AnketaAnketa(verze: 642)
V letním semestru akademického roku 2017/2018 probíhá sběr dat 14.05.2018 - 14.09.2018.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Lubomír Bulej, Ph.D. [32-KDSS], Operační systémy I [NSWI088, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2005, 4. Ročník, Informatika, magisterské
predem: cviceni i prednaska jsou uplne super, precizne a profi pripravena.. dekujem!

presto jsem se rozhodl vyuzit prilezitosti a vyjadrit se k nekterym aspektum prednasky/cviceni..

zda se mi neadekvatni pomer obtiznost/ziskane body/prisnost posuzovani. urcite by bylo adekvatni, aby predmet byl 2+2. navic jste velmi prisni i ve vecech, ktere nas mozna nikdo neucil.. na prednasce jste nas neuculi psat dokumentaci ani jste nerekli, jak si ji predstavujete, tak jak nam za to muzete strhavat body? nasi skupine jste strhli tri body, vsechny za veci, ktere jste nas na prednasce neucili. (adresovani pomoci offsetu v ramci stacku, synchr. primitiva v jednom souboru, to, ze jsme meli zvlast dokumentaci algoritmu a zvlast doxygen popisujici fce i s ukazkami kodu..). musim se priznat, ze se mi pri vyhodnocovani trochu rozlivala telem zluc - zvlast v souvislosti 1 kredit za cviceni / docela arogantni pristup (ne primo od vas, ale od jednoho z kolegu) / velmi prisne hodnoceni.

druha vec, kterou bych rad doporucil k zamysleni, je pouzivani anglictiny. urcite jsem pro pouzivat anglicke terminy pro odborne vyrazy. na druhou stranu si nejsem jisty, jestli by studijnim materialum "neslusela" lepe cestina (ovsem chapu, ze by s tim byla prace) - a predevsim se domnivam, ze alespon otazky by mely byt k dispozici cesky (zvlast kdyz je cesky k dispozici mate - viz. zkouska). me to sice problem nedela - byl jsem pul roku v americe.. a myslim, ze se s tim vetsina studentu asi vyrovna, ale pokud existuje alespon jeden takovy, ze mu pripravu komplikuje jazykova bariera, neni to uplne spravne..

Petr Kalina
doc. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D. [32-KDSS], Objektové a komponentové systémy [NSWI068, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.02.2013, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Praktické části předmětu bych tak trochu vytknul použité technologie - příslušné pluginy do eclipse mi nepřišly dvakrát stabilní a intuitivní. Na cvičení to ještě šlo, pan Bureš byl k dispozici a vytrvale a ochotně radil (ale často sám nedokázal poradit nic víc než "celé to smažte a zkuste znova"). Trochu horší to ale bylo při tvorbě semestrálky, kde jsem strávil i dlouhé hodiny řešením divných výjimek a jiných stavů.
doc. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D. [32-KDSS], Objektově orientované systémy [NSWI068, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2007, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Angličtina byla místy trochu nesrozumitelná.

Výsledkem semestrálky bylo pouze číslo, chyběl komentář, za co jsem přišel o body.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.03.2009, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Objektove a komponentove systemy su velmi dobry predmet, ktory mi rozsiril obzory o rozne technologie ako su corba, aspekty ci komponenty. Pacilo sa mi, ze p.Plasil a p.Bures viedli prednasku v anglictine. Cvicenia boli obzvlast vynikajuce!

Ako miesto na zlepsenie by som videl prednasky, na ktorych sa preberala teoretickejsia latka. Viaceri z nas na nich mali problem sustredit sa.
RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
Martin Děcký, 08.02.2005, 4. Ročník, Informatika, magisterské
Ocenil bych zdvojnásobení hodinové dotace cvičení s tím, že čas navíc by se věnoval podrobnějšímu řešení typových příkladů ze zkouškové písemky.

Právě nedostatek praxe při řešení příkladů jsem pociťoval jako nejhorší překážku při skládání písemné zkoušky (jinak celkem lehké).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Oceňuji konzistenci mezi deklarovaným smyslem domácí úlohy a přístupem k ní.
prof. Ing. František Plášil, DrSc. [32-KDSS], Objektové a komponentové systémy [NSWI068, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Pan Plášil tento předmět nepřednášel.
prof. Ing. František Plášil, DrSc. [32-KDSS], Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Líbila se mi struktura přednášek, efekt do sebe zapadajících koleček.
prof. Ing. Petr Tůma, Dr. [32-KDSS], Operační systémy II [NSWI004, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2005, 3. Ročník, Informatika, magisterské
Celkom dobra prednaska. Paci sa mi, ze pan Tuma sa snazi priebezne zistit co si studenti myslia - o skuskach, cvikach, vobec o prednaskach. Myslim, ze tento predmet (OSY I+II) robi p. Tuma jednoducho dobre. Prednasky su (vacsinou;-) zaujimave a na seminarkach sa clovek tiez hodne nauci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2006, 4. Ročník, Informatika, magisterské
Skvela prednaska, dekuji Vam, OSy spolu s dalsimi Vasimi prednaskami byly duvod me pravidelne dochazky do skoly po cely rok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2007, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška je podle mě velmi kvalitní. Zvláště semestrální úlohy pro mě byly velká zkušenost. Přijde mi skvělé, že součástí jejich hodnocení je i kvalita kódu, návrhu a dokumentace. Celkově mi ale semestrální úlohy přišly zbytečně moc těžké, zvláště ta první, a u obou mi vadilo, že v době kdy jsem je začínala programovat jsme ještě na přednášce neměli probránu potřebnou teorii. V tomto předmětu jsem se určitě hodně naučila, ale na druhou stranu mě jeho absolvování stálo hodně času. Pro mě osobně to byl zatím nejtěžší předmět studia.
prof. Ing. Petr Tůma, Dr. [32-KDSS], Operační systémy I [NSWI088, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.02.2005, 3. Ročník, Informatika, magisterské
V principe dobre spravena prednaska. Jediny problem co s touto prednaskou mam je anglictina p. Tumu. Nechce sa mi celkom verit tomu, ze neexistuje ziadna ceska terminologia, ktora sa tyka preberanych tem. Tym ze vstko pise po anglicky je v tom iba obrovsky bordel, lebo nieco je po cesky, nieco ine zasa po anglicky. To sa tyka aj ucebnych textov, ktore su pristupne na strannke vyucujuceho. Su velmi zlej kvality - zasa bilingualne.

Problem ktory z tohto vsetkeho nakoniec vyplyva sa u mna prejavil na skuske, kde som castokrat vobec nevedel na co sa skusajuci vlastne pyta. Pochopenie otazky mi pride prilis podstatna cast skusky.

Aby som nebol zle pochopeny - nemam nic proti anglictine ako takej. Nech p. Tuma kludne prednasa po anglicky. V takom pripade bude vsetko v poriadku. Takto ale ked je cast prednasky po anglicky a cast po cesky je v tom iba zbytocny bordel.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Cvičení mi kolidovala v rozvrhu, proto jsem se jich nemohl účastnit. Domácí úlohy však procvičily dostatečně, byť mi možná zabraly řádově více času než bylo očekáváno.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět jsem si původně zapsal "z donucení studijním plánem", ale po pár přednáškách mě ve skutečnosti začal bavit. Obsahem přednášky je spíše přehled současných metod a úvod do problematiky, přesto umožní si vyzkoušet to podstatné a dokázat naučenou teorii aplikovat. Jen od zkoušky jsem nevěděl co čekat, protože jsem si nedovedl představit ty praktické příklady. Ukázalo se, že příkladů lze vymyslet poměrně hodně a teoretická příprava byla vlastně skoro zbytečná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK