Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Iser, Ph.D. [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Veľmi dobre vysvetlil zadania, rád poradil, veľmi rýchlo opravoval a aj odpisoval na maily.
Hodiny byly dost vleklé a trochu zbytečné. Úkoly opravoval s měsíčním zpožděním.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci prednášajúci. Prednášky boli veľmi zaujímavé, priateľsky vedené a ľahko pochopiteľné. Prezentácie sú veľmi pekne spracované a ľahko sa z nich učí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Vyucujici je velmi vstricny a vzdycky rad pomoc s jakykoli dotazy. Jenom jedina vec co me se nelibila je doba kontroly domacich ukolu.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Fotorealistická grafika [NPGR004, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášku i cvičení s panem Pelikánem můžu doporučit. Studijní materiály jsou kvalitní i pro samostudium - je k dispozici hodně grafických znázornění, což pomáhá pochopit trochu složitější matematiku. Velmi oceňuji nahrávky jak z přednášek, tak ze cvičení. Možnost poslechnout si "plný" výklad vícekrát mi velice pomohla při dělání úkolů a přípravě na zkoušku. Přednášky byly zajímavé, pan Pelikán při výkladu často používal zajímavé příklady z praxe.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Fotorealistická grafika [NPGR004, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Predmet je opravdu zajimavy a poskytuje vsechny potrebne zakladni znalosti z grafiky. Domaci ulohy jsou zajimave. Behem zkousky zkousi jen to, co bylo probrano behem prednasky a nic navic.
Připomínka k předmětu, Fotorealistická grafika [NPGR004, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo založeno na tvorbě vlastního ray-traceru. Pro získání zápočtu bylo potřeba dělat úkoly spojené s tvorbou ray-traceru. Většinou k vypracování úkolů stačily informace probrané na cvičení. Pokud jste měli s úkoly problém, mohli jste zajít na konzultace, na které byl na cvičeních vyhrazený čas (některá cvičení byla čistě pro konzultace). Zadání úkolu byla jasná, často byly k dispozici i referenční výsledky, ke kterým bychom se měli správným postupem dostat.
K úkolům byl vyhrazený orientační deadline, protože i když nejsou úkoly nějak extra těžké, tak zaberou dost času, takže se vyplatí je dělat v průběhu semestru a ne těsně před zkouškovým.
Za úkoly se dostávají body, které se následně přičítají ke zkoušce, takže za splnění více volitelných úkolů (k získání zápočtu je třeba si zvolit libovolné 2) můžete dostat bonusové body ke zkoušce. Zkouška jako taková je orientovaná na praktické znalosti z probrané látky, což je za mě dobře.
Připomínka k předmětu, Fotorealistická grafika [NPGR004, přednáška]