AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Informační modely s uspořádáním [NDBI037, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia obvykle trvali pár minút, lebo p. Vojtáš buď potreboval z osobných dôvodov odísť, alebo jednoducho nemal čo robiť. Takmer nič sa na cvičeniach neprecvičilo, iba že by sme mali nejakú otázku, inak sa za max. pol hodinu vysvetlilo zadanie a vyučujúci odišiel, niekedy so slovami, že nám dáva čas na diskusiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ přívětivý přístup kantora ke studentům
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Informační modely s uspořádáním [NDBI037, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor velmi často odbíhá od tématu, což velmi snižuje přínosnost přednášky. A i přestože je výklad občas vtipný, činí to přednášku velmi nezáživnou.
Zkouška byla snadná, nicméně nepříliš přehledně zadána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi zle prednášaný predmet a nikomu ho neodporúčam. Slajdy boli neprehľadné a bolo v nich väčšinou len zopár podstatných vecí, výklad učiva sa často opakoval a predsa to podstatné na skúšku sme si nejako vysvetlili my študenti spoločne. Raz sme dostali rukou písané naskenované materiály (uznávam, že tam už toľko vaty nebolo, ale zase to nešlo prečítať).
Čo sme si reálne z predmetu odniesli by sa dalo zhrnúť počas jednej prednášky.
Zápočet bol za 3 úkoly, jeden sme rysovali pravítkom na papier, druhý sme už mohli robiť v Exceli a v tom treťom sme mali niečo naprogramovať (ľubovoľným spôsobom). Najťažšou časťou úkolov bolo upresniť si zadanie a pochopiť, čo vlastne máme urobiť. Skúška nebola ťažká, opäť sa veľa rysovalo pravítkom a tužkou
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Doporučil bych držet se tématu během přednášky a neodbíhat od něj. Studijní materiály nejsou dostačující. Slajdy nejsou pochopitelné bez předchozí znalosti. Zdroje, na které přednáška odkazuje, jsou těžko pochopitelné (vědecké práce,...).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ výklad s příklady a s důrazem na pochopení
+ vzorová písemka velmi pomohla pochopit celý princip zkoušení
+ velmi přívětivý přístup kantora ke studentům
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi prijemny clovek.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Sémantizace webu [NSWI108, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zaujetí pro věc.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Sémantizace webu [NSWI108, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zaujetí pro věc. Nenapadá mě moc co zlepšít.
Mgr. Marta Vomlelová, Ph.D. [32-KTIML], Informační modely [NDBI037, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
+ konkrétní ukázky
Připomínka k předmětu, Informační modely [NDBI037, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
+ praktické vyzkoušení si teorie
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vse by se dalo shrnout do jednoho cvika (90min), zbyly cas je vyplnen opakovanim.
Připomínka k předmětu, Informační modely s uspořádáním [NDBI037, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Chybí reference k probíranému učivu. Vše bylo probráno velmi povrchně. Domácí úkoly měly být více praktické se zaměřením na konkrétní aplikace.
Prezentace, jakožto jediný studijní materiál, jsou velmi zmatené a nepřehledné, navíc jsou povětšinou psány poměrně odvážnou angličtinou, která porozumění ještě více komplikuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je taková všehochuť, kde na pořádné vysvětlení čehokoliv není dost času. Nechápu, proč je to povinný předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
+ zajímavý obsah přednášky
+ látka pochopitelná

- méně strukturovaná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet polozi zaklady doporucovacim systemum v prvnich dvou prednaskach, ale zbytek jsou uz jen spekulace a tak trochu ztrata casu. Prakticke dovednosti budou mozna nekde v navazujicim predmetu.
Připomínka k předmětu, Sémantizace webu [NSWI108, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Oceňuji to, jak jsou cvičení vystavěna. Sestavování prezentací mi umožnilo lépe si utřídit látku.
Připomínka k předmětu, Sémantizace webu [NSWI108, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Ocenil jsem seznámení s technologiemi sémantického webu, obzvláště ale s dynamickou logikou. Byl jsem rád nad zamyšlením se nad jednotlivými přístupy k problematice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Celkově jsou problémy, které se pod tématem "sémantizace webu" skrývají, uvedeny srozumitelně. Příliš nechápu zařazení Kripkeho struktur a Fisher-Ladnerova uzávěru - jakou má se sémantizací webu souvislost.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK