AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Josef Dvořák [32-KA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý cvičiaci, vždy usmievavý a ochotný odpovedať na otázky na cvičení aj na konzultaci, cvičenie rozhodne odporúčam
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Hrozný sympaťák, se kterým se dá v pohodě domluvit :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto výborný cvičící, který dokáže pro algebru vážně zaujmout. Probírané příklady skvěle doplňují přednášku a pravidelné domácí úkoly nutí během semestru se na látku podívat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Dvorak vede cviceni velmi interaktivne a zabavne. Ukoly i testy jsou prijatelne tezke a ziskat zapocet neni problem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící rozhodně dokázal zaujmout. Podal látku zajímavě a vtipně. V jeho podání působí všechno téměř triviálně. Rozhodně doporučuji každému, kdo chce předmět pochopit.
Mgr. Miroslav Olšák, Ph.D. [32-KMA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, kde jsme probírali algebru zase z trochu jiného. Ochotný cvičící kdykoli udělat konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
U tohoto cvičícího bohužel převládají "zajímavosti" nad jednoduššími příklady, na kterých by měl student čas pochopit princip části probírané látky. Ocenila bych na začátku hodiny pár snazších příkladů na ukázku, anebo papír s modelovými příklady (až velmi snadnými).
Na druhou stranu byly příklady, pokud jsem je zvládla pochopit, opravdu zajímavé, jen člověk nevěděl, k čemu z přednášky se přesně vztahují.
Jakub Tětek, 16.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičení semestru. Bylo vidět, že tomu Mirek rozumí a uměl to skvěle předat.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Topologie a teorie kategorií [NMAG332, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující nepochopitelně zkracoval výuku. Výklad byl podán sice celkem přehledně, ale velmi suše. Kvůli absenci podrobných příkladů se teorie moc nedala pochopit.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Topologie a teorie kategorií [NMAG332, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla velmi přívětivě a vtipně vedená. Část o topologii mi přišla přehledná, v části o kategoriích jsem se místy ztrácel (ale to je asi z části nezvyklým přístupem teorie kategorií). Úkoly byly zpočátku zajímavé a bylo hezké, že některé byly i náročnější, ale později bylo (nejspíš z časových důvodů) úkolů méně a byly více rutinní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavé bylo, že ačkoliv jsme začínali o deset minut později, skončili o deset minut dříve a měli dlouhou přestávku (mezi přednáškou a "cvičením"), probrali jsme toho hodně. Byla vidět ochota odpovídat na dotazy a snaha najít způsob, jak nám látku podat srozumitelně. To se ale vzhledem k obtížnosti látky ne vždy dařilo. Občas byl přednášející trochu zmatený. Se zkouškou nebyl žádný problém, dost termínů, téměř libovolný čas na přípravu, pohodová atmosféra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející nepodává látku tak, aby se dala pochopit. Prostě jenom píše pojmy a dokazuje věty. Samotné důkazy jsou ale k ničemu (bez pochopení pojmů nedávají smysl a po pochopení už jsou všechny triviální). Na pochopitelné vysvětlení kategorií by bylo třeba mnohem více příkladů (a pečlivé vysvětlení, jak obecné pojmy příklady zobecňují). Dobrá je na to knížka Basic Category Theory, od Toma Leinstera, podle které se jelo na tom druhém kurzu kategorií, který je na matice. Je to škoda, protože jinak je to fakt užitečná matika.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Kombinatorická teorie grup 1 [NMAG431, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Líbil se mi přístup vyučujícího, který dbal více na pochopení látky než na její kvantitu a když se používaly starší pojmy, vždy nám je nejdříve připomněl.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Kombinatorická teorie grup 2 [NMAG432, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.07.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Na přednášky jsem nechodila. Zkouška byla obsáhlá, ale pohodová.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Teorie svazů 1 [NMAG435, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Přístup vyučujícího ke studentům byl velice vstřícný. Negativně však hodnotím (ne)dochvilnost vyučujícího. Začátek pravidelně o 10 minut později by tolik nevadil, kdyby automaticky nevedl k přetažení o 10 minut, jehož důsledkem je opakovaný pozdní příchod studentů na další hodinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý přednášející ochotný všechny nejasnosti na místě vysvětlit.
Mám jen jedinou výtku – vzhledem k ne úplně systematickému výkladu je občas poměrně těžké stihnout si udělat přehledné zápisky.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Růžička does an excellent job covering the various topics of abstract algebra. He always answers student's questions thoroughly and with great elegance.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
He listened to our ideas,and is kind.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Celkom fajn výklad, trochu rýchly, hlavne na konci prednášky a cez prestávku chcel povedať strašne veľa vecí. Na skúšku sa dalo naučiť a skúškové otázky sú oficiálne zverejnené, čo je veľké plus!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto bez problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výklad byl docela poutavý a přednášky mě bavili. Byly vždy řečené hlavní myšlenky a ty lehké byly na rozmyšlenou (občas tedy moc lehké nebyly), ale z důvodu nedostatku času to bylo vyhovující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zejména oceňuji skvěle sepsaná skripta a vstřícný přístup k nám, informatikům.
Připomínka k předmětu, Topologie a teorie kategorií [NMAG332, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení neexistuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení prakticky neexistovalo, obtížně se tedy hodnotí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Bylo zoufale málo příkladů a u těch, co se předvedly bylo zoufale nejasné, jak souvisejí s abstraktní teorií.
Připomínka k předmětu, Topologie a teorie kategorií [NMAG332, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět velmi zajímavý, hodí se před ním absolvovat Okruhy a moduly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Témata z topologie nijak blíže nesouvisela s tématy z teorie kategorií (alespoň já jsdm tuto souvislost nepostřehl).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, který člověk docenil až ve zkouškovém, když ho začal chápat :) Zatím nevím, jestli je to k něčemu dobré, ale je to pěkné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto umělé spojení kategorií s trochou obecné topologie, zrovna s tou, která s nimi nijak zvlášť nesouvisí. Obojí by si zasloužilo jeden solidní samostatný předmět.
Připomínka k předmětu, Kombinatorická teorie grup 1 [NMAG431, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji předložení více důkazů téhož tvrzení pomocí různých metod.
Připomínka k předmětu, Teorie svazů 1 [NMAG435, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavá témata, jen bych uvítal více konkrétních příkladů (různých svazů) a ukázání věcí z teorie na nich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Predmet ponekud ztraci motivaci a je pomerne chaoticky usporadany. Kvuli spatnemu usporadani se pak vyklad v nekterych mistech opakuje.
Připomínka k předmětu, Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou dobrá pro pochopení látky, obtížnost úkolů a testů mi přišla přiměřená. Asi jediným problémem cvičení byla synchronizace s dalšími cvičeními - každý cvičící vyučoval po svém a některé věci byly probrány jen u jednoho cvičícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Prostě cvičení k algebře. Žádná nečekaná věc v tom není..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborně vedená cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi přišla dobrá, procvičily se podstatné pasáže a jako příprava ke zkoušce mi vyhovovala.
Jakub Tětek, 16.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
K tomuto asi nemám co říct, ale anketa mi nepovolí toto pole nechat prázdné, což považuji za velmi negativní.
Připomínka k předmětu, Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu jiná lingebra s podobnými neduhy - technické a často nudné důkazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět mi přišel velice zajímavý. Dal mi spoustu nových náhledů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Tato část matematiky mi jako studentce informatiky příliš blízká nebyla. Ačkoli byly některé pasáže zajímavé, předmět bych si asi nezapsala, pokud by nebyl povinný.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK