AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Blaho Vitošková, Ph.D. [32-KDF], Úvod do psychologie [NPEP301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dobrá příprava na výuku a dobrý přednes
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející jsme neměli nakonec tak často, ale během hodin byla velmi milá a otevřená diskuzi. Bylo vidět, že ji přednášení moc baví a danému tématu rozumí. Výborná vyučující.
doc. PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Aktuální otázky školy, vzdělávání a výchovy [NPEP904, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbily se mi pěkně zpravované prezentace, srozumitelný výklad aktuálních zpráv a statistických dat, vstřícnost a reakce na dotazy.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [32-KDF], Úvod do psychologie [NPEP301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Občas se ztratila v množství dotazů, které byly mimo látku hodiny, ale nebylo to za mě na škodum bylo dobré že se na začátku ptala na naše očekávání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentka je neuvěřitelnou odbornicí, své zkušenosti se snaží předat svým studentům, což se mi moc líbilo. Opravdu bych každému doporučil si poslechnout alespoň jednu její přednášku, protože to opravdu stojí za to. Moc se mi líbilo, jak měla přednášky koncipované a snažila se nás do výuky zapojit. Zároveň na každý dotaz dokázala odpovědět, nebo se k němu nějakým způsobem vyjádřit. Na hodinách panovala výborná atmosféra, nikdo se nebál vyjádřit vlastní názor. Nemám přístupu paní docentky k nám vůbec co vytknout, opravdu jsem si hodiny užíval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující byla vždy velmi milá, ochotně odpovídala na dotazy a snažila se s námi o jednotlivých tématech diskutovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentka Pavelková přistupuje k výkladu látky velmi lidsky a přirozeně. Velmi tento styl výuky oceňuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní přednášející je velice sympatická, její přednášení bylo velice srozumitelné a zajímavé, byla velmi ochotná odpovídat na dotazy, má také velice uklidňující a zároveň energetický hlas. Velice oceňuji zpětnou vazbu k úkolu, který nám zadala. Obzvláště oceňuji přednášku o výkonové motivaci.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [32-KDF], Psychologie (CŽV) [NPEP903, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Oceňuji snahu vyjít studentům vstříc - nejen volbou témat, ale i formátem výuky.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [32-KDF], Aktuální otázky školy, vzdělávání a výchovy [NPEP904, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi celková atmosféra ve výuce. Paní docentka reagovala na naše podněty a postřehy z praxe, přizpůsobovala témata našim dotazům a potřebám. Vše vykládala uspořádaně a v souvislostech.
Připomínka k předmětu, Úvod do psychologie [NPEP301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Chápu, že je tento předmět potřeba, ale většinu věcí z něj jsem již dříve znal(vím, že tak to nemají všichni). Nejpraktičtější se mi zdáli v rámci výuky dotazy. Chápu že jde o malé základy na které budeme předpokládám nasazovat v jiných předmětech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jedná se o úvodní přednášky do psychologie, na začátku semestru se probírají hlavně různé typy motivace, v druhé části spíše vývojová psychologie. Přednášky mě svým obsahem nadchly a i inspirovaly si v budoucnosti přečíst nějaké zajímavé psychologické dílo. Nemám předmětu co vytknout, připadal mi pro učitelskou profesi velmi užitečný a zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět se zabýval převážně tématy z psychologie, která budeme moci využít v učitelské praxi, a příliš se nezaobíral teorií, která nám k ničemu nebude, což oceňuji. Probíraná témata byla vztažena na situace ve škole, takže bylo vždy jasné, k čemu se nám to bude hodit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět dává základní přehled pro učitele podstatných oblastí z psychologie. Není nijak těžký, přesto dokáže velmi obohatit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška byla poměrně zajímavá, oceňuji vybraná témata. Mírně mi vadilo používání prezentací přímo při výuce, tyto prezentace totiž obsahovaly na jednotlivých slidech příliš mnoho textu.
Připomínka k předmětu, Psychologie (CŽV) [NPEP903, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Oceňuji snahu vyjít studentům vstříc - nejen volbou témat, ale i formátem výuky.
Připomínka k předmětu, Aktuální otázky školy, vzdělávání a výchovy [NPEP904, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbilo se mi spojení aktuálních otázek školství a psychologie do jednoho předmětu. Předmět byl pro mě zajímavý aktuálními daty a vhledem do školské problematiky a tématem motivace ve vzdělávání.
Uvítala bych, kdyby byly známé termíny konání (nebo den v týdnu) jednotlivých cvičení už při zápisu rozvrhu, ale chápu, že se rozvrh tvoří až v závislosti na počtu účastníků CŽV.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK