooks always ruin it for me. Apart from that, it depends on where one looks. The way the language was explained was close to perfect. The teacher’s fluidity/liveliness brought in some value, but i missed organisation and never quite knew where i stood. In summary, i think this teacher is a good teacher.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný vyučujúci. Neberie všetko až tak seriózne, takže vie odpustiť nepripravenosť, ak sa príliš neopakuje. Cvičenia dáva originálne a poväčšine zábavné. Prekypuje humorom.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný učitel. Vždy má úsměv na tváři a s čímkoliv pomůže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Mr. Good is really friendly, funny, and always gives great examples when explaining new grammar, he's not judgmental or anything, if someone says something wrong he usually corrects us. He makes the atmosphere in class really relaxed and friendly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je úžasný, z hodin odcházím s větším množstvím energie, než když jsem přišel. Když uděláme chybu, pomáhá nám najít správné řešení a člověk z toho nemá ani trochu špatný pocit. Takto by podle mě mělo vypadat vyučování.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé II [NJAZ172, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fantastic and enthusiastic teacher. His lectures were quite amusing and he tried to engage students in many creative group activities.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý učitel, na cvičeních se hodně mluví. Některé aktivity, jako hraní různých rolí nemusí všem vyhovovat. Domácí úkoly jsou vlastně jen příprava na hodinu a nezaberou moc času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Mr Good is just the best English teacher ever. As he always asks, classes with him made my Wednesday always go significantly higher on my Wednesday tierlist :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Má skvělý přístup a je velmi ochotný vyjít vstříc, když není možné splnit požadavky v běžném čase.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.08.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý vyučující, který má zápal a také smysl pro zábavu, rád dělá hodiny záživné a zároveň naučné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Good je good, někomu jeho američtější styl vystupování nemusí sedět, ale hodiny s ním jsou zábava a nudit se nebudete.
Christopher Donald Good, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé III [NJAZ174, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi pozitivní učitel, se šťavnatými vtipy a americkým smyslem pro humor. Má velmi zajímavé aktivity, vždy založené na konverzaci, kterou si na jeho hodinách procvičíte nejlépe. Testy nemá nějak obtížné, není složité získat zápočet. Za mě dobrý učitel, vždy připraven zodpovědět jakékoliv dotazy (i ty, které se týkaly budoucí zkoušky, což je super).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hodiny byly zábané a člověk se zamyslel nad věcmi, na které jindy nemá čas. Pan Good vybíral skvělá témata a hry, měl velice pozitivní přístup a na hodiny jsem se těšila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Povahově je pan Good naprosto skvělý, jeho hodiny jsou zábavné, a je na hodinách velmi energický a nadšený. Velmi mi však vadí, že jeho přístup k testům a zkouškám je až příliš přísný, a pokud se člověku nepodaří nějaký test, nebo zapomene/nestihne odevzdat domácí úkol či esej, tak má málokdy šanci si test/esej zopakovat, a tím pádem nemá šanci dohnat dostatek bodů do konce semestru. Přísnost jako takovou chápu, ale vzhledem k tomu, že za angličtinu dostáváme jenom jeden kredit, mi to přijde zbytečně přehnané.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektně připravené hodiny a milý přístup.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující. Oceňuji neustálé nadšení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi kreativní a zábavný učitel. Formou různorodých interaktivních aktivit probral důležité koncepty a byl velmi ochotný odpovídat na jakékoliv dotazy. Jeho hodiny byly vždy dobře naplánované a také tematicky velmi zajímavé. Pokud má člověk alespoň minimální snahu, tak zápočet není nijak složité získat. Nemám vskutku co vytknout, opravdu se zde potvrzuje špičková úroveň učitelů jazyků.
Mgr. Zuzana Hořká [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Látka byla vysvětlena po většinu času velmi hezky, ale mám pocit, že paní Hořká to umí vysvětlit pouze jedním (svým) způsobem. Jakmile tomu student neporozumí, není mu nabídnuto žádné alternativní vysvětlení. Na občasné nevhodné poznámky ke studentům si zvyknete, ale příjemné to není. Ovšem tento předmět a paní Hořká mi dali spoustu nových gramatických pravidel.
Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Markéta Velková, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Very good teacher, we went through many different topics and it definetely broadened my vocabulary. There was also a lot of fun :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemné hodiny, nenáročné, odpovídající kreditu za předmět.
Vadym Shtabovenko, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
One of the most charismatic teachers I've ever met :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Lecturer undeniably likes what he does, and it shows. His lectures were pleasant, and eventhough we were due at 19.00 post meridiem every week, it was always a nice hour and a half talking in english about numerous topics, and in both fun and creative ways. Very good use-case explanation of meanings, and use.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
We mostly learned new vocabulary, like words related to sounds or light, which Mr. Kashdan throroughly explained, the meaning and usage, but I was hoping we would learn more of the mathematical english, which we didn't do much, since Mr. Kashdan is not a mathematician. Also, when we had some questions about mathematical english, he often didn't know either.
Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé II [NJAZ172, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Mr. Good respects the intelligence and English skills of his students. He doesn't follow the book, but rather focuses on real-life articles and expression through the language. The introduced vocabulary is lovely. The nuance of the language is taught thoroughly. The attendance is not mandatory to finish the course, which is great. Overall an enjoyable tutorial.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi příjemný učitel a jeho hodiny mě velmi bavily a byly pro mě hodně přínosné. Často se pracuje ve skupinách a člověk se naučí a procvičí i složité gramatické jevy a slovíčka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pohodový vyučující, jediný problém byl v tom, že neexistovala digitální forma kurzu, takže když jste chyběli, veškeré úkoly jste se museli dozvědět od spolužáků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující je úplně v pohodě, podmínky na udělení zápočtu tvoří napsání tří menších esejí a dva závěrečné testy (jeden na odbornou angličtinu a druhý na gramatiku+slovní zásobu). V hodinách se zaměřuje především na gramatiku a rozšíření slovní zásoby, což považuji za trochu odlišný způsob výuky, než je u nás zvykem. Z odborné matematiky jsme dostávali pouze domácí úkoly, ale nemyslím si, že by to nějak škodilo - je prostě pouze na nás, jak moc tomu chceme věnovat čas. Vyučující jinak během hodin měl vždy dobrou náladu a uplatňoval takový lidský přístup ke studentům, na všem se s ním šlo domluvit. Rozhodně doporučuji:-).
Jay Michael Kashdan, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé IV [NJAZ176, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Mr. Kashdan je vynikající vyučující. Angličtinu vyučuje po svém, bez učebnice; pro zápočet chce odevzdané dvě eseje a ke konci semestru se píše test. Ačkoli vyučující působí někdy značně znaveně, jsou hodiny velmi přínosné a zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super hodiny kde sa človek nenudí.
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
oceňuji hlavně domácí kvízy, které slouží k procvičení a zopakování
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší angličtinářka, co jsem na MFF potkal a z vyprávění také.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka Krejčová je výborný pedagog, vždy ochotná a s dobrou náladou. Skvěle navazují jednotlivé aktivity, které společně děláme, krátké úkoly v Moodle jsou dobrým osvěžením a připomenutím, čím se zrovna zabýváme a také velmi oceňuji, že zadané testy odpovídají danému učivu a jsou udělané tak, aby dobře prověřily pochopení a ovládnutí dané látky, zároveň se však nesnaží zbytečně nachytávat na nějakých záludnostech. Paní Krejčová umí také hodiny hezky zpetřit, na její cvičení se vždy těším a upřímně si nedovedu představit lépe strávené pondělní ráno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pani doktorka byla vzdycky skvele pripravena na hodinu
hodiny byly skvele jak obsahove, tak i atmosferou
po horsich zkusenostech s ucitelem na gymplu, jsem mel obrovskou radost jak se hodiny vyvijely a jak probihaly
vsechno co bylo v testech, jsme probrali behem hodin a prakticky tam nebylo nic co by vylozene prekvapilo, ze bych neznal
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici je na vyuku vzdy pripravena, umi hezky vysvetlit gramatiku, je velmi ochotna a snazi se, aby to pochopil kazdy, dochvilna je, vztah k nam ma velmi dobry a pamatuje si nas, ferova myslim je
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Marek Miškeřík, 15.09.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka velice vstřícná, ochotná, sympatická. Mohla by být trochu přísnější.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělá vyučující, klade důraz na konverzaci, dbá i o rozvoj všech ostatních aspektů angličtiny. Vyjde vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velmi vstřícná vyučující, vždy ochotná poradit a pomoct, hodiny s ní jedině doporučuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi dobře připravená na hodiny
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi příjemná vyučující, připravená na cvičení, skvělá znalost.
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
A sage so learned, her instruction doth unfold
A myriad of exercises, diverse and bold.
In discourse and dispute, our minds she engages,
Whilst every query her sage wisdom assuages.
On matters grave and of import keen,
Our discourse ventures, by her guidance seen.
Thus, in her hall of learning, we are graced
With wisdom's bounty, so finely laced.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Excellent teaching, you will always learn something new and it doesn't matter, how much knowledge you had before and what level of English you had. But you need to know math as well, unfortunately
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé IV [NJAZ090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.08.2023, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny paní doktorky mě bavily a vždycky na nich byla uvolněná atmosféra.
Mgr. Ela Krejčová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Paní doktorka byla velice milá a příjemná. Hodiny byly obsahem zajímavé, vyvážené a testy přiměřeně obtížné. Celkově za mě velmi dobrý přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní Krejčová chodila do hodin připravená a s úsměvem na tváři. Z osobního i pedagogického hlediska se jedná o milého a schopného kantora, který vám je schopný něco předat bez ohledu na úroveň vašeho předchozího vzdělání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byla velmi příjemná a ochotná. Hodiny s ní mě bavily, byly dobře připravené, strukturované a testy byly odpovídající. Po celou dobu jsme mluvili pouze anglicky. Mluvila pěknou angličtinou, není to však rodilý mluvčí.
Mgr. Kateřina Nohlová [32-KJP], Český jazyk pro začátečníky I [NJAZ097, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Computational linguistics, doktorské
The teacher explains everything great and takes her time to help the students and answer questions. She also prepares many different kinds of exercises, including reading, dialogues, quizzes, and vocabulary brainstorming. I feel like everyone likes to attend her class.
Mgr. Kateřina Nohlová [32-KJP], Český jazyk pro mírně pokročilé I [NJAZ099, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Slightly more challenging criteria for passing, but the teaching is great
Mgr. Jana Roupcová, MBA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jediné, co tak jsme měli v tomto kurzu studenta který měl často až zbytečné otázky a ty se dalo zvládnout lépe, nejlépe dříve utnou. Avšak jinak bez problémů. Vyhovující možnost používat učebnici na ipadu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemné hodiny naplněné nejrůznějšími aktivitami (nebyla hodina, kdy bychom pouze vyplňovali cvičení v učebnici).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi zajímavá a nápaditá výuka, plná doprovodných aktivit, rozhodně se nejedná o jednotvárné projíždění učebnice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Každá hodina byla nějak jiná, takže o originalitu není nouze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vstřícný přístup, příjemné hodiny a ochota, co se dopisování testů týče. Nevím, zda je to společné pro všechny hodiny angličtiny, ale osobně se mi líbilo kolik času bylo věnováno tomu, abychom mluvili. Gramatiku si člověk spíše prochází sám na moodlu po tom, co je vysvětlena na hodině (opět nevím, zda se jedná o způsob výuky předmětu nebo vyučujícího)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Styl výuky moc hezký. Nebála jsem sena něco zeptat, vždycky mi bylo vše vysvětleno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2024, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Veľmi milá vyučujúca, hodiny angličtiny pre mňa boli príjemným oddychovým predmetom
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Super, výborná učitelka.
Mgr. Jana Roupcová, MBA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pestrou slovní zásobu
Mgr. Jana Roupcová, MBA [32-KJP], Anglický jazyk pro mírně pokročilé II [NJAZ073, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji příjemný průběh výuky a snahu o individuální přístup.
Mgr. Jana Roupcová, MBA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Milá vyučujúca. Hodiny boli veľmi príjemne a pestré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hodná a příjemná vyučující angličtiny se super smyslem pro humor :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku na mě působila velmi příjemně, časem se mi zprotivila. Přitom se snaží vyjít studentům vstříc, zadává nepovinné domácí úkoly, takže prostoru na vlastní trénink je dost. Asi byla milá „až moc“. Nebo to možná způsobil její absolutní apel na maximální délku eseje. Typický esej bývá dlouhý několik desítek stran, 250 slov nedává dostatečný prostor pro pestrost vyjadřování, naopak nutí psát hodně úsporně na úkor obsahu i formy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milá a vstřícná vyučující, má připravenou a přehlednou výuku a snaží se zaměřit jak na anglickou gramatiku, tak na matematickou část.
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyucujici je velice sympaticky, prijemny pan, hodiny vedl rozumne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučujúci bol perfektný, vždy sa snažil pomôcť a rád som chodil na hodiny.
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán učiteľ je native speaker, čo je plus, ale niektoré veci na jeho prístupe k učeniu sa mi moc nepáčili.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice dobrý učitel. Kdybych si ho nestihl zapsat i v letním semestru, tak by mě to mrzelo.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující byl přijemný, hodiny doplňoval vtipnými poznámkami. Příliš nebazíroval na učebnici, raději probíral opravdu důležité věci které potřebujeme znát. Testy byli férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
It was pleasant to work with Mr Simpson and I always felt that I can openly ask and get an answer to my question.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Excellent English teacher—energetic, supportive, and friendly. Always punctual, approachable, and fair in assessments. I recommend him for those who would like to improve their pronunciation. Learning with him is straightforward and enjoyable :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny byly zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dle mého názoru občas přílišný důraz na gramatiku, jinak ale sympatický učitel a záživné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na můj vkus se vyučující příliš držel učebnice, což u rodilých mluvčích nebývá úplně zvykem. Čekal bych aktivit na mluvení a méně "svázanosti" Ta se projevovala při testech, kde se za správné odpovědi považovala jen ta slovíčka, která byla v učebnici (synonyma se považovala za chybu) nebo při zadávání eseje, kde vyučující dle mého názoru až příliš bazíroval na používání stylistických pojmů, kterých požadoval řekl bych až příliš, a to na úkor obsahové stránky.
Na hodinách jsme se nevěnovali matematice tolik, kolik bych čekal, což nejspíš koresponduje s tím, že matematika není nějak zvlášť silnou stránkou vyučujícího. Matematice jsme se věnovali nejvýš úvodních 15 minut z každé hodiny, během kterých jsme obvykle jen zkontrolovali úkol a dostali zadanou práci na další týden. Případné nejasnosti se obvykle podařilo vyřešit až za pomoci dalších studentů, jelikož učitelská příručka na naše dotazy obvykle nestačila. Na celkovém hodnocení měla matematická angličtina váhu jen 10 %, zatímco testy na slovíčka a gramatiku z obecné učebnice 60 %.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi struktura hodiny, že je jasně dané, co budeme dělat, co se od nás chce,... Oceňuji i náročnost testů, kdy se na probíranou látku potřebuji podívat, ale nemusím nad ní prosedět hodiny, abych se ji naučila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, který probírané učivo velmi srozumitelně vysvětloval, pokoušel se každé cvičení maximálně oživit různými výpady mimo jednotvárnou linii učebnice. Musím ocenit i jeho legrační poznámky mířené na autory učebnice nebo jenom jazyk jako takový. Na každou hodinu byl vždy perfektně připravený, zodopvěděl každý dotaz. Jeho cvičení mohu jen doporučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
I appreciate Mr. Simpson's willingness to discuss rather than just say and not ask any questions.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel probráno příliš málo matematické, fyzikální a počítačové angličtiny.
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé II [NJAZ172, cvičení]
Anna Kmentová, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na zkoušku mě tento předmět příliš nepřipravil (ale dělala jsem ji o rok dříve, a tak se s tím moc nepočítalo). Zadání na hodinách mi občas přišlo repetitivní a o ničem, ale na udržení angličtiny a rozšíření slovní zásoby to bylo v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ryan is incredible teacher and a super cool guy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S hodinami pana Simpsona jsem velmi spokojený, je velmi energický a optimistický. Líbí se mi důraz na psaní slohů, které většinou patří mezi náročnější úlohy z angličtiny, a cením si celkové strukturovanosti výuky. Po každé hodině také dostáváme psané shrnutí probraného materiálu, což je nesmírně užitečné pro nemocné studenty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělý vyučující.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující je moc fajn
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé III [NJAZ174, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Príjemný prístup, veľmi ústretový pri dohadovaní skúšania aj mimo vyučovacie hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Hodiny byly zábavné. Probíhala i příprava na závěrečnou zkoušku.
Ryan Simpson, BA [32-KJP], Anglický jazyk pro pokročilé IV [NJAZ176, cvičení]
Martin Kánássy, 08.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Môj obľúbený učiteľ, spája normálnu výuku angličtiny so zaujímavejšími vecami
Mgr. Lucie Steidlová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi si cením energiu s akou na hodiny prichádzate, vašu veselosť a kreativitu, ktorú vidím pri rôznych interaktívnych úlohách. Je vidno, že vás to baví :D
Mgr. Lucie Steidlová, Ph.D. [32-KJP], Anglický jazyk pro mírně pokročilé III [NJAZ075, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny boli vždy zaujímavé, a snažila sa aby sme sa venovali jazyku aj nad rámec výuky čo asi dosť pomohlo
Mgr. Dita Strouhalová [32-KJP], Český jazyk pro začátečníky I [NJAZ097, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, navazující magisterské
I liked the way how our teacher was. She always taught us in a fun way, and it never was boring. Everybody has to speak and she encourages one to do so. Its a good way to learn.
She is well prepared, spontaneous for questions. Overall a teacher to like.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Dita makes the course engaging and relatable by using a lot of real world examples. Great sense of humor as well.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2024, 2. Ročník, Theoretical Physics, Astronomy and Astrophysics, doktorské
I love how dynamical are the classes and I am always motivated to go, learn and do my homework. I usually get tired and distracted in classes but for this course I wish I have more. I think our teacher is the best and she should keep like this!
RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny zajímavé vše férově hodnoceno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý vyučující, hodiny byly spíše o konverzaci se spolužáky než o probírání, což ale považuji za plus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji hodně času na diskutování daných témat
RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný cvičící, velmi příjemný. Nedává moc úkolů, zápočet vůbec nebylo těžké získat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi skvelý a zábavný. Každé hodiny sú iné a záživné. Veľmi sa mi páči ako prebiehajú hodiny. Diskusie medzi dvojicou alebo s celou triedou sú vynikajúce.
RNDr. Mgr. Luděk Šafařík [32-KJP], Anglický jazyk pro středně pokročilé IV [NJAZ090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělá připravenost na výuku i kvalita výkladu látky. Když bylo něco nejasné nebo někdo něčemu neporozuměl, tak vyučující rád poradil. Zároveň se vždy snažil vyjít vstříc a byl férový i u testů na zápočet. Nemám co vytknout.
Mgr. Eva Šilhánová [12-UCJA], Český jazyk pro začátečníky II [NJAZ098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Excellent, fun approach to the lectures which was easy to follow
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro středně pokročilé I [NJAZ070, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jak by člověk předpokládal, tak tak třetina nebo čtvrtina toho co se musíme naučit na ten velký test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyhovující studium jak normální angličtiny tak i základů matematické slovní zásoby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Taková odpočinková hodina zaměřená hlavně na zopakování gramatiky a případně rozšíření slovní zásoby o trochu netradiční pojmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Za mne spíše opakování středoškolské angličtiny (což nemusí být nutně špatně). Ocenil bych více zaměření na matematiku, ale i v takovémto množství bylo vždy co se nového naučit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Ideální obtížnost, přiměřené psaní testů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prostě jako angličtina na střední.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji hodně času na diskutování daných témat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Angličtina je skvělá na oddychnutí od matematiky a fyziky, kterými se jinak celou dobu zabýváte. Řekl bych ale, že je dobře vyvážené střídání výuky obecné a odborné angličtiny. Jako člověk, který měl certifikát z angličtiny úrovně B1 byl přechod na angličtinu pro středně pokročilé plynulý a pěkně navazující. Naučil jsem se mnoha novým věcím, ale zároveň neustále osvěžoval už nabyté znalosti. Řekl bych, že jsou i probíraná témata zajímavá a různorodá a opět je dobrá rovnováha mezi mluvením, psaním i poslechem a osobně jsem byl i v menším kroužku, takže se člověk častěji dostal ke slovu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Matematickou anglictinu hodnotim na vybornou, normalni anglictina je trochu neusporadana, ale chapu ze jde o pripravu na zkousku, takze se s tim bohuzel neda nic moc delat.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro mírně pokročilé I [NJAZ071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Neumím moc anglicky, ale zde jsem se nenaučil vůbec nic! Chtělo by to více kreditů, alespoň 2 za 4 hodiny týdně.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro středně pokročilé II [NJAZ072, cvičení]
Marek Miškeřík, 15.09.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny mě bavili. Mohli by být trochu náročnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že se tento předmět příliš mnoho orientuje na obyčejnou angličtinu a odborná angličtina zůstává trochu upozaděna.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět je moc navázán na středoškolskou gramatiku a není ani nikterak záživný pro studenty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.05.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jeden kredit neodpovídá náročnosti předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super odreagování po celém týdnu matiky/informatiky.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro mírně pokročilé II [NJAZ073, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám nic zásadniho co bych vytkl
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro středně pokročilé III [NJAZ074, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Spíše odpočinkový předmět, nabízí možnost si občas trochu odvázaně popovídat i o jiných věcech, než jsou parciální derivace, vytvořující funkce nebo šablony z C++. Možná by se trochu víc prostoru mělo věnovat matematické angličtině, jazyk bychom už měli mít naučený ze střední (nedokonalost výuky cizích jazyků na českých středních školách by se asi neměla řešit zrovna na Matfyzu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Podle me na to, co je to za predmet je na jeho dokonceni zbytecne moc pozadavku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Učit se matematickou terminologii v angličtině je zajímavé a užitečné, 5 bodů k bakalářské zkoušce z angličtiny za zápočet se samozřejmě také hodí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Podľa mňa sú nevyvážené pomery 1.anglická gramatika a 2.odbornosť v angličtine:
Prišlo mi, že úroveň gramatiky čo sme preberali bola na úrovni základnej školy/začiatok strednej školy a však texty, knihy, ktoré sme mali rozoberať boli o niekoľko úrovní vyššie a viem si predstaviť, že pre niekoho kto mál málo skúseností s odborným textom v angličtine môže mať s tým problémy.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro středně pokročilé IV [NJAZ090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Náplň předmětu OK, ale matematická angličtina by mohla být na trochu vyšší úrovni.
Na získání zápočtu bylo třeba splnit hodně požadavků, ale všechny byly v pohodě a nutilo nás to průběžně se připravovat na zkoušku, což je velké pozitivum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Určitě velmi užitečný předmět pro přípravu na zkoušku z anglického jazyka. Neřekl bych, že předmět je příliš náročný, ale dává skvělou přípravu pro již zmíněnou zkoušku pro bakaláře.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk - zkouška pro bakaláře [NJAZ091, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zkouška není reálně až zas tak těžká, jde se na ní připravit za 2 dny, doporučuji to neodkládat na třeťák. Testová část je dost nabitá, nenudil jsem se, času bylo tak akorát. V ústní část byla konverzace o oboru, letmé nahlédnutí do knihy a vysvětlení pojmů - asi na 10 min, pak jsme projeli test a opravovali chyby.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
S certifikátem to byla dost jednoduchá zkouška - stačilo se den předem podívat do té učebnice na ta slovíčka a mít připravený nějaký ten odborný text, což není problém, protože to snad každý běžně čte takovéhle texty, tak z nich prostě nějaký vezme a něco o něm řekne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výuka angličtiny na MFF má rozhodně co dohánět, obzvlášť co se týče odborné angličtiny. Drtivá většina odborné angličtiny, která je součástí výuky se týká středoškolské geometrie a obskurních pojmů, jejichž význam neznám ani v češtině. Úplně chybí jakákoliv terminologie specifická pro informatiku nebo jakýkoliv jiný obor matematiky mimo základy matematické analýzy a středoškolské geometrie zmíněné výše. Čím si ale mnoho studentů dle mého názoru přípravu na zkoušku zbytečně zhnusí je, že se snaží učit nazpaměť slovíčka ze slovníčku v učebnici, bez jakéhokoliv kontextu, jen jako uspořádané dvojice. Tohle je, byť to většina jazykářů na středních školách neví, ten nejbolestivější a nejotravnější způsob, jak se naučit nějaký jazyk. Drazí kolegové studenti: Ne, opravdu se nemusíte učit překlad slovíčka "jadérko", i když se vyskytuje ve slovíčkách v učebnici. Samotný test z odborné angličtiny u zkoušky je docela příčetný a mám pocit, že učení se slovíček z učebnice mi v jeho vyplnění spíše nepomohlo. Každopádně doplnění výuky jazyků o pasáže specifické pro jednotlivé obory (inf, mat, fyz) by dle mého názoru velmi pomohlo, za prvé připravit studenty na studium jejich oboru – i když jsem chodil na dva semestry angličtiny, hledání učebních materiálů v angličtině je pořád v některých předmětech bolest, a za druhé zpříjemnit studentům účast na výuce angličtiny.

Zbytek zkoušky odpovídá standartním testům z angličtiny, na které může být člověk zvyklý z certifikátů nebo středoškolských olympiád. Ústní část je z velké části spíše konverzační, ale rozhodně se hodí mít přehled o textu, který jste četli a umět odpovídat na otázky jako "Pro koho je text určen?".
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Typická zkouška z angličtiny, ale ESP část je spíše mírně na šprtání, jinak není co vytknout. Pokud umíte dobře anglicky a naučíte se slovíčka a výrazy z doporučené literatury (z apendixu), není čeho se bát.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi cením snahu naučit všechny studenty tento naprosto nezbytný jazyk. Formát zkoušky se mi rovněž zdá principiálně odpovídající. A zkoušku jsem si užil. Velmi značná vada na kráse je ESP - nechápu proč, jako student informatiky, mám umět desítky slovíček popisující kupříkladu geometrické situace, které bych nedokázal pojmenovat ani v češtině, když u svých spolužáků vidím mezery v základních pojmech, které ve svých karierách skutečně budou potřebovat - pojmy kolem programovacích jazyků, algoritmů, počítačové architektury atd. S tímto se student připravující se na tuto zkoušku vůbec nepotká a to je prostě špatně. Navrhoval bych tedy nahradit geometrický, a možná část matematickýho, obsahu zkoušky obsahem z oboru studenta, popřípadě alespoň jiným potřebným z angličtiny obecně. Takhle to akorát trochu vypadá jako umělá snaha zkoušku udělat těžší.
---, Anglický jazyk - zkouška pro bakaláře [NJAZ091, nic]
Jakub Smolík, 30.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dělal jsem zkoušku pro studenty s certifikátem, takže pouze ESP a ústní část, tedy nemůžu hodnotit ten zbytek. Zkouška je velmi jednoduchá, stačí si den před zkouškou prolistovat ESP učebnici. Její formu ale bohužel nelze hodnotit kladně.

1) ESP část je za mě principiálně nejdůležitější část této zkoušky. Studenti matfyzu by měli vědět, jak hovořit o matematice v angličtině. Realita tohoto testu bohužel vypadá jinak. Místo matematického vyjadřování se klade důraz na (!) zapamatování si nazpaměť hromady pojmů z geometrie, které člověk dost možná nezná ani česky a pravděpodobně je v životě nepoužije. Studenti také mají u zkoušky za úkol jednoznačně přepsat nějaký výraz do slov. Ne tak, jak by se ten výraz četl, protože to by v některých případech mohlo být víceznačné (a+b)/a vs a+b/a. Ale přesně od toho je matematická notace! V realitě se nikdy nestane, že budete mluvit o nějakém složitém matematickém výrazu a rozhodnete se ho nenapsat, aby to pro posluchače bylo napínavější. Přirozený jazyk není stavěný k exaktnímu popisu matematických výrazů a neměl by se takhle znásilňovat.

2) Na ústní část si studenti mají přinést nějaký dlouhý odborný text v angličtině a potom se o jeho obsahu baví se zkoušením. Tohle už je lepší než písemná ESP část, ale myslím, že i zde jsou místa pro zlepšení. Zkoušející nejsou matematici a vysokoškolskou matematiku pochopitelně neznají. Proto je velmi obtížné mít s nimi nějakou smysluplnou konverzaci o tom, na co se vás zeptají. Tímhle je nechci kritizovat, nemyslím si, že to je jejich chyba, jen je to něco, co mi na zkoušce vadilo.

3)Text, který přinesete, zároveň nikdy předtím neviděli. V mém případě zkouška vypadala tak, že zkoušející zuřivě listovala knihou a hledala nějaký zajímavý nadpis, na který by se mě mohla zeptat. Myslím, že kdyby zkoušející měli třeba jen 5-10 minut na prolistování si textu, zjištění o čem vlastně je a vymyšlení pár zajímavých otázek, tak by to ústní části velmi pomohlo.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk - zkouška pro bakaláře [NJAZ091, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Obecná část: zkouška přiměřeně náročná. Jen u slohové části strhávali hodně bodů a nevím proč, výběr témat byl ve stylu udělej si rychle na dané téma názor a pak napiš esej, moc mi to nevyhovovalo, když jsem musel vybrat téma, ke kterému jsem schopen alespoň něco říct a pak udělat rychlý brainstorming myšlenek a nějak smyslupně si je uspořádat v hlavě.
Matematická část: Zkoušela se v podstatě látka probraná na SŠ, akorát v angličtině.
Ústní část: pohodový pokec; nejprve o odborné literatuře, pak jen tak o životě. Tato část zkoušky mi vyhovovala nejvíce ze všech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pokud máte certifikát, v mém případě C2, a přes střední jste se například učili matematiku z anglických zdrojů, delší než hodinová příprava ráno před zkouškou je zbytečná. Tím myslím i navštěvování kurzů angličtiny po čtyři semestry. Jen bych si trochu prošel ESP a přepisování symbolického zápisu do jednoznačného mluveného.
Připomínka k předmětu, Český jazyk pro začátečníky I [NJAZ097, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. ročník, Computer Science - Theoretical Computer Science, navazující magisterské
The system of the course is good, you train much of the speech you really need. I could use many phrases in everyday life, also its not to strict. If we had a topic/word/phrase which interested us she took that and made a lesson about it.

The book we used I did not like so much personally, because I missed vocabulary part for every chapter which I can learn the new words.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Computational linguistics, doktorské
The contents of the course and the learning materials are good. However, one 90 minute session simply is not sufficient. Neither does it allow me to actively practice the basics on a regular basis, nor should it take anyone 2 years to reach the A1 level - especially not in the country where the language is spoken everywhere.
The short essay we prepared as a test was a great help, but it was a one-time thing.
Připomínka k předmětu, Španělský jazyk pro pokročilé II [NJAZ109, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
3 kredity zadarmo
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro doktorské studium II [NJAZ116, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. ročník, Computational linguistics, doktorské
Great lecture, organised in exercises and general debates, where we had to express ourselves into words for describing usual or unusual matters. Also it was great that we've had simulations of the actual exam: listening + use of English, which provided us a feedback for taking the exam now or in any further semester.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro pokročilé I [NJAZ170, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
To čo by človek čakal od hodín angličtiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Řekl bych prostě klasická hodina angličtiny. Procvičíte si mluvení, gramatiku na chvíli si odpočinete od počítání což je za mě fajn. Není to nijak moc hard takže v podstatě free kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na predmete by sa mi páčil trochu väčší dôraz na ESP časť.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Myslím, že bych ocenil, kdyby byla matematické angličtině věnována větší část výuky. Nicméně to je asi jediná věc, kterou bych předmětu jako takovému vytkl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pokud máte angličtinu na úrovni C1 a výš a zapsali jste se na tento předmět s cílem naučit se matematickou angličtinu, budete zklamaní. Většina hodiny je o klasické angličtině a ESP se řeší posledních přibližně 20 minut. Jestli vám jde jen o tu matematickou část, doporučuji si pořídit učebnici 'matematika nejen pro studenty mff' a naučit se to doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly vždy hezky připraveny. Střídání běžné a profesní angličtiny na adekvátní úrovni bylo vítané, obtížnost kurzu mi přišla velmi schůdná a ohleduplná. Atmosféra hodin bývala uvolněná, až odpočinková.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mi napřinesl moc nové informace v porovnání s (pražským) gymnáziem. Chybělo mi hlubší proírání matematické angličtiny a čtení anglických matematických textů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Struktura předmětu je zvláštně nastavená hranice mezi přípravou na bakalářské zkoušky a procvičováním anglického jazyka. Vzhledem k počtu lidí na jednotlivých hodinách a tomu, že se jedná o hodinu a půl jednou za týden, není druhé zmíněné moc efektivní. Z tohoto důvodu si myslím, že by stejný efekt měla jedna hodina ESP týdně, čemuž by i odpovídalo slabé ohodnocení jedním kreditem.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé, jen nároky na zápočet by mohli být trochu nižší, když je tento předmět pouze za 1 kredit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je vlastně pokračování hodin angličtiny, které člověk měl na střední škole. Vzpomenete-li si na ně, tak máte věrný obrázek toho, jak budou vypadat i tyto hodiny.
Dle mého je celkem škoda, že matematická část angličtiny je zde probírána opravdu pouze okrajově. Předmět jako celek mě proto nijak nezaujal a nezdál se mi až tak přínosný, spíš to byl jen další zdroj DÚ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Anglický jazyk pro pokročilé I is a subject for students that have B2 or higher level of English. The subject is not hard, but you will learn or review some more advanced grammar, such as various tenses, verb patterns or narration. Sadly not much of the ESP (English for special purposes), because you will cover only ONE unit of the Angličtina pro studenty MFF UK textbook. In subsequent classes you will cover two units.

In order to receive zápočet, you have to write some grammar and vocabulary tests, an ESP test, and write an essay. Nothing particularly difficult.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na angličtině pro pokročilé mě nejvíc překvapilo, že i když si myslím, že v angličtině si nejsem zrovna jistá, většinou jsem se chytala a dozvěděla jsem se spoustu nových věcí - hlavně slovíček, protože gramatiku jsme měli na střední. Jsem taky spokojená s tím, že nemusíme mít učebnici v tištěné podobě, ale stačí na notebooku nebo dokonce v telefonu. Jsem ráda, že se učíme i věci, které se nám budou hodit - např. matematické vyjadřování v angličtině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je, řekl bych, dobrou přípravou na povinný test z angličtiny, ba jeho úroveň převyšuje, zejména v oblasti neodborné (nematematické) angličtiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny nejsou moc zajímavé. Většina je velmi lehká, jen vždy těch deset minut, kdy se učíme matematiku anglicky, je zajímavých.
Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Název pro pokročilé je poněkud zavádějící. Určitě bych přidal více akce, konverzace, skupinových aktivit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet naplnil moje očakávania - zlepšenie celkovej úrovne angličtiny s dôrazom na matematické termíny potrebné pre skúšku. Zápočet je relatívne jednoduchý (záleží od vyučujúceho) a celkovo nemám čo vytknúť. Pekné spríjemnenie inak dosť hektického semestra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Náročnost předmětu dle mého neodpovídá kreditovému ohodnocení. (absence, 3 testy + esej)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
První střetnutí s výukou angličtiny se od pojetí na střední škole výrazně neliší. Klade se relativně velký důraz na konverzace, včetně zvukové stránky jazyka (nemalou část výuky jsme věnovali i přízvuku). Kromě standardního postupu podle učebnice se student setká i se zajímavými etymologickými diskuzemi. Jako úvod do studia angličtiny na MFF je to asi vhodný předmět, přestože příprava na testy v průběhu semestru může zabrat relativně dost času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Semester má podľa mňa príliš veľa hodnotených prác, ktoré sa rátajú do zápočtu. Nie sú nejak extra náročné, ale niekedy je ťažké sledovať, kedy sa treba viac pripravovať na hodiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Není nijak zvlášť náročný. Čekal jsem více matematické angličtiny
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Classes were flowing nicely, there was ideal balance in the amount of talking, writing and reading. The only thing I would change is to focus a little more on the Angličtina (nejen) pro studenty MFF textbook and its topics.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
overall, a good lecture. Would expect higher credit subsidy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je relativně jednoduchý, pokud se na něj alespoň trochu připravujete, určitě se dá zvládnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslel som, že sa tam bude viac riešiť tá matematická angličtina. Lebo inak to je celkom nudné opakovanie gramatiky zo strednej školy. A toľko vecí koľko na ten predmet treba robiť za 1 kredit sa fakt neoplatí.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
There is this policy, you have to attend at least 50% otherwise "you get not zapocet", all it gives you is 4 points on the final exam that is being written in sophomore as an prerequisite you are capable of writing the bachelor's degree.
I recommend not to take these classes if your english is +-C1, it is a waste of time and all that matters is being good at ESP and tenses that english has, rent the book in library first thing after enrolling the class. Getting past the 70% mark is kind of difficult if you are treating is benevolently as i did.

Other than that you are writing one essay and +-2tests, one of that being ESP, there might be some oral exams as people told me, but i havent had one.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
There is always some work to be done in preparation for the next lesson, but we always have enough time to do it. Mr Good doesn't really like tablets, but you can use your laptop instead. Lessons are mainly focused on working in pairs or small groups, practicing new grammar or reading short texts with new vocabulary.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro pokročilé II [NJAZ172, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi kvalitní výuka angličtiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Angličtina je v pohodě, jen se na ni musí chodit :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na procvičování angličtiny aby jí člověk nezapomněl úplně stačí, osobně bych ráda, kdyby se věnovalo víc času odborné angličtině.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
I don't fully understand the benefit of the learning very specific geometric vocabulary, when I'm studing Computer Science. Better updated and more useful choice of the topics for the "English for Special Purposes" part of the course would be *much* appreciated.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S předmětem jako takovým nemám problémy, líbí se mi, jak navazuje na předchozí semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na předmětu je nejlepší soustavné probírání učiva - je podstatně účinnější než jazykové předměty na střední škole. Jediným nedostatkem je jednotvárnost hodin, která plyne jak z pravidelnosti, s níž je vystavěna učebnice, tak z materiálů učitele (Good; nevím, jestli mají ostatní učitelé jiné, ale nepředpokládám to) - je z nich pocit, že by se více hodily pro studenty poněkud nižšího věku. Zvýšená obtížnost testů se sice dá očekávat, ale některé nahrávky pro Listening jsou skoro nesrozumitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.08.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý a příjemný předmět pro zpestření výuky.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Za mě skvělá příprava na bakalářskou zkoušku, protože jinak bych se s anglickými výrazy z oboru matematiky moc nesetkal. Zároveň je výborné, že je člověk stále ve styku s angličtinou a novými slovíčky/vazbami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Seminář skvěle připravuje na závěrečnou zkoušku z angličtiny tím, že se během hodin učíme i odbornou angličtinu. Ačkoliv předmět není povinný, tak doporučuji si ho zapsat, jelikož nám pomáhá zůstat v kontaktu s angličtinou. Navíc není nějak složité získat zápočet, takže jde spíš o takový odpočinkový předmět, což je na MatFyzu ojedinělé:-).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Je to angličtina...
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro pokročilé III [NJAZ174, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě velmi užitečné ke zkoušce, kterou každý student musí jednou složit. Hodina probíhá především formou konverzace (pro studenty, co nechtějí mluvit, ale spíše opakovat gramatiku nebo slovní zásobu, tento kurz moc není). Na každou hodinu jsou zadány domácí úkoly (také nutné vzít v potaz), které se poté na hodině kontrolují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
English is an easy subject and a great opportunity to relax from the math all around. It is a preparation for the English exam, but in my opinion, the time focused od ESP is low.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S angličtinou jsem tak nějak spokojený, možná bychom se mohli častěji zaměřit na matematické pojmy, ale jinak jsem s angličtinou víceméně spokojený. Občas mám pocit, že jsou hodiny příliš náročné, obzvlášť vzhledem k tomu, že za něj dostáváme jenom jeden kredit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Každá hodina bola zaujímavá (plná diskusií) a pripravené cvičenia boli netradičné, takže sa nestalo, že by som sa niekedy nudila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Moc nerozumím tomu, proč jsme strávili půlku semestru s tématem zvířátka. Neříkám, že to nebylo zajímavé, avšak člověk by si myslel, že budeme probírat nějaká vážnější a zajímavější témata.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super hodiny, těšil jsem se na ně vždy. Hodiny moc nepřipravují na ESP test, za to jsou zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět který připraví ke zkoušce a zároveň je velmi zajímavým oživením. Všem co mají o angličtinu alespoň jistý zájem velmi doporučuji.
Připomínka k předmětu, Anglický jazyk pro pokročilé IV [NJAZ176, cvičení]
Martin Kánássy, 08.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nič, super hodina.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
pohodové a príjemné hodiny