AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Doktorandský seminář f12 I [NDFY064, seminář]
Karel Kolář, 21.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
Zlepšit by se mohlo to, že by se studentům poslal rozpis termínů semináře (zejména pokud někdo nebyl na prvním)...
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Fyzikální obraz světa [NUFY023, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velmi oceňuji to, jak vyučující uchopil část předmětu týkající se OTR. Čekal jsem zastrašení vzorečky, které nejsme schopni za dvě přednášky pochopit. Místo toho se dostavilo pochopení základních principů a důsledků OTR.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Teoretická mechanika [NUFY028, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší přednášející, kterého jsem zatím potkal. Škoda, že KDF nevyučuje všechny fyzikalní předměty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Dvořák byl na výuku vždy připraven a pozitivně naladěn. Svým výkladem všechny zaujmul, byl vždy otevřen diskuzím a odpovídal na otázky vřele. U zkoušky je vždy férový a empatický.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice oceňuji sepsání studijního textu, který by však mohl zahrnout i větší okruh témat, než ta probíraná na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi pozitivní vztah k otázkám, oceňuje rýpavé dotazy a poznámky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Dvořák je výborný a zkušený pedagog. Co se týče tohoto předmětu, velmi oceňuji autorský učební text.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Dvořák je skvělý vyučující i člověk. Látku vykládá v rámci možností srozumitelně, je vstřícný a otevřený všem dotazům. Dělá vše pro to, aby nás hodiny bavily. Myslím, že svým stylem výuky nás hodně inspiruje.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NUFY075, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, výborně spojuje znalosti ze SŠ s novými informacemi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný hravý přístup k výuce, který mě velice obohatil.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Fyzika I (mechanika) [NUFY080, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující vede výuku velice příjemně. Většinu odvozování provádí pomocí středoškolské i vysokoškolské matematiky. Připomíná nám užité matematické aparáty a jak se s nimi pracuje. Na přednáškách využívá pomůcky pro znázornění a vysvětlení fyzikálních dějů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Profesionál na svém místě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice příjemný a srozumitelný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Leoš Dvořák je skvělý vyučující. Snaží se abychom opravdu vše pochopili. Jediné, co si myslím že by stálo za změnu, jsou pokusy na přednáškách. Pokud třeba bereme ne úplně záživnou teorii a hned na začátku si ukážeme všechny pokusy, tak ta teorie je pak dost zdlouhavá. Naopak bych prokládala teorii pokusy. Jednu část bych třeba dala v první třetině přednášky a druhou v druhé třetině, aby nás to trochu probralo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý výklad i občas dosti nezáživných témat. Oceňuji široké propojení s budoucí profesí učitele.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Pan docent vykládá a rovněž píše velmi zajímavě, srozumitelně, uvádí spoustu souvislostí a námětů na pokusy nebo projekty ve školách. A je velmi milý a ochotný. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Dvořák se snaží fyzikální zákony odkrývat přímo před našima očima, a to tak, aby se probíraná látka dala pochytit. Líbí se mi, že p. Dvořák počítá s tím, že minimálně někteří studenti zatím neznají potřebnou matematiku a výklad tomu přizpůsobuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pomalý a ochotný "přístup k úrovni posluchačů", odpovídání na dotazy, které se mnohdy zdály i hloupé. Avšak nikoho s dotazem pan přednášející neodbyl. Vysvětlování na úrovni, která se dá pochopit. Především vysvětlování od základů a popisování každého kroku, který byl na přednášce učiněn (myšleno v učivu).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je úžasné jak vždy na začátku přednášky jsou ukázány nějaké pokusy, které jsou poté během přednášky objasňovány. Někdy jsou některé úvahy na mě moc rychlé. Přednášky jsou zajímavě vykládány. Líbí se mi, že vyučující dokáže odpovídat na otázky, které nejspíš nejsou úplně časté, ale vztahují se k tématu a zároveň s námi dokáže uvažovat nad odpověďmi a dokáže s námi o nich polemizovat a diskutovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent je vždy připraven a chodí vždy včas, přednáší poutavým způsobem a odpovídá na naše otázky s nadšením a ochotou pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji jakým stylem umí podávat látku, zazivnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Fyzika s docentem Dvořákem mě hodně baví. Často děláme pokusy, díky kterým se nám snaží látku snáz vysvětlit. Celkově je jeho výklad hodně srozumitelný, i když je to třeba náročnější téma. Dělá všechno pro to, abychom látku co nejlépe pochopili.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Fyzika II (elektřina a magnetismus) [NUFY101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent byl na hodiny vždy připraven, měl s asistenty připraveno mnoho pokusů, při kterých jsme diskutovali o zalostech získaných již na SŠ nebo předchozích hodinách. Styl výuky hodnotím velmi kladně, prakticky všechny naše dotazy byly hned zodpovězeny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Děkuji za krásné a přehledné vykládání tak složité látky. Oceňuji, že i v tak složitých věcech najdete "jednoduchý" postup vysvětlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Snažil se, abychom všechno pochopili a bavilo nás to. Osobní přístup ke studentům, dost prostoru na dotazy. Přednášky byly zajímavé díky pokusům a některých příkladům. Rozhodně se vyplatí na jeho přednášky chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný vyučující, který umí podat látku tak, aby jí každý porozuměl, a zároveň dokáže nadchnout danou problematikou.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Optika krok za krokem [NUFY113, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Docentu Dvořákovi není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno nám názorně ukázal, mohli jsme si to sami vyzkoušet a zjistit, proč to tak funguje.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NUFY075, seminář]
Tereza Hofrichterová, 29.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pedagogické působení vyučující bylo velmi profesionální a přívětivé. Nemám co bych vytkla. Oceňuji, jak nás vyučující motivovala a s jakým citem a taktem řešila občasné problémy, nebo neznalosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pedagogové tohoto předmětu byli skvělí. Byli vždy připraveni, měli zajímavé pokusy a na většinu pokusů jsme si mohli "sami sáhnout". O hodinách byl vždy prostor pro diskuzi a projevení svého názoru. Vyučující nám šli vždy příkladem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi mě inspirovala svým stylem výuky. Výborný přístup ke studentům. Nutila nás přemýšlet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný hravý přístup k výuce, který mě velice obohatil.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Optika krok za krokem [NUFY113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji: Vstřícnost, ochotu, humor.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Stejně jako její manžel, i doktorka Dvořáková je skvělým pedagogem. Netřeba nic měnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že svojí výukou umí zaujmout, nikdy jsem se nenudila. Nechala nás, abychom si na všechno přišli sami, a vždy počkala, než tomu rozuměl úplně každý.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NUFY075, seminář]
Tereza Hofrichterová, 29.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pedagogické působení vyučující bylo velmi profesionální a přívětivé. Nemám co bych vytkla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pedagogové tohoto předmětu byli skvělí. Byli vždy připraveni, měli zajímavé pokusy a na většinu pokusů jsme si mohli "sami sáhnout". O hodinách byl vždy prostor pro diskuzi a projevení svého názoru. Vyučující nám šli vždy příkladem.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Optika krok za krokem [NUFY113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji: Vstřícnost, ochotu, humor.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Fyzika I (mechanika) [NUFY080, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavé demonstrace doplněné komentářem.
RNDr. Věra Koudelková, Ph.D. [32-KDF], Optika krok za krokem [NUFY113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji: Vstřícnost, ochotu, humor.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Fyzikální obraz světa [NUFY023, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velmi podmětné. Jen si nemyslím, že by měl být smysl tohoto kurzu projít za 3 přednášky celou kvantovou fyziku. Zpomalit, vytvářet jen fyzikální obraz světa.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Fyzika I (mechanika) [NUFY080, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Neskutečně si cením velmi názorného výkladu, zajímavých pokusů a takřka boží trpělivosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující prakticky předvádí o čem v úloze jde a co budeme řešit. U spoustu úloh sděluje jakými různými způsoby danou úlohu vyřešit. Některé úlohy jsme počítali více způsoby. První typovou úlohu řešíme společně, poté u podobných úloh dostáváme čas na samostatnou práci a v případě potřeby úlohy dořešíme společně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Prostě a jednoduše skvělé. Prototyp toho, jak má vypadat správný/á učitel/ka. Schopnost zaujmout a podávat srozumitelně i obtížnější témata na vysoké úrovni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Snad nejvíc oceňuji přístup paní doktorky ke studentům. Na cvičeních cítíte, že jejím cílem je pomoct vám, "naťuknout" při hledání správného řešení, člověk se necítí jako hloupý ani pokud zrovna nerozumí. To se pak hezky učí. Také je velmi ochotná a milá. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dana Mandíková je člověk na svém místě, málokdo by myslím uměl budoucí středoškolské učitele naučit, jak učit. Je ochotná vše vysvětlit a pomoci, vždy má hodinu připravenou, většinou včetně malé demonstrace nebo experimentu. Je vidět, že své práci na katedře dává tolik času a energie, kolik jen může. Podmínky zápočtu se mi zdají spíše mírnější, písemky obsahují příklady úrovně těch, které jsme probrali na cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
"Lidský" přístup k posluchačům. Je příjemná, hodná, milá a ochotná učivo podrobně vysvětlit, případně některé informace zopakovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktorka Mandíková je vždy ochotná objasnit problém či znovu vysvětlit řešenou situaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je vždy ochotna každému pomoct a snaží se aby to kazdy pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dana Mandíková je skvělá vyučující, férová, spravedlivá, vstřícná. Každé cvičení má dobře připravené. Oceňuji, že do testů dává příklady podobné těm, které děláme společně, žádné záludnosti.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Fyzika I (mechanika) [NUFY080, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělá přednášející, vše je velmi dobře vysvětleno a názorně předvedeno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dr. Mandíková na přednášky nechodila, dobré hodnocení dávám za cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičeních panuje příjemná atmosféra. Doktorka Mandíková je vždy ochotná pomoci a znovu vysvětlit řešený problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji její přístup ke studentům a celkove k výuce je to zábavné a vždy mi vyšla vstříc.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Teoretická mechanika [NUFY029, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Hezky a srozumitelně vysvětlená mnohdy obtížná látka. Oceňuji zadané úkoly, na kterých šlo ověřit jak sané látce rozumíme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Paní doktorka byla vždy připravena, odpovídala vždy na otázky a byla otevřena diskuzím. Ochotně pomáhala při řešení problémů a nabízela mnoho konzultací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Majka maluje krásné obrázky na tabuli :).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přístup doktorky Snětinové je příkladný. Je milá, přátelská a vše ráda vysvětlí. Pokud člověk cokoli nechápe, bude mu to různě opakovat z různých pohledů, dokud to prostě nepochopí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji přátelský a vstřícný přístup. Jsem ráda, že jsme spočítali spoustu příkladů a všechny z nich byly srozumitelně vysvětleny.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Fyzikální obraz světa [NUFY023, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Připravenost výuky. Provázanost a promyšlenost.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Klasická elektrodynamika [NUFY096, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Látka na sebe jasně navazuje. Úhledná a přehledná tabule. Místa s náročnější úvahou vždy vysvětlena. Experimenty. Nevím co bych vytkl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Není co vytknout, je prostě úžasnej...
Připomínka k předmětu, Doktorandský seminář f12 I [NDFY064, seminář]
Karel Kolář, 21.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, doktorské
Je to skvělá příležitost, kde se setkávají doktorandi učitelství fyziky.
Připomínka k předmětu, Fyzikální obraz světa [NUFY023, přednáška]
Matěj Hudec, 17.02.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Loni jsem chodil na Astronomii a astrofyiziku a překvapilo mě, že jsme tam vůbec neřešili kosmologii. Tak jsem doufal, že to bude v tomto předmětu, ale opět si nevzpomínám, že by se tam probírala. Podle mého názoru by měl učitel fyziky povinně o velkém třesku něco vědět a dokázat o tom povídat.
Tento předmět považuji za tak dležitý, že by snad mohl mít i rozšířenou hodinovou dotaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Tento předmět by si zasloužil být rozdělen do 3 poctivých předmětů.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NUFY028, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět vytváří pěkný nadhled nad klasickou mechanikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Teoretická mechanika je jedním z nejzajímavějších předmětů třetího semestru. Obsahem byla adekvátně náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Musím uznat že zpětně po absolvování mi Teoretická mechanika přijde hrozně zajímavá a fascinující a nelituji toho, že je zařazena do učitelské výbavy. Nejsem si však jista, zda se u mě nejedná o Stockholmský syndrom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil bych předmět i v časově dotovanější podobě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
V učení mi neuvěřitelně pomohly Leošovy prozatímní učební texty, byly pro mě krásně čitelné, vyhovuje mi styl plynulého textu s dovysvětlivkami a nápovědami pod čarou. Skoro jsem chvíli váhala, jestli nečtu nějakou utajenou Feynmanovu přednášku!
Přednášky jako takové byly pro mě občas nejasné, ale při čtení textů nějak všechno začalo dávat smysl. Jako doplnění mi pomohly přednášky prof. Podolského.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Teoretická mechanika byla pro mne pravděpodobně nejzajímavějším předmětem ve třetím semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Trochu náročnější, ale zajímavý předmět.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý ale těžký předmět. Neměnil bych ale nic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky mě bavily. Líbí se mi, že jsme se naučili počítat zajímavé příklady jednoduchými metodami, i když jejich odvození občas vypadalo dost strašidelně, ale aspoň s tím můžeme strašit ostatní lidi třeba o halloweenu :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mě tolik nezaujal. Je to zkrátka používání "lepší" matematiky na fyzikální příklady. Myslím že při počítání příkladů nejde o to přemýšlet fyzikálně ale matematicky.

Avšak příklady, které se díky teoretické mechanice dají řešit jsou zajímavé. A výsledky které vyjdou také.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NUFY029, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi mnoho děsivých příkladů vyřešených velmi elegantním způsobem nakonec způsobí, že příklady na zkoušce se stanou triviálními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení vždy navazovalo na přednášku a doplňovalo ji o zajímavé příklady. Celkově hodnotím cvičení jako velice užitečné a zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé bylo, že se na cviku dělaly těžší příklady než na přednášce, takže mě to přesvědčilo, že teoretická mechanika má smysl :). Občas mi vadilo, že se cviko předbíhalo s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přínosné doplnění přednášek z teoretické mechaniky. Zápočet byl za docházku a 3 úkoly.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný podpůrný předmět k přednášce z teoretické mechaniky. Pomůže prohloubit a ucelit vědomosti ohledně dané problematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Bez tohoto cvičení bych látku z přednášek asi nechápala tak rychle a snadno. Je to rozhodně přínosný předmět a stojí za to na něj chodit. Během hodin vládla příjemná atmosféra. Oceňuji, že jsme stihli spočítat všechny typy příkladů, které se mi hodily k učení na zkoušku.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NUFY075, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět úžasný na ošahání si fyziky, vyrábění si obvodů, zkoušení, jak co funguje, elektromotorů, transformátorů, magentů,...
Také výborný na pochopení magnetismu a elektřiny na pozemské úrovni.
Tereza Hofrichterová, 29.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi idea předmětu jako taková. Věřím, že mnohým lidem to je přínosný doplněk k předmětu Fyzika II. Mě osobně ale tento předmět až tak úplně nesedí, ale to je asi tím, že jsem spíše teoretik a dělat jednoduché věci prakticky a s didaktickými poznámkami není úplně můj šálek čaje. To ale určitě není chyba vyučujících, předmět sám o sobě je velmi kvalitní, je to asi jen otázka mého osobního vkusu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl velmi nápomocný. Doplňoval a upevňoval středoškolské(základoškolské) základy, které byly pro pochopení učiva Fyzika II esenciální. Zároveň jsme se dověděli mnoho zajímavých způsobů, jak přistupovat k výuce elektřiny a magnetismu na ZŠ a SŠ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný předmět nejen pro učitele. Na vlastní kůži si vyzkoušíte distribuci elektrického náboje, základní principy elektromotorů, transformaci napětí a podobně. Jen mě trochu mrzí, že je na to málo času a nemohli jsme si se všemi těmi výukovými pomůckami víc pohrát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Spontánnost, profesionálnost, připravenost. V jednoduchosti je krása.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenila jsem "polopatický" přístup, experimenty, budování teorie od základu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ujasnila jsem si látku ze ZŠ i SŠ. Pomohlo mi to vcítit se do budoucích studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný předmět výborně vedený.
Každému doporučuji.
Látka je probírána zajímavě a zároveň i jako inspirace.
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika) [NUFY080, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Řešili jsme úlohy s tématy, které jsme již probrali na přednášce. Vyučující na přednášku a cvičení spolu komunikují a doplňují se (ukázkový experiment na cvičeních k teorii). Výhodou k přípravě do toho předmětu je sbírka úloh, ze které jsme řešili úlohy na cvičeních a sbírka úloh na webových stránkách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas mi přišlo, že se trošku utíká přednáška cvičenímu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Cvičení velmi dobře navazovala na přednášku. Kromě počítání příkladů byla obohacena spoustou pokusů, přesto se toho stihlo hodně udělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení z mechaniky byla věnována počítání příkladů, většinou býval tzv. pilotní příklad, kde nám dr. Mandíková vše detailně vysvětlila, poté se nás snažila nasměrovat k samostatné práci. Některá závěrečná témata jsme bohužel nestihli probrat - pružnost/pevnost, mechanika tekutin, tlumené a buzené kmitání. Neumím si ani představit, že by se dala stihnout. Zdá se mi trochu zvláštní, že na tři hodiny přednášek týdně máme jen hodinu a půl cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přijatelná provázanost se cvičením, sem tam se s doktorem Dvořákem neshodli, ale to je pochopitelné, vzhledem k šíři probíraného tématu. Oceňuji především ukazování pokusů v praxi i před tím, než byl počítán. Tady dodatečně pochválím a pana Doktora Dvořáka, u jehož hodnocení jsem zapomněl ocenit dělání pokusů na přednáškách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičeních panuje vlídná atmosféra. Při řešení úloh míváme i pomůcky a řešený problém vidíme "na vlastní oči", což velmi pomáhá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Naopak od přednášky zde počítáme příklady na kterých pochopíme učivo z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení mne bavilo, RNDr. Dana Mandíková umí vše velmi dobře a dost často zábavnou formou vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení z fyziky počítáme příklady, na kterých si názorně vyzkoušíme vzorečky odvozené na přednáškách, ale i několik zajímavějších příkladů. Určitě je to přínosný předmět, objasní hodně věcí z přednášek
Připomínka k předmětu, Fyzika I (mechanika) [NUFY080, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět obsahuje všechny témata, které jsem očekával - s předmětem jsem spokojen.
Se zrušenými přednáškami pak nezbyl čas na část posledního tématu. Ve cvičení jsme vždy řešili problémy, s kterými jsme se již setkali na přednášce.
Zajímavé téma: mechanika tuhých těles, mechanika kontinua, deterministický chaos.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím si, že celkově byla přednáška zajímavá a vhodně doplněná experimenty, jen mne mrzelo, že na závěrečná témata nezbylo mnoho času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil bych rozhodně vydaná skripta samotného přednášejícího. Vím, že je to náročná činnost proto oceňuji že se na ní již pracuje :))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Mechanika tvoří možná většinu toho, co budeme jako učitelé vykládat žákům základních a středních škol. Kromě toho to byla látka (pro mě) velmi zajímavá, náročnost se mi zdála přiměřená. Vyučující nám poskytl vlastní (čtivé) materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nestihli jsme bohužel probrat úplně vše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přístup k vedení předmětu byl dobře přizpůsoben jednak úrovni posluchačů, jednak probírané látce. Přijatelná provázanost se cvičením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přijde mi škoda, že tomuto předmětu není věnováno více času. Na druhou stranu je pravda, že studentům tohoto oboru už moc dašího času nezbývá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mne uchvátil. Témata jsou velmi zajímavá, cvičení navazují na přednášky a viděli jsme i mnoho pokusů. Občas nám chybí potřebný matematický aparát, ale v tom pomáhá předmět Úvod do matematických metod fyziky a i sami vyučující. Jedná se o můj nejoblíbenější předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je sice povinný, ale nutno říci, že mě přednášky velmi bavily. Překvapilo mne, že jsme měli čas i na spoustu zajímavých pokusů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Fyzika mě baví. Najednou mám poznatky ze SŠ v různých souvislostech a není to vykládané tak složitě, jak jsem se bála. Samozřejmě ne všechno je hned jasné a srozumitelné, ale vyučující se velmi snaží, aby to pro nás bylo co nejpochopitelnější.
Připomínka k předmětu, Klasická elektrodynamika [NUFY096, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji kvalitní zapisování poznámek na tabuli a velmi srozumitelné vysvětlování látky.
Zlepšit by se dalo snad jen to, abychom mohli častěji sami provádět nějaká odvození.
Doporučuji si na přednášky brát hodně barviček na psaní barevných poznámek.
Připomínka k předmětu, Optika krok za krokem [NUFY113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
velice přínosný seminář k objasnění základních zákonitostí v optice, doplněný o zkušenosti z učitelské praxe na druhém stupni zš
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jako vždy přispěl k tomu, že si umím teoretické znalosti víc představit prakticky. Vzhledem k tomu, že přednáška z optiky byla podprůměrná, je to jediný zdroj informací z optiky, který budu moci ve svém učitelském působení využít.
Seminář věnovaný oku bych prohloubila, zopakovali jsme si středoškolské znalosti, což bylo super, ale zkusila bych se zabývat i tím, jak to v oku doopravdy funguje - zabrousit třeba ido fyziologie, alespoň maličko.
Oceňuji testík na konci, ten mě moc bavil. Zařadila bych třeba aktivitu, kde bychom měli podobné otázky vymýšlet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé podklady pro to, jak jednou optiku učit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Tento seminář patří mezi mé nejoblíbenější. Manželé Dvořákovi ho vedou s grácií a myslím si, že je velmi prospěšný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Převážná většina výuky nepřesáhla znalosti ze ZŠ, ale i tak jsme s tím celkem často měli problémy. Rozhodně doporučuji pro ujasnění znalostí. Dělali jsme spoustu pokusů a snažili se je vysvětlit.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK