AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Miroslav Brož, Ph.D. [32-AUUK], Fyzika malých těles sluneční soustavy [NAST020, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Vyučujúci bol na prednášku vždy pripravený, do výkladu často zahrnul aj príklady z vlastnej vedeckej praxe, čo jednak urobilo prednášku viac zaujímavou, ale zároveň ukázalo, ako a kde sa dajú dané znalosti uplatniť. K študentom pristupuje ako k rovnocenným partnerom, ochotne odpovedá na otázky. Predmety doc. Broža preto môžem len odporučiť.
doc. Mgr. Miroslav Brož, Ph.D. [32-AUUK], Astrofyzika pro fyziky [NAST023, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející, jen si myslím, že studenty vidí se znalostmi trošku jinde, než někteří z nich opravdu jsou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující přednáší velmi poutavě a vše srozumitelně vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji komplexnost a provázanost astronomického vhledu vyučujícího, jeho organizační schopnosti i pedagogické nasazení, s nímž předává své zkušenosti dalším generacím. Schopnost vyčlenit užitečné nad méně užitečné a říct proč.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
přednáška byla velmi zajímavá, příjemné byly také úvody s různými novinkami.
prof. RNDr. David Vokrouhlický, DrSc. [32-AUUK], Nebeská mechanika II [NAST011, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Základy poruchového počtu prednášané v podaní prof. Vokrouhlického spojite naväzujú na predmet Nebeská mechanika I. Odprednášaná látka je podávaná nadmieru zrozumiteľne a často doplnená praktickými aplikáciami. Zároveň majú študenti k dispozícii poznámky prednášajúceho, čo značne zjednodušuje prípravu na skúšku.
Připomínka k předmětu, Nebeská mechanika I [NAST005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Oceňuji zopakování teoretických základů (hamiltonovská mechanika, Fourierova transformace, ...), místy se však opakuje až příliš, resp. se jednoduchá témata rozebírají velmi polopaticky na úkor náročnějších a zajímavějších oblastí nebeské mechaniky.
Připomínka k předmětu, Fyzika malých těles sluneční soustavy [NAST020, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Predmet bol veľmi zaujímavý, prednes pútavý a prekladaný ukážkami (obrázkami, animáciami). Aj keď tématika nebola často triviálna (hydrodynamické rovnice), vždy bola korektne vysvetlená. K dispozícii sú aj študijné materiály, ktorých autorom je priamo prednášajúci a môžu pomôcť v prípade nejakých nejasností počas prípravy na skúšku. Počas jednej z prednášok sme sa boli pozrieť na zbierku meteoritov, čo bolo výrazným spríjemnením výučby a zároveň vhodným doplnením prednášok z bloku o meteoritoch.
Připomínka k předmětu, Astrofyzika pro fyziky [NAST023, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavá přednáška s aktualitami ve světě, začátek hodiny kousek anglicky (super!)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý předmět, ve které se diskutovalo několik základních témat astrofyziky. Nejvíce mě zaujala kapitola ohledně funkce CCD kamer.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je obsahovo veľmi výživný a pokrýva široké spektrum tém.
1,5 h týždenne neumožňuje samozrejme hĺbku ako iné predmety, ale prednáška s tým počíta. Na prvej hodine by možno bolo dobré rozadať, alebo na stránky prednášajúceho zavesiť, stručný popis všetkých značiek ktoré sa na hodine používajú, lebo pri tempe prednášania často človek stratí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK